Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ah, Amber, wat een superlief briefje, leuk. Leuk ook dat ze dat doen bij het stadhuis, geinig idee.
Over trouwen gesproken, Puggle, ben je geslaagd voor je outfit?
Oh, edit, ik zie het al, mooi. Wat heb je voor nieuwe telefoon?
Laatst aangepast door Muppetje op wo 27 apr 2011 - 18:34; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@amber, Veel sterkte voor jou en je man.
(onbeschofte) vraag, je hoeft geen antwoord te geven, maar wordt er nu ook onderzocht waarom het fout is gegaan? Omdat het nu de 2e mk is.
(onbeschofte) vraag, je hoeft geen antwoord te geven, maar wordt er nu ook onderzocht waarom het fout is gegaan? Omdat het nu de 2e mk is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:@amber, Veel sterkte voor jou en je man.
Ik denk het niet, aangezien ze zegt dat de gyneacoloog gezegd heeft dat hij ervan uitgaat dat het domme pech is.
Muppetje- Ratel
Amber heb je een beetje kunnen slapen?
ik vind het een erg mooie tekst op jullie briefje! Super!
ik vind het een erg mooie tekst op jullie briefje! Super!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jeetje Amber, ik was er al zo bang voor toen ik gisteren je berichten las... En nu is het toch weer misgegaan.... Wat kom je vreselijk sterk over zeg, vind ik heel knap van je! Wat een mooie tekst zeg.
Veel sterkte !
Veel sterkte !
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Muppetje schreef:Ah, Amber, wat een superlief briefje, leuk. Leuk ook dat ze dat doen bij het stadhuis, geinig idee.
Ja gelukt, heb een leuk jurkje gekocht met bollerotje en schoenen enz.
En een nieuee telefoon, een samsung galaxy s, waar ik nog mee moet leren typen maar heel mee oo het forum kan
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Ik heb goed geslapen, lukte ook wel naar een aantal wijntje haha! Nee moet echt zeggen dat het goed gaat. Kan best dat de klap nog komt maar op een of andere manier kan ik met deze miskraam beter omgaan als met de vorige. Na de vorige was ik vooral heel erg bang dat ik niet meer zwanger zou worden, dat is gelukkig het probleem niet. Zwanger worden lukt wel.
@ Floor, nee er is geen aanwijsbare oorzaak waarom ik 2 keer een miskraam heb gekregen. Waarschijnlijk gewoon stomme pech. Ze gaf aan dat je een chromosomenonderzoek kan laten doen. Soms komt het voor dat er bv of in mijn of in de chromosomen van mijn man een hele kleine afwijking zit, dit zou dan de kans op een miskraam verhogen. Echter hoeft dit echt niet de oorzaak te zijn. Als je zo'n onder zoek laat doen krijg je pas over meerdere maanden de uitslag. Dus hebben besloten dat niet te doen. Mocht het nog een keer voorkomen dan kunnen we het altijd nog doen.
@ Puggle, wat voor jurkje is het geworden?
Ik heb goed geslapen, lukte ook wel naar een aantal wijntje haha! Nee moet echt zeggen dat het goed gaat. Kan best dat de klap nog komt maar op een of andere manier kan ik met deze miskraam beter omgaan als met de vorige. Na de vorige was ik vooral heel erg bang dat ik niet meer zwanger zou worden, dat is gelukkig het probleem niet. Zwanger worden lukt wel.
@ Floor, nee er is geen aanwijsbare oorzaak waarom ik 2 keer een miskraam heb gekregen. Waarschijnlijk gewoon stomme pech. Ze gaf aan dat je een chromosomenonderzoek kan laten doen. Soms komt het voor dat er bv of in mijn of in de chromosomen van mijn man een hele kleine afwijking zit, dit zou dan de kans op een miskraam verhogen. Echter hoeft dit echt niet de oorzaak te zijn. Als je zo'n onder zoek laat doen krijg je pas over meerdere maanden de uitslag. Dus hebben besloten dat niet te doen. Mocht het nog een keer voorkomen dan kunnen we het altijd nog doen.
@ Puggle, wat voor jurkje is het geworden?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber, hoe is het nu?
Puggle leuke telefoon, heeft mijn man ook. Heb je een foto van je jurkje?
Puggle leuke telefoon, heeft mijn man ook. Heb je een foto van je jurkje?
Muppetje- Ratel
Amber ik vind het knap dat jullie zo positief zijn ingesteld!! Ik hoop echt dat het jullie snel gegund is dat je weer zwanger mag worden en dat het dan goed blijft gaan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Amber, heel veel sterkte! Wat knap hoe je ermee omgaat!
Even een berichtje van mijn kant... wij gaan ervoor!!! Ronde 1 is begonnen!
Die paar maanden wachten, hebben we opgegeven.. Doodeng en zoooo spannend! Ik kan het nog niet geloven.
Net al een andere topic geopend.. menn.. ineens ben ik onzeker!
Die paar maanden wachten, hebben we opgegeven.. Doodeng en zoooo spannend! Ik kan het nog niet geloven.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Amber, bedankt voor je antwoord. Dat vroeg ik me af (bij ons is na de eerste mk gezegd dat als het een tweede keer mis zou gaan we onderzoek konden laten doen, vandaar dat ik me dat af vroeg). Sterkte!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Live Laugh Love schreef:Amber, heel veel sterkte! Wat knap hoe je ermee omgaat!
Woei LLL, leuk, spannend inderdaad, maar komt goed hoor
Muppetje- Ratel
Hier een vermoeiende dag gehad. Vreselijke hoofdpijn, zeer buikje, misselijk, bijna niet gegeten, en ik heb de hele tijd pijnscheuten in mn borsten. Verschrikkelijke pms ofzo? Haha. Hoe dan ook, de concentratie was ver te zoeken.
Ik ziek voel ik me niet ziek, gewoon naar. Moest van mijn man temperaturen toen ik thuis kwam, was best hoog, heb ik eigenlijk nooit, maar koorts had ik dan ook weer niet.
Ach, nog een dag, dan is het godzijdank weer weekend
Ik ziek voel ik me niet ziek, gewoon naar. Moest van mijn man temperaturen toen ik thuis kwam, was best hoog, heb ik eigenlijk nooit, maar koorts had ik dan ook weer niet.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hier een vermoeiende dag gehad. Vreselijke hoofdpijn, zeer buikje, misselijk, bijna niet gegeten, en ik heb de hele tijd pijnscheuten in mn borsten. Verschrikkelijke pms ofzo? Haha. Hoe dan ook, de concentratie was ver te zoeken.
Ik zou echt nog een testje doen hoor en anders echt even langs de dokter ofzo.
Zeker nu ook je temp hoger is en de klachten die je hebt.
Ja ik heb wel een foto van internet van mijn jurk, maar weet niet hoe ik die met mjjn phone moet plaatsen. Nisschien kan ik een link zetten.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Live Laugh Love schreef:Amber, heel veel sterkte! Wat knap hoe je ermee omgaat!
Woei LLL, leuk, spannend inderdaad, maar komt goed hoor
Heel spannend!
Gast- Gast
Nee Puggle, ik ga niet testen, ik heb afgesproken dat ik wacht, dus dat probeer ik ook te doen.
Foto's plaatsen met mn telefoon ben ik idd ook nog niet uit. Je kan m wel vanaf je foon op fb zetten...
Foto's plaatsen met mn telefoon ben ik idd ook nog niet uit. Je kan m wel vanaf je foon op fb zetten...
Muppetje- Ratel
Ja dat snap ik. Dan moet je idd maar afwachte...
Ja ik heb geen foto maar wilde hem van internet kopieren met mijn phone maar dat lukt helaas niet.
Ja ik heb geen foto maar wilde hem van internet kopieren met mijn phone maar dat lukt helaas niet.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja dat snap ik. Dan moet je idd maar afwachte...
Als je op je telefoon op de foto duwt kun je m uploaden naar facebook, kijk ik daar wel...
Muppetje- Ratel
Ja maar ik heb de foto niet op mijn telefoon staan. Is gewoon een foto op internet. Haha wat een gedoe.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja maar ik heb de foto niet op mijn telefoon staan. Is gewoon een foto op internet. Haha wat een gedoe.
Ow, ja, uhm, dan weet ik het ook niet hoor
Muppetje- Ratel
Nou ik krijg het niet voor elkaar hoor. Haha. Maar goed hij staat op esprit.nl en dan bij edc jurkjes en dan is het een beetje onderin. Een lichtbruine en de titel safarilook of zoiets en dan heb ik een gebkoemd bollerotje bij en bijpassende schoenen en een witte legging. maar goed als we getrouwd zijn wil ik wel een foto plaatsen.
Gast- Gast
Als het degene is die ik denk dat het is dan is ie leuk.
(zo, dat zijn een hoop issen.... )
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Als het degene is die ik denk dat het is dan is ie leuk.
Haha. Met 3 metalen drukknopjes op de borst en touwtjes bij de zakken enzo. Het lijkt een beetje zak zakkerig maar dat is niet met dragen. Nog 1,5 maand dan shiw ik een foto
Nu ga ik slapen slaap lekker meiden tot morgen weer!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Als het degene is die ik denk dat het is dan is ie leuk.
Haha. Met 3 metalen drukknopjes op de borst en touwtjes bij de zakken enzo. Het lijkt een beetje zak zakkerig maar dat is niet met dragen. Nog 1,5 maand dan shiw ik een foto
Nu ga ik slapen slaap lekker meiden tot morgen weer!
Ja ik ook zo, slaap lekker en tot morgen!
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Met mij gaat het wel goed. Beetje op een af, maar komt goed.
Vandaag de bruiloft van mijn zus, wordt denk ik een zware dag maar hoop ervan te kunnen genieten.
@ Muppetje, vervelend dat je je je niet goed voelt.
@ puggle, ben benieuwd naar je jurkje?!
Met mij gaat het wel goed. Beetje op een af, maar komt goed.
Vandaag de bruiloft van mijn zus, wordt denk ik een zware dag maar hoop ervan te kunnen genieten.
@ Muppetje, vervelend dat je je je niet goed voelt.
@ puggle, ben benieuwd naar je jurkje?!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: