Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hallo Allemaal,
@ LLL, wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. Hopelijk wordt hij de komende maanden beter.
@ Aimee, volgens mij klopt mijn ticker niet helemaal want is volgens mij nog 2 dagen. Maar ga sowieso vrijdag pas testen (als ik nog niet ongesteld ben). Heb dan een dag vrij. Vind het wel spannend!
Bij jou ook spannend lees ik. Over hoeveel dagen moet je ongesteld worden of niet?!
@ Muppetje, spannend. Zou echt leuk als het vrijdag toch zo is. Ik ga vrijdag ook testen, zou leuk zijn samen haha!
Voel je je toevallig al iets beter?
@ Kofieleut, durf niet te zeggen wat het is, zou een innesteling kunnen zijn.
>>> heb mijn ticker maar even verlengd tot vrijdag, anders begint hij weer opnieuw te tellen vanaf dag 1.
@ LLL, wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. Hopelijk wordt hij de komende maanden beter.
@ Aimee, volgens mij klopt mijn ticker niet helemaal want is volgens mij nog 2 dagen. Maar ga sowieso vrijdag pas testen (als ik nog niet ongesteld ben). Heb dan een dag vrij. Vind het wel spannend!
Bij jou ook spannend lees ik. Over hoeveel dagen moet je ongesteld worden of niet?!
@ Muppetje, spannend. Zou echt leuk als het vrijdag toch zo is. Ik ga vrijdag ook testen, zou leuk zijn samen haha!
Voel je je toevallig al iets beter?
@ Kofieleut, durf niet te zeggen wat het is, zou een innesteling kunnen zijn.
>>> heb mijn ticker maar even verlengd tot vrijdag, anders begint hij weer opnieuw te tellen vanaf dag 1.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Lll: wat vervelend je cyclus zo wisselend iedere keer! Helaas kun je weinig alleen afwachten. Hopelijk word hij regelnmatiger.
Aimee: spannend die klachten! Ik ken het hoor dat gegoogle das echt niks,haha.
Amber: het begint weer op te schieten voor je nu! Ik ga duimen voor je.
Muppetje: he bah nog steeds die pijn! Dat het maar snel over gaat hoor
Bo: wat fijn! Spannende tijd voor jullie die gaat komen. Leuk als je meer mee komt schrijven!
Hier ook weinig nieuws. Morgen lekker vrij. Dag 37 nog niet ongesteld helaas.
Aimee: spannend die klachten! Ik ken het hoor dat gegoogle das echt niks,haha.
Amber: het begint weer op te schieten voor je nu! Ik ga duimen voor je.
Muppetje: he bah nog steeds die pijn! Dat het maar snel over gaat hoor
Bo: wat fijn! Spannende tijd voor jullie die gaat komen. Leuk als je meer mee komt schrijven!
Hier ook weinig nieuws. Morgen lekker vrij. Dag 37 nog niet ongesteld helaas.
Gast- Gast
Koffieleut: wie weet is het een innesteling! Zou wel super zijn hoor.
Gast- Gast
Muppetje wat ontzettend naar voor je! GEwoon ff een voor jou denk dat je die wel kan gebruiken! ik hoop dat je vrijdag wat meer duidelijkheid hebt!
Bo fijn dat je groen licht hebt gekregen en jullie weten dat jullie er vanaf 2 mei voor kunnen gaan!
Amber bij jou blijft het spannend hoor... haha ik moet hier vrijdag maar vaak checken want ik word er nieuwschierig van!
LLL wat vervelend dat je zo onregelmatig bent. Ik besef me goed dat ik geluk heb gehad met zo'n regelmatig cyclus!
Aimee bij jou is het dus ook spannend! Wanneer wil je gaan testen.
Meiden ff een vraagje als jullie het vervelend vinden dat ik mee blijf kletsen moeten jullie het zeggen hoor! Hier is het tenslotte al raak en kan me goed voorstellen dat dat niet altijd even leuk is om te lezen.
Bo fijn dat je groen licht hebt gekregen en jullie weten dat jullie er vanaf 2 mei voor kunnen gaan!
Amber bij jou blijft het spannend hoor... haha ik moet hier vrijdag maar vaak checken want ik word er nieuwschierig van!
LLL wat vervelend dat je zo onregelmatig bent. Ik besef me goed dat ik geluk heb gehad met zo'n regelmatig cyclus!
Meiden ff een vraagje als jullie het vervelend vinden dat ik mee blijf kletsen moeten jullie het zeggen hoor! Hier is het tenslotte al raak en kan me goed voorstellen dat dat niet altijd even leuk is om te lezen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Muppetje wat ontzettend naar voor je! GEwoon ff een voor jou denk dat je die wel kan gebruiken! ik hoop dat je vrijdag wat meer duidelijkheid hebt!
@ Puggle, dankje! De maand is inderdaad echt heel snel gegaan. Ben erg benieuwd!
Balen dat je cylcus het nog niet echt op wil pakken. Heb je gevoel dat er al wat aankomt of niet?
@ Studiebol, haha kijk vrijdag maar hoor. Als ik wat weet staat het er meteen 's ochtends op haha!
Van mij mag je hier gewoon blijven meeschrijven hoor!!
Amber-- Ratel
Amber, fijn dat het voor je gevoel snel is gegaan! Ik hou vrijdag zeker ook in de gaten.
Ja ik vind het zelf ook niet zo leuk en nee ik heb niet het idee dat het komt, ik heb ook al een paar dagen geen buikpijn meer dus ja. We zullen zien!
Studiebol, ik vind het niet erg hoor dat je mee kletst! Gezellig toch
Ja ik vind het zelf ook niet zo leuk en nee ik heb niet het idee dat het komt, ik heb ook al een paar dagen geen buikpijn meer dus ja. We zullen zien!
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber, fijn dat het voor je gevoel snel is gegaan! Ik hou vrijdag zeker ook in de gaten.
Misschien dat die paar dagen buikpijn dan toch je eisprong is geweest. Dat zou mooi zijn dan heb je wel een langere cyclus maar zou je dus over wat is het nu 8 á 10 misschien toch ongesteld of niet moeten worden.
Amber-- Ratel
Amber, zou inderdaad leuk zijn samen, maar ik denk t niet hoor
Puggle geniet van je vrije dag morgen
Studiebol gewoon meekletsen, gezellig juist.
Hier nog n beetje t zelfde, lig dan ook grotendeels voor pampus, ben niet zo spaarzaam, sorry
Hier nog n beetje t zelfde, lig dan ook grotendeels voor pampus, ben niet zo spaarzaam, sorry
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Amber, zou inderdaad leuk zijn samen, maar ik denk t niet hoor
Even een
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, zou inderdaad leuk zijn samen, maar ik denk t niet hoor
Even een
En een van mij
Ja zou kunnen amber! Ik kan alleen maar wachten helaas.
Gast- Gast
Bedankt voor de knuffels meiden.
Ik bedoelde natuurlijk niet spraakzaam, haha.
Ik ga lekker slapend hopelijk morgen wat beter, dit is zo vervelend...
Slaap lekker lieve meiden, en tot morgen.
Xxx
Ik bedoelde natuurlijk niet spraakzaam, haha.
Ik ga lekker slapend hopelijk morgen wat beter, dit is zo vervelend...
Slaap lekker lieve meiden, en tot morgen.
Xxx
Muppetje- Ratel
En muppetje voel je je nu in de ochtend iets beter?
studiebol- Ratel
Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Muppetje- Ratel
Nou jeetje je blijft er lang last van houden zeg! Hopen dat je te vroeg hebt getest en als je weer gaat testen ochtendurine gebruiken? Ik duim voor je!
Gast- Gast
Muppetje schreef:Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Ja zou natuurlijk heel goed kunnen dat je te vroeg getest hebt. Zou super zijn als je zwanger bent, maar 9 zulke maanden met veel pijn is zwaar. maarja wel voor een goed en leuk doel ;-)
Hier ook nog geen menstruatie te bekennen.. spannend!!
Amber-- Ratel
Heb net op de 38ste dag getest en helaas negatief! Afwachten dan maar
Gast- Gast
Ah Puggle, vervelend hoor! Hopelijk zit je niet wéér vast aan zo'n lange cyclus
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Puggle schreef:Heb net op de 38ste dag getest en helaas negatief! Afwachten dan maar
he bah balen! Hoop zo dat je cyclus het redelijk oppakt en je niet weer zolang hoeft te wachten
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Ja zou natuurlijk heel goed kunnen dat je te vroeg getest hebt. Zou super zijn als je zwanger bent, maar 9 zulke maanden met veel pijn is zwaar. maarja wel voor een goed en leuk doel ;-)
Zou het inderdaad minder erg maken, dan weet je waar je het voor doet
Spannend Amber en Puggle. Wat zou het leuk zijn he, met zn drieen zwanger
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Zou helemaal super zijn!!!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Zou zeker super zijn, maar ik weet zeker dat het hem bij mij niet word hoor. Ik ben bang dat ik weer geen ei heb gehad net als de vorige keer
Gast- Gast
Puggle je weet maar nooit, ik voel mijn ei ook niet hoor.
De eerste paar keer dacht ik wel wat te voelen, nu niet meer...
De eerste paar keer dacht ik wel wat te voelen, nu niet meer...
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Het gaat nog niet echt beter nee. Ik snap het echt niet. Ergens ben ik 'bang' dat ik te veeg getest heb, toch zwanger ben en dat het misschien daar van komt. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Dat zouden dan 9 leuke maanden worden
Zou zeker super zijn, maar ik weet zeker dat het hem bij mij niet word hoor. Ik ben bang dat ik weer geen ei heb gehad net als de vorige keer
Je weet het niet puggle. Ik voel mijn ei volgens mij ook niet. Merk alleen wat verschil in mijn afscheiding.
En je hebt een aantal dagen buikkrampen gehad dat zou heel goed je eisprong kunnen zijn geweest. Mocht dat zo zijn dan kun je nu waarschijnlijk ook nog niet positief testen.
Gewoon nog even moed houden.
Amber-- Ratel
Puggle balen meid dat je negatief getest hebt!
Muppetje, balen dat je nog steeds niet iets beter voelt. Denk je dat je vrijdag nog een keer gaat testen?
Muppetje, balen dat je nog steeds niet iets beter voelt. Denk je dat je vrijdag nog een keer gaat testen?
studiebol- Ratel
Ik weet het nog niet, denk het wel.
Muppetje- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: