Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
We hebben de sleutel onverwacht gisterenavond gekregen :D
En Muppetje, wat lief
En Muppetje, wat lief
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes wat leuk gefeliciteerd!
muppetje bij jou al nieuws?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Snoes wat leuk gefeliciteerd!
Nope...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo Meiden,
Gefeliciteerd Snoes met de sleutel!! Geniet van jullie woning!
@ Muppetje, balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Welke dag zit je nu?
@ de all, fijne paasdagen!!
Vrijgezellendag gister was erg leuk.. Heb het volgehouden met moeite tot 00.45 en toen naar huis gegaan!
@ Muppetje, balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Welke dag zit je nu?
Vrijgezellendag gister was erg leuk.. Heb het volgehouden met moeite tot 00.45 en toen naar huis gegaan!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Geen idee, ik hou het niet meer bij. Mijn man is er trouwens van overtuigd dat ik zwanger ben. Bijzonder, hij heeft zich daar nog nooit over uitgesproken.
Fijne paasdagen allemaal inderdaad
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Meiden,
Geen idee, ik hou het niet meer bij. Mijn man is er trouwens van overtuigd dat ik zwanger ben. Bijzonder, hij heeft zich daar nog nooit over uitgesproken.
Fijne paasdagen allemaal inderdaad
Ik hoop dat hij gelijk heeft!!!!
Amber-- Ratel
muppetje als je het nog wil weten je zit als het goed is op 51. ik hoop echt dat je man gelijk heeft! wat ontzettend vervelend dat wachten
Gast- Gast
Ik hoop ook dat je man gelijk heeft, Muppetje!
En dames, ik ga me nu alvast excuseren, maar ik zal wellicht heel weinig online zijn de komende tijd. In verven kruipt veel meer tijd dan ik had gedacht.
En dames, ik ga me nu alvast excuseren, maar ik zal wellicht heel weinig online zijn de komende tijd. In verven kruipt veel meer tijd dan ik had gedacht.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik hoop ook dat je man gelijk heeft, Muppetje!
begrijpelijk, haha ga maar lekker klussen en van je nieuwe huisje genieten!
Gast- Gast
Puggle schreef:Snoes schreef:Ik hoop ook dat je man gelijk heeft, Muppetje!
begrijpelijk, haha ga maar lekker klussen en van je nieuwe huisje genieten!
Ja, precies. We zien je vanzelf wel weer (vaker) verschijnen.
Puggle, jij ook hier, alles goed???
Muppetje- Ratel
Snoes, succes met het huis de komende weken! Begrijpelijk als je de komende tijd minder hier bent!!
Ik ga lekker naar bed, morgen hebben we nog een dag vrij heerlijk!!!
slaap lekker!
Ik ga lekker naar bed, morgen hebben we nog een dag vrij heerlijk!!!
slaap lekker!
Amber-- Ratel
Slaap lekker Amber!!
Ik ga morgen skeelers kopen, ik wil ze al heel lang, dus heb er zin in
Ik ga morgen skeelers kopen, ik wil ze al heel lang, dus heb er zin in
Muppetje- Ratel
Muppetje, met is alles goed gaat zijn gangetje! Lekker vrij, we gaan langs een paar huisjes rijden zo we willen verhuizen vandaar. Met jou alles nog goed?
Lekker skeeleren, leuk!dat deed ik vroeger ook vaak. Veel plezier!
Lekker skeeleren, leuk!dat deed ik vroeger ook vaak. Veel plezier!
Gast- Gast
Hallo,
Muppetje, wat leuk dat je skeelers gaat kopen, ik heb ze ook nog ergens liggen maar al lang niet meer gebruikt.
@ puggle, leuk dat jullie willen verhuizen. Ergens anders naartoe of? Veel plezier vandaag met kijken in ieder geval.
Wij gaan naar auto's kijken vandaag. Moeten dit jaar echt een nieuwe auto hebben.
Muppetje, wat leuk dat je skeelers gaat kopen, ik heb ze ook nog ergens liggen maar al lang niet meer gebruikt.
@ puggle, leuk dat jullie willen verhuizen. Ergens anders naartoe of? Veel plezier vandaag met kijken in ieder geval.
Wij gaan naar auto's kijken vandaag. Moeten dit jaar echt een nieuwe auto hebben.
Amber-- Ratel
Puggle mooi huis gevonden en Amber mooie auto?
Ik heb mn skeelers, helemaal leuk. Ik had ze vroeger ook altijd, en liep er al lang om te zeuren, maar vandaag hadden ze 20% korting bij de sportwinkel. Mn man heeft ze ook gekocht, gezellig, gaan ze samen... meteen rondje geprobeerd net.
Ik heb mn skeelers, helemaal leuk. Ik had ze vroeger ook altijd, en liep er al lang om te zeuren, maar vandaag hadden ze 20% korting bij de sportwinkel. Mn man heeft ze ook gekocht, gezellig, gaan ze samen... meteen rondje geprobeerd net.
Muppetje- Ratel
Ja we zijn voor de 2de keer naar een huisje weesten kijken. Nou ja de buitenkant dan en zijn door de buurt gewandeld. Erg leuk en morgen gaan we bellen voor een bezichtiging!
Leuk dat je skeelers hebt gekocht! Lekker skeeleren samen, goed voor de bilspieren
Leuk dat je skeelers hebt gekocht! Lekker skeeleren samen, goed voor de bilspieren
Gast- Gast
Amber, jullie een leuke auto gevonden? Wat voor iets zoeken jullie?
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Muppetje, wat leuk dat je de skeelers hebt!
Puggle, leuk hoor verhuizen, hopelijk bevalt het huis van binnen net zo als van buiten.
Wij willen een grotere auto kopen, een gezinsauto dus haha. We hebben nu een mitsubishi colt van 1996 en die is aan vervanging toe.
We vinden op dit moment meerdere auto's leuk, de komende maanden beslissen wat we willen.
Muppetje, wat leuk dat je de skeelers hebt!
Puggle, leuk hoor verhuizen, hopelijk bevalt het huis van binnen net zo als van buiten.
Wij willen een grotere auto kopen, een gezinsauto dus haha. We hebben nu een mitsubishi colt van 1996 en die is aan vervanging toe.
We vinden op dit moment meerdere auto's leuk, de komende maanden beslissen wat we willen.
Amber-- Ratel
Ja ik hoop het ook. Op de foto's ziet het er in elk geval leuk uit!
Kunnen jullie lekker gaan zoeken naar een gezins auto, er is genoeg keus dus dat moet zeker lukken.
Kunnen jullie lekker gaan zoeken naar een gezins auto, er is genoeg keus dus dat moet zeker lukken.
Gast- Gast
Spannend Puggle, leuk, hopelijk is het aan de binnenkant ook leuk!
Amber, leuk, nieuwe auto. Wij hebben er sinds vrijdag geen meet, best gek idee, haha.
Amber, leuk, nieuwe auto. Wij hebben er sinds vrijdag geen meet, best gek idee, haha.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Spannend Puggle, leuk, hopelijk is het aan de binnenkant ook leuk!
Dat is ook raar haha. Hebben jullie geen auto nodig dan?
Ik heb een auto nodig voor mijn werk en verder gebruiken wij hem ook heel veel.
Amber-- Ratel
oh ja wij kunnen ook echt niet zonder auto hoor, ondanks dat we in de stad wonen en werken. en nee we zijn niet lui haha.
gaan jullie nog wel een auto kopen muppetje?
gaan jullie nog wel een auto kopen muppetje?
Gast- Gast
Nee, vooralsnog gaan wij geen nieuwe auto kopen. Ik heb niet eens een rijbewijs, kan ik om medische redenen ook niet halen en mijn man reed gemiddeld 12 km in de maand, beetje zonde geld dus. We hadden dan ook afgesproken dat ie naar de sloop zou gaan als ie niet meer door de apk kwam.
Vandaar...
Vandaar...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nee, vooralsnog gaan wij geen nieuwe auto kopen. Ik heb niet eens een rijbewijs, kan ik om medische redenen ook niet halen en mijn man reed gemiddeld 12 km in de maand, beetje zonde geld dus. We hadden dan ook afgesproken dat ie naar de sloop zou gaan als ie niet meer door de apk kwam.
Vandaar...
Als jullie maar 12 km in de maand rijden kan ik me voorstellen dat je geen nieuwe wil. haha!
Kun je je rijbewijs niet halen i.v.m je heupen?
Amber-- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: