Dierenarts die rookt tijdens spreekuur.
+12
Jeanette
Susan
Sweety
Sarah1985
blondje1313
Spring
Rumble
Guus
Ploen
Gizmo
Mint
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dierenarts die rookt tijdens spreekuur.
Blondje, is er niet een instantie waar je je beklag kan doen zoals toen met die pillen tegen vuurwerk?
Marin, ja dat vind ik echt goed van de stad. Erger me al suf als er iemand langs loopt die paft, bah!
Of bij de bushalte, dan ga ik naast het hokje staan. Ze maken anderen ook ziek op die manier alleen omdat zij zonodig willen roken.
Kan ik mijn beklag niet doen bij de vereniging van dierenartsen ofzo?
Marin, ja dat vind ik echt goed van de stad. Erger me al suf als er iemand langs loopt die paft, bah!
Of bij de bushalte, dan ga ik naast het hokje staan. Ze maken anderen ook ziek op die manier alleen omdat zij zonodig willen roken.
Kan ik mijn beklag niet doen bij de vereniging van dierenartsen ofzo?
Gast- Gast
Ik zou het eerst eens netjes aan hem vragen. Mocht hij weigeren of onbeleefd gaan doen, kan je altijd nog actie ondernemen, maar in eerste instantie gewoon netjes vragen.
Gast- Gast
ik zou als het bij mijn dierenarts was er wat meteen opstappen en een andere zoeken. Zou toch wat zijn als gewone artsen in ziekenhuizen dat ook deden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
@CBL, tja, officieel is het geen verboden medicijn, maar wordt wel afgeraden (ook door de fabrikant) bij vuurwerk.
Zou niet weten waar we de klacht in moeten dienen, dus laten het er maar bij en gaan naar een ander.
Zou niet weten waar we de klacht in moeten dienen, dus laten het er maar bij en gaan naar een ander.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou het ook eerst met de DA erover hebben voordat je iets gaat inschakelen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Heel raar en onprofessioneel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ook ik vind het niet kunnen...
Ik heb op zich niets tegen rokende mensen, maar niet in openbare gebouwen. En zéker niet in een medische omgeving en wat dat betreft trek ik mensenzorg en dierenzorg gelijk...
Als mijn dierenarts, nja de arts van mijn hond dus dan, zou roken ging ik per direct naar een ander toe..
+1
Ik rook dan wel zelf, maar dit vind ik ook te ver gaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dolores schreef:Ook ik vind het niet kunnen...
Ik heb op zich niets tegen rokende mensen, maar niet in openbare gebouwen. En zéker niet in een medische omgeving en wat dat betreft trek ik mensenzorg en dierenzorg gelijk...
Eens.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Vind ik niet kunnen. Dat hij rookt moet hij weten, maar niet met de dieren en de klanten erbij.
Als er bij jou thuis bv niet word gerookt is je dier het niet gewent en dan zit zo'n man te roken. Niet echt goed voor je dier.
Vind het om eerlijk te zijn aso.
Als er bij jou thuis bv niet word gerookt is je dier het niet gewent en dan zit zo'n man te roken. Niet echt goed voor je dier.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Heel bizar. Wij hadden laatst ook zoiets: we waren in een keukencentrum voor een nieuwe keuken en toen stak de vrouw die ons hielp ineens een sigaret op . Al sigarettenrook in onze richting uitblazende, praatte ze gewoon door. Wij hebben het maar kort gehouden daar en zijn natuurlijk niet meer terug gekomen. We gingen stinkend naar rook weg, dit soort dingen kunnen tegenwoordig echt niet meer.
Gast- Gast
Roken op de werkvloer mag toch zo wie zo niet meer?
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Butterfly78 schreef:Roken op de werkvloer mag toch zo wie zo niet meer?
Alleen als je personeel hebt volgens mij.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik vind het echt niet kunnen. Het is onprofessioneel en ik kan me niet voorstellen dat het mag. Ik zou er persoonlijk niet meer naar toe gaan, bah.
Bij het voorbeeld hierboven, van die keukenwinkel, ik zou er meteen iets van gezegd hebben en anders was ik meteen weggelopen, ik zou het gesprek dan niet eens af willen maken. Zo smerig en vreemd ook. Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet kan? Bij zo iemand zou ik niet willen kopen.
Bij het voorbeeld hierboven, van die keukenwinkel, ik zou er meteen iets van gezegd hebben en anders was ik meteen weggelopen, ik zou het gesprek dan niet eens af willen maken. Zo smerig en vreemd ook. Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet kan? Bij zo iemand zou ik niet willen kopen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Eens, ik zou er echt wat van zeggen.. En sowieso kijken of er een organisatie of iets is waar een klacht ingediend kan worden.
Zeker in het geval van de DA is het gewoon nog eens zwaar onhygiënisch ook......
Zeker in het geval van de DA is het gewoon nog eens zwaar onhygiënisch ook......
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Butterfly78 schreef:Vind ik niet kunnen. Dat hij rookt moet hij weten, maar niet met de dieren en de klanten erbij.
Niemand rookt in mijn en mijn mans familie. Mijn broertje wel, maar hij is hier amper en zowel dan gaat hij dat buiten doen. Dus onze hond is het niet gewend en met mijn hartfalen is het ook niet oke.
Ja het is aso idd.
Hij had de asbak in de vensterbank gezet en het raampje wat veel hoger was stond open dus hielp niet veel, ik rook het nog teveel.
Mijn man zei dat ik er niks van moest zeggen en dan wel naar een andere konden gaan.
Nu zijn we geweest voor de jaarlijkse check up en cocktail, maar de volgende keer wil ik er liever niet meer heen.
Ik zal dan wel netjes afbellen, zeggen dat ze ons uit het systeem kunnen halen en ook de reden dan vertellen. Wie weet gaan ze eens nadenken.
Snap ook niet dat je daar als medewerker wil/kan werken!
Gast- Gast
Nah ik moet wel zeggen dat die opmerking van de medewerkers van jou wel ongepast vind. De medewerkers daar kunnen het goed naar hun zin hebben daar en dan die opmerking dat ze daar niet kunnen/willen werken uhm pardon. Hun kunnen er toch niks aan doen dat hun baas rookt.
Gast- Gast
Ik vind het niet zo netjes van de dierenarts. En als hij dan zo nodig moet roken zou hij ook kunnen vragen of je als klant zijnde er last van hebt dat hij rookt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn moeder is hartpatiënt en rookt weer.
» Wie rookt er nog?
» ICSI en man rookt
» Dierenarts
» dierenarts
» Wie rookt er nog?
» ICSI en man rookt
» Dierenarts
» dierenarts
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: