Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Nee ik moet morgen ook nog werken voor mijn weekend ik ben op zondag, maandag tot 1 uur en op woensdag vrij, dat is mijn weekend!
Werk ze nog even een paar uurtjes en dan lekker weekend voor je!
Dat klopt ook.. nog even doorzetten en dan heb jij ook lekker weekend!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Mijn buikklachten blijven, heb echt een ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Ook heb ik sinds vandaag pijnlijke tepels. Dit heb ik echt nog nooit gehad!
Mijn buikklachten blijven, heb echt een ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Ook heb ik sinds vandaag pijnlijke tepels. Dit heb ik echt nog nooit gehad!
Amber-- Ratel
Spannend!amber22 schreef:Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Hier alles goed hoor.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Amber; spannend!
Ik zal hier ook eens wat vruchbaarheid strooien
Nog half dagje werken en dan lekker weekend. Lekker de tuin klaar maken en paardrijden met het mooie weer!
Nog half dagje werken en dan lekker weekend. Lekker de tuin klaar maken en paardrijden met het mooie weer!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Muppetje schreef:Spannend!amber22 schreef:Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Hier alles goed hoor.
He muppetje!
Al weekend, of ook nog aan het werk?
Heb je nog klachten?
Amber-- Ratel
pitbullgup schreef:@ Amber; spannend!
Ja nog een paar uurtjes en dan eindelijk weekend haha!
leuk paardrijden, veel plezier!
Het wordt mooi weer dit weekend :-)
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Spannend!amber22 schreef:Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Hier alles goed hoor.
He muppetje!
Heb je nog klachten?
Nog aan het werk, bah
Ja, nog wel, maar ik probeer er geen aandacht aan te schenken
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Spannend!amber22 schreef:Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Hier alles goed hoor.
He muppetje!
Heb je nog klachten?
Nog aan het werk, bah
ja dat wil ik eigenlijk ook niet. Oke ga ook niets meer zeggen en er aan denken. Muppetje als ik het wel doe mag je er wat van zeggen ;-)
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Spannend!amber22 schreef:Hoe is het eigenlijk hier met de klachten van de rest haha! Puggle, muppetje?
Hier alles goed hoor.
He muppetje!
Heb je nog klachten?
Nog aan het werk, bah
ja dat wil ik eigenlijk ook niet. Oke ga ook niets meer zeggen en er aan denken. Muppetje als ik het wel doe mag je er wat van zeggen ;-)
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten!
Daarom
Muppetje- Ratel
Muppetje: Ik temperatuur ook niet. Ik denk dat dat vooral handig/nodig is als je een hele onregelmatige cyclus hebt en dus niet weet wanneer je eisprong is. Mijn cyclus is redelijk regelmatig, en ik voel mijn eisprong ook, dus voor mij is het niet echt nodig. Je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt; temperaturen is wel vrij intensief bezig zijnmet zwanger worden, maar geeft ook wel veel inzicht w.b.t. je vruchtbare dagen en je cyclus.
Amber: Jeetje er komen wel steeds meer klachten bij he! Echt heel spannend... Nog 5 dagen wachten (als je dat vol kunt houden )
Ik heb ook nog steeds een soort ongesteldheidskrampen... Maar ik heb ook gister gesport en nu hele erge buikspierpijn, dus weet ook even niet zo goed meer wat nou wat is
Ik moet het hele weekend nog gewoon werken en maandag ook nog (vanaf vorige week zaterdag al aan het werk). Maar dan ben ik van dinsdag tot en met zondag vrij, dus dat is ook wel lekker! Hoop dat het weer dan nog een beetje meewerkt.
Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden?
Amber: Jeetje er komen wel steeds meer klachten bij he! Echt heel spannend... Nog 5 dagen wachten (als je dat vol kunt houden )
Ik heb ook nog steeds een soort ongesteldheidskrampen... Maar ik heb ook gister gesport en nu hele erge buikspierpijn, dus weet ook even niet zo goed meer wat nou wat is
Ik moet het hele weekend nog gewoon werken en maandag ook nog (vanaf vorige week zaterdag al aan het werk). Maar dan ben ik van dinsdag tot en met zondag vrij, dus dat is ook wel lekker! Hoop dat het weer dan nog een beetje meewerkt.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Muppetje: Ik temperatuur ook niet. Ik denk dat dat vooral handig/nodig is als je een hele onregelmatige cyclus hebt en dus niet weet wanneer je eisprong is. Mijn cyclus is redelijk regelmatig, en ik voel mijn eisprong ook, dus voor mij is het niet echt nodig. Je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt; temperaturen is wel vrij intensief bezig zijnmet zwanger worden, maar geeft ook wel veel inzicht w.b.t. je vruchtbare dagen en je cyclus.
Jij moet dus nog even doorzetten voordat je vrij bent.
Bij mij weet de omgeving wel dat we bezig zijn, maar dat komt mede doordat ik in Februari een miskraam heb gehad en dat heb ik toen op het werk verteld (omdat ik toen ook een aantal dagen niet heb gewerkt) en mijn vriendengroep weet het ook. Familie is het toen ook te weten gekomen.
Naaste familie zoals mijn moeder en zus wisten voor die tijd al dat we bezig waren.
Bij jou?
Amber-- Ratel
Muppet en amber spannend hoor! Ook al willen jullie er niet teveel op letten ik ga toch heel hard duimen!
Aimee nee bij ons weet alleen mijn beste vriendin dat we bezig zijn en voor de rest echt helemaal niemand, willen we ook graag zo houden tot het zover is.
Nou heb gister en vandaag geen last meer gehad van mijn buik. Ben ook nog niet ongesteld dus zal wel een lange cyclus hebben. We wachten maar af!
Aimee nee bij ons weet alleen mijn beste vriendin dat we bezig zijn en voor de rest echt helemaal niemand, willen we ook graag zo houden tot het zover is.
Nou heb gister en vandaag geen last meer gehad van mijn buik. Ben ook nog niet ongesteld dus zal wel een lange cyclus hebben. We wachten maar af!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppet en amber spannend hoor! Ook al willen jullie er niet teveel op letten ik ga toch heel hard duimen!
Dankjewel puggle
Ik mag en ga er niets meer erover zeggen haha! We wachten gewoon af, paar dagen nog!
Misschien was het bij jou dan toch de eisprong?!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Muppet en amber spannend hoor! Ook al willen jullie er niet teveel op letten ik ga toch heel hard duimen!
Dankjewel puggle
Ik mag en ga er niets meer erover zeggen haha! We wachten gewoon af, paar dagen nog!
Van mij mag je hoor, ik probeer het alleen niet te doen...
Ik en inmiddels lekker thuis, met de tuindeur open en de kap naar beneden, let the weekend begin
Muppetje- Ratel
Meiden met klachten, ik hoop dat die klachten uiteindelijk goed nieuws zijn
Ik merkte van te voren vrij weinig alleen echt 3 dagen voor ik ongesteld moest worden kreeg ik buikpijn en was ik behoorlijk vermoeid.. maar verder niks!
Ik moest vandaag ook werken, was echt een pittig dagje! Ben blij dat ik thuis ben en ff op de bank zit! Ga vanavond ook nog ff de kroeg in met een vriendin.. ben benieuwd hoe lang ik dat vol houd!
Ik merkte van te voren vrij weinig alleen echt 3 dagen voor ik ongesteld moest worden kreeg ik buikpijn en was ik behoorlijk vermoeid.. maar verder niks!
Ik moest vandaag ook werken, was echt een pittig dagje! Ben blij dat ik thuis ben en ff op de bank zit! Ga vanavond ook nog ff de kroeg in met een vriendin.. ben benieuwd hoe lang ik dat vol houd!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Muppet en amber spannend hoor! Ook al willen jullie er niet teveel op letten ik ga toch heel hard duimen!
Dankjewel puggle
Van mij mag je hoor, ik probeer het alleen niet te doen...
Ik en inmiddels lekker thuis, met de tuindeur open en de kap naar beneden, let the weekend begin
haha weet wel dat dat mag, maar wil er niet te veel mee bezig zijn!
Heerlijk WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Amber-- Ratel
klinkt goed muppet, ik zou er zo bij komen zitten
ja misschien toch mijn ei amber, een laat ei dan. als het zo is zou ik over 1 of 1,5 week meer moeten weten. we zullen zien of mijn ongesteldheid komt.
studiebol, veel plezier vanavond hopen dat je het wel effe volhoud ja.
ja misschien toch mijn ei amber, een laat ei dan. als het zo is zou ik over 1 of 1,5 week meer moeten weten. we zullen zien of mijn ongesteldheid komt.
Gast- Gast
Puggle schreef:klinkt goed muppet, ik zou er zo bij komen zitten
Nou, je weet waar mn huis woont inmiddels. Ben alleen vanavond bij een vriendinnetje...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:klinkt goed muppet, ik zou er zo bij komen zitten
Nou, je weet waar mn huis woont inmiddels. Ben alleen vanavond bij een vriendinnetje...
nou ik weet wel waar JIJ woont veel plezier bij je vriendin!
Gast- Gast
Oohja Amber, bij jou is het ook wel heel logisch dat je familie het weet. Krijg je dan nu niet steeds opmerkingen?
Bij mij weten mijn 2 beste vriendinnen dat ik gestopt ben met de pil, maar niet dat we ook al bezig zijn voor een kindje.
Verder hebben mijn ouders en schoonouders denk ik wel een vermoeden, maar dat is nog niet uitgesproken. Ik vind het soms wel heel moeilijk, zou het er wel gewoon met mijn moeder over willen hebben. Maar het lijkt me ook zo bijzonder om deze tijd gewoon met zn tweeen te beleven en die eerste paar weken dat nog niemand het weet samen te genieten...
Op mijn werk zijn er de afgelopen 2 jaar steeds 'groepjes' van 3 zwanger geworden. De eerste daarvan is nu bevallen en bij alle andere collega's vertelde iemand bij de kraamvisite dat zij ook zwanger was(wat dus de eerste was van weer 3 zwangeren) Inmiddels al 3 keer gebeurd, en nu gaan we bijna op kraamvisite en zitten alle collega's alweer te vissen wie er nu zwanger zou zijn.. En dan steeds 'Aimee? Nee ik denk het niet, ze is nog zo jong, lekker nog even wachten'. Gister viel het een beetje verkeerd (hormonen?) en gooide ik er zo uit dat ik het juist wel heel erg leuk zou vinden om jong moeder te worden. Dus ik ben bang dat zij nu ook wel wat van mij verwachten binnenkort...
Ach het kan ook nog wel een jaartje (of langer) duren dat ik zwanger ben
Nou geniet van jullie weekend meiden!
Bij mij weten mijn 2 beste vriendinnen dat ik gestopt ben met de pil, maar niet dat we ook al bezig zijn voor een kindje.
Verder hebben mijn ouders en schoonouders denk ik wel een vermoeden, maar dat is nog niet uitgesproken. Ik vind het soms wel heel moeilijk, zou het er wel gewoon met mijn moeder over willen hebben. Maar het lijkt me ook zo bijzonder om deze tijd gewoon met zn tweeen te beleven en die eerste paar weken dat nog niemand het weet samen te genieten...
Op mijn werk zijn er de afgelopen 2 jaar steeds 'groepjes' van 3 zwanger geworden. De eerste daarvan is nu bevallen en bij alle andere collega's vertelde iemand bij de kraamvisite dat zij ook zwanger was(wat dus de eerste was van weer 3 zwangeren) Inmiddels al 3 keer gebeurd, en nu gaan we bijna op kraamvisite en zitten alle collega's alweer te vissen wie er nu zwanger zou zijn.. En dan steeds 'Aimee? Nee ik denk het niet, ze is nog zo jong, lekker nog even wachten'. Gister viel het een beetje verkeerd (hormonen?) en gooide ik er zo uit dat ik het juist wel heel erg leuk zou vinden om jong moeder te worden. Dus ik ben bang dat zij nu ook wel wat van mij verwachten binnenkort...
Ach het kan ook nog wel een jaartje (of langer) duren dat ik zwanger ben
Nou geniet van jullie weekend meiden!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Bij ons weet/wist niemand het. Wij hebben daar bewust voor gekozen, je weet ook niet hoe lang het duurt en ik kan niet zo goed tegen de vragen, haha dus ik dacht we houden lekker onze mond.
Ik denk dat mijn ouders het niet echt verwachten van vriendinnen weet ik het niet eigenlijk... Vorige jaar heb ik wel tegen een vriendin vertelt dat ik graag kinderen zou willen maar dat mijn vriend er nog niet helemaal aan toe was, zij weet dus wel dat ik het zou willen maar ook haar heb ik nooit vertelt dat we er voor zouden gaan.
Nou dat stappen gisteren was het niet hoor... ik heb de energie van een bejaard ben dat totaal niet van mezelf gewend dus ik baal er ff van, ook al weet ik waar het vandaan komt en dat het erbij hoort en dat er iets moois voor komt... als je zelf zo niet kent is het wel ff omschakelen. Ik ben op een gegeven moment naar husi gegaan, beetje een verhaal opgehangen tegen die vriendinnen over drukke werkweek enz.. ben blij dat ik over een paar weken gewoon eerlijk kan zijn
Ik denk dat mijn ouders het niet echt verwachten van vriendinnen weet ik het niet eigenlijk... Vorige jaar heb ik wel tegen een vriendin vertelt dat ik graag kinderen zou willen maar dat mijn vriend er nog niet helemaal aan toe was, zij weet dus wel dat ik het zou willen maar ook haar heb ik nooit vertelt dat we er voor zouden gaan.
Nou dat stappen gisteren was het niet hoor... ik heb de energie van een bejaard ben dat totaal niet van mezelf gewend dus ik baal er ff van, ook al weet ik waar het vandaan komt en dat het erbij hoort en dat er iets moois voor komt... als je zelf zo niet kent is het wel ff omschakelen. Ik ben op een gegeven moment naar husi gegaan, beetje een verhaal opgehangen tegen die vriendinnen over drukke werkweek enz.. ben blij dat ik over een paar weken gewoon eerlijk kan zijn
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Om die reden die jij noemt willen wij het ook graag voor onszelf houden. Al vind ik het soms wel lastig om niks tegen mijn moeder te zeggen!
Wat jammer dat je het gister niet hebt vol gehouden, maar goed wel begrijpelijk toch!
Als je het binnenkort hebt verteld begrijpt iedereen het gelijk.
Zo ik ga werken en dan vanavond weekend!
Wat jammer dat je het gister niet hebt vol gehouden, maar goed wel begrijpelijk toch!
Als je het binnenkort hebt verteld begrijpt iedereen het gelijk.
Zo ik ga werken en dan vanavond weekend!
Gast- Gast
Wij willen het ook voor onszelf houden, hoe graag ik het mijn moeder ook zou vertellen. Ik heb gewoon geen zin om langs alle kanten dezelfde maandelijkse vraag te krijgen.
Ik zit op een besloten forum met allemaal meiden/vriendinnen die ik via hier heb leren kennen en daar kan ik altijd uitgebreid mijn verhaal kwijt (dit is en blijft openbaar, dus toegankelijk voor iedereen, dus praat ik er leiver niet te uitgebreid of in detail over) en dat is ook wel fijn, dat je het toch niet hélemaal voor jezelf moet houden.
Ik zit op een besloten forum met allemaal meiden/vriendinnen die ik via hier heb leren kennen en daar kan ik altijd uitgebreid mijn verhaal kwijt (dit is en blijft openbaar, dus toegankelijk voor iedereen, dus praat ik er leiver niet te uitgebreid of in detail over) en dat is ook wel fijn, dat je het toch niet hélemaal voor jezelf moet houden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij willen het ook voor ons zelf houden. Wij hebben heel lang gezegd dat we geen kinderen wilden, dat is langzaam aan veranderd, en nu willen we heel graag. In onze familie is er niemand die dat weet. We hopen dan ook voor een hele grote verassing te zorgen mocht het raak zijn. Alleen mijn beste vriendin en de beste vriend van mijn man weten het. Gelukkig vragen zij niet iedere maand of het al raak is, dat zou ik heel irritant vinden namelijk...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ha meiden
Hoe is het bij iedereen?
Hier gaat het niet zo best, ik heb enorme pijn in mijn heupen. Ik heb heupdysplasie, dus ik weet waar het van komt. Maar toch vind ik het vreemd. Sinds ik regelmatig sport heb ik er eigenlijk amper last van, en dan nu ineens zó erg, bah....
Hoe is het bij iedereen?
Hier gaat het niet zo best, ik heb enorme pijn in mijn heupen. Ik heb heupdysplasie, dus ik weet waar het van komt. Maar toch vind ik het vreemd. Sinds ik regelmatig sport heb ik er eigenlijk amper last van, en dan nu ineens zó erg, bah....
Muppetje- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: