Wat moet ik hiermee?
+4
Lynn_
Kqip
BJA
Phileine
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik hiermee?
Ik heb de 22e een sollicitatiegesprek gehad. Begin vorige week zou ik hier meer over horen. Ik kreeg maar geen telefoontje en dus heb ik vorige week donderdag ochtend zelf gebeld. Ik kreeg toen te horen dat ze zeer positief was maar dat er die dag nog een interne kandidaat langs kwam en ze dat af wilde wachten. Ze vertelde me dat ze die middag of vrijdag ochtend contact met me op zou nemen. Dit is helaas niet gebeurd.
Vinden jullie het opdringerig als ik nu weer zelf ga bellen? Ik wil die baan héél graag en dus ook niet te lang afwachten. Lastig.
Verder zie ik net dat de vacature nog op werk.nl staat. De sluitingsdatum is verschoven. Weet iemand of dat zoiets automatisch gebeurd als de vacature niet verwijderd wordt?
Vinden jullie het opdringerig als ik nu weer zelf ga bellen? Ik wil die baan héél graag en dus ook niet te lang afwachten. Lastig.
Verder zie ik net dat de vacature nog op werk.nl staat. De sluitingsdatum is verschoven. Weet iemand of dat zoiets automatisch gebeurd als de vacature niet verwijderd wordt?
Gast- Gast
Re: Wat moet ik hiermee?
Ik zou gewoon nog een keer bellen, dat weten ze wel dat je geinteresseerd bent en de baan graag wil.
Gast- Gast
Dat heb ik al wel heel duidelijk gemaakt. Ik wil het gewoon perfect doen omdat er best wat van afhangt.
Aargh.
Aargh.
Gast- Gast
Ik zou gewoon bellen. Dan vinden ze je maar opdringerig, ze moeten je maar gewoon beter informeren.
Gast- Gast
Ik zou vandaag nog even afwachten of je wat hoort. Het kan zijn dat ze het vergeten zijn en vandaag alsnog bellen. Als je vandaag niets hoort, dan zou ik morgen bellen. Het is logisch dat je duidelijkheid wilt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Als ze vrijdag zouden bellen, zou ik vandaag weer bellen, of anders morgenochtend.
Ik vind dat ze je niet hadden mogen vergeten.
Misschien hebben ze de sluitingsdatum verschoven vanwege die interne kandidaat, die in de meeste bedrijven voorrang hebben.
Ik vind dat ze je niet hadden mogen vergeten.
Misschien hebben ze de sluitingsdatum verschoven vanwege die interne kandidaat, die in de meeste bedrijven voorrang hebben.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ze beloven je twee keer iets en komen twee keer die belofte niet na. Interne kandidaat of niet, dan moeten ze je maar meer info verschaffen. Ik zou gewoon weer bellen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik zou morgen even bellen, mocht je inmiddels nog niets hebben gedaan.
Gast- Gast
Ik zou ook bellen. Slordig dat ze tot twee keer toe hun afspraken niet nakomen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou ook bellen en refereren aan de afspraak die je met ze hebt gemaakt.
Ik vind het slordig hoe bedrijven tegenwoordig met hun sollicitanten omgaan, ze sturen geen bevestigingsbrief als ze een sollicitatiebrief ontvangen, bellen niet terug enz :S
Ik vind het slordig hoe bedrijven tegenwoordig met hun sollicitanten omgaan, ze sturen geen bevestigingsbrief als ze een sollicitatiebrief ontvangen, bellen niet terug enz :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Kqip schreef:Ze beloven je twee keer iets en komen twee keer die belofte niet na. Interne kandidaat of niet, dan moeten ze je maar meer info verschaffen. Ik zou gewoon weer bellen.
+1
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Lejow schreef:Ik zou ook bellen en refereren aan de afspraak die je met ze hebt gemaakt.
+1
Gast- Gast
Ik zou ook bellen. Jij kunt er niets aan doen dat zij hun afspraken niet nakomen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb gisteren niet meer gebeld. Had gehoopt dat ze toch zelf zou bellen en 's middags kon ik niet rustig even bellen.
Nu ga ik meteen contact opnemen. Ik acht de kans nu nog klein dat ik het geworden ben .
Het is inderdaad absoluut niet netjes om twee keer een afspraak niet na te komen. Dit had ik eerlijk gezegd niet van dit bedrijf/van haar verwacht. Als ik een baan vanuit een baan zou zoeken, dan zou ik deze baan ook niet meer willen. Maar ja, nu moet ik wel. En ik kan wel wat verbeteren daar, haha.
Nu ga ik meteen contact opnemen. Ik acht de kans nu nog klein dat ik het geworden ben .
Het is inderdaad absoluut niet netjes om twee keer een afspraak niet na te komen. Dit had ik eerlijk gezegd niet van dit bedrijf/van haar verwacht. Als ik een baan vanuit een baan zou zoeken, dan zou ik deze baan ook niet meer willen. Maar ja, nu moet ik wel. En ik kan wel wat verbeteren daar, haha.
Gast- Gast
Vanmorgen dus gebeld. Toen zat ze in bespreking en heb ik een terug bel notitie laten maken. Tot op heden nog niks gehoord. Ga straks zelf maar weer bellen...
Gast- Gast
Wat slordig van dat bedrijf Elodie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nu krijg ik te horen dat haar toestel op niet storen staat omdat ze het heel druk heeft. Ik word gek! Ze moeten mij gewoon aannemen, dan heeft zij tenminste de tijd om haar afspraken na te komen. Maar ok . Ik ga nu maar mailen. Wel balen want bespreek het liever telefonisch.
Gast- Gast
Ben net EINDELIJK gebeld. Ik ben afgewezen . Ik wilde eigenlijk van alles zeggen over de vervelende gang van zaken maar heb dit niet gedaan omdat ze me wel geschikt vindt alleen de interne kandidaat ook geschikt was en dus voor ging en ik dus hoop dat er misschien in de toekomst toch een mogelijkheid binnen dat bedrijf is, waar ze het zelf ook al over had.
Wel kut hoor.
Wel kut hoor.
Gast- Gast
Ow bah. Fijn dat je antwoord hebt, maar het is niet het antwoord wat ze hadden moeten geven!
Gast- Gast
Ik lees dit nu pas, maar wat jammer zeg
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?