Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Poisongirl schreef:Ik ben al sinds begin 2010 van de nuvaring af, daarna geen anticonceptie meer gebruikt, alleen condooms..
Spannend dan!! :-)
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Floor schreef:Amber, ik moest jullie namens Tamm veel sterkte wensen (ze had het gelezen op het forum en mailde dat naar mij)
Wat lief van haar, dankjewel! Geef haar maar een dikke knuffel van me. Met haar zwangerschap alles goed?
Met haar gaat alles goed, ze is nu 10 weken en 5 dagen. Ze heeft het kindje al met armpjes en beentjes zien bewegen op de echo.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:amber22 schreef:Floor schreef:Amber, ik moest jullie namens Tamm veel sterkte wensen (ze had het gelezen op het forum en mailde dat naar mij)
Wat lief van haar, dankjewel! Geef haar maar een dikke knuffel van me. Met haar zwangerschap alles goed?
Met haar gaat alles goed, ze is nu 10 weken en 5 dagen. Ze heeft het kindje al met armpjes en beentjes zien bewegen op de echo.
Wat fijn dat het goed met haar gaat! doe haar maar de groetjes, vind het jammer dat ze niet meer terug is gekomen...
Gast- Gast
Floor schreef:amber22 schreef:Floor schreef:Amber, ik moest jullie namens Tamm veel sterkte wensen (ze had het gelezen op het forum en mailde dat naar mij)
Fijn om te lezen dat alles goed gaat!
Amber-- Ratel
Fijn dat het goed gaat met Tamm.
Ik ga lekkker naar bed, spreek jullie later.
Xxx
Ik ga lekkker naar bed, spreek jullie later.
Xxx
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik ga ook slapen.
Slaap lekker meiden!
XX
Slaap lekker meiden!
XX
Amber-- Ratel
Poisongirl schreef:
@ LLL: Wanneer is jouw NOD?
Dat weet ik niet, ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus geen idee. Mijn vriend en ik hebben afgesproken pas te gaan testen als het over de 40 dagen heen is, meestal was ik dan al wel ongesteld. Zit nu op dag 21.
Zaterdag over een week gaan we testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Voor jou spannend, we zitten rond dezelfde dag in de cyclus!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
He LLL, goedemorgen!
Al bijna de sleutel, spannend zeg!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hi dames!
Ik lees hier nu al geruime tijd mee. Dus nu ik een probleem heb dacht ik: ik vraag toch maar de ervaringsexperts
Eind februari ben ik gestopt met de pil. Het is nog niet zeker dat we nu al voor een kindje willen gaan, maar binnen nu en een jaar toch wel. En ik ben sowieso ook benieuwd hoe ik me voel zonder die hormonen.
26 februari kreeg ik mn onttrekkingsbloeding. Daarna tot nu toe niks meer. Geen ongesteldheid te bekennen. Dus ik zit nu op dag 66. Ik las dat hier meer meiden waren die nadat ze gestopt waren met de pil lang niet ongesteld werden. Zijn deze meiden vanzelf ongesteld geworden of zijn ze naar een arts gegaan?
Eigenlijk wil ik niet zo graasg naar een arts, maar als t niet anders kan moet t maar...
Dus..Ervaringen gevraagd!!
Ik lees hier nu al geruime tijd mee. Dus nu ik een probleem heb dacht ik: ik vraag toch maar de ervaringsexperts
Eind februari ben ik gestopt met de pil. Het is nog niet zeker dat we nu al voor een kindje willen gaan, maar binnen nu en een jaar toch wel. En ik ben sowieso ook benieuwd hoe ik me voel zonder die hormonen.
26 februari kreeg ik mn onttrekkingsbloeding. Daarna tot nu toe niks meer. Geen ongesteldheid te bekennen. Dus ik zit nu op dag 66. Ik las dat hier meer meiden waren die nadat ze gestopt waren met de pil lang niet ongesteld werden. Zijn deze meiden vanzelf ongesteld geworden of zijn ze naar een arts gegaan?
Eigenlijk wil ik niet zo graasg naar een arts, maar als t niet anders kan moet t maar...
ddraakje- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 21-11-10
ddraakje schreef:Hi dames!
*breekt even in*
Wat vervelend dat je tot op heden nog niet ongesteld bent geworden. Ik ben in maart 2010 gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie, na het stoppen met de pil, kwam na 126 dagen. Ik ben in deze 4 maanden geregeld naar de huisarts geweest, maar hij wou mij zowiezo niets voorschrijven. Uiteindelijk, de dag dat ik naar het ziekenhuis zou gaan voor een echo, ben ik uit mijzelf ongesteld geworden. Na de eerste ronde met een cyclus van 126 dagen, had ik in de tweede ronde al een nettere cyclus van 33 dagen. Mocht je je er niet lekker bij voelen, kun je altijd even langs de huisarts gaan. Er zijn meiden in dit topic die wel iets voorgeschreven hebben gekregen om de menstruatie op te wekken. Succes in ieder geval!
*breekt weer uit*
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Bij mij heeft het lang geduurt, meer dan 100 dagen, ik ben niet naar de dokter geweest. Het is uiteindelijk van zelf op gang gekomen.
Maar er zijn hier ook wel dames die wel naar de dokter zijn gegaan omdat het erg lang duurt, zij zullen hun verhaal ook vast nog wel delen met je.
Maar er zijn hier ook wel dames die wel naar de dokter zijn gegaan omdat het erg lang duurt, zij zullen hun verhaal ook vast nog wel delen met je.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Mijn eerste cyclus na de pil durde 87 dagen. Ik ben ben wel naar de huisarts gegaan omdat ij het gewoon beu was. Die schreef mij gelijk pilltjes voor, 6 dagen na die pillen werd ik ongesteld.
Mijn 2 cyclus duurde 41 dagen. En nu zit ik ook dag 18 en heb een goed gevoel nu dat het wat eerder komt nu. Maar goed we zullen zien. Ik was vroeger altijd heel regelmatig dus die 1ste cyclus vee as gewoon pech denk ik.
Als je er geen goed gevoel meer over hebt dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan hoor!
Mijn 2 cyclus duurde 41 dagen. En nu zit ik ook dag 18 en heb een goed gevoel nu dat het wat eerder komt nu. Maar goed we zullen zien. Ik was vroeger altijd heel regelmatig dus die 1ste cyclus vee as gewoon pech denk ik.
Als je er geen goed gevoel meer over hebt dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan hoor!
Gast- Gast
Amber: Ik ben net terug van vakantie en lees net dat je weer een miskraam hebt gehad. Wil je even heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je heel gauw weer zwanger mag zijn en dat het kindje zich dan extra goed vasthoud.
Het is je gegund hoor meid, ik duim voor je.
liefs
liefs
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Amber: Ik ben net terug van vakantie en lees net dat je weer een miskraam hebt gehad. Wil je even heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je heel gauw weer zwanger mag zijn en dat het kindje zich dan extra goed vasthoud.
liefs
Dankjewel, lief van je!!
Amber-- Ratel
Jaaaaaa het wordt een drukke maar leuke tijd!!! Ik heb er zin in!Muppetje schreef:He LLL, goedemorgen!
Net een wc-pot uitgezocht!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=7814
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: