Wat moet ik hiermee?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik hiermee?
Tot Januari ging mijn zoontje 1 of 2 dagen naar een gastouder en een dagdeel naar de peuterspeelzaal. Vanaf januari is de gastouder gestopt en gaat hij 1 dag in de week naar het kinderdagverblijf en een dagdeel naar de peuterspeelzaal.
Nou vond hij na de kerstvakantie de peuterspeelzaal niet meer leuk maar tegelijk was hij ook op het kinderdagverblijf gestart en dat vond hij erg leuk dus ik dacht dat het daaraan lag. Toen heeft hij nog een tijdje gezegd dat hij de juffen van de peuterspeelzaal niet leuk vond en van het kinderdagverblijf wel. Nou vind hij sinds van de week de peuterspeelzaal weer helemaal leuk en bracht ik hem vanmorgen naar het kinderdagverblijf en moest hij huilen omdat hij daar niet heen wilde. Terwijl hij dat normaal dus helemaal leuk vindt.
Is dit een fase of moet hij nog wennen denken jullie? Of zal hij het echt niet leuk vinden? Of is dit misschien gewoon normaal voor zijn leeftijd?
Ik heb overwogen hem van de peuterspeelzaal af te halen en een dag extra opvang te nemen omdat dat voor ons handiger is maar omdat dit waarschijnlijk toch niet nodig is wil het eigenlijk zo houden omdat het toch wel veel geld scheelt.
Nou vond hij na de kerstvakantie de peuterspeelzaal niet meer leuk maar tegelijk was hij ook op het kinderdagverblijf gestart en dat vond hij erg leuk dus ik dacht dat het daaraan lag. Toen heeft hij nog een tijdje gezegd dat hij de juffen van de peuterspeelzaal niet leuk vond en van het kinderdagverblijf wel. Nou vind hij sinds van de week de peuterspeelzaal weer helemaal leuk en bracht ik hem vanmorgen naar het kinderdagverblijf en moest hij huilen omdat hij daar niet heen wilde. Terwijl hij dat normaal dus helemaal leuk vindt.
Is dit een fase of moet hij nog wennen denken jullie? Of zal hij het echt niet leuk vinden? Of is dit misschien gewoon normaal voor zijn leeftijd?
Ik heb overwogen hem van de peuterspeelzaal af te halen en een dag extra opvang te nemen omdat dat voor ons handiger is maar omdat dit waarschijnlijk toch niet nodig is wil het eigenlijk zo houden omdat het toch wel veel geld scheelt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat moet ik hiermee?
Ik denk een fase, omdat hij ook al een tijdje heeft aangegeven de psz niet leuk te vinden.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Wellicht een fase. Door aan te geven dat hij het niet leuk vind kan hij misschien voor elkaar krijgen om thuis bij mama te blijven. En dat is wat ze natuurlijk het liefste willen.
Ik zou er niet heel veel aandacht aan schenken, tenzij je zelf merkt natuurlijk dat er iets niet klopt. Maar veel kinderen rond die leeftijd doen dat. Mijn zoon idem.
Ik zou er niet heel veel aandacht aan schenken, tenzij je zelf merkt natuurlijk dat er iets niet klopt. Maar veel kinderen rond die leeftijd doen dat. Mijn zoon idem.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om maar voor 1 soort "opvang" te gaan, dus of de psz of het KDV.
Het lijkt me voor een kind niet fijn om steeds te moeten omschakelen, op een psz werken ze weer heel anders dan op een KDV, plus dat je steeds verschillende juffen ziet.
Het lijkt me voor een kind niet fijn om steeds te moeten omschakelen, op een psz werken ze weer heel anders dan op een KDV, plus dat je steeds verschillende juffen ziet.
Gast- Gast
Ja dat overweeg ik dus ook nogsteeds. Maar hij heeft het wel echt naar z'n zin gehad altijd op de peuterspeelzaal vandaar dat ik hem daar niet zomaar vanaf wil halen. Kinderdagverblijf stopzetten is geen optie.
Tania- Ratel
Als hij nu het kdv weer niets vind, denk ik ook meer aan een fase.
Hij was maandag wel heel vrolijk toen ik I. kwam ophalen om 10 uur.
Hij was maandag wel heel vrolijk toen ik I. kwam ophalen om 10 uur.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja he hij was maandag weer helemaal blij, ging ook niet meer zwaaien toen ik hem verschoond had want hij had geen tijd hij ging bij de kaartjes bij de juf kijken. En juf J. is echt helemaal geweldig momenteel (sinds ik tegen haar gezegd heb dat hij het niet meer leuk vond).
Tania- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?
» Wat moet ik hiermee?