Boer zoekt vrouw!!
+93
Bruintje Beer
Juul
Kabouter
BJA
Kqip
Mariposa
Euphoria
Annoek
ExpressoB
Guus
leeuw
Tinus
lieke89
klavertje
rapa nui
Atelier Madame
Ringling
claudiaveronique
Lynn_
Niki
Polly
banjer49
Julia
CCC
Lenthe
studiebol
Lien
Didi
Filoria
SleepingBeauty
Minx
ijsjemeisje
Beachgirl
LoveMusic
*Lookie*
Milamber
Plien84
NoorA
waterkers
Luthien
Mizz_S
Catwoman79
Wondergirl2
Fred
Zora
Puk
applestar
Zonnebloem
Lizet84
Lieke128
Japie
Krullebol
Eliesje
Jerry
_Lana_
Diese
minoessepoes
Sneeuwvlok
Jezzie
Pepper
aniet
Vanillivi
Zwerver
Lady4
Eris
nijntje4
Blond
Phileine
Sterre
JD
SarahKey
Prosecco
Zininzon
Inge
Arwyn
Middleme
Fayebella
Mermaid
Lies
Bliss
Toet
Flinder
Janelie
Silver
Ploen
Serena
Jeanette
Melis1985
Angela_1986
nina
M_as
Effie_O
Roze Roos
97 plaatsers
Pagina 23 van 37
Pagina 23 van 37 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37
Re: Boer zoekt vrouw!!
Aaaahw ik hoop op femke! Ik vond haar vanaf begin af aan al errrrug leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer dat ze maar de helft van de keuzemomenten laten zien. Zo wordt het programma wel langzaam.
Vind boer Richard wel steeds symphatieker worden. Vond hem eerst helemaal niks.
Frank vind ik wel minder worden. Echt wel lullig om Berber zo de grond in te boren om haar vegetarisch zijn. Tja, ook niet echt heel verstandig van haar om op een boer te schrijven als je vegetarisch bent, maar om haar zo te overhoren..
Anne-Marie is volgens mij op zoek naar een werknemer. Leuk idee hoor, die vragen opstellen voor een quiz... maar vragen als roodbont of zwartbont en koe of geit... Echt leren kennen kun je je mannen daarmee volgens mij niet
En Marcel... Brr Ik vind hem trouwens ook symphatiek doen, en niet oprecht.
Vind boer Richard wel steeds symphatieker worden. Vond hem eerst helemaal niks.
Frank vind ik wel minder worden. Echt wel lullig om Berber zo de grond in te boren om haar vegetarisch zijn. Tja, ook niet echt heel verstandig van haar om op een boer te schrijven als je vegetarisch bent, maar om haar zo te overhoren..
Anne-Marie is volgens mij op zoek naar een werknemer. Leuk idee hoor, die vragen opstellen voor een quiz... maar vragen als roodbont of zwartbont en koe of geit... Echt leren kennen kun je je mannen daarmee volgens mij niet
En Marcel... Brr Ik vind hem trouwens ook symphatiek doen, en niet oprecht.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk nu alweer uit naar de aflevering van vanavond!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik zit dadelijk ook klaar met 'n kopje thee!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nou idd, ben benieuwd! Vooral wie Anne-Marie naar huis stuurt is totaal niet duidelijk....
Of ik ben gek...
Of ik ben gek...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ben er ook weer klaar voor! Ben erg benieuwd!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb dus ook nog geen idee wie annemarie naar huis gaat sturen! Lijkt wel of deze serie veel sneller verloopt...
CCC- Ratel
Ik zit ook weer voor de buis, ben benieuwd vanavond!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Oh ik vind Richard nu al weer irritant!
Maar z'n kalfjes zijn wel lief
Maar z'n kalfjes zijn wel lief
Gast- Gast
Ben heel benieuwd of er ooit nog een gesprek gevoerd gaat worden met Annemarie en haar mannen die ergens over gaat??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
jaaaaaaaaaa die kalfjes zien er echt lief uit
Bij Anne Marie, is Adriaan ook een leuke jongen, toch iets leuker in woorden dan Harrie en Johannes....
Bij Anne Marie, is Adriaan ook een leuke jongen, toch iets leuker in woorden dan Harrie en Johannes....
Silver- Ratel
Oh ik vind Richard ZO stom! Eerst was Heidy alleen maar Maxima, Maxima, Maxima en nu is het ineens Annemiek die helemaal geweldig is, terwijl zij zegt dat ze elkaar amper kennen. Volgens mij is die vent zo vreselijk oppervlakkig. Ik ben wel blij dat ie niet voor Susan kiest, want die passen helemaal niet bij elkaar.
Iemand die ik ken in Amerika is trouwens weer bevriend met de zus van Susan. (Jaja kat van de buren verhaal, maar dat las ik net op facebook dus vandaar)
Iemand die ik ken in Amerika is trouwens weer bevriend met de zus van Susan. (Jaja kat van de buren verhaal, maar dat las ik net op facebook dus vandaar)
Gast- Gast
Ik kan er niks aan doen, maar vind Annemarie echt een vreemd mens. Als je een gesprek met haar hebt, kijkt ze je bijna niet aan en een serieus gesprek kun je niet met haar voeren. Alles doet ze af met een grapje, maar echt serieus gaat ze nergens op in.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Richard heeft gewoon voordat ze gingen speeddaten met Annemieke al stiekem afgesproken :o En hij heeft zijn keuze gemaakt, en vraagt Yvon en wat nu? Hij zegt gewoon zo door gaan tot het einde! wat een eikel!
Ik vind vreemde reden waarom Johannes nu naar huis moest.....
Ik vind vreemde reden waarom Johannes nu naar huis moest.....
Silver- Ratel
volgens mij heeft annemarie gewoon een muntje opgegooid want die reden dat Johannes weg moest is toch nergens opgebaseerd? Ik vind die andere 2 dan wel leuker maar toch...
En die richard die doet het niet helemaal eerlijk!
En die richard die doet het niet helemaal eerlijk!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Volgens mij weet Annemarie niet hoe ze het aan moet pakken. Maar zij kijkt niemand aan, maar Adriaan kijkt ook steeds naar beneden, boven voor zich uit, behalve de persoon zelf. Dus ja....
Silver- Ratel
Ah gos, ik vind Richard wel zielig. Ik geloof echt niet dat hij dit allemaal met opzet zo heeft gedaan. Hij heeft Annemieke ervoor al gezien en vindt haar helemaal leuk en durfte gewoon niet meer terug en heeft het programma doorgezet. Ik denk dat Annemieke zo boos werd, omdat ze zich lullig voelt naar Heidie toe.
Verder lagen vriend en ik helemaal in een deuk om Annemarie. Ze weet gewoon echt niet hoe ze het aan moet pakken. Johannes zag dat wel goed in.
En Marcel...bleh ik vind het maar een vies raar mannetje
Verder lagen vriend en ik helemaal in een deuk om Annemarie. Ze weet gewoon echt niet hoe ze het aan moet pakken. Johannes zag dat wel goed in.
En Marcel...bleh ik vind het maar een vies raar mannetje
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Frank moet volgende week huilen, dat is wel weer zielig..... Huilende mannen zijn wel sexy, maar dat moeten ze niet te vaak doen.
Silver- Ratel
ik blijf die marcel ook vreemd vinden hoor, en die richard dat die nu al weet dat hij voor annemieke gaat
gijsbert en frank blijven leuk
gijsbert en frank blijven leuk
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
En oeeeeeeeeeh wat was Gijsbert leuk! Gewoon gaaf hoe die even ging autocrossen... echt stoer...
*hmm dit had ook wel allemaal in 1 post gekunt....*
*hmm dit had ook wel allemaal in 1 post gekunt....*
Silver- Ratel
Pff, wat een gedoe, wat een gedoe!
Annemarie is echt zo'n typische boer, die niet over gevoelens kan praten (beetje stereotype zeg maar). Wel jammer, kan me voorstellen dat dat voor die mannen ook niet fijn is! Als je echt op zoek bent naar een man, dan wil je ook wel wat meer weten dan hoe ze machines schoonmaken toch? Het lijkt alsof ze het allemaal maar niks vindt en een beetje gedwongen is om mee te doen of zo..
Richard is echt vreemd! Mooi dat hij een keuze heeft gemaakt, maar zeg het dan inderdaad tegen die andere vrouwen. Op zich wel vreemd/knap dat je dat zo snel kan, maar doe er dan ook wat mee.. Wel grappig hoe verschillende vrouwen daarop kunnen reageren. Denk dat als Marcel hetzelfde vorige week tegen bijvoorbeeld Sonja had gezegd, zij een gat in de lucht had gesprongen en het heel fijn vond dat hij die keuze nu al gemaakt had, haha.
Die kalfjes waren echt schattig! Zo lekker wankel op de pootjes nog..
Annemarie is echt zo'n typische boer, die niet over gevoelens kan praten (beetje stereotype zeg maar). Wel jammer, kan me voorstellen dat dat voor die mannen ook niet fijn is! Als je echt op zoek bent naar een man, dan wil je ook wel wat meer weten dan hoe ze machines schoonmaken toch? Het lijkt alsof ze het allemaal maar niks vindt en een beetje gedwongen is om mee te doen of zo..
Richard is echt vreemd! Mooi dat hij een keuze heeft gemaakt, maar zeg het dan inderdaad tegen die andere vrouwen. Op zich wel vreemd/knap dat je dat zo snel kan, maar doe er dan ook wat mee.. Wel grappig hoe verschillende vrouwen daarop kunnen reageren. Denk dat als Marcel hetzelfde vorige week tegen bijvoorbeeld Sonja had gezegd, zij een gat in de lucht had gesprongen en het heel fijn vond dat hij die keuze nu al gemaakt had, haha.
Die kalfjes waren echt schattig! Zo lekker wankel op de pootjes nog..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wat een grappige aflevering vandaag.
Yvon: Hoe gaan we dit nu aanpakken Richard?
Richard: Met mij valt overal over te praten.
Yvon: Het is geen spelletje Richard!
Richard: Nee nee dat is het ook niet.
Ik haat spelletjes.
Yvon: Hoe gaan we dit nu aanpakken Richard?
Richard: Met mij valt overal over te praten.
Yvon: Het is geen spelletje Richard!
Richard: Nee nee dat is het ook niet.
Ik haat spelletjes.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Shit! Die aflevering was weer veeeeel te kort! Die Richard, die heeft zichzelf even lekker klemgezet in deze situatie! Ik vind Gijsbert ook wel 1 van de leukste! Denk dat hij voor Jose gaat... Daar lijkt hij nu het meeste mee te klikken...
CCC- Ratel
studiebol schreef:volgens mij heeft annemarie gewoon een muntje opgegooid want die reden dat Johannes weg moest is toch nergens opgebaseerd? Ik vind die andere 2 dan wel leuker maar toch...
Reden? Ik heb helemaal geen reden gehoord! Haar argument was dat er 1 over moest blijven uiteindelijk en dat er dan mensen af moesten vallen, maar echt een reden heeft ze niet genoemd..
Ik vind haar zo raar! Ik hoop dat het wat met Harrie wordt, want hij was volgens mij de enige die het wel oke vindt zo. Adriaan en Johannes hebben meerdere malen genoemd dat ze meer wilden, haar beter wilden leren kennen.
Ik vind het echt stom dat Richard voor de logeerweek contact heeft gelegd met de vrouwen. Misschien dat hij daarom deed alsof hij zo vol was van Maxima, dan kon hij het publiek nog een beetje om de tuin leiden
Verder vind ik het allemaal weinig persoonlijk. Mijn vader zei zelfs: het is net alsof ze een zakenpartner zoeken, er is geen spatje liefde of interesse.
(Gijsbert misschien uitgezonderd)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 23 van 37 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw 2012
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt met me mee?