Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
ja muppet dan is het idd een beetje zonde. een auto kost altijd geld! lekker makkelijk zo dan toch.
Gast- Gast
Meiden ik ga naar bed! Morgen weer werken.. niet veel zin in haha! Maar hoef deze week alleen morgen en woensdag en dan alweer weekend
Slaap lekker!!
Slaap lekker!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Muppetje schreef:Nee, vooralsnog gaan wij geen nieuwe auto kopen. Ik heb niet eens een rijbewijs, kan ik om medische redenen ook niet halen en mijn man reed gemiddeld 12 km in de maand, beetje zonde geld dus. We hadden dan ook afgesproken dat ie naar de sloop zou gaan als ie niet meer door de apk kwam.
Vandaar...
Als jullie maar 12 km in de maand rijden kan ik me voorstellen dat je geen nieuwe wil. haha!
Kun je je rijbewijs niet halen i.v.m je heupen?
Nee, omdat ik geen diepte zie.
Lekker, alleen morgen en woensdag werken.
Ik ga ook slapen, welterusten!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi Meiden!
Snoes: Wat fijn dat jullie de sleutel hebben!! Kan me voorstellen dat je nu weinig tijd hebt voor het forum, je hebt wel wat anders te doen!
Muppetje: Raar hoor, dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.... Wel super leuk dat je skeelers gekocht hebt, ik deed dat ook vaak 's zomers, heerlijk.
Puggle: Spannend dat jullie een huis gaan bekijken! Nu maar hopen dat het er van binnen net zo mooi uitziet als van buiten!!
Ik ben gewoon de volgende ronde ingegaan hoor.... Dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
Snoes: Wat fijn dat jullie de sleutel hebben!! Kan me voorstellen dat je nu weinig tijd hebt voor het forum, je hebt wel wat anders te doen!
Muppetje: Raar hoor, dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.... Wel super leuk dat je skeelers gekocht hebt, ik deed dat ook vaak 's zomers, heerlijk.
Puggle: Spannend dat jullie een huis gaan bekijken! Nu maar hopen dat het er van binnen net zo mooi uitziet als van buiten!!
Ik ben gewoon de volgende ronde ingegaan hoor.... Dus nieuwe ronde nieuwe kansen!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ koffieleut, balen dat je ongesteld bent geworden! Cyclus wel regelmatig dus?
@ all, ga persoonlijk worden, gister voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben weer sex gehad. Durfde daarvoor niet haha! Gister avond lichtroze bloedverlies, en vanochtend heel iets. Is nu alweer weg. Maar pff wat maakte ik me weer druk. Weet dat de baarmoeder erg doorbloed is en je snel een wondje kunt krijgen. Ging ook niet echt makkelijk gister was wat gespannen dus weet wat de oorzaak is. Maar was even schrikken.
@ all, ga persoonlijk worden, gister voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben weer sex gehad. Durfde daarvoor niet haha! Gister avond lichtroze bloedverlies, en vanochtend heel iets. Is nu alweer weg. Maar pff wat maakte ik me weer druk. Weet dat de baarmoeder erg doorbloed is en je snel een wondje kunt krijgen. Ging ook niet echt makkelijk gister was wat gespannen dus weet wat de oorzaak is. Maar was even schrikken.
Amber-- Ratel
Logisch dat het even schrikken was Amber. Waarschijnlijk inderdaad meer doorbloeding. Verder alles goed? Hier nog steeds niets, zó frustrerend...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Logisch dat het even schrikken was Amber. Waarschijnlijk inderdaad meer doorbloeding. Verder alles goed? Hier nog steeds niets, zó frustrerend...
Ja verder alles prima, wel erg moe en gevoelige borsten maar verder gaat het goed!
Echt vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Nog wel klachten die kunnen duiden op een zwangerschap.
Misschien kun je bij de huisarts bloed laten prikken?
Amber-- Ratel
even ego bericht:
Heb nu wel weer bloedverlies, he bah maak me echt zorgen! Heb net de verloskundige gebeld, maar kunnen nog niets doen omdat het te vroeg is voor een echo. Moet afwachten en anders eind van de week weer bellen.
Heb nu wel weer bloedverlies, he bah maak me echt zorgen! Heb net de verloskundige gebeld, maar kunnen nog niets doen omdat het te vroeg is voor een echo. Moet afwachten en anders eind van de week weer bellen.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:even ego bericht:
Oh meissie toch, wat naar. Ik hoop echt zo voor je dat alles goed is.
Hele dikke knuf
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:even ego bericht:
Hele dikke knuf
Dankjewel!! maak me zo'n zorgen..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Logisch dat het even schrikken was Amber. Waarschijnlijk inderdaad meer doorbloeding. Verder alles goed? Hier nog steeds niets, zó frustrerend...
Ja verder alles prima, wel erg moe en gevoelige borsten maar verder gaat het goed!
Echt vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Nog wel klachten die kunnen duiden op een zwangerschap.
Misschien kun je bij de huisarts bloed laten prikken?
Beetje hetzelfde als jij. Ben doodmoe, terwijl ik goed slaap. Nog steeds rare en gevoelige tepels. Bij vlagen misselijk en buikpijn. Maarja, misschien zit dat wel allemaal tussen mn oren....
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:even ego bericht:
Hele dikke knuf
Dankjewel!! maak me zo'n zorgen..
Dat begrijp ik heel goed. Bah, ik vind het echt heel naar voor je.
Muppetje- Ratel
Hallo meiden,
Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet meegeschreven omdat wij nog niet voor een kindje gaan. Wel was ik al gestopt met de pil om te kijken hoe mijn cyclus zou verlopen. Vanaf september/oktober zouden wij voor een kindje gaan. Maar nu had ik al best een tijd vage klachten zoals pijnlijke borsten, erg moe en misselijk. Vandaag heb ik getest en nu blijkt dat ik zwanger ben!!! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven en al de hele dag gaat er van alles door me heen... Volgens mij ben ik ongeveer even ver als Amber. Ik zou het leuk vinden om mee te gaan schrijven met jullie als dat mag?? Ik schaam me wel een beetje dat ik er nu zo bij kom terwijl ik al die tijd al mee lees maar nooit heb gereageerd. Dus als jullie het niet goed vinden dat ik mee ga schrijven kan ik dat ook begrijpen!
Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet meegeschreven omdat wij nog niet voor een kindje gaan. Wel was ik al gestopt met de pil om te kijken hoe mijn cyclus zou verlopen. Vanaf september/oktober zouden wij voor een kindje gaan. Maar nu had ik al best een tijd vage klachten zoals pijnlijke borsten, erg moe en misselijk. Vandaag heb ik getest en nu blijkt dat ik zwanger ben!!! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven en al de hele dag gaat er van alles door me heen... Volgens mij ben ik ongeveer even ver als Amber. Ik zou het leuk vinden om mee te gaan schrijven met jullie als dat mag?? Ik schaam me wel een beetje dat ik er nu zo bij kom terwijl ik al die tijd al mee lees maar nooit heb gereageerd. Dus als jullie het niet goed vinden dat ik mee ga schrijven kan ik dat ook begrijpen!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Zaza, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Volgens mij is iedereen hier welkom hoor.
Volgens mij is iedereen hier welkom hoor.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zaza, gefeliciteerd. En welkom natuurlijk, want we vinden iedereen die meeschrijft gezellig
(Ja, ik praat nu even voor iedereen, mag wel hè... )
(Ja, ik praat nu even voor iedereen, mag wel hè... )
Muppetje- Ratel
Zaza welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook van mij mag je meeschrijven!
@ all, met mij gaat het nog niet zo goed. Heb nog steeds bloedverlies, moet zelf maandverband voor. Maak me zo druk. Kan een beschadiging/haarvaatje zijn maar zou ook weer een miskraam kunnen zijn!
@ all, met mij gaat het nog niet zo goed. Heb nog steeds bloedverlies, moet zelf maandverband voor. Maak me zo druk. Kan een beschadiging/haarvaatje zijn maar zou ook weer een miskraam kunnen zijn!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:
Oh nee, ik hoop echt zo dat het t eerste is. Als je niet zo ver weg woonde kwam ik je persoonlijk even n knuffel bregen.....
Muppetje- Ratel
@amber, wat vervelend. Wanneer heb je een afspraak voor een echo?
Floor- Ratel
Muppetje, dankjewel! je bent lief
@ Floor, ik had al een echo staat voor volgende week woensdag 4 mei. Maar als ik morgen nog bloed ga ik bellen of het eerder kan morgen of donderdag.
Jij hebt aan het begin toch ook bloedverlies gehad bij deze zwangerschap? Was dat veel en helder rood/roze of anders?
@ Floor, ik had al een echo staat voor volgende week woensdag 4 mei. Maar als ik morgen nog bloed ga ik bellen of het eerder kan morgen of donderdag.
Jij hebt aan het begin toch ook bloedverlies gehad bij deze zwangerschap? Was dat veel en helder rood/roze of anders?
Amber-- Ratel
Ik heb tot nu toe elke week wel minimaal 1 dag (vaak 2/3 dagen) bloed verloren.
Soms was het weinig (ter grootte van 10ct ofzo) de andere keer was het weer meer. Vorige week was het ergste en toen heb ik een extra echo gekregen (omdat ik zo overstuur was, gelukkig is alles goed).
Owja je vroeg nog naar de kleur (ik moest even teruglezen). Mijn mk de vorige zwangerschap had ik alleen heel donker bloed, donkerbruin. Deze zwangerschap heb ik al van alles gehad, bruin, helder rood, zacht roze
Soms was het weinig (ter grootte van 10ct ofzo) de andere keer was het weer meer. Vorige week was het ergste en toen heb ik een extra echo gekregen (omdat ik zo overstuur was, gelukkig is alles goed).
Owja je vroeg nog naar de kleur (ik moest even teruglezen). Mijn mk de vorige zwangerschap had ik alleen heel donker bloed, donkerbruin. Deze zwangerschap heb ik al van alles gehad, bruin, helder rood, zacht roze
Floor- Ratel
Floor schreef:Ik heb tot nu toe elke week wel minimaal 1 dag (vaak 2/3 dagen) bloed verloren.
Jeetje ook al heel wat. Geeft me weer wat hoop dat het dus echt wel vaker voorkomt.
Maar jeetje wat kun je je om zoiets druk maken. Maak me echt zorgen.
In ieder geval bedankt voor je antwoord
Amber-- Ratel
Trouwens, Amber, in de categorie nutteloze weetjes. Ik ben getrouwd op jouw verjaardag...
Muppetje- Ratel
Oooh amber wat vervelend zeg! ik hoop maar dat het bloeden gauw stopt! Heb je ook erge buikpijn of krampen?
muppetje vervelend hoor dat je nog geen duidelijkheid hebt!
muppetje vervelend hoor dat je nog geen duidelijkheid hebt!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@ Muppetje, maar dat is wel een hele mooie en bijzondere datum
@ studiebol, dankje! Nee heb geen buikpijn en krampen, maar heb ik bij mijn 1e zwangerschap wat miskraam werd ook niet gehad, dus zegt bij mij helaas niet zoveel.
@ studiebol, dankje! Nee heb geen buikpijn en krampen, maar heb ik bij mijn 1e zwangerschap wat miskraam werd ook niet gehad, dus zegt bij mij helaas niet zoveel.
Amber-- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: