Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:@ Muppetje, maar dat is wel een hele mooie en bijzondere datum
Hihi, ja, precies.
Studiebol, ja, ik vind het ook heel jammer. Misschien is mijn cyclus wel gewoon heeeel lang, maar dat zou ik ook raar vinden....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
oooh amber ik hoop zo voor je dat het niks is! dikke voor jou meis!
Gast- Gast
zaza gefeliciteerd met je zwangerschap! en welkom
muppetje, dit schiet toch niet op voor jou he!
Gast- Gast
Puggle schreef:
Thanks meis! Nee, schiet inderdaad niet op. Tuurlijk, mijn cyclus kan langer zijn, maar dat vind ik heel gek, na cycli van steeds ongeveer hetzelfde aantal dagen...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:
Thanks meis! Nee, schiet inderdaad niet op. Tuurlijk, mijn cyclus kan langer zijn, maar dat vind ik heel gek, na cycli van steeds ongeveer hetzelfde aantal dagen...
ja hij kan langer zijn, ik zag net toevallig in het onderschift van pitbullgup dat die ook een uitschieter van 55 dagen had dus ja zou kunnen maar idd heel gek. wanneer heb je voor het laatst getest?
Gast- Gast
Vrijdag
Muppetje- Ratel
Amber, sinds een tijdje lees ik mee met jullie, maar nu moet ik ook echt even reageren. Ik hoop zo voor je dat er niks aan de hand is en deze zwangerschap gewoon helemaal goed mag gaan. Mijn duimen draaien voor je! Sterkte met alle onzekerheid.
kruimeltje- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 26-04-11
Muppetje schreef:Vrijdag
okee, dus morgen ben je weer 5 dagen verder hmm lastig hoor. heb je buikpijn ofzo? idee dat er iets zit te wringen.
Gast- Gast
Puggle en kruimeltje dankjewel!!
ik bloed nog steeds
ben zo bang dat het ons weer niet gegund is.....
ik bloed nog steeds
ben zo bang dat het ons weer niet gegund is.....
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle schreef:Muppetje schreef:Vrijdag
okee, dus morgen ben je weer 5 dagen verder hmm lastig hoor. heb je buikpijn ofzo? idee dat er iets zit te wringen.
Ja, ik heb een zeer buikje, en die tepels en -hoven blijven gek doen, in de tepel zelf zie ik ook echt witte puntjes waar de melk uit zou moeten komen. Soms en ik misselijk e ik ben moe, vreselijk moe. Maar k ga ervan uit dat alles tussen mijn oren zit...
Amber, nog een
Kruimeltje, ben jij wie ik hoop dat je bent??
Laatst aangepast door Muppetje op di 26 apr 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Vrijdag
Ja, ik heb een zeer buikje, en die tepels en -hoven blijven gek doen, in de tepel zelf zie ik ook echt witte puntjes waar de melk uit zou moeten komen. Soms en ik misselijk e ik ben koe, vreselijk moe. Maar k ga ervan uit dat alles tussen mijn oren zit...
Amber, nog een
Kruimeltje, ben jij wie ik hoop dat je bent??
ja gewoon nog maar eens testen dan en als er over een paar dagen niks is zou ik even naar de huisarts gaan. mijn collega heeft alleen maar negatief getest en heeft een bloedtest laten doen en zwanger, gelijk een echo gekregen en ze was al 8 weken zwanger en toch al die testen negatief!
ik ben ook benieuwd wie jij bent kruimeltje
Gast- Gast
he bah amber, is het veel bloed wat je verliest of zijn het druppeltjes zeg maar!
Gast- Gast
Puggle schreef:he bah amber, is het veel bloed wat je verliest of zijn het druppeltjes zeg maar!
Het is veel bloed
Amber-- Ratel
Puggle, ja,dat hoor je vaker. Toch ben ik vooralsnog niet van plan te gaan testen, misschien van t weekend.
Amber, nee he, wordt het ook erger?
Amber, nee he, wordt het ook erger?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle, ja,dat hoor je vaker. Toch ben ik vooralsnog niet van plan te gaan testen, misschien van t weekend.
begrijpelijk ik zou nu ook gewoon nog effe wachten ja.
Gast- Gast
Nee, sorry, ik ben niet diegene die jullie weer zo graag terug zouden willen zien...
Mijn man en ik willen graag een tweede kindje, vandaar dat ik jullie verhalen volg. Vorige maand heb ik een miskraam gehad en daar heb ik het soms nog best moeilijk mee. Ik heb er echt bewondering voor hoe positief jij steeds overkomt, Amber. Daar haal ik soms weer kracht uit. Ik hoop zo voor je dat dit gewoon goed mag gaan. Het lijkt me zo vreselijk om weer diezelfde onzekerheid mee te maken en alleen maar te kunnen hopen dat het goed af zal lopen. Je hebt er natuurlijk helemaal niks aan, maar ik denk aan je en ik weet zeker dat er met mij nog veel meer mensen hard voor je hopen nu. Sterkte...
Mijn man en ik willen graag een tweede kindje, vandaar dat ik jullie verhalen volg. Vorige maand heb ik een miskraam gehad en daar heb ik het soms nog best moeilijk mee. Ik heb er echt bewondering voor hoe positief jij steeds overkomt, Amber. Daar haal ik soms weer kracht uit. Ik hoop zo voor je dat dit gewoon goed mag gaan. Het lijkt me zo vreselijk om weer diezelfde onzekerheid mee te maken en alleen maar te kunnen hopen dat het goed af zal lopen. Je hebt er natuurlijk helemaal niks aan, maar ik denk aan je en ik weet zeker dat er met mij nog veel meer mensen hard voor je hopen nu. Sterkte...
kruimeltje- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 26-04-11
Het is niet meer geworden. Maar het is elke keer als ik naar toilet ga bij het afvegen echt rood/roze bloed en het komt in mijn maandverband. Het lijkt qua hoeveelheid op een lichte menstruatiedag.
Amber-- Ratel
kruimeltje schreef:Nee, sorry, ik ben niet diegene die jullie weer zo graag terug zouden willen zien...
Aha, jeetje, vervelend van de miskraam.
Wel leuk dat jullie een tweede willen. Kwam je eerder ook al op het forum??
Als je wil blijven hangen om mee te kletsen, zeker doen, gezellig!
Muppetje- Ratel
kruimeltje schreef:Nee, sorry, ik ben niet diegene die jullie weer zo graag terug zouden willen zien...
Wat erg dat jij ook een miskraam hebt gehad. Hoeveel weken was je?
Dankjewel lief dat je dat zegt.
Moet zeggen dat ik de laatste weken ook echt positief was en me goed voelde, ook toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Dus daar kwam dat niet door. Maar mocht ik nu weer een miskraam krijgen weet ik niet hoe positief ik nog kan blijven... Weet niet of ik daar wel weer snel overheen kom
Amber-- Ratel
Ik ben er ook weer, paar dagen geen tijd en zin gehad om te internetten.
@ Amber, ik duim voor je...
@ Zaza Gefeliciteerd en welkom!
Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, dus nu begint het afwachten...
@ Amber, ik duim voor je...
@ Zaza Gefeliciteerd en welkom!
Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, dus nu begint het afwachten...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Meiden dankje wel voor de leuke reacties!
@ Amber, ik vind het zo ontzettend vervelend voor je! Ik duim echt voor je dat het allemaal goed blijft gaan.
@ Amber, ik vind het zo ontzettend vervelend voor je! Ik duim echt voor je dat het allemaal goed blijft gaan.
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb de laatste paar dagen niet geschreven, maar wel meegelezen...
Amber; Jeetje wat schrikken van het bloedverlies! Ik hoop dat jullie ieniemini kindje lekker blijft zitten waar het zit...
Muppetje: Ik schrijf elke keer ' hopelijk heb je snel meer duidelijkheid', dus dat schrijf ik nu lekker niet Ik hoop nu gewoon dat je zwanger bent!!!
Zaza: Gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom
Verder bij mij weinig nieuws... Ik heb morgen en donderdag 'weekend', dus even lekker bijkomen.
Amber; Jeetje wat schrikken van het bloedverlies! Ik hoop dat jullie ieniemini kindje lekker blijft zitten waar het zit...
Muppetje: Ik schrijf elke keer ' hopelijk heb je snel meer duidelijkheid', dus dat schrijf ik nu lekker niet Ik hoop nu gewoon dat je zwanger bent!!!
Zaza: Gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom
Verder bij mij weinig nieuws... Ik heb morgen en donderdag 'weekend', dus even lekker bijkomen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
heb nu ook buikpijn en last van mijn rug.. denk dat het weer over is
Amber-- Ratel
amber22 schreef:heb nu ook buikpijn en last van mijn rug.. denk dat het weer over is
Weet verder niet goed wat ik zeggen moet, maar je snapt m wel...
Muppetje- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: