Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
MiKa schreef:Amber, Van harte gefeliciteerd!! Super voor jullie! Hoop dat je er lekker van kan genieten zonder al teveel kwaaltjes!!
Liefs MiKa
Dankjewel MiKa!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Hier alles nóg hetzelfde. Met getest, negatief. Ik word er een beetje gek van...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Hier alles nóg hetzelfde. Met getest, negatief. Ik word er een beetje gek van...
Wat vervelend zeg hopelijk heb je snel meer duidelijkheid....
Ik ben vandaag gewoon ongesteld geworden, zoals verwacht Geen grote shock of teleurstelling dus ook...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje, wat een gedoe zeg! Wat zit je in een stomme situatie! Succes met afwachten!
Aimee fijn dat je gewoon ongesteld bent geworden! Nu weet je wel een beetje wat je lichaam doet! Ik voel me vandaag echt wel beroerd, heb de hele tijd het gevoel dat mijn buik ontploft, je weet wel alsof je veel te veel hebt gegeten en ik krijg er met moeite wat in dus ik eet echt niet teveel! En ik ben ontzettend moe.. haha nu klaag ik wel veel, terwijl ik echt wel blij ben dat ik zwanger ben, maar vandaag voel ik me echt gewoon slecht.
Aimee fijn dat je gewoon ongesteld bent geworden! Nu weet je wel een beetje wat je lichaam doet! Ik voel me vandaag echt wel beroerd, heb de hele tijd het gevoel dat mijn buik ontploft, je weet wel alsof je veel te veel hebt gegeten en ik krijg er met moeite wat in dus ik eet echt niet teveel! En ik ben ontzettend moe.. haha nu klaag ik wel veel, terwijl ik echt wel blij ben dat ik zwanger ben, maar vandaag voel ik me echt gewoon slecht.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ja, ik vind het ook stom, stom stom stom.
Moet zeggen dat ik inmiddels twijfel over ovulatietesten. Ok, het is pas ronde vier, maar wel al maand 6.
Ik weet t niet, lastig hoor.
Moet zeggen dat ik inmiddels twijfel over ovulatietesten. Ok, het is pas ronde vier, maar wel al maand 6.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, ik vind het ook stom, stom stom stom.
Je kan het toch ook gewoon een maandje met ovulatietesten proberen? Dan krijg je iig iets meer inzicht in wat je lichaam doet en hoe je cyclus eruit ziet! Als ik geen regelmatige cyclus had gehad en mijn eisprong niet had gevoeld had ik het ook gedaan hoor, anders is het wel heel erg op goed geluk sexen
En studiebol je mag best klagen hoor! Natuurlijk is het hardstikke fijn dat je zwanger bent, heel bijzonder dat er een een kindje in je groeit en ik vind zo buik ook altijd heel mooi staan... Maar verder doet het volgens mij helemaal niks leuks voor je lijf!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik meld me bij deze aan in dit topic. We gaan er voor
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:Ik meld me bij deze aan in dit topic. We gaan er voor
Gezellig!
Muppetje- Ratel
Balen muppetje dat je nu nog niet ongesteld bent en ook niet zwanger! Misschien toch een goed idee van die ovulatietesten. Waarom niet toch ook al ben je 'nog' maar 6 maanden bezig. Als jjouw gevoel zegd om testen te gebruiken waarom niet toch!
Poisongirl welkom
Poisongirl welkom
Gast- Gast
Amber, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles helemaal goed gaat dit keer! Probeer er een beetje van te genieten! Wanneer heb je je eerste echo?
studiebol, jij ook zwanger? Leuk joh, gefeliciteerd!
studiebol, jij ook zwanger? Leuk joh, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Muppetje, wat vervelend zeg dat je nog steeds én geen menstruaties hebt én geen positieve test.
Aimee, fijn dat je ongesteld geworden bent, weet je waar je aan toe bent.
Poisongirl, welkom!
Hier alles nog steeds hetzelfde, inmiddels dag 58
Aimee, fijn dat je ongesteld geworden bent, weet je waar je aan toe bent.
Poisongirl, welkom!
Hier alles nog steeds hetzelfde, inmiddels dag 58
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Muppetje: Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is dat je niet posititief test, en niet ongesteld wordt. Ik kan me voorstellen dat je over ovulatietesten na begint te denken hoor. Je kan het altijd eens een keer proberen, dan heb je iig meer zicht op je cyclus.
Poisongirl: Welkom.
Ik ben nu af aan het wachten, zou zaterdag ongesteld moeten worden dus we wachten rustig af........
Poisongirl: Welkom.
Ik ben nu af aan het wachten, zou zaterdag ongesteld moeten worden dus we wachten rustig af........
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Muppetje schreef:Hier alles nóg hetzelfde. Met getest, negatief. Ik word er een beetje gek van...
He bah wat vervelend. Hoopte goed nieuws te lezen hier. Echt vervelend dat je lichaam zo gek doet. Misschien dat je met ovulatietesten wel ene wat beter beeld van je cyclus krijgt.
Hoe voel je je vandaag!
even een
@ Aimee, fijn dat je niet teleurgesteld bent.
@ Studiebol, vervelend dat je je niet zo goed voelt, maar inderdaad je weet waar je het voor doet!
@ poisongirl, welkom!!
@ Alex, dankjewel!! Ga zeker genieten, mijn gevoel is in iedergeval een stuk beter! Ik ga morgen de verloskundige bellen, ze gaf bij mijn miskraam aan dat bij een volgende zwangerschap ik een eerdere echo zou krijgen.
@ snoes, pff balen!!
@ koffieleut, spannend nog een paar dagen!
@ all, met mij gaat het goed. Ik ben wel gigantisch verkouden!! niet echt fijn. En de eerste kachten komen. Iets misselijk. Zere borsten. Maar ik klaag niet hoor
Amber-- Ratel
Zo ik ben ook ongesteld geworden. Helaas.. Nog 5 rondes.. ipv 6 nu. En maar weer hopen
Gast- Gast
Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Het is allemaal even niet anders. Als ik kijk naar hoe ik me voel zou ik denken dat ik zwanger ben, maar testen bewijzen het tegendeel.
Ik hou wel een klein beetje hoop, maar ga nergens vanuit. Het schijnt dat mijn schoonmoeder pas na 2.5 week positief testte toen ze in verwachting was van mijn man, ook best vreemd.
Ik hou wel een klein beetje hoop, maar ga nergens vanuit. Het schijnt dat mijn schoonmoeder pas na 2.5 week positief testte toen ze in verwachting was van mijn man, ook best vreemd.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Het is allemaal even niet anders. Als ik kijk naar hoe ik me voel zou ik denken dat ik zwanger ben, maar testen bewijzen het tegendeel.
Ik blijf voor je duimen
Het komt wel vaker voor dat mensen pas bij overtijd zijn postief testen. Ik ook pas met 3-4 dagen, maar zijn ook genoeg die pas bij bijvoorbeeld een week tijd positief testen.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Het is allemaal even niet anders. Als ik kijk naar hoe ik me voel zou ik denken dat ik zwanger ben, maar testen bewijzen het tegendeel.
Ik blijf voor je duimen
Het komt wel vaker voor dat mensen pas bij overtijd zijn postief testen. Ik ook pas met 3-4 dagen, maar zijn ook genoeg die pas bij bijvoorbeeld een week tijd positief testen.
Thanks, je bent lief!
Veel meer dan afwachten kan ik toch niet hè... misschien test ik vrijdag weer...
Muppetje- Ratel
Ik hoop het alsnog heel erg voor je muppetje!
Ik loop morgen denk even langs mijn vorige werk om het even na te vragen ivm mijn menstruaties. Tot een paar weken terug werkte ik op g.ynaecologie dus dan kon ik daar moeilijk gaan zeggen dat ik met de pil gestopt was etc (ik heb nog geen vast contract haha), maar nu loop ik er morgen gewoon even heen denk, want ik vind het wel vervelend. Wel gemakkelijk, gynaecologen 'persoonlijk' kennen, moet ik geen afspraak maken
Ik loop morgen denk even langs mijn vorige werk om het even na te vragen ivm mijn menstruaties. Tot een paar weken terug werkte ik op g.ynaecologie dus dan kon ik daar moeilijk gaan zeggen dat ik met de pil gestopt was etc (ik heb nog geen vast contract haha), maar nu loop ik er morgen gewoon even heen denk, want ik vind het wel vervelend. Wel gemakkelijk, gynaecologen 'persoonlijk' kennen, moet ik geen afspraak maken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat vervelend muppetje! Schiet niet erg op zo. Mijn vriendin heeft pas na 1,5 week positief getest! Is geloof ik maar net hoe snel je lichaam dat hormoon aanmaakt.
Duim nog steeds voor je
Wat handig snoes!
Duim nog steeds voor je
Wat handig snoes!
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Ook zo aan het genieten van het weer?? heerlijk. Ben morgen ook nog een dagje vrij, beter kan niet
@ Muppetje, geen dank, jij bent ook lief!
@ Snoes, dat is fijn en handig dat je daar zo langs kunt lopen.
@ Puggle, Hallo!! haha. Met jou ook alles goed?
Met mij prima. Mijn buik zet 's avonds gigantisch op, lijk wel 3 maand zwanger haha!
Ook zo aan het genieten van het weer?? heerlijk. Ben morgen ook nog een dagje vrij, beter kan niet
@ Muppetje, geen dank, jij bent ook lief!
@ Snoes, dat is fijn en handig dat je daar zo langs kunt lopen.
@ Puggle, Hallo!! haha. Met jou ook alles goed?
Met mij prima. Mijn buik zet 's avonds gigantisch op, lijk wel 3 maand zwanger haha!
Amber-- Ratel
Ook ik duim voor je Muppetje!
Ik zal mezelf even voorstellen hier en uitleggen hoe en wat.
Ik ben Poisongirl, 25 jaar, getrouwd met mijn man van 27 jaar. In juli 2010 ben ik gediagnostiseerd met een prolactinoom (een gezwelletje in mijn hypofyse waardoor er (veel te veel) prolactine wordt aangemaakt). Hiervoor heb ik medicatie,die de productie van de prolactine remt en die als bijwerking vruchtbaarheidsverhoging heeft. We liepen al een tijde rond met het idee dat we heel graag een kindje willen, maar we zeiden steeds we wachten tot het huis af is en tot we op vakantie zijn geweest in 2012. Dit weekend zei mijn man ineens: "Kom schat, zullen we er gewoon voor gaan. Als het raak is is het mooi, is het mis is het ook niet erg". Dus we proberen het vanaf nu. Ik heb rond dit weekend mijn eisprong, dus ronde 1, here we come . Ik ga er absoluut niet van uit dat het meteen raak is, maar niet geschoten is altijd mis
Als iemand graag iets van me wil weten, just ask zou ik zeggen!
Ik zal mezelf even voorstellen hier en uitleggen hoe en wat.
Ik ben Poisongirl, 25 jaar, getrouwd met mijn man van 27 jaar. In juli 2010 ben ik gediagnostiseerd met een prolactinoom (een gezwelletje in mijn hypofyse waardoor er (veel te veel) prolactine wordt aangemaakt). Hiervoor heb ik medicatie,die de productie van de prolactine remt en die als bijwerking vruchtbaarheidsverhoging heeft. We liepen al een tijde rond met het idee dat we heel graag een kindje willen, maar we zeiden steeds we wachten tot het huis af is en tot we op vakantie zijn geweest in 2012. Dit weekend zei mijn man ineens: "Kom schat, zullen we er gewoon voor gaan. Als het raak is is het mooi, is het mis is het ook niet erg". Dus we proberen het vanaf nu. Ik heb rond dit weekend mijn eisprong, dus ronde 1, here we come . Ik ga er absoluut niet van uit dat het meteen raak is, maar niet geschoten is altijd mis
Als iemand graag iets van me wil weten, just ask zou ik zeggen!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl, leuk dat jullie er ook voor gaan! ik hoop dat je vlot zwanger mag zijn!
Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?
Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
[/quote]
Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?[/color][/quote]
Nope....
Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?[/color][/quote]
Nope....
Muppetje- Ratel
Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?[/color][/quote]Muppetje schreef:
Nope....[/quote]
Had in andere topic ook al gereageerd, maar ga jullie niet verlaten hoor, kan jullie toch helemaal niet missen
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje, bij jou al meer duidelijkheid?[/color]Muppetje schreef:
Nope....[/quote]
Had in andere topic ook al gereageerd, maar ga jullie niet verlaten hoor, kan jullie toch helemaal niet missen [/quote]
Ik had in het andere topic ook al gereageerd, maar gelukkig maar
Muppetje- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: