Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Gezellig Amber, join the club
haha inderdaad! Maar geloof ook nergens meer in hoor. Vorige maand voelde ik ook genoeg en toen werd ik ook gewoon ongesteld, maar dat was wel anders dan nu.
Hoezo anders?
In de maand voor ik zwanger werd/was had ik een zeurderig gevoel onder in mijn buik (lijkt op menstruatiepijn). Precies dat gevoel heb ik nu weer.
Afgelopen maand (eerste cyclus na mijn miskraam) had ik op sommige momenten een steekje op 1 aanwijsbare plek (achteraf gezien, misschien wel wat hoger dan mijn baarmoeder (misschien wel mijn darm). En die maand werd ik dus gewoon ongesteld!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
hmm das jammer, maar wie weet! dag 39 komt ook al in zicht
Ja, waar zitten we nu?
Studiebol, ik weet t niet, volgens mijn appje 15 april, maar das op basis van 42 dagen. Vorige ronde was t korter, misschien nu nog wel korter, of weer langer, who knows....
dag 31 voor jou muppetje
Gast- Gast
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
Studiebol, ik weet t niet, volgens mijn appje 15 april, maar das op basis van 42 dagen. Vorige ronde was t korter, misschien nu nog wel korter, of weer langer, who knows....
Ik moet 14 april ongesteld worden of niet.
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
dag 31 voor jou muppetje
Misschien ben ik al wel zwanger dan.
Ga even gotaar spelen op de xbox, tot zo misschien
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
dag 31 voor jou muppetje
Misschien wel, ik hoop het voor je! Misschien een testje doen? En Puggle jij ook?
Voor mij is het nog veel te vroeg om te testen haha
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
dag 31 voor jou muppetje
Hoop het zo voor je muppet speel ze misschien tot later!
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
dag 31 voor jou muppetje
Misschien wel, ik hoop het voor je! Misschien een testje doen? En Puggle jij ook?
ja ik wacht nog even met testen ik durf niet zo goed! ik heb gewoon een sterk gevoel om ongi te worden en daar ben ik al heel blij mee als dat gebeurt!
voor jou is het idd nog wat vroeg, die is zeker negatief dan
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ja, dus het zegt helemaal niets
Ja, waar zitten we nu?
dag 31 voor jou muppetje
ja ik wacht nog even met testen ik durf niet zo goed! ik heb gewoon een sterk gevoel om ongi te worden en daar ben ik al heel blij mee als dat gebeurt!
voor jou is het idd nog wat vroeg, die is zeker negatief dan
haha dat weet ik wel zeker dat die van mij negatief is.
We merken het van zelf wel wanneer je misschien gaat testen.. ben in ieder geval benieuwd!
Amber-- Ratel
Nog gefeliciteerd met je huwelijk Amber! Zo te lezen was het een hele fijne dag En hopelijk ook een hele vruchtbare, haha
Studiebol gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk joh, zo snel...
Verder heb ik even niks onthouden, sorry
Ik zit nu ergens rond mijn vruchtbare dagen. Ik wil er niet zo heeel veel mee bezig zijn, maar ik heb natuurlijk wel een beetje gegoogled wat de kenmerken zijn Nou heb ik ondertussen al 5 dagen buikpijn(steken onderin), dus heb geen idee meer! Als ik het uitreken zou mijn eisprong gister, vandaag of morgen moeten zijn... Nouja we zien het wel! Ik hoop ergens rond kerst te mogen vertellen dat ik zwanger ben (heb ik een aantal keer gedroomd), dus dan hebben we nog even
Studiebol gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk joh, zo snel...
Verder heb ik even niks onthouden, sorry
Ik zit nu ergens rond mijn vruchtbare dagen. Ik wil er niet zo heeel veel mee bezig zijn, maar ik heb natuurlijk wel een beetje gegoogled wat de kenmerken zijn Nou heb ik ondertussen al 5 dagen buikpijn(steken onderin), dus heb geen idee meer! Als ik het uitreken zou mijn eisprong gister, vandaag of morgen moeten zijn... Nouja we zien het wel! Ik hoop ergens rond kerst te mogen vertellen dat ik zwanger ben (heb ik een aantal keer gedroomd), dus dan hebben we nog even
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
oehh puggle en muppetje bijna testen; spannend hoor!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
thx amber! komt goed als er vorderingen zijn meld ik het netjes hier hoor
aimee: hoeveelste ronde zitten jullie ook alweer?
aimee: hoeveelste ronde zitten jullie ook alweer?
Gast- Gast
Neehoor, ik ga niet testen, zonde van de test, haha.
Mijn vriendinnetje gaat volgende week trouwen en zij heeft altijd gedroomd dat ik zwager zou zijn op de bruiloft, het kan nog, ik hoop het echt, haha
Mijn vriendinnetje gaat volgende week trouwen en zij heeft altijd gedroomd dat ik zwager zou zijn op de bruiloft, het kan nog, ik hoop het echt, haha
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Neehoor, ik ga niet testen, zonde van de test, haha.
haha.. wanneer zou je eventueel wel gaan testen? Gewoon de 42 dagen afwachten of in ieder geval 39? Zou toch echt leuk zijn als de droom van je vriendin uitkomt
@ Aimee, dankje! De dag was echt helemaal geweldig :-) En ik hoop zo dat hij vruchtbaar was haha!
Moeilijk om te merken he wanneer je je eisprong hebt.. vind ik ook.
Amber-- Ratel
Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
Maar ik denk echt dat er hier niet genoeg actie is geweest deze maand, haha.
Muppetje- Ratel
zou echt leuk zijn muppetje! ik duim voor je hoor!
Beetje prive misschien, maar doen jullie het echt om de dag? of alleen een paar tijdens de vruchtbare periode.
Beetje prive misschien, maar doen jullie het echt om de dag? of alleen een paar tijdens de vruchtbare periode.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
haha ja dat weet jij het beste, hebben wij geen beeld van
Maar 1 keer op het juiste moment is genoeg!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
haha ja dat weet jij het beste, hebben wij geen beeld van
Maar 1 keer op het juiste moment is genoeg!
Wahaha, nee, dat is waar, maarja, wist ik maar wanneer dat was
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:zou echt leuk zijn muppetje! ik duim voor je hoor!
Uhm, nee, dat hebben we een poosje geprobeerd, maar daar werd ik gek van.
Het meeste wat er deze maand tussen heeft gezeten is 3 dagen geloof ik, maar meestal 2 of 1.
Maarja, als je beter weet hoe of wat is t misschien beter te doen
En de rest?
Muppetje- Ratel
Dat had ik dus ook 1 maand. Mijn vruchtbare week (dacht ik) was er niks van gekomen, de week ervoor en erna wel...Muppetje schreef:Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
Resultaat ken je!!
O, en ik had echt menstruatie achtige krampen en rare lage rugpijn (bij mijn stuitje) in de maand dat ik zwanger bleek te zijn. Dus het zegt niks...
Jullie maken het wel spannend hoor, hoop het zo voor jullie allemaal!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat had ik dus ook 1 maand. Mijn vruchtbare week (dacht ik) was er niks van gekomen, de week ervoor en erna wel...Muppetje schreef:Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
Resultaat ken je!!
O, en ik had echt menstruatie achtige krampen en rare lage rugpijn (bij mijn stuitje) in de maand dat ik zwanger bleek te zijn. Dus het zegt niks...
Dankjewel ProudMama.. Spanning houden we hier wel van haha! ;-)
Die lage rugpijn had ik toen zwanger was (wat een miskraam is geworden) ook.. En gister ook veel rugpijn gehad.
Laatst aangepast door amber22 op di 5 apr 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
ProudMama schreef:Dat had ik dus ook 1 maand. Mijn vruchtbare week (dacht ik) was er niks van gekomen, de week ervoor en erna wel...Muppetje schreef:Ik weet het niet, haar bruiloft is volgens mij dag 43, misschien dan
Resultaat ken je!!
He, gisteren had ik ook pijn bij mijn stuitje
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:zou echt leuk zijn muppetje! ik duim voor je hoor!
Uhm, nee, dat hebben we een poosje geprobeerd, maar daar werd ik gek van.
Het meeste wat er deze maand tussen heeft gezeten is 3 dagen geloof ik, maar meestal 2 of 1.
Maarja, als je beter weet hoe of wat is t misschien beter te doen
En de rest?
Poeh we worden persoonlijk hier hahah! wij doen het om de dag. Rond mijn vermoedelijke eisprong hebben we het wat vaker gedaan. Maar zat ook de huwelijksnacht bij ;-)
Amber-- Ratel
hmm ik ga echt spoken zien denk ik dan hoor, al 4 dagen pijn in mijn onderrug net als die 4 dagen krampen in mijn buik dit forum is niet goed voor me
Muppet: wij hebben het wel bijna 3 weken om de dag gedaan ja. vind het tot nu toe niet vervelend maar ik misschien als ik een half jaar verder ben wel!
Muppet: wij hebben het wel bijna 3 weken om de dag gedaan ja. vind het tot nu toe niet vervelend maar ik misschien als ik een half jaar verder ben wel!
Gast- Gast
Ja, nou ben ik er helemaal van overtuigd, niet genoeg actie hier.
Ik ben natuurlijk na Texel voor 3 dagen in de week ergens anders aan de slag gegaan, wennen en heel veel moe, vandaar
Maarja, eerder heeft om de dag ook niet geholpen. Volgende ronde maar weer proberen als jullie allemaal zwanger zijn
Ik ben natuurlijk na Texel voor 3 dagen in de week ergens anders aan de slag gegaan, wennen en heel veel moe, vandaar
Maarja, eerder heeft om de dag ook niet geholpen. Volgende ronde maar weer proberen als jullie allemaal zwanger zijn
Muppetje- Ratel
Maarja, eerder heeft om de dag ook niet geholpen. Volgende ronde maar weer proberen als jullie allemaal zwanger zijn [/quote]
haha jij maakt er helemaal een party van hier
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: