Dierenarts die rookt tijdens spreekuur.
+12
Jeanette
Susan
Sweety
Sarah1985
blondje1313
Spring
Rumble
Guus
Ploen
Gizmo
Mint
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dierenarts die rookt tijdens spreekuur.
Onze dierenarts rookt tijdens het spreekuur en eigenlijk vind ik dat niet zo netjes tegenover de klanten, maar ook zeker tegenover de patienten.
Wie weet doet hij dat ook tijdens operaties.
Verder is hij goed hoor, want hij neemt uitgebreid de tijd om onze hond te onderzoeken en maakt een praatje dus afraffelen is er niet bij.
Onze vorige deed het niet goed dus vandaar dat we een nieuwe hebben gezocht.
Vanavond gaan we er weer heen.
Wat vinden jullie van dat roken?
Ik ga er niks van zeggen. Zouden jullie dat wel doen?
Wie weet doet hij dat ook tijdens operaties.
Verder is hij goed hoor, want hij neemt uitgebreid de tijd om onze hond te onderzoeken en maakt een praatje dus afraffelen is er niet bij.
Onze vorige deed het niet goed dus vandaar dat we een nieuwe hebben gezocht.
Vanavond gaan we er weer heen.
Wat vinden jullie van dat roken?
Ik ga er niks van zeggen. Zouden jullie dat wel doen?
Gast- Gast
Re: Dierenarts die rookt tijdens spreekuur.
Nee dat vind ik erg jaren 70 en totaal niet meer van deze tijd. Vind het dus niet meer kunnen, best wel heel erg onbeschoft en met name heel erg onhygienisch. Kan me niet voorstellen dat dat niet officieel verboden is.
Gast- Gast
Waar rookt hij dan?
Oh laat maar, tijdens het spreekuur dus, tsja, ik zou er geen moeite mee hebben.
Oh laat maar, tijdens het spreekuur dus, tsja, ik zou er geen moeite mee hebben.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Twijfelgeval.. Ligt er een beetje aan bij welke dierenarts het is. Wij hebben er twee.. Een heeft een beetje zo`n huiskamer idee terwijl bij de ander alles steriel is. Die laatste draagt ook altijd handschoenen en een mondkapje. Daarvan zou ik het dus wel apart vinden, maar bij die andere dierenarts zou ik er niet raar van opkijken.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Bah, wat ordinair! Nu ben ik sowieso allergisch voor huisdieren, maar ik kan al helemaal niet tegen rooklucht.
En of het nu tijdens spreekuur is of niet. Ik vind het smerig en vies.
Trouwens, CBL... Ik heb inmiddels vernomen dat het weekendje met je schoonouders niet meer doorging (godzijdank ) en dat je in plaats daarvan andere plannen hebt gemaakt met ze. Wat voor uitje heb je met ze georganiseerd en hoe is dat afgelopen?
En of het nu tijdens spreekuur is of niet. Ik vind het smerig en vies.
Trouwens, CBL... Ik heb inmiddels vernomen dat het weekendje met je schoonouders niet meer doorging (
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 3 apr 2011 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gatver, heel erg onprofessioneel zeg.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gizmo schreef:Gatver, heel erg onprofessioneel zeg.
Ja dat vind ik ook eigenlijk.
Gast- Gast
Waar zit je dierenarts, in H.outen? Die rookt namelijk ook tijdens spreekuur en is een echte beunhaas.
Ik vind het ook niet netjes nee. Waarom zou jij je er niet aan ergeren VC, omdat je zelf ook rookt?
Ik vind het ook niet netjes nee. Waarom zou jij je er niet aan ergeren VC, omdat je zelf ook rookt?
Gast- Gast
Inderdaad omdat ik zelf rook, maar ik zou het wel netjes vinden als de beste man zou vragen of je er bezwaar tegen hebt als hij zou roken waar je bij zit.
Het is zijn praktijk en woont er naast. Hij werkt samen met een vrouwelijke dierenarts die we ook eens hebben gehad en zij is ook goed.
Zij rookt niet.
Als we haar hebben, dan hangt die rooklucht er toch wel rond.
Ik vind ze beide goed, maar ga liever naar hem, kan het niet uitleggen eigenlijk.
Dat roken vind ik ook niet kunnen, want je rookt toch mee en omdat hij rookt hoeven anderen dat niet in te ademen.
Overigens rookt hij niet met een peuk in zijn mond als hij onze hond onderzoekt.
De shag ligt in een asbak op het aanrecht en soms neemt hij dan een trekje, maar echt fris ook qua spreken en dus de lucht die uit zijn mond komt naar klanten toe is het not done.
Bitterkoekje, ik weet niet wat je bedoeld, want ik had niks geregeld hoor.
Zij rookt niet.
Als we haar hebben, dan hangt die rooklucht er toch wel rond.
Ik vind ze beide goed, maar ga liever naar hem, kan het niet uitleggen eigenlijk.
Dat roken vind ik ook niet kunnen, want je rookt toch mee en omdat hij rookt hoeven anderen dat niet in te ademen.
Overigens rookt hij niet met een peuk in zijn mond als hij onze hond onderzoekt.
De shag ligt in een asbak op het aanrecht en soms neemt hij dan een trekje, maar echt fris ook qua spreken en dus de lucht die uit zijn mond komt naar klanten toe is het not done.
Bitterkoekje, ik weet niet wat je bedoeld, want ik had niks geregeld hoor.
Gast- Gast
Zo hadden wij vroeger een huisarts die rookte tijdens spreekuur, toen vond ik dat heel normaal.
Nu denk ik, dat kon toch echt niet!
Nu denk ik, dat kon toch echt niet!
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
ik zou gelijk een andere dierenarts zoeken... ik vind het echt niet kunnen en een man die dat normaal vind komt automatisch niet overeen met mijn mening over de zorg die mijn hond nodig heeft als ik haar daar mee naartoe neem.
ik vind het echt, echt niet kunnen!
ik vind het echt, echt niet kunnen!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Marin schreef:Nee dat vind ik erg jaren 70 en totaal niet meer van deze tijd. Vind het dus niet meer kunnen, best wel heel erg onbeschoft en met name heel erg onhygienisch. Kan me niet voorstellen dat dat niet officieel verboden is.
dito
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
VeryCherry schreef:Inderdaad omdat ik zelf rook, maar ik zou het wel netjes vinden als de beste man zou vragen of je er bezwaar tegen hebt als hij zou roken waar je bij zit.
Ik had dat eens met een rijinstructuur en volgens mij heeft hij nooit gevraagd of ik het goed vond.
Je zal maar astma ofzo hebben.
Toen wist ik nog niet dat ik hartfalen had, maar nu wel en dus is het extra slecht om het in te ademen voor mij dus ook bij de dierenarts.
Gast- Gast
Ik snap je punt ook wel hoor, het is inderdaad niet netjes dat hij het niet vraagt Ik zou er alleen zelf geen moeite mee hebben.
ik vind het zeker niet netjes en als onze dierenarts dit zou doen zou ik er zeker wat van zeggen.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef: Bitterkoekje, ik weet niet wat je bedoeld, want ik had niks geregeld hoor.
Ow ik dacht het wel. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat je met ze uit eten ging of zo? Of... nou ja, ik zal wel weer niet op de hoogte zijn.
Hoe dan ook ik was er gewoon ff benieuwd naar.
Gast- Gast
Er is niet voor niks een rookverbod op de werkvloer en dus bij sommigen aparte rookruimtes.
Hmm lastig hoor, want de dagen dat die vrouwelijke er is kan ik niet mee en ik wil wel altijd mee deze week dan.
Dan word het volgende week en dan kan ik wel op haar dagen.
Blijkbaar is deze man zo verslaafd dat hij niet kan wachten totdat hij pauze heeft of klaar is met dienst.
Jen, het is niet in Houten.
Bitterkoekje, ik had voorgesteld om te gourmetten en dan kon het bij hun thuis.
Uiteindelijk is ook dat niet doorgegaan omdat mijn schoonouders naar me nichtje waren geweest en zo geschrokken waren van haar aanval dat ze er geen zin in hadden.
Dat snap ik, maar ja je moet toch eten he en mijn andere nichtje logeerde bij hun dus daar hadden ze wel tijd voor.
Beetje jammer, verzin je eens wat, gaat het niet door.
Nou ben er helemaal klaar mee en heb gezegd tegen mijn man dat hij niet moet verwachten dat ik nu wel mee gaan een weekend weg.
Hmm lastig hoor, want de dagen dat die vrouwelijke er is kan ik niet mee en ik wil wel altijd mee deze week dan.
Dan word het volgende week en dan kan ik wel op haar dagen.
Blijkbaar is deze man zo verslaafd dat hij niet kan wachten totdat hij pauze heeft of klaar is met dienst.
Jen, het is niet in Houten.
Bitterkoekje, ik had voorgesteld om te gourmetten en dan kon het bij hun thuis.
Uiteindelijk is ook dat niet doorgegaan omdat mijn schoonouders naar me nichtje waren geweest en zo geschrokken waren van haar aanval dat ze er geen zin in hadden.
Dat snap ik, maar ja je moet toch eten he en mijn andere nichtje logeerde bij hun dus daar hadden ze wel tijd voor.
Beetje jammer, verzin je eens wat, gaat het niet door.
Nou ben er helemaal klaar mee en heb gezegd tegen mijn man dat hij niet moet verwachten dat ik nu wel mee gaan een weekend weg.
Gast- Gast
Ow natuurlijk, er was iets met je nicht inderdaad. Zo dat moet heftig geweest zijn.
Is anders een barbecue niet een idee om ergens deze zomer te plannen?
Is anders een barbecue niet een idee om ergens deze zomer te plannen?
Gast- Gast
Zouden jullie er wat van zeggen of niet? Zo ja, hoe zeg je dat dan normaal/netjes?
Gast- Gast
Ik vind dat eigenlijk ook echt niet kunnen en ik zou direct een andere dierarts zoeken. Persoonlijk zou ik er wel wat van zeggen, dat ik het niet prettig vind als hij rookt, mede omdat ik zelf niet tegen rooklucht kan.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ja ik zou daar wel wat van zeggen. Of gewoon netjes vragen, of hij misschien niet zou willen roken terwijl hij met patienten in de kamer is.
Ik vind het echt eigenlijk best wel zwaar belachelijk nog steeds.
Wist je trouwens dat New York een compleet rookvrije stad gaat worden. Vind je misschien wel leuk om te weten.
Ik vind het echt eigenlijk best wel zwaar belachelijk nog steeds.
Wist je trouwens dat New York een compleet rookvrije stad gaat worden. Vind je misschien wel leuk om te weten.
Gast- Gast
Ook ik vind het niet kunnen...
Ik heb op zich niets tegen rokende mensen, maar niet in openbare gebouwen. En zéker niet in een medische omgeving en wat dat betreft trek ik mensenzorg en dierenzorg gelijk...
Als mijn dierenarts, nja de arts van mijn hond dus dan, zou roken ging ik per direct naar een ander toe..
Ik heb op zich niets tegen rokende mensen, maar niet in openbare gebouwen. En zéker niet in een medische omgeving en wat dat betreft trek ik mensenzorg en dierenzorg gelijk...
Als mijn dierenarts, nja de arts van mijn hond dus dan, zou roken ging ik per direct naar een ander toe..
Gast- Gast
Ik vind het raar.
Ik werkte zelf in de zorg en kan me niet voorstellen dat ik rokend de woning van een client binnen kom. Of tijdens het wassen af en toe ff een trekje van een sigaret neem. haha.
Ik denk dat er regels zijn en dat deze man zich niet aan de regels houdt.
Als het mijn dierenarts zou zijn, zou ik er niets van zeggen maar een andere dierenarts zoeken.
Ik werkte zelf in de zorg en kan me niet voorstellen dat ik rokend de woning van een client binnen kom. Of tijdens het wassen af en toe ff een trekje van een sigaret neem. haha.
Ik denk dat er regels zijn en dat deze man zich niet aan de regels houdt.
Als het mijn dierenarts zou zijn, zou ik er niets van zeggen maar een andere dierenarts zoeken.
Laatst aangepast door Biancy op ma 4 apr 2011 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik zou een andere dierenarts zoeken.
Wij hadden met oud op nieuw medicijnen voor onze oudste hond gekregen omdat ze nogal bang is voor vuurwerk. Nu bleek achteraf dat het flinke verdovende middelen waren waardoor ze nog steeds bang was, maar niet kon blaffen oid, zo zielig. We hebben een andere dierenarts gebeld omdat we ons zorgen om haar maakten en zij zeiden dat ze het medicijn al jaren niet meer voor schrijven voor vuurwerkangst omdat bij dierenartsen algemeen bekend is dat het juist niet goed werkt. We zijn toen meteen overgestapt (de dosering die we gehad hadden was ook 5 keer zoveel dan toegestaan bij onze hond, en dat dan ook nog eens bij een ras wat gevoelig is voor medicatie....)
Wij hadden met oud op nieuw medicijnen voor onze oudste hond gekregen omdat ze nogal bang is voor vuurwerk. Nu bleek achteraf dat het flinke verdovende middelen waren waardoor ze nog steeds bang was, maar niet kon blaffen oid, zo zielig. We hebben een andere dierenarts gebeld omdat we ons zorgen om haar maakten en zij zeiden dat ze het medicijn al jaren niet meer voor schrijven voor vuurwerkangst omdat bij dierenartsen algemeen bekend is dat het juist niet goed werkt. We zijn toen meteen overgestapt (de dosering die we gehad hadden was ook 5 keer zoveel dan toegestaan bij onze hond, en dat dan ook nog eens bij een ras wat gevoelig is voor medicatie....)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn moeder is hartpatiënt en rookt weer.
» Wie rookt er nog?
» ICSI en man rookt
» Dierenarts
» dierenarts
» Wie rookt er nog?
» ICSI en man rookt
» Dierenarts
» dierenarts
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: