Rijden jullie wel eens te hard?
+38
Zeester
Sweety
Vanillivi
Kqip
Silver
Rumble
Caramba
Mint
Serena
Moezie
VeryCherry
Jerry
Blond
Lotus
Arwyn
Gizmo
blondje1313
mzcharlotte
Error
SoezieQ
Lady4
Suus
Laquisia
Roxi3
M-G
Happy
Joli86
Rouxxxe
Chocolate Cookie
Winegum
Mizz_S
SparklingEyes
Lejow
Angela_1986
Try
silly-one
Zwoesj
Lynn_
42 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rijden jullie wel eens te hard?
Bijna nooit, en als het zo is dan is het minder dan 10 km te hard.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Toch vreselijk om te horen dat iemand zichzelf dood heeft gereden.
Ik ben wat dat betreft ook een braaf trutje. Ik rijd sporadisch te hard. Maar ik kan mij daarin tegen wel ernorm irriteren aan mensen die langzamer dan de toegestaande snelheid, rijden.
Ik ben wat dat betreft ook een braaf trutje. Ik rijd sporadisch te hard. Maar ik kan mij daarin tegen wel ernorm irriteren aan mensen die langzamer dan de toegestaande snelheid, rijden.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik rijd op de snelweg meestal wel wat harder, 130 ofzo, maar verder hou ik me netjes aan de snelheid die is toegestaan: als ik ook maar iets te hard rijd ergens heb ik al een boete te pakken, op de een of andere manier heb ik altijd pech! En ik heb op het moment geen geld voor boetes...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maar ik moet toegeven lijkt me echt gaaf om het een keertje met de motor te doen [/quote]
Dat trekt mij dus totaal niet. Gewoon lekker met de stroom meerijden dan, maar om nu echt de pols goed te gebruiken om volle bak te kunnen gaan. Nee bedankt. Ik moet zeggen dat hard rijden op een motor ook echt niet leuk is, geef mij maar het bochten werk . ( Lekker off-topic bezig).
Dat trekt mij dus totaal niet. Gewoon lekker met de stroom meerijden dan, maar om nu echt de pols goed te gebruiken om volle bak te kunnen gaan. Nee bedankt. Ik moet zeggen dat hard rijden op een motor ook echt niet leuk is, geef mij maar het bochten werk . ( Lekker off-topic bezig).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik rijd wel vaak 10/15 km te hard. Op de snelweg soms 140, maar dan is het meestal ook rustig op de weg.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, standaard eigenlijk 10km. te hard en soms 20km. ligt er maar net aan waar ik rij..
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik rij dan alleen motor en zodra ik buiten de bebouwde kom ben gaat het gas er lekker op ja :$
Dat gaat ook veel te makkelijk, haha! Mijn motor is nog begrenst en gaat dus niet harder dan 180 of als ik echt een lang stuk heb 185, maar het is nou ook weer niet zondag ik dat altijd rijd..
Ik bochten ben ik bedt nog wat voorzichtig ook maar daar ga ik geloof ik ook steeds sneller en platter doorheen
Dat gaat ook veel te makkelijk, haha! Mijn motor is nog begrenst en gaat dus niet harder dan 180 of als ik echt een lang stuk heb 185, maar het is nou ook weer niet zondag ik dat altijd rijd..
Ik bochten ben ik bedt nog wat voorzichtig ook maar daar ga ik geloof ik ook steeds sneller en platter doorheen
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ja. Daarom heb ik ook net een bekeuring van 200 euro gekregen. Een reden om dat te hard rijden nu de kop in te drukken.
Gast- Gast
Lady4 schreef:_Donnaa schreef:Ja, standaard eigenlijk 10km. te hard en soms 20km. ligt er maar net aan waar ik rij..
+1
Ja, ik ook..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Try schreef:+1Lynn_ schreef:Ja, ik rijd wel eens te hard. Dan heb ik het over 10 tot 20 km te hard. Ik rijd in het dorp/de stad en op drukke plaatsen nooit te hard. Als ik te hard rijd is het voornamelijk op de snelweg.
+2
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
ja, maar niet harder dan 90 op provinciale wegen en niet harder dan 140 op snelwegen.
Gast- Gast
Ja, ze hebben hier van alle 80-km wegen in de buurt 60-km wegen gemaakt (en dan meestal alleen door een ander bord neer te zetten, dus niet eens met drempels of wegversmallingen), daar rijd ik nog steeds (minstens) 80.
In 30-km zones ook vaak 40, verder binnen de bebouwde kom wel 50, er buiten altijd wel 5 km te hard, soms 10 a 20.
In 30-km zones ook vaak 40, verder binnen de bebouwde kom wel 50, er buiten altijd wel 5 km te hard, soms 10 a 20.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
SparklingEyes schreef:Ik snap niet waarom je standaard te hard zou rijden. Misschien ben ik zo'n braaf burgertrutje, maar ik hou me aan de snelheid. Die is niet voor niets opgelegd en natuurlijk heb ik ook wel eens zoiets van jemig waarom mag ik hier nou maar .... k/u maar goed..
Dus nee... ik rij niet standaard harder dan toegestaan. Hooguit bij inhalen en daarna laat ik me weer terug zakken, maar dat is vrijwel nooit meer dan 5 km per uur of zo..
Helemaal eens.
Daarnaast kan ik mijn geld ook wel beter gebruiken dan weggooien aan bekeuringen.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik rijd niet zo vaak, maar als, dan hou ik me vaak wel aan de snelheid. Een tijdje heb ik 's avonds vanaf stage naar huis moeten rijden. Dan was het altijd zo rustig op de snelweg dat ik vaak wel iets te hard reed, 130 ongeveer, 140 als ik een vrachtwagen in ging halen. Verder ben ik niet echt een snelheidsduivel.. Mijn vriend is wel van het harde rijden, maar je bent er eigenlijk niet eerder om thuis. We reden een keer hetzelfde stuk als mijn ouders, zijn tegelijk vertrokken, mijn vriend reed veel harder en toch waren mijn ouders een paar minuten na ons ook thuis.. Vrij zinloos dus om heel hard te gaan rijden
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ben niet zo sportief dat ik het voor elkaar krijg om op mijn fiets te hard te rijden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik rij weinig snelweg omdat ik er niks aan vind, maar als ik snelweg rij, rij ik altijd te hard als het kan..
Maar zelfs als ik 120 rij op de teller (dan rij ik nog maar 113 ong.) haal ik nog allemaal mensen in.. 100 rijden op de snelweg is hip aan het worden denk ik
Maar zelfs als ik 120 rij op de teller (dan rij ik nog maar 113 ong.) haal ik nog allemaal mensen in.. 100 rijden op de snelweg is hip aan het worden denk ik
Gast- Gast
Ja, soms. Er is hier een stuk weg waar je 50 km/u mag, maar het is geen bebouwde kom meer. Daar rijdt bijna iedereen 60/70/80 km/u. Ik probeer het altijd op maximaal 60 te houden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik rij op de snelweg ongeveer 130. Binnen de bebouwde kom meestal wel netjes 50 (of iets daarboven).
Vet stom laatst. Ik reed 50+ op een weg en moest bij verkeerslichten rechts. Er was iemand achter me die best dicht op me zat en toen ik de baan voor rechtsaf opstuurde, gaste hij me keihard voorbij (hij moest rechtdoor) om vervolgens hard op de remmen te staan omdat 't verkeerslicht nog op rood stond. Duidelijk dus dat hij vond dat ik niet doorreed...
Vet stom laatst. Ik reed 50+ op een weg en moest bij verkeerslichten rechts. Er was iemand achter me die best dicht op me zat en toen ik de baan voor rechtsaf opstuurde, gaste hij me keihard voorbij (hij moest rechtdoor) om vervolgens hard op de remmen te staan omdat 't verkeerslicht nog op rood stond. Duidelijk dus dat hij vond dat ik niet doorreed...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ja, standaard...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik rij meestal de toegestane snelheid, mits ik dat echt onzin vind. Soms staan er borden dat ze aan de weg aan het werken zijn en dat je opeens 70 moet, nou mijn grootje! Niemand doet dat, als er nou daadwerkelijk mensen aan de weg stonden was het wat anders maar 9 van de 10 keer staat er niemand.
Slecht excuus natuurlijk, maar er bestaat ook bijna geen excuus voor te hard rijden.
Gast- Gast
Ik rij altijd eigenlijk 10 km te hard.. Dat is een gewoonte van me geworden.
Kan ook niet echt kwaad lijkt me.
Kan ook niet echt kwaad lijkt me.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Ik rij weinig snelweg omdat ik er niks aan vind, maar als ik snelweg rij, rij ik altijd te hard als het kan..
Haha dat laatste lijkt wel ja
Ik rijd meestal wel gewoon de snelheid. alleen met 50km/h heb ik vaak dat ik te ver optrek en dan rij ik 60
Maar verder zie ik het nut ook niet zo van te hard rijden... als ik het doe heb ik het niet helemaal door en zal het ook niet meer dan 10 km/h zijn.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik rij ook wel eens te hard (bijna altijd). De enige plek waar ik me aan de snelheid hou is in ons dorp. Hier lopen zoveel kinderen en dieren dat ik echt niet harder ga rijden.
Wel zorg ik er altijd voor dat ik niet harder dan + 30km rij ivm de punten
Wel zorg ik er altijd voor dat ik niet harder dan + 30km rij ivm de punten
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Zero schreef:
Ik rij meestal de toegestane snelheid, mits ik dat echt onzin vind. Soms staan er borden dat ze aan de weg aan het werken zijn en dat je opeens 70 moet, nou mijn grootje! Niemand doet dat, als er nou daadwerkelijk mensen aan de weg stonden was het wat anders maar 9 van de 10 keer staat er niemand.
Slecht excuus natuurlijk, maar er bestaat ook bijna geen excuus voor te hard rijden.
Je bedoelt hier precies het tegenovergestelde van mits. Mits betekent op voorwaarde dat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik rij altijd harder dan de toegestane snelheid. Zeker tussen de 20 tot 40 km te hard.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
» Hebben jullie dat ook wel eens?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
» Hebben jullie dat ook wel eens?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: