Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

+14
Ezzer
kletskousje
Susan
Funk
chipa
Parisienne
VeryCherry
Vancity_girl
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
mickey
Monnie
Thunder
Dora
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Susan ma 4 apr 2011 - 21:59

In mijn eerste zwangerschap had ik eerder moeite om dingen niet te laten staan, was toen ontzettend angstig om iets verkeerds te eten. Maar goed, dat was toen ook wel heel extreem. De tweede keer had ik daar geen last van en daardoor voelde ik me al heel vrij en vond ik dat ik heel veel mocht hebben, dus met de dingen die niet mochten had ik geen moeite.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 21:59

VeryCherry schreef:
Fauve schreef:
VeryCherry schreef:Nee, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik volop gerookt, gedronken en geblowd. Zodra ik het wist ben ik meteen gestopt. Van filet american en brie en biefstuk moet ik toch niks hebben, dus dat kon ik zonder moeite laten liggen. Het enige wat ik wel op de meest onmogelijke tijden wilde hebben waren mcFlurry's en een mcKroket Wink

Waarom mag je geen mcKroket?

Oh die mocht ik wel, was ook het enige wat ik echt wilde hebben Wink

Ohh haha vandaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  kletskousje ma 4 apr 2011 - 22:24

Nee, helemaal niet.
Ik eet al geen vlees en vis, dus dan is het al een stuk gemakkelijker.
En kaas.. daar houd ik niet van.

Dus ook nu heb ik er totaal geen moeite mee
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Ezzer ma 4 apr 2011 - 22:39

Ik heb echt van die periodes dat ik ineens veel zin heb in carpaccio of filet american!
Dusja dan mis ik het wel.
Verder heb ik eigenlijk weinig dingen die ik mis. Alcohol dronk ik toch al niet veel en roken deed ik niet.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Funk ma 4 apr 2011 - 23:00

Minneke schreef:
pippi schreef:Ik vind het moeilijk om gezond te eten.. Sad
Ik ben een snoepkont en vind ik het ontzettend moeilijk om mee te stoppen, ook al weet ik hoe belangrijk het is!

Waarom zou je moeten stoppen met snoepen dan?
Teveel suiker en zout is niet goed voor de baby..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 23:11

pippi schreef:
Minneke schreef:
pippi schreef:Ik vind het moeilijk om gezond te eten.. Sad
Ik ben een snoepkont en vind ik het ontzettend moeilijk om mee te stoppen, ook al weet ik hoe belangrijk het is!

Waarom zou je moeten stoppen met snoepen dan?
Teveel suiker en zout is niet goed voor de baby..

Nou ja, ik zou ook geen zak zoute drop leegeten natuurlijk. Maar volgens mij heb ik nooit zoveel gesnoept als tijdens mijn zwangerschap (o jawel, tijdens de borstvoedingsperiode haha). Maar je hoeft echt niet helemaal te stoppen met snoepen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Funk ma 4 apr 2011 - 23:15

Minneke schreef:
pippi schreef:
Minneke schreef:
pippi schreef:Ik vind het moeilijk om gezond te eten.. Sad
Ik ben een snoepkont en vind ik het ontzettend moeilijk om mee te stoppen, ook al weet ik hoe belangrijk het is!

Waarom zou je moeten stoppen met snoepen dan?
Teveel suiker en zout is niet goed voor de baby..

Nou ja, ik zou ook geen zak zoute drop leegeten natuurlijk. Maar volgens mij heb ik nooit zoveel gesnoept als tijdens mijn zwangerschap (o jawel, tijdens de borstvoedingsperiode haha). Maar je hoeft echt niet helemaal te stoppen met snoepen hoor.

Nee dat doe ik ook echt, en het is echt niet zo dat ik de hele dag tussen de chocolade en chips zit. Maar voor m'n gevoel wel teveel. Wou dat ik meer discipline daarin had!! Want als er iets belangrijk is! Maar bedankt iig smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Kat1980 ma 4 apr 2011 - 23:31

Tijdens mijn zwangerschap viel het wel mee dat ik echt iets miste. Nu ik op mijn eten probeer te letten om de zwangerschapskilo's kwijt te raken, mis ik toch het meeste chocolade... Misschien binnenkort toch maar eens gaan sporten, zodat ik af en toe nog wel een lekkere reep chocolade mag eten Rolling Eyes
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  PiP ma 4 apr 2011 - 23:34

Nee ik had ook helemaal nergens specifiek meer zin in of dat ik iets juist niet meer luste.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Pien ma 4 apr 2011 - 23:38

ik heb moeite met het missen van een wijntje, advocaatje, koffielikeurtje, rosébiertje...


wat ik dan wel weer heel fijn vind is dat ik sinds in zwanger ben veel gezonder ben gaan eten, eet nu echt 2 of 3 stuks fruit op een dag, drink melk of eet yoghurt, eet bruin brood en iedere dag vlees of vis.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:19

Een lekker biefstukje of broodje gerookte zalm met roomkaas mis ik echt zo erg!!

Ik eet het absoluut niet, wil geen enkel risico nemen.

Mijn schoonmoeder heeft trouwens 5 kerngezonde kinderen en dronk altijd rauwe melk, minimaal een liter per dag. Echt rechtstreeks van de koe, zonder eerst te koken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Teddyaapje di 5 apr 2011 - 4:59

Nee veel dingen die tijdens de zwangerschap niet mogen lust ik zowiezo niet. Filet american vind ik wel lekker maar koste geen moeite. Alcohol ging me ook goed af.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum