Rook jij?
+46
Zwoesj
FireButterfly
Qiara
Toet
Mizz_S
Sjaantje
Rouxxxe
Gizmo
Dikkie Dik
patjuhhh
Summerlovin
Monte
mandarijn
Makamba
Ilargi
Lotus
smooch
Jelin
Burn
Caroow
Janelie
Caresses
Zwerver
Polly
Rovine
_Femme
Parisienne
_DoI
Mari
Snoes
silly-one
Atelier Madame
TGR
Lady4
Caramba
Blond
Suus
Inge
Serena
Laquisia
VeryCherry
Arwyn
Moezie
Shadowfax
Angela_1986
Jeanette
50 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Rook jij
Re: Rook jij?
Ik rook gemiddeld wel 1 sigaret per dag,, de ene keer rook ik s'avonds na de koffie en soms ook niet. Daarintegen wanneer ik in het weekend op het terras zit met vriendinnen rook ik er wel een paar dus vandaar gemiddeld 1 per dag
Gast- Gast
Ja ik rook. Veel te veel en ik vind het eigenlijk niet eens meer zo lekker, wordt tijd dat ik ga stoppen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nu al een tijdje niet gerookt, maar een sigaretje op zijn tijd kan ik wel waarderen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jen_ schreef:smooch schreef:Elodie schreef:Maar met drank op is een sigaret ook zo lekkersmooch schreef:Nee ik rook niet.
Al heb ik vorige week wel 1 sigaret gerookt tijdens het stappen en had ook wat gedronken. Doe ik anders nooit, maar had opeens trek terwijl ik het echt vind stinken :S
Dat zegt mijn vriend ook altijd, die rookt wel eens als hij heeft gedronken.
Vroeger deed ik dat ook regelmatig tot dat ik 1x midden in een discotheek over mn nek ging. Ik werd zo misselijk van het roken *schaamte*
Voor mij nooit meer zei ik toen.....tot vorige week dan :-)
Oh wat erg zeg! Wat deed je toen, zagen veel mensen het?
Jaaa heel erg! Nee dat gelukkig niet. Een meisje had me gezien en die gaf me meteen water en daarna voelde ik me gelukkig weer beter. Ik kon nog net naar een hoekje lopen hahah
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh wat erg Smootch! Ik heb dat gevoel ook wel eens, maar tot nu toe gelukkig in kunnen houden. Daarom moet ik dus niet roken als ik drink.
Oh wacht! Ik heb me toch een verhaal. Ik was bij mijn vriendin en bij haar mag je alleen roken in de keuken. Dus wij zitten altijd op het kookeiland onder de afzuiger. En mijn vriendin zat de hele tijd te pushen om een trekje van een joint te nemen. (haar vriend blowt wel eens) maar ik vind daar niks aan en zei steeds nee. Maar ze bleef maar pushen en uiteindelijk gaf ik toe (stom I know) en we hadden behoorlijk wat gedronken. Ik zit dus op dat blok, neem een trekje en moest dus spugen. Zo over haar vriend heen die voor me stond! Hij zei heel droog ‘ach geeft niks, ben toch net in bad geweest’.
Oh wacht! Ik heb me toch een verhaal. Ik was bij mijn vriendin en bij haar mag je alleen roken in de keuken. Dus wij zitten altijd op het kookeiland onder de afzuiger. En mijn vriendin zat de hele tijd te pushen om een trekje van een joint te nemen. (haar vriend blowt wel eens) maar ik vind daar niks aan en zei steeds nee. Maar ze bleef maar pushen en uiteindelijk gaf ik toe (stom I know) en we hadden behoorlijk wat gedronken. Ik zit dus op dat blok, neem een trekje en moest dus spugen. Zo over haar vriend heen die voor me stond! Hij zei heel droog ‘ach geeft niks, ben toch net in bad geweest’.
Gast- Gast
Ik rook sinds juli 2010 niet meer, ben cold turkey gestopt en ga het nooit meer doen. Smerige stinkzooi, het heeft alleen maar nadelen.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 6 apr 2011 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zodra ik nu een joint op steek, knijpt m`n keel dicht en word ik ook misselijk.. Dan heb ik echt liters drinken nodig om dat weer een beetje weg te krijgen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zodra ik nu een joint op steek, knijpt m`n keel dicht en word ik ook misselijk.. Dan heb ik echt liters drinken nodig om dat weer een beetje weg te krijgen..
Het ging toch om sigaretten?
Gast- Gast
Fauve schreef:Hahaha jen Weet je in ieder geval zeker dat je het niet meer moet doen
Pff ja nu doe ik het echt nooit, nooit meer!
Gast- Gast
dat staat volgens mij nergens :pTea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Zodra ik nu een joint op steek, knijpt m`n keel dicht en word ik ook misselijk.. Dan heb ik echt liters drinken nodig om dat weer een beetje weg te krijgen..
Ook een joint op zn tijd vind ik best lekker.
Gast- Gast
Zooow de meeste roken niet tot nu toe. Ik dacht dat er wel meer zouden roken.
Maar ik rook niet trouwens
Maar ik rook niet trouwens
Gast- Gast
Iemand begon hier over blowen..Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Zodra ik nu een joint op steek, knijpt m`n keel dicht en word ik ook misselijk.. Dan heb ik echt liters drinken nodig om dat weer een beetje weg te krijgen..
Gast- Gast
Birgit schreef:Nee en ook nog nooit geprobeerd.
+ 1
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Jen_ schreef:Fauve schreef:Hahaha jen Weet je in ieder geval zeker dat je het niet meer moet doen
Pff ja nu doe ik het echt nooit, nooit meer!
Whahah dat is ook erg hor!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nooit, heb zelfs nog nooit een trekje genomen, nooit die behoefte gehad
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ben nu bijna 6 jaar gestopt of ben al 6 jaar gestopt
Tijd gaat zo snel.. Ik heb vroeger veel gerookt, kocht iedere dag een pakje Caballero met 30 sigaretten en ik rookte ook shag Zware Brandaris. En ben er helemaal mee gestopt
Tijd gaat zo snel.. Ik heb vroeger veel gerookt, kocht iedere dag een pakje Caballero met 30 sigaretten en ik rookte ook shag Zware Brandaris. En ben er helemaal mee gestopt
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, ik heb astma en daar ook heel veel last van als ik in een kroeg of op een feestje kom waar gerookt wordt. Ik ben er dus ook nooit aan begonnen.
Ik ken eigenlijk ook maar weinig mensen die roken, mijn vrienden eigenlijk allemaal niet, terwijl de vrienden van mijn broer allemaal roken, het is ook maar net in wat voor je groep je je begeeft volgens mij.
Bij ons binnen mag er ook niet gerookt worden, regels van het hotel, maar ik zou het anders ook niet binnen willen hebben. Er staat een boete van 100 euro op het roken in de kamers. Je wil niet weten wat mensen allemaal doen om dat te voorkomen, rookmelders van het plafond halen, een sok er overheen doen, of afplakken. In alle gevallen krijgen ze een melding bij de receptie en zijn die mensen alsnog de Sjaak. Ook laten mensen weleens de opgerookte liggen in de kamer, lekker dom ook!
Ik ken eigenlijk ook maar weinig mensen die roken, mijn vrienden eigenlijk allemaal niet, terwijl de vrienden van mijn broer allemaal roken, het is ook maar net in wat voor je groep je je begeeft volgens mij.
Bij ons binnen mag er ook niet gerookt worden, regels van het hotel, maar ik zou het anders ook niet binnen willen hebben. Er staat een boete van 100 euro op het roken in de kamers. Je wil niet weten wat mensen allemaal doen om dat te voorkomen, rookmelders van het plafond halen, een sok er overheen doen, of afplakken. In alle gevallen krijgen ze een melding bij de receptie en zijn die mensen alsnog de Sjaak. Ook laten mensen weleens de opgerookte liggen in de kamer, lekker dom ook!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben in November vorig jaar gestopt met roken en ik rook nog steeds niet.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu bijna 4 jaar gestopt geloof ik. Ik kreeg steeds meer last van bronchitus. Ik dacht dat ik er overheen gegroeid was, nou niet dus... En nu taal ik er niet meer naar. Is ook zonde voor het geld...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Rook jij?
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: