Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 31 van 37
Pagina 31 van 37 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Ik zie dat bij Judith juist wel Misschien ben ik raar Nee maar ik snap wel dat hij een weekendrelatie niet ziet zitten. Dat zien veel mensen niet zitten, en die zijn bovendien niet eens boer! Je moet wel bedenken dat hij geen 'weekend' heeft he. Weekend is gewoon een werkdag, de hele adg bezig zijn. Hij kan niet ineens zeggen oh Anita is hier, nou dan laat ik twee dagen de boel de boel (wat wij wel doen als niet-boeren). Gezellig als je voor je relatie afhankelijk bent van de weekenden, en in die weekenden je vriend dan meer dan fulltime moet werken.
Gast- Gast
ik had steeds gedacht dat Gijsbert voor Jose zou kiezen, hij kiest dus niet voor de makkelijkste weg
voor wie Marcel wist ik allang, ik vind die Marieta wel zo'n zeur, naar haar luisteren is vermoeiend, ook als ze niet zeurt haha
Annemarie was al een beetje bevriend met Harrie, ze kende hem al van die feesten, dus door haar uitspraak...weet ik het nog niet zeker haha
voor wie Marcel wist ik allang, ik vind die Marieta wel zo'n zeur, naar haar luisteren is vermoeiend, ook als ze niet zeurt haha
Annemarie was al een beetje bevriend met Harrie, ze kende hem al van die feesten, dus door haar uitspraak...weet ik het nog niet zeker haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:ik had steeds gedacht dat Gijsbert voor Jose zou kiezen, hij kiest dus niet voor de makkelijkste weg
Hahah dat vind ik ook! ik vind haar toch zo vervelend..
hmm tja verder weet ik het niet zo goed allemaal. Ik dacht trouwens ook dat Gijs voor Jose zou kiezen, maar toch niet dus..
En van Annemarie krijg je echt totaal geen hoogte. Ik denk dat Adriaan wel een verstandige keuze is en dat Harrie meer voor de leuk is ofzo.. die heeft echt zo'n prethoofd
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen. Ik kijk al naar de volgende aflevering uit.
Gast- Gast
Ik ben ook heel benieuwd. Ik mis nog wel steeds de 'liefde'. Ze vinden elkaar allemaal wel leuk maar zijn zó terughoudend.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wat ik trouwens apart vond in dat programma van Ivo Niehe (heb een klein stukje gezien) wat dat ze deden alsof de boer die met een vrouw van een andere boer was, zo spraakmakend was. Dat valt best tegen, als je bedenkt dat dat in nederland ook is gebeurt al (met Jan en Pauline)
Gast- Gast
ik ben even kwijt wie Jan en Pauline zijn?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:ik ben even kwijt wie Jan en Pauline zijn?!
Jan:
Pauline:
Zij zat eerst bij Gerard en werd toen naar huis gestuurd en later heeft ze contact gekregen met Jan (die toen niet had gekozen geloof ik, met dat drama dat hij niet meer voor de camera wilde en zo).
Laatst aangepast door Darcy op wo 9 feb 2011 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
dankjewel,Darcy!
dat hele gedoe was ik alweer kwijt,thanks voor reminding!!
dat hele gedoe was ik alweer kwijt,thanks voor reminding!!
aniet- Kletskop
ik ga vanavond weer kijken!!
ben benieuwd hoe het afloopt,ondanks alle speculeringen...
ben benieuwd hoe het afloopt,ondanks alle speculeringen...
aniet- Kletskop
Balen dat ik vanavond aan het werk ben..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
mijn voorspelling voor vanavond:
Marcel-> Ksenia
Annemarie-> Harry
Frank-> gaat uiteindelijk toch voor zn gevoel en kiest Anita
Marcel-> Ksenia
Annemarie-> Harry
Frank-> gaat uiteindelijk toch voor zn gevoel en kiest Anita
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ga vanavond weer kijken. Ik ben benieuwd wie de boeren gaan kiezen.
Gast- Gast
ik ben benieuwd naar vanavond!
denk dat frank voor judith kiest en annemarie voor adriaan, (omdat harrie een bedrijf heeft dat ie wil behouden)
en marcel kiest voor ksenia, ik vind die marietta of hoe heet ze ook echt zo'n zeur haha.. heeft altijd zand in dr ogen
denk dat frank voor judith kiest en annemarie voor adriaan, (omdat harrie een bedrijf heeft dat ie wil behouden)
en marcel kiest voor ksenia, ik vind die marietta of hoe heet ze ook echt zo'n zeur haha.. heeft altijd zand in dr ogen
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik denk dat Frank gaat kiezen voor het meisje dat op de fiets naar hem toekwam. Hij wacht wel vier jaar, anders had hij het waarschijnlijk op voorhand niet zo moeilijk gehad met zijn beslissing op voorhand. Hij vindt haar het leukste, maar de blonde is het snelste beschikbaar... Dan moet liefde toch overwinnen?
Gast- Gast
Helaas kan ik vanavond niet kijken, omdat ik moet werken, maar ik denk dat Marcel kiest voor Ksenia, Annemarie voor Adriaan en Frank voor Judith (dat hoop ik tenminste, vind het een hele leuke meid).
Gast- Gast
Hmm dat wordt nog wat tegelijkertijd met t Wk Allround.... NJa BZV aan en wk op livestream ofzo (A)
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik had de keus van Frank niet verwacht...... vind die judith ook eigenlijk wel leuker!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jaaa de keus van Annemarie vind ik leuk! Ik vind adriaan leuker dan harry..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik was ook wel verrast! Moet wel zeggen dat Anita er heeel anders uit ziet met wenkbrouwen! Ben benieuwd naar de tripjes!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goh wat een aflevering weer!
Ik zat er toch een beetje naast, dacht dat Frank voor Judith zou gaan en dacht dat Annemarie voor Harrie zou gaan! Maar Adriaan lijkt me meer inhoud hebben.
Als ik het voorstukje van het weekendje weg zie, belooft het weinig goeds 'we hebben elkaars nummer, dus we kunnen altijd een keertje bellen'....
Ik zat er toch een beetje naast, dacht dat Frank voor Judith zou gaan en dacht dat Annemarie voor Harrie zou gaan! Maar Adriaan lijkt me meer inhoud hebben.
Als ik het voorstukje van het weekendje weg zie, belooft het weinig goeds 'we hebben elkaars nummer, dus we kunnen altijd een keertje bellen'....
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
De enige keuze die ik jammer/toch nog een beetje verrassend vind, is dat Annemarie Adriaan heeft gekozen. Volgens mij vindt ze Harry gewoon veel leuker, maar wil ze daar niet aan toegeven omdat dat minder praktisch is. Heb niet het idee dat ze Adriaan echt leuk vindt.. Ook geen kriebels als ze hem weer gaat zien en zo, de eerste keren dat ik met mijn vriend afsprak had ik dat echt wel! Jongens bij wie ik dat niet heb, zie ik ook gewoon niet als potentiële liefde, dat idee heb ik dus ook heel erg bij Annemarie en Adriaan.
Frank en Annet vind ik lief Ik zou kriegel worden van hem, maar vind ze wel bij elkaar passen.
Marcel.. Ach ja, daar begin ik gewoon niet meer over, haha.
Vond Richard trouwens wel grappig met zijn slagroomtaart van een week oud
Frank en Annet vind ik lief Ik zou kriegel worden van hem, maar vind ze wel bij elkaar passen.
Marcel.. Ach ja, daar begin ik gewoon niet meer over, haha.
Vond Richard trouwens wel grappig met zijn slagroomtaart van een week oud
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zininzon schreef:Goh wat een aflevering weer!
haha ja, dat viel mij ook op ben wel benieuwd!
Vond judith ook beter bij frank passen en dacht ook echt dat hij voor judith zou gaan omdat dat praktischer zou zijn zegmaar haha..
en t huis van femke vond ik aardig steriel haha.. die had echt helemaal niks in huis staan zowat
ohja, en richard met zn taart van een week oud gatverdamme haha
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik geloof dat ik er dit seizoen wel héél erg naast zit wat betreft m'n verwachtingen... haha!
Ik moest wel heel erg lachen om die lege mandjes in de kast van Femke. Dat het daar zo netjes is joh ondanks dat ze 'n kind heeft. Niet dat het nou per definitie een bende is als je kinderen hebt maar ik vind wel dat er dan leven in huis mag zijn.
Volgens mij denkt Marcel dat hij mee doet aan het programma 'Vrouw zoekt Boer' Ik had de indruk dat hij zijn keuze wel heel erg af heeft laten hangen van wat Ksenia wilde. En ik begrijp wel dat haar gevoel ook belangrijk is maar hij doet mee aan het programma, hij zoekt 'n vrouw dus hij moet zijn gevoel volgen en niet dat van haar. Als hij verliefd is op haar dan moet hij voor haar kiezen, onafhankelijk van haar keus/gevoel. Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia.
Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!
Ik moest wel heel erg lachen om die lege mandjes in de kast van Femke. Dat het daar zo netjes is joh ondanks dat ze 'n kind heeft. Niet dat het nou per definitie een bende is als je kinderen hebt maar ik vind wel dat er dan leven in huis mag zijn.
Volgens mij denkt Marcel dat hij mee doet aan het programma 'Vrouw zoekt Boer' Ik had de indruk dat hij zijn keuze wel heel erg af heeft laten hangen van wat Ksenia wilde. En ik begrijp wel dat haar gevoel ook belangrijk is maar hij doet mee aan het programma, hij zoekt 'n vrouw dus hij moet zijn gevoel volgen en niet dat van haar. Als hij verliefd is op haar dan moet hij voor haar kiezen, onafhankelijk van haar keus/gevoel. Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia.
Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:
Maar ik heb het idee dat als zij had laten weten totaal geen interesse te hebben dat hij dan toch voor Marieta had gekozen ondanks zijn gevoel voor Ksenia. Volgens mij staat het er een beetje vaag... haha!
Ja, dat idee had ik ook. hij zat ook echt te vragen aan de dames wat zij voor hem voelden. Had daardoor een beetje een idee dat hij zekerheid zocht dat hij hierna niet zonder vrouw komt te zitten in plaats van dat hij naar zijn eigen gevoel keek.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 31 van 37 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?
» Boer zoekt vrouw 2012