Rook jij?
+46
Zwoesj
FireButterfly
Qiara
Toet
Mizz_S
Sjaantje
Rouxxxe
Gizmo
Dikkie Dik
patjuhhh
Summerlovin
Monte
mandarijn
Makamba
Ilargi
Lotus
smooch
Jelin
Burn
Caroow
Janelie
Caresses
Zwerver
Polly
Rovine
_Femme
Parisienne
_DoI
Mari
Snoes
silly-one
Atelier Madame
TGR
Lady4
Caramba
Blond
Suus
Inge
Serena
Laquisia
VeryCherry
Arwyn
Moezie
Shadowfax
Angela_1986
Jeanette
50 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Rook jij
Re: Rook jij?
Maar met drank op is een sigaret ook zo lekkersmooch schreef:Nee ik rook niet.
Al heb ik vorige week wel 1 sigaret gerookt tijdens het stappen en had ook wat gedronken. Doe ik anders nooit, maar had opeens trek terwijl ik het echt vind stinken :S
Gast- Gast
Yup, helaas wel.
Maar in augustus ga ik stoppen. Op de 1e werkdag na mijn vakantie stop ik, want de 1e werkdag is toch stom, dus kan stoppen met roken er ook nog wel bij
Maar in augustus ga ik stoppen. Op de 1e werkdag na mijn vakantie stop ik, want de 1e werkdag is toch stom, dus kan stoppen met roken er ook nog wel bij
Gast- Gast
Hoe meer ik drink hoe minder ik rook. Bij mij mij werkt het andersom, dan ga ik bijna kotsen! Zo raar.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Yup, helaas wel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goede reden om lekker veel te drinken danJen_ schreef:Hoe meer ik drink hoe minder ik rook. Bij mij mij werkt het andersom, dan ga ik bijna kotsen! Zo raar.
Gast- Gast
Ik rook niet en heb dat ook nooit gedaan. Heb het zelfs nooit geprobeerd. Heb er totaal geen behoefte aan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Ik rook niet en heb dat ook nooit gedaan. Heb het zelfs nooit geprobeerd. Heb er totaal geen behoefte aan.
+1
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Van drank krijg ik wel zin in een sigaret, maar zodra ik hem opsteek denk ik weer: Oh ja, getsie!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee. Niet in de zin van sigaretten roken.
Maar ik mag wel graag een jointje roken... En daar zit natuurlijk weer wat shag in. Dus tsja...
Maar ik mag wel graag een jointje roken... En daar zit natuurlijk weer wat shag in. Dus tsja...
mandarijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11
+1Lotus schreef:Ik rook niet en heb dat ook nooit gedaan. Heb het zelfs nooit geprobeerd. Heb er totaal geen behoefte aan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:+1Lotus schreef:Ik rook niet en heb dat ook nooit gedaan. Heb het zelfs nooit geprobeerd. Heb er totaal geen behoefte aan.
+2
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
ik heb weleens gerookt maar vind het gewoon echt niet lekker bah
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik rook wel. Niet veel (vijf per dag of zo? En met uitgaan en gezellige avondjes met vriendinnen wel meer).
Ik heb een vriendin die gigantisch veel rookt als ze bij mij of andere vriendinnen is (bijna kettingroken), maar als ze thuis is (ze woont nog thuis) dan mag haar moeder er ab-so-lúút niks van weten. Terwijl haar broertje (drie jaar jonger dan zij) ook rookt en dat gewoon aan zijn moeder vertelt en zij dat oké vindt. Ik vind dat zo raar...
Zo kan ze dus op haar eigen verjaardag geen sigaretje roken omdat haar moeder het niet weet. Ze is overigens 21.
Ik heb een vriendin die gigantisch veel rookt als ze bij mij of andere vriendinnen is (bijna kettingroken), maar als ze thuis is (ze woont nog thuis) dan mag haar moeder er ab-so-lúút niks van weten. Terwijl haar broertje (drie jaar jonger dan zij) ook rookt en dat gewoon aan zijn moeder vertelt en zij dat oké vindt. Ik vind dat zo raar...
Zo kan ze dus op haar eigen verjaardag geen sigaretje roken omdat haar moeder het niet weet. Ze is overigens 21.
Gast- Gast
Niet meer.
Wel gedaan. Ik heb nog vaak zin om te roken. Gek genoeg vaak als ik me goed en relax voel.
Mijn vriend was zwaar verslaafd en is bijna 2 jaar gestopt. Dus ik geef niet toe aan mijn behoeftes af en toe en ben dan eigenlijk sinds 2008 weer echt gestopt.
Wel gedaan. Ik heb nog vaak zin om te roken. Gek genoeg vaak als ik me goed en relax voel.
Mijn vriend was zwaar verslaafd en is bijna 2 jaar gestopt. Dus ik geef niet toe aan mijn behoeftes af en toe en ben dan eigenlijk sinds 2008 weer echt gestopt.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Elodie schreef:Maar met drank op is een sigaret ook zo lekkersmooch schreef:Nee ik rook niet.
Al heb ik vorige week wel 1 sigaret gerookt tijdens het stappen en had ook wat gedronken. Doe ik anders nooit, maar had opeens trek terwijl ik het echt vind stinken :S
Dat zegt mijn vriend ook altijd, die rookt wel eens als hij heeft gedronken.
Vroeger deed ik dat ook regelmatig tot dat ik 1x midden in een discotheek over mn nek ging. Ik werd zo misselijk van het roken *schaamte*
Voor mij nooit meer zei ik toen.....tot vorige week dan :-)
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nee. Niet meer althans. Ik ben nu ongeveer 3 jaar geleden gestopt. Ervoor rookte ik ongeveer een pakje per dag.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Nee, nooit gedaan.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
smooch schreef:Elodie schreef:Maar met drank op is een sigaret ook zo lekkersmooch schreef:Nee ik rook niet.
Dat zegt mijn vriend ook altijd, die rookt wel eens als hij heeft gedronken.
Vroeger deed ik dat ook regelmatig tot dat ik 1x midden in een discotheek over mn nek ging. Ik werd zo misselijk van het roken *schaamte*
Voor mij nooit meer zei ik toen.....tot vorige week dan :-)
Oh wat erg zeg! Wat deed je toen, zagen veel mensen het?
Gast- Gast
Ja, sporadisch met borrelen/stappen.. Is nu alweer een maandje geleden denk ik, toen voelde ik me ook niet lekker en moest ik kotsen dus was geen goede ervaring Kan het nu dus ook beter laten met die gedachte in mn achterhoofd haha.
Gast- Gast
Heb ongeveer 10 jaar gerookt en ben nu alweer 8 jaar gestopt Oeh, da's gek... al bijna net zolang gestopt als dat ik gerookt heb...
Mijn ouders rookten ook en mijn zusje later ook dus het stond bij ons thuis eigenlijk altijd blauw.
Mijn ouders rookten ook en mijn zusje later ook dus het stond bij ons thuis eigenlijk altijd blauw.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Nee, en ik vind het ook heel vies. Hier in huis mag ook absoluut niet gerookt worden, dat vind ik zo smerig. Ik heb het overigens wel eens geprobeerd hoor, maar ik vond er gewoon niets aan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Rook jij?
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
» Welk merk rook jij?
» Stinken naar rook
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» En toen stond het huis blauw van de rook...
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: