Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boer zoekt vrouw!!

+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Boer zoekt vrouw!! - Pagina 30 Empty Re: Boer zoekt vrouw!!

Bericht  Angela_1986 zo 6 feb 2011 - 9:41

Harrie woont volgens mij inderdaad ook dichter bij haar in de buurt maar heeft een eigen bedrijf dat hij graag wil houden. Annemarie wil dat ook met haar bedrijf... Volgens mij heeft Adriaan geen eigen bedrijf óf hij is er in ieder geval niet zo aan gebonden als dat Harrie en Annemarie dat zijn. Dus vanuit dat standpunt zou het praktisch gezien makkelijker zijn als ze voor Adriaan kiest want dan hoeft ze haar boerderij niet op te geven.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 20:20

Angela_1986 schreef:Harrie woont volgens mij inderdaad ook dichter bij haar in de buurt maar heeft een eigen bedrijf dat hij graag wil houden. Annemarie wil dat ook met haar bedrijf... Volgens mij heeft Adriaan geen eigen bedrijf óf hij is er in ieder geval niet zo aan gebonden als dat Harrie en Annemarie dat zijn. Dus vanuit dat standpunt zou het praktisch gezien makkelijker zijn als ze voor Adriaan kiest want dan hoeft ze haar boerderij niet op te geven.

Ja dit dacht ik ook! Ik vind Harrie veel en veel leuker en ik dacht elke keer dat Annemarie dat ook vond, maar toen ik gister het voorstukje zag en ze zei van: je zou mijn beste vriend kunnen zijn, maar er moet meer zijn... Toen dacht ik oei dat zou ze wel eens tegen Harrie kunnen zeggen.

Wat ik wel een kleeeein beetje jammer vind is dat er veel voor "praktisch" gaan. Ik snap het wel, ik zou nu ook niet meer een weekendrelatie willen zoals Frank en Anita zouden hebben, maar het is wel een beetje raar eigenlijk. Ik bedoel, als je Anita nou LEUKER vind. En Annemarie Harrie bijvoorbeeld ook. Ik zou het dan toch proberen, misschien komt er wel een oplossing. Je begint toch eerst weer met elkaar aftasten lijkt me, maar ik zou wel echt gaan voor degene die ik het leukst vond. Al snap ik ook wel weer dat als je echt gewoon éven leuk vind, dat je dan naar andere dingen gaat kijken zoals wie er dichtbij woont etc. Ik vond het van Gijsbert dus ook eigenlijk hartstikke leuk dat hij júist niet op safe speelde, hoe bemoeierig ik Femke ook vind haha :P

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 6 feb 2011 - 20:32

Frank vind anita volgens mij veel leuker. Als ik ze gister in die stal ook zag staan knuffelen. Volgens mij heeft anita frank wel geraakt met wat ze zei over dat ze die reden erg lullig zou vinden.

En gijs heeft goed gekozen Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 20:36

Fairytale schreef:Frank vind anita volgens mij veel leuker. Als ik ze gister in die stal ook zag staan knuffelen. Volgens mij heeft anita frank wel geraakt met wat ze zei over dat ze die reden erg lullig zou vinden.

Maar hij zei de hele tijd dat hij niet kon kiezen en dat hij ze beide even leuk vond. Ik vind hem eigenlijk ook heel lief doen tegen Judith.

Off-topic: hoe bevalt je servies Wink

Gast
Gast

Bericht  Flinder zo 6 feb 2011 - 22:20

Ik vond Frank inderdaad lief doen tegen beide dames! Jammer dat Gijsbert voor Femke heeft gekozen op de een of andere manier vind ik het niet helemaal kloppen. Je zag hem ook in het voorstukje in het huis van Femke en toen dacht ik: dit past niet, zo netjes en op zijn erf is het zo chaotisch. Dat verschil is natuurlijk niet zo belangrijk als het gevoel goed is maar ik denk dat het misschien daar toch op mis zou kunnen lopen.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 22:47

Ik vond het leuk gisteravond!
Vooral wat Gijsbert zei over je gevoel volgen, dat dat eigenlijk een groot avontuur was. Zou ik ook eens moeten doen Embarassed
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:47

_Chance schreef:Ik vond het leuk gisteravond!
Vooral wat Gijsbert zei over je gevoel volgen, dat dat eigenlijk een groot avontuur was. Zou ik ook eens moeten doen Embarassed

Ik vind die "goed leven" dingen aan het eind altijd zo mooi!

Gast
Gast

Bericht  Lenthe zo 6 feb 2011 - 23:24

lieke89 schreef:Ook ik denk dat Annemarie haar keuze nog best eens op een practische reden kan gaan baseren wat dus Adriaan zou betekenen. Ik ben beniewd wie het word.
Ik zat ook echt raar te kijken toen die man zei dat z'n vrouw in 1002 was overleden. Vond het alleen wel zielig dat Marita al echt door begint te krijgen dat Marcel meer in Ksenia ziet en dat Ksenia ook het voortouw leek te nemen bij dat etentje. Vind Marita persoonlijk eigenlijk veel leuker dan Ksenia.
Ik hoop ook dat Frank voor Judith kiest. Vind haar een stuk leuker dan Anita en beter bij hem passen

Ik denk ook dat Annemarie haar keuze op praktische reden gaat baseren. Harrie heeft ook een familiebedrijf die hij niet op wil geven en Adriaan heeft dat probleem niet. Ik vind Adriaan steeds leuker worden, ik vind het een vriendelijke, oprechte man, die niet op zijn mondje is gevallen. Past denk ik wel bij Annemarie.
Toen de ouders van Marcel op bezoek waren heb ik teletekst pagina 888 aangezet Wink Kon er echt niets van maken. Ik vind Marita een enorme zeur. Vooral toen zijn ouders op bezoek waren... Het was niet goed dat Ksenia alles op tafel zette (help dan zelf mee) en het was niet goed dat Ksenia praatte met zijn ouders, want zij had ook een motor (meng je dan in het gesprek) etc *zucht*
Goed dat Gijsbert zijn gevoel heeft gevolgd (en ook zo eerlijk is geweest naar beiden). Zou Frank ook moeten doen, in plaats van alleen maar zeggen dat hij niet vier jaar alleen wil wonen. Daar kan *hoeheetzeookalweer* ook niets mee. Beetje oneerlijk van hem.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 23:35

Darcy schreef:

Ik ook smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:52

_Chance schreef:
Darcy schreef:

Ik ook smile

Ja ik ook. Dacht dat het bij BZV hoorde, maar het is blijkbaar iets van de algehele KRO, want ik zag het ook bij een ander programma.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:56

Klopt, ze doen het ook bij andere programma's!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:30

Heeft iemand toevallig nog de TV-Show erna gekeken? Ik zag in de krant dat het over BZV in buitenland ging, wel grappige docu erin met een oproep van een Finse boer!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:34

Gezien,

Was in de voorstukjes spectaculairder dan het programma was.. kwam pas helemaal aan het eind en waren hele korte stukjes. maar al met al toch wel grappig om te zien.
Die finse boer had al een oproep gedaan in zijn eigen land, maar vond daar niets tussen zitten.. dus nu ging tie verder kijken:)

Gast
Gast

Bericht  Annoek ma 7 feb 2011 - 4:26

Ik snap niet dat mensen Gijsbert leuk vinden. Hij zal er gerust leuk uit zien,
maar zijn woordenschat blijft beperkt tot ja, jaa jaa, jaaa, nee , nee nee , neeee ... Rolling Eyes

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81

Bericht  Euphoria ma 7 feb 2011 - 7:08

Ik vind wel dat er bij geen enkele boer(in) échte liefde is.
Ze kiezen bijna allemaal uit praktische overwegingen. Jammer.
En waarom zie ik niemand even wat lichamelijk contact hebben? Geen knuffel (ja oke, eentje), geen sluikse aanraking, geen zoen, geen stiekeme oogcontacten. Kom op boeren! Je moet toch weten hoe dat voelt met iemand, voordat je een keuze kunt maken.
Euphoria
Euphoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11

Bericht  Toet ma 7 feb 2011 - 7:54

Annoek schreef:Ik snap niet dat mensen Gijsbert leuk vinden. Hij zal er gerust leuk uit zien,
maar zijn woordenschat blijft beperkt tot ja, jaa jaa, jaaa, nee , nee nee , neeee ... Rolling Eyes

Bij wijze van spreken smile

Jammer dat josé weg is, ik vond haar veel leuker en ook veel beter bij gijsbert passen.

Ik vind het ook stom dat ze allemaal zo praktisch denken, het gaat toch om je gevoel, om de liefde.. Nee, dit seizoen vind ik niet zo leuk als de voorgaande.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 7:56

toetje_ schreef:
Annoek schreef:Ik snap niet dat mensen Gijsbert leuk vinden. Hij zal er gerust leuk uit zien,

Bij wijze van spreken smile

Jammer dat josé weg is, ik vond haar veel leuker en ook veel beter bij gijsbert passen.

Ik vind het ook stom dat ze allemaal zo praktisch denken, het gaat toch om je gevoel, om de liefde.. Nee, dit seizoen vind ik niet zo leuk als de voorgaande.

mee eens...
ik hoop stiekem dat Frank Anita kiest... maar dat zal wel niet..

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 ma 7 feb 2011 - 8:13

Ik zou het wel laf vinden als Frank niet voor Anita kiest, je kan ertussendoor wel zien dat hij haar leuker vind. Al gaát het niet werken, kies dan tenminste voor iemand die je echt wil in eerste instantie. Het is ook lullig voor die andere als zij gekozen wordt als: dan doen we jou maar.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:15

nijntje4 schreef:Ik zou het wel laf vinden als Frank niet voor Anita kiest, je kan ertussendoor wel zien dat hij haar leuker vind. Al gaát het niet werken, kies dan tenminste voor iemand die je echt wil in eerste instantie. Het is ook lullig voor die andere als zij gekozen wordt als: dan doen we jou maar.

Dat bedoel ik!

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 7 feb 2011 - 8:41

Darcy schreef:
Fairytale schreef:Frank vind anita volgens mij veel leuker. Als ik ze gister in die stal ook zag staan knuffelen. Volgens mij heeft anita frank wel geraakt met wat ze zei over dat ze die reden erg lullig zou vinden.

Maar hij zei de hele tijd dat hij niet kon kiezen en dat hij ze beide even leuk vond. Ik vind hem eigenlijk ook heel lief doen tegen Judith.

Off-topic: hoe bevalt je servies Wink

staat nog op mijn kamer. Ben hard op zoek naar meer haha. Broertje ging ineens op zichzelf en moest alles nog kopen ik denk dat gebeurt mij niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 2:36

Ik vind dat ja/nee-en van Gijs wel meevallen. Volgens mij heeft hij wel echt wat te melden hoor.

Ik snap dat gedoe van Frank en Anita ook niet helemaal. Wat is nou 4 jaar? Waar en wat studeert Anita ook alweer? Bij de meeste studies worden de contacturen steeds minder naar mate je verder in je studie komt. Dan kan ze toch vanuit hem gaan reizen naar haar studie? Een stage in zijn buurt lopen etc. Mogelijkheden zat.

Ik denk dat Marieta het vooral voelt bij Marcel en Ksenia en dat ze dat zoekt in die kleine dingetjes.
Ik denk nog steeds dat Annemarie wel voor Harrie gaat. Ik hoop het ook, hem vindt ze volgens mij veel leuker.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Arwyn di 8 feb 2011 - 3:05

Ik snap sowieso niet dat Frank zo'n haast heeft met samenwonen. Daar heeft hij het steeds over, dat hij over een jaar wel wil samenwonen.. Je ziet toch wel hoe dat loopt? Ik zou me trouwens ook best lullig voelen als ik Judith zou zijn, gekozen was en dit terug zou zien.. Hij vindt Anita gewoon leuker, maar omdat dat minder praktisch is, heeft-ie jou gekozen.. De liefde straalt ervan af mensen! Rolling Eyes

Ben het er helemaal mee eens dat zit niet het leukste seizoen is, ik zie nog geen liefde opbloeien, hoogstens zakenpartners, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Didi di 8 feb 2011 - 3:17

Ik hoop juist dat Frank voor Judith kiest, ik vind haar echt een leuke meid. Ik zie zelf eigenlijk niet het verliefde tussen Anita en
Frank. Hij doet wel moeilijk over dat samenwonen idd.

Oh en ik vind Adriaan zo leuk Very Happy

En Gijsbert en Femke was volgens mij ook al vrij duidelijk, bij haar brief al vond ik.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 3:27

Ik zie dat verliefde ook helemaal niet tussen hem en Anita, ja wel bij haar. Hij blijft trouwens zelf volhouden dat hij ze allebei even leuk vind. En ik snap Frank wel, hij hoeft volgens mij niet per se samen te wonen, maar voor hij met Anita daar een keer goed en wel daarover na zou kunnen denken, zijn ze vier jaar verder. Hij kan ook niet zomaar weg van de boerderij ofzo elk weekend om haar op te zoeken. Dus als je dan twee ontzettend leuke meiden hebt rondlopen, waarvan je ze allebei éven leuk vind (anders zou hij toch wel zeggen, net als Gijsbert, dat hij er een leuker vond?), dan snap ik best dat je naar de praktische zaken gaat kijken. Al snap ik Anita ook wel weer dat ze dat een beetje laf vind.

Gast
Gast

Bericht  Didi di 8 feb 2011 - 3:35

Tuurlijk dat van dat samenwonen met Anita is ook wel een beetje zo, maar ik vind dat hij van een weekendrelatie zo'n issue maakt.
En hij zegt idd beide even leuk te vinden, maar ik zie het bij Judith ook niet helemaal. Ja, hij doet wel lief enzo, maar meer ook niet.
Vorig seizoen had je Hans en Audrey, daar was het echt goed aan te zien, die zaten stiekem naar elkaar te kijken enzo, net zoals bij
Peter en Hanneke toen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: