Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

+9
Nala
bo
Jelin
Benthe
Minx
Huppekee
Susan
silly-one
Effie_O
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 0:13

Al bijna 10 jaar loop ik met bepaalde klachten. Ben een paar keer naar de huisarts geweest, kreeg ook telkens wel iets wat een tijdje hielp, maar op een gegeven moment leek mijn lichaam er aan te wennen en kon ik weer heen om iets nieuws te proberen. Nu zit ik ook weer op dat punt.

Ik vertelde een collega er over, haar dochter en haar nichtje bleken hetzelfde te hebben. Maar bij haar bleek het echt een ziekte te zijn, wat op zich niet levensbedreigend is maar waar echt wel wat aan gedaan moet worden. Huisartsen blijken daar vaak niet aan te denken (het heeft met de menstruatie te maken en schrijven de pil voor, waarvan ik dus ook al veel verschillende soorten geprobeerd heb).

Nou vind ik het zelf verschrikkelijk als mensen ergens last van hebben en vertellen wat ze allemaal op Google hebben gevonden. Maar nu heb ik het naar aanleiding van het verhaal van mijn collega zelf gedaan en passen mijn klachten wel heel erg in het plaatje.
Kan ik naar de huisarts gaan en zeggen dat ik denk misschien wel die ziekte te hebben? Hoe kan ik dat even tactisch brengen, zodat het niet vreemd lijkt? Ga voor het eerst naar deze huisarts en voel me erg bezwaard met een soort 'eigen indicatie' aan te komen, alsof ik het beter weet dan de huisarts Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:15

Ik zou gewoon aangeven dat je er nog veel/te veel last van hebt en dat je dit gehoord hebt en je je afvraagt of dat misschien zo zou kunnen zijn. Niet dat je denkt dat dat het is, maar meer als 'tip'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  silly-one di 5 apr 2011 - 0:17

Als jij deze HA uitlegt dat je er al langer mee loopt en dat je dit vermoeden hebt dan kan dat wel. Ik heb dat laatst ook gedaan. Ik wilde een verwijzing naar de derma en ik kon precies vertellen hoe of wat en waarom. Het wat geen probleem. Ook met de pil eerste afspraak. Ik heb migraine van deze pil en ik wil terug naar de originele, omdat ik heb gehoord dat het een veel voorkomend bijwerking is. Geen probleem geweest. Als je ergens al langer mee loopt, dan ga je zelf op onderzoek uit. Jij bent nu via via aan het denken gezetten en verder gaan kijken op internet. Met de huidige tijd moeten de artsen maar wennen dat patiënten zelf meer gaan opzoeken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:19

Mijn vriend is huisarts en uit zijn ervaringen weet ik dat het over het algemeen erg prettig is dat de patiënt ook zelf een idee heeft.
Sommige klachten hebben zo'n breed ziektebeeld, dat ze soms niet op een ziekte komen die jij zelf wel in gedachten hebt. Ik zou het dan ook zeker aangeven dat je een idee hebt over een ziekte die je wellicht hebt.
Ze zullen je echt niet als een betweter zien hoor!

Je kunt toch gewoon zeggen dat je het met een collega over je klachten had en dat jij je erg herkende in de ziekte die zij noemde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:22

Het is precies de reden waarom ik niet durfde te zeggen dat ik een idee had van wat ik zou kunnen hebben.

Stom, want je belemmert jezelf er eigenlijk mee.

Ik zou het toch aankaarten als ik jou was. Niet zeggen dat je iets op internet hebt gelezen (want daar zou ik als huisarts ook vrij allergisch voor zijn), maar aangeven wat je van je collega hebt gehoord. Als je dat linkt aan jouw symptomen, geef je 'm misschien een goed opstapje naar een diagnose.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 0:22

Ik zou me in jouw geval niet bezighouden met wat de huisarts al dan niet irritant, raar of verschrikkelijk vindt, maar waar je zelf het meeste aan hebt. Dat zou hij trouwens zelf ook het belangrijkste moeten vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Huppekee di 5 apr 2011 - 0:23

Ik zou het inderdaad wel opnoemen. Misschien niet mee beginnen, maar wel vragen 'zou het niet... kunnen zijn?'

Mag ik vragen wat je 'denkt' te hebben? (je kan me ook pm'en smile )
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:26

Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Toen ik twee jaar geleden op de EHBO terecht kwam omdat ik heel erg ziek was, hadden de artsen geen idee wat er aan de hand was. Gelukkig had ik zelf wél een idee wat het zou kunnen zijn. Daardoor is de diagnose alsnog vrij snel gesteld. Ik denk dat als ik dat toen zelf niet aan had gegeven, ik hier wellicht nu niet meer had gezeten.

Natuurlijk ben je zelf geen arts, maar het lijkt me dat je wel mag meedenken over je eigen lichaam en gezondheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 0:27

Mammalin, dat is wel goed om te horen dat jouw vriend het wel prettig vindt! Heb zelf het idee dat ze wel een beetje moe kunnen worden van die mensen die een middagje Googlen en meteen denken dat ze levensbedreigend ziek zijn Wink

Jullie hebben ook wel gelijk, als ik het breng als tip lijkt het niet zo vreemd. Internet zal ik dan niet noemen, heb het ook alleen even gebruikt om nog even na te lopen wat de symptomen waren en of het echt op dat van mijn lijkt.

Bedankt voor de reacties, ga een afspraak maken zal eens gaan nadenken hoe ik het wil brengen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:28

Waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Minx di 5 apr 2011 - 0:30

Op zich is het niet vervelend hoor als mensen een idee hebben wat het kan zijn en jij daar nog niet aan gedacht had als behandelaar. Het word pas vervelend als mensen vol blijven houden dat ze iets hebben terwijl de symptomen totaal niet overeen komen met de klachten die ze aangeven.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:30

Marin schreef:Het is precies de reden waarom ik niet durfde te zeggen dat ik een idee had van wat ik zou kunnen hebben.

Stom, want je belemmert jezelf er eigenlijk mee.

Ik zou het toch aankaarten als ik jou was. Niet zeggen dat je iets op internet hebt gelezen (want daar zou ik als huisarts ook vrij allergisch voor zijn), maar aangeven wat je van je collega hebt gehoord. Als je dat linkt aan jouw symptomen, geef je 'm misschien een goed opstapje naar een diagnose.

Ik snap dat nooit zo goed. Als je ergens last van hebt dan is het toch menselijk om op zoek te gaan naar informatie. En tegenwoordig is het dan de eerste stap om op internet te gaan zoeken. Niet om zelf een diagnose te stellen, maar wel omdat het fijn kan zijn te weten in welke richting je (niet) moet denken.

Zoals ik al in mijn vorige post aangaf, als ik destijds niet op internet had gekeken naar mijn symptomen, dan denk ik niet dat ik het overleefd had. Ik zie echt niet in waarom je (of je huisarts) er allergisch voor moet zijn.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 0:34

Minneke schreef:

Ik snap dat nooit zo goed. Als je ergens last van hebt dan is het toch menselijk om op zoek te gaan naar informatie. En tegenwoordig is het dan de eerste stap om op internet te gaan zoeken. Niet om zelf een diagnose te stellen, maar wel omdat het fijn kan zijn te weten in welke richting je (niet) moet denken.

Zoals ik al in mijn vorige post aangaf, als ik destijds niet op internet had gekeken naar mijn symptomen, dan denk ik niet dat ik het overleefd had. Ik zie echt niet in waarom je (of je huisarts) er allergisch voor moet zijn.


Eens.

En stel dat hij er wel allergisch voor is, dan mag ik aannemen dat hij professioneel genoeg is om dat niet te laten merken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 0:34

Huppekee schreef:Mag ik vragen wat je 'denkt' te hebben? (je kan me ook pm'en smile )

Die collega had het over endometriose. Heb al jaren erg last van de menstruatie, maar het is steeds onderdrukt met verschillende pil-soorten. Voorheen was ik er wel snel bij als ik weer last begon te krijgen, maar door drukte heb ik het deze keer wat te lang door laten gaan en voel ik nu echt weer alle klachten, het wordt niet meer onderdrukt.
Als ik nu alles overzie heb ik wel ontzettend veel klachten wat bij die ziekte hoort, ook dingen waarvan ik nooit dacht dat het met dat hele menstruatie gebeuren te maken kon hebben. Dat soort klachten heb ik ook nooit gemeld bij de huisarts trouwens, misschien ziet de huisarts zelf ook wel ergens een verband (als het er is natuurlijk) met endometriose nu ik alles kan benoemen.

Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:37

Minneke schreef:
Marin schreef:Het is precies de reden waarom ik niet durfde te zeggen dat ik een idee had van wat ik zou kunnen hebben.

Stom, want je belemmert jezelf er eigenlijk mee.

Ik zou het toch aankaarten als ik jou was. Niet zeggen dat je iets op internet hebt gelezen (want daar zou ik als huisarts ook vrij allergisch voor zijn), maar aangeven wat je van je collega hebt gehoord. Als je dat linkt aan jouw symptomen, geef je 'm misschien een goed opstapje naar een diagnose.

Ik snap dat nooit zo goed. Als je ergens last van hebt dan is het toch menselijk om op zoek te gaan naar informatie. En tegenwoordig is het dan de eerste stap om op internet te gaan zoeken. Niet om zelf een diagnose te stellen, maar wel omdat het fijn kan zijn te weten in welke richting je (niet) moet denken.

Zoals ik al in mijn vorige post aangaf, als ik destijds niet op internet had gekeken naar mijn symptomen, dan denk ik niet dat ik het overleefd had. Ik zie echt niet in waarom je (of je huisarts) er allergisch voor moet zijn.



Omdat heel veel mensen daar erg hypochondrisch van worden en de huisarts dan alleen maar mensen aan het geruststellen is dat ze echt geen enge ziektes hebben. Daarom wordt er gewoon gewaarschuwd voor zelfdiagnose, en zijn krijgen sommige huisartsen kriebels bij mensen die een waslijst met mogelijke ziektebeelden meenemen. Maar in sommige gevallen kan het natuurlijk wel een extra steente bijdragen aan de diagnose, wat dus hopelijk bij Effie_O zo zal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Huppekee di 5 apr 2011 - 0:39

Effie_O schreef:
Huppekee schreef:Mag ik vragen wat je 'denkt' te hebben? (je kan me ook pm'en smile )

Die collega had het over endometriose. Heb al jaren erg last van de menstruatie, maar het is steeds onderdrukt met verschillende pil-soorten. Voorheen was ik er wel snel bij als ik weer last begon te krijgen, maar door drukte heb ik het deze keer wat te lang door laten gaan en voel ik nu echt weer alle klachten, het wordt niet meer onderdrukt.
Als ik nu alles overzie heb ik wel ontzettend veel klachten wat bij die ziekte hoort, ook dingen waarvan ik nooit dacht dat het met dat hele menstruatie gebeuren te maken kon hebben. Dat soort klachten heb ik ook nooit gemeld bij de huisarts trouwens, misschien ziet de huisarts zelf ook wel ergens een verband (als het er is natuurlijk) met endometriose nu ik alles kan benoemen.


Gewoon opnoemen. Als je op deze klachten (buikpijn etc) googeld kom je al gauw bij endometriose terecht. Ik heb dit namelijk zelf ook opgezocht Wink. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je je voor niks druk maakt !!

Laat je nog even weten hoe het ging?
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:46

Marin schreef:
Minneke schreef:
Marin schreef:Het is precies de reden waarom ik niet durfde te zeggen dat ik een idee had van wat ik zou kunnen hebben.

Stom, want je belemmert jezelf er eigenlijk mee.

Ik zou het toch aankaarten als ik jou was. Niet zeggen dat je iets op internet hebt gelezen (want daar zou ik als huisarts ook vrij allergisch voor zijn), maar aangeven wat je van je collega hebt gehoord. Als je dat linkt aan jouw symptomen, geef je 'm misschien een goed opstapje naar een diagnose.

Ik snap dat nooit zo goed. Als je ergens last van hebt dan is het toch menselijk om op zoek te gaan naar informatie. En tegenwoordig is het dan de eerste stap om op internet te gaan zoeken. Niet om zelf een diagnose te stellen, maar wel omdat het fijn kan zijn te weten in welke richting je (niet) moet denken.

Zoals ik al in mijn vorige post aangaf, als ik destijds niet op internet had gekeken naar mijn symptomen, dan denk ik niet dat ik het overleefd had. Ik zie echt niet in waarom je (of je huisarts) er allergisch voor moet zijn.



Omdat heel veel mensen daar erg hypochondrisch van worden en de huisarts dan alleen maar mensen aan het geruststellen is dat ze echt geen enge ziektes hebben. Daarom wordt er gewoon gewaarschuwd voor zelfdiagnose, en zijn krijgen sommige huisartsen kriebels bij mensen die een waslijst met mogelijke ziektebeelden meenemen. Maar in sommige gevallen kan het natuurlijk wel een extra steente bijdragen aan de diagnose, wat dus hopelijk bij Effie_O zo zal zijn.

Tja, een hele waslijst ziektebeelden meenemen vind ik wel wat anders dan noemen dat je iets hebt gelezen op internet.

Je kunt mensen nu eenmaal niet verbieden opzoek te gaan naar informatie, zeker niet in de moderne informatiemaatschappij. Ik neem aan dat huisartsen dat ook wel begrijpen. En daar komt bij dat huisartsen van heel veel dingen een beetje weten, maar zelf ook echt niet álle kennis in huis hebben. Ik maak het regelmatig mee dat een huisarts iets moet checken op internet bijvoorbeeld Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:48

Nou ja, toen ik iets wilde voorleggen aan de huisarts werd ik daar dus voor gewaarschuwd, en daarom durfde ik het niet. Maar dat is eigenlijk niet goed, want ik loop nog steeds met dezelfde klachten rond. Dus eigenlijk zou ik een voorbeeld moeten nemen aan Effie_O.


Laatst aangepast door Marin op di 5 apr 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 0:50

De huisartsenpraktijk waar wij zitten heeft een heel uitgebreide website waar je zelf op kunt zoeken en waar ook weer links opstaan naar andere websites.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 0:55

Huppekee schreef:
Effie_O schreef:
Huppekee schreef:Mag ik vragen wat je 'denkt' te hebben? (je kan me ook pm'en smile )

Die collega had het over endometriose. Heb al jaren erg last van de menstruatie, maar het is steeds onderdrukt met verschillende pil-soorten. Voorheen was ik er wel snel bij als ik weer last begon te krijgen, maar door drukte heb ik het deze keer wat te lang door laten gaan en voel ik nu echt weer alle klachten, het wordt niet meer onderdrukt.
Als ik nu alles overzie heb ik wel ontzettend veel klachten wat bij die ziekte hoort, ook dingen waarvan ik nooit dacht dat het met dat hele menstruatie gebeuren te maken kon hebben. Dat soort klachten heb ik ook nooit gemeld bij de huisarts trouwens, misschien ziet de huisarts zelf ook wel ergens een verband (als het er is natuurlijk) met endometriose nu ik alles kan benoemen.


Gewoon opnoemen. Als je op deze klachten (buikpijn etc) googeld kom je al gauw bij endometriose terecht. Ik heb dit namelijk zelf ook opgezocht Wink. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je je voor niks druk maakt !!

Laat je nog even weten hoe het ging?

Dank je, zal het laten weten!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 0:56

Marin schreef:Nou ja, toen ik iets wilde voorleggen aan de huisarts werd ik daar dus voor gewaarschuwd, en daarom durfde ik het niet. Maar dat is eigenlijk niet goed, want ik loop nog steeds met dezelfde klachten rond. Dus eigenlijk zou ik een voorbeeld moeten nemen aan Effie_O.

Zullen we dan samen zo dapper zijn en het gewoon voorleggen aan onze huisartsen? Als ik alle reacties hier zo lees zal het voor jou ook nuttig kunnen zijn te zeggen wat je zelf denkt.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 0:57

Effie_O schreef:
Marin schreef:Nou ja, toen ik iets wilde voorleggen aan de huisarts werd ik daar dus voor gewaarschuwd, en daarom durfde ik het niet. Maar dat is eigenlijk niet goed, want ik loop nog steeds met dezelfde klachten rond. Dus eigenlijk zou ik een voorbeeld moeten nemen aan Effie_O.

Zullen we dan samen zo dapper zijn en het gewoon voorleggen aan onze huisartsen? Als ik alle reacties hier zo lees zal het voor jou ook nuttig kunnen zijn te zeggen wat je zelf denkt.

Hahaha ja helaas moet ik eerst een nieuwe huisarts vinden. Maar daarna doe ik met je mee! Succes, hoop dat er wat voor je uit komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 1:04

Marin schreef:
Effie_O schreef:
Marin schreef:Nou ja, toen ik iets wilde voorleggen aan de huisarts werd ik daar dus voor gewaarschuwd, en daarom durfde ik het niet. Maar dat is eigenlijk niet goed, want ik loop nog steeds met dezelfde klachten rond. Dus eigenlijk zou ik een voorbeeld moeten nemen aan Effie_O.

Zullen we dan samen zo dapper zijn en het gewoon voorleggen aan onze huisartsen? Als ik alle reacties hier zo lees zal het voor jou ook nuttig kunnen zijn te zeggen wat je zelf denkt.

Hahaha ja helaas moet ik eerst een nieuwe huisarts vinden. Maar daarna doe ik met je mee! Succes, hoop dat er wat voor je uit komt.

Marin, ik hoop écht dat je dit niet lullig opvat, want zo is het absoluut niet bedoeld. Maar zou je jezelf niet een dienst bewijzen door gewoon nú een huisarts te regelen? Ik ben ook iemand die altijd voor dat soort klusjes wegloopt, maar het geeft zoveel onrust in je hoofd. En zeker nu je zo met je gezondheid tobt is het toch een fijn idee als je ergens terecht kunt? Je kunt het grotendeels via internet regelen, dus je hoeft er niet eens lichamelijk energie in te steken.

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Effie_O di 5 apr 2011 - 1:06

Inderdaad Marin, niet te lang met het zoeken wachten. Gaan de klachten niet mee weg!
Ik moet nu eerst even bedenken bij welke huisarts ik zit. Twee jaar terug aangemeld bij een nieuwe, maar nooit geweest. Welke was het nou? Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Benthe di 5 apr 2011 - 2:14

Ik zou me niet bezwaard voelen hoor en gewoon voorleggen wat je denkt. Je kunt het ook gewoon vragen of het dat misschien zou kunnen zijn. Mijn vorige huisarts was weer het andere uiterste; als je daar met een klacht kwam, was standaard zijn eerste vraag: Wat denk je zelf dat het is? Ehh, ja als ik het had geweten had ik hier niet gezeten... Vreselijk.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?' Empty Re: Naar de huisarts met 'eigen idee wat het kan zijn?'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum