Voor een kindje in 2011!
+23
zaza
Poisongirl
Phileine
*Lookie*
Pien
smooch
MiKa
majo8782
pitbullgup
Arwyn
Live Laugh Love
Lejow
DaySleeper
Floor
Happy
L!ND@
Aimee
studiebol
Koffieleut
Muppetje
bo
Amber-
Snoes
27 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Ik heb net een testje gedaan op de 32ste dag en die was negatief. Dus ja of ik word ongesteld of ik heb een lange cyclus net als pitbull of muppetje.
Of weer geen ei ofzo net als de afgelopen keer
Ik wacht nu gewoon tot de 40ste dag en als er dan nog niks is test ik nog een keer.
He bah balen Puggle! Wat ook kan is dan je inderdaad toch een lange cyclus hebt en dat de klachten die je de afgelopen dagen hebt gehad je eisprong was?!? en je over ongeveer 15 dagen wel of niet ongesteld moet worden!
Ja dat zou kunnen, als ik 2 weken bij die buikpijn optel kom ik ongeveer op 42 dagen uit dus wie weet was het een ei!
Maar goed ik baal niet echt hoor als ik onhi word ben ik ook blij dat weet ik in ieder geval dat ik weer functioneer
Ja daar heb je gelijk in. Het is al heel prettig als je na jou start gewoon goed ongesteld word!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Daarom
Hoe is het bij jou? Nog een weekje he dan is de testtijd weer aangebroken!
Muppetje ben benieuwd of jij misschien nog een testje hebt gedaan?
Gast- Gast
Thanx meiden
@ Puggle; hoop voor je dat je cyclus wat regelmatiger word. Hen nu deze ronde voor het eerst getemperatuurd en je ziet t... zwanger
@ Puggle; hoop voor je dat je cyclus wat regelmatiger word. Hen nu deze ronde voor het eerst getemperatuurd en je ziet t... zwanger
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Thanx meiden
Dankje! Maar hoe moet ik dat temperaturen zien dan? Doe je dat iedere dag en schrijf je het dan op ofzo?
Gast- Gast
Wilde jullie even snel laten weten dat ook ik geen PM gehad heb over wie Tamm nu is hier op het forum....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Puggle schreef:Daarom
Ja mag over 6 dagen testen volgens mijn ticker haha. Maar probeer dat later te doen. Wil niet te vroeg testen.
Heb nog steeds lichte buikkrampen en mijn borsten beginnen gevoelig te worden.
Vind het spannend!
Ben ook benieuwd naar Muppet, hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
Puggle schreef:pitbullgup schreef:Thanx meiden
Dankje! Maar hoe moet ik dat temperaturen zien dan? Doe je dat iedere dag en schrijf je het dan op ofzo?
Elke dag op dezelfde tijd temperaturen voordat je opstaat en ik vul dat dan in op www.fertilityfriend.com met al je klachtjes en vorm van afscheiding etc en dat word dat mooi bij gehouden in een schema en grafiekje en dan kun je ook precies zien wanneer je je ovulatie hebt etc.
@ Amber; zal voor je duimen!
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:Puggle schreef:pitbullgup schreef:Thanx meiden
Elke dag op dezelfde tijd temperaturen voordat je opstaat en ik vul dat dan in op www.fertilityfriend.com met al je klachtjes en vorm van afscheiding etc en dat word dat mooi bij gehouden in een schema en grafiekje en dan kun je ook precies zien wanneer je je ovulatie hebt etc.
@ Amber; zal voor je duimen!
Heb je al klachten Pitbull? En hoe liep jou temperatuur ongeveer? Hoe snel na de eisprong ging hij omhoog? en hoe hoog zit je nu?
Amber-- Ratel
@ Amber;
Dit is mijn grafiekje
My Ovulation Chart
Ik heb eigenlijk nog niet echt klachten alleen pukkeltjes en moet veel scheten laten hihihi
Dit is mijn grafiekje
My Ovulation Chart
Ik heb eigenlijk nog niet echt klachten alleen pukkeltjes en moet veel scheten laten hihihi
pitbullgup- Prater
Wat grappig die graffiek! En ongeveer in het midden die piek was dan je eisprong?
Want je temp stijgt ietsjes rond je ei toch?
Want je temp stijgt ietsjes rond je ei toch?
Gast- Gast
Ja inderdaad waar de 2 rode lijnen elkaar kruisen zeg maar
pitbullgup- Prater
Pitbullgup: Gefeliciteerd meid!
Puggle: Jammer dat de test negatief was. Ik hoop iig dat je deze keer wel ongesteld mag worden (naja als in: niet dat het weer 85 dagen duurt ofzo) of dat je alsnog zwanger wordt
Amber: Spannend bij jou hoor! Nog een weekje en dan mag je testen
Puggle: Jammer dat de test negatief was. Ik hoop iig dat je deze keer wel ongesteld mag worden (naja als in: niet dat het weer 85 dagen duurt ofzo) of dat je alsnog zwanger wordt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
pitbullgup schreef:Ja inderdaad waar de 2 rode lijnen elkaar kruisen zeg maar
Mooie duidelijke grafiek. Mijn temperatuur stijgt nog niet heel sterk maar zit pas 4-5 dagen na eisprong, vandaar dat ik na je temperatuur vroeg. Jij bent met name de laatste dagen gestegen. Kon niet meer zo goed herinneren wanneer ik dat bij mijn 1e zwangerschap had, maar inderdaad ook pas aan het eind.
En wat leuk je ticker :-)
Amber-- Ratel
Snoes schreef:Pitbullgup: Gefeliciteerd meid!
Krijg spontaan buikpijn van de spanning als ik het weer zo zie staan dan ik over een week kan testen haha!!
En zie dat jullie over ruim 2 weken de sleutel krijgen, wat leuk!
Amber-- Ratel
Jammer Puggle, dat de test negatief was. Lijkt me heel rot als je zo'n lange cyclus hebt gehad en dus geen idee hebt hoe het nu zit! Hopelijk duurt deze cyclus korter, of mag je over een weekje wel gewoon positief testen.
Spannend he Amber! Als je alle kwaaltjes mag geloven, zou de test haast wel positief moeten zijn. Ik zal voor je duimen iig!
Ik had gisteravond een lichte paniekaanval We kregen een brief van de hypotheker met daarin de boodschap dat onze aanvraag voor de hypotheek niet gehonereerd kan worden. Ik haalde natuurlijk meteen allemaal doemscenarios in mijn hoofd; wat nou als ik nu wel zwanger ben, dan hebben we straks en geen huis en een enorme schuld... Maar gelukkig hebben ze een fout gemaakt, en ronden ze vandaag onze aanvraag af.
Spannend he Amber! Als je alle kwaaltjes mag geloven, zou de test haast wel positief moeten zijn. Ik zal voor je duimen iig!
Ik had gisteravond een lichte paniekaanval We kregen een brief van de hypotheker met daarin de boodschap dat onze aanvraag voor de hypotheek niet gehonereerd kan worden. Ik haalde natuurlijk meteen allemaal doemscenarios in mijn hoofd; wat nou als ik nu wel zwanger ben, dan hebben we straks en geen huis en een enorme schuld... Maar gelukkig hebben ze een fout gemaakt, en ronden ze vandaag onze aanvraag af.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
PBG, wat onwijs leuk, gefeliciteerd!
Hier nog steeds hetzelfde, en nee, ik heb niet getest.
Wat zijn jullie ( tenminste sommigen) al snel bezig met temperaturen, is daar een reden voor, misschien is het namelijk ook wel wat voor mij)
Jammer van de negatieve test Puggle
Wat zijn jullie ( tenminste sommigen) al snel bezig met temperaturen, is daar een reden voor, misschien is het namelijk ook wel wat voor mij)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Aimee; Da's wel ff schrikken Gelukkig dat ze een fout hadden gemaakt.
@ Muppetje; Ja wij zaten in ronde 5 maar door mijn lange cyclus wel 8 maanden. Met temperaturen kun je gewoon heel goed vaststellen wanneer je je ei-sprong hebt, hoelang je luteale fase is en daar je "klusschema" op aan passen
@ Muppetje; Ja wij zaten in ronde 5 maar door mijn lange cyclus wel 8 maanden. Met temperaturen kun je gewoon heel goed vaststellen wanneer je je ei-sprong hebt, hoelang je luteale fase is en daar je "klusschema" op aan passen
Laatst aangepast door pitbullgup op do 7 apr 2011 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
Muppetje schreef:PBG, wat onwijs leuk, gefeliciteerd!
Ik temperatuur niet bewust. Bekijk af en toe hoe mijn temperatuur is. Maar ben er niet mee bezig. Als ik nu of volgende maand niet zwanger word en dus een paar rondes verder ben ga ik het misschien wel doen. We heb ik een regelmatige cyclus dus kan goed inschatten wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb.
@ aimee, kan me voorstellen dat dat schrikken was, gelukkig is het opgelost!
Amber-- Ratel
ja ik hoop ook op een normalere cyclus nu, maar ja helaas kun je alleen maar afwachten. Gister geen buikpijn gehad en vandaag wel weer krampen iedere keer. we zullen zien.
spannend muppetje, ben erg benieuwd!
dat temperaturen klinkt idd wel interessant, maar (nog) niks voor mij. ben wel erg blij voor jou pitbullgup en dat het je heeft geholpen gezien de lange cyclussen die jij hebt.
spannend muppetje, ben erg benieuwd!
dat temperaturen klinkt idd wel interessant, maar (nog) niks voor mij. ben wel erg blij voor jou pitbullgup en dat het je heeft geholpen gezien de lange cyclussen die jij hebt.
Gast- Gast
Puggle balen dat je test negatief was, maar ik snap dat je ook wel graag gewoon ongesteld wil worden dan weet je idd dat je lichaam het oppakt.
Pff ik ben moe, vandaag bij een vriendin gegeten, die ene die al heel lang bezig is met zwanger worden. Best raar om tegen over haar te zitten en iets te weten wat zij nog niet weet maar wel heel erg over haar wens praten. Pfff vond het maar lastig!
En nu ben ik echt kapot dus ik ga slapen!
Tot morgen!
Pff ik ben moe, vandaag bij een vriendin gegeten, die ene die al heel lang bezig is met zwanger worden. Best raar om tegen over haar te zitten en iets te weten wat zij nog niet weet maar wel heel erg over haar wens praten. Pfff vond het maar lastig!
En nu ben ik echt kapot dus ik ga slapen!
Tot morgen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Slaap lekker Studiebol
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Slaap lekker Studiebol
+1 slaap lekker allemaal, ik lig ook lekker onder de wol!
Gast- Gast
Ja, het komt lekker dichtbij nuamber22 schreef:Snoes schreef:Pitbullgup: Gefeliciteerd meid!
Krijg spontaan buikpijn van de spanning als ik het weer zo zie staan dan ik over een week kan testen haha!!
En zie dat jullie over ruim 2 weken de sleutel krijgen, wat leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goeiemorgen meiden!!
Nog even 8,5 uur werken en dan lekker weekend!!
De rest ook nog een dag werken of al weekend?
Nog even 8,5 uur werken en dan lekker weekend!!
De rest ook nog een dag werken of al weekend?
Amber-- Ratel
Nee ik moet morgen ook nog werken voor mijn weekend ik ben op zondag, maandag tot 1 uur en op woensdag vrij, dat is mijn weekend!
Werk ze nog even een paar uurtjes en dan lekker weekend voor je!
Werk ze nog even een paar uurtjes en dan lekker weekend voor je!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: