Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dat ook wel eens....

+9
Rovine
Shisha
Snoopy
PiP
Blond
Esperanza
Monte
Marin
SleepingBeauty
13 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook wel eens.... Empty Hebben jullie dat ook wel eens....

Bericht  SleepingBeauty vr 30 maa 2012 - 23:56

Dat je in een winkelcentrum bent zonder openbaar toilet en dan moet je ineens nodig...

Ik heb dat best vaak, zo irritant!
Meestal doe ik snel de boodschap en ga ik snel weer naar huis met gevolg dat ik weer wat vergeten ben! Sad
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dat ook wel eens.... Empty Re: Hebben jullie dat ook wel eens....

Bericht  Marin vr 30 maa 2012 - 23:57

Ik heb dat in die stomme sprinter treinen zonder wc. Wie dat ooit heeft bedacht, dat daar geen wc in hoeft..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Monte za 31 maa 2012 - 0:00

IK heb dat wel eens, maar dan is er altijd wel een wc. Bij ons heb je de hema en v&d en daar kun je in het cafe naar de wc. En anders bij de mc donald. Maar ik vind het echt heerlijk om in Oostenrijk te shoppen. Ik kom al een aantal jaar in innsbruck en daar hebben ze shoppingcentra met gratis wc's(en ook nog eens super schoon)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 0:01

Hmm, nee. Maar ik hoef ook bijna nooit naar de wc. Meestal maar 2 of 3 keer per dag en dan in de ochtend en in de avond een keer. Grote blaas, denk ik?

Gast
Gast

Bericht  Esperanza za 31 maa 2012 - 0:06

Ik heb dat gelukkig niet vaak. Meestal ga ik voordat ik weg ga naar de wc. Verder kan ik het best wel lang ophouden al is dat niet goed natuurlijk.
Doet me wel denken aan iets heel ranzigs wat ik op reis heb meegemaakt. Ik liep in een stad en moest ontzettend nodig naar de wc. Gelukkig kwam ik een mc donald tegen dus ik daar naar de wc. Toen ik binnen kwam stonk het heel erg daar, maar ik moest zo nodig dat het me niet uit maakte. Totdat ik de wc deur open trok. Iemand had gewoon die hele wc onder gepoept, het zat echt overal. Echt zo ontzettend ranzig!
Gelukkig kwam ik vrij snel wat anders tegen, want ik kon het echt bijna niet meer ophouden.
Sindsdien heb ik echt een hekel aan openbare toiletten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  SleepingBeauty za 31 maa 2012 - 2:29

ooooh bah! Getver....
Nee ik hou ook niet van openbare toileten,maar soms zou het wel handig zijn als er eens wat meer zijn.
Wij hebben hier veel dorpjes in de buurt waar geen v&d of hema, mac donalds is...
Waar ook niet echt cafe's zitten enz.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Blond za 31 maa 2012 - 2:59

Nee, dat heb ik echt nooit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP za 31 maa 2012 - 3:01

Youandi schreef:Hmm, nee. Maar ik hoef ook bijna nooit naar de wc. Meestal maar 2 of 3 keer per dag en dan in de ochtend en in de avond een keer. Grote blaas, denk ik?

+1
Zelfs nu ik zwanger ben hoef ik niet echt vaker naar de wc.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 3:15

Ik heb er met mijn werk ook vrij veel last van dat ik moet maar niet op locaties ben waar ik kan. De ergste was dat ik het al twee uur ophield en nog dacht snel 1 klusje te pakken waar ik ook niet kon maar mijn auto vervolgens niet startte... Ik ontplofte toen zowat haha. Heb dat toen ook tegen dat meisje van de hulpcentrale gezegd en ze heeft echt haar best voor me gedaan. Binnen een uur was de auto gemaakt en kon ik weer rijden cheers

Gast
Gast

Bericht  Snoopy za 31 maa 2012 - 3:27

Youandi schreef:Hmm, nee. Maar ik hoef ook bijna nooit naar de wc. Meestal maar 2 of 3 keer per dag en dan in de ochtend en in de avond een keer. Grote blaas, denk ik?

+1 als ik dit soort verhalen lees ben ik altijd erg blij dat ik niet zo nel hoef. Gaat bij mij ook soort knop om, dat ls er geen wc is ik ook niet hef en kan wachten tot er wel een wc is.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shisha za 31 maa 2012 - 5:43

Snoopy schreef:

+1 als ik dit soort verhalen lees ben ik altijd erg blij dat ik niet zo nel hoef. Gaat bij mij ook soort knop om, dat ls er geen wc is ik ook niet hef en kan wachten tot er wel een wc is.

+1 Ik hoef gelukkig ook niet vaak en anders kan ik het goed ophouden.

Maar in Egypte was het wel heel erg. We gingen met de nachttrein (reis van 8 uur) en door vertraging deden we er ruim 12 uur over. En die wc's waren echt zo ranzig! Lag gewoon een hele laag urine in het wc hok (en de wc zat onder de poep) en ik had slippers aan dus now way dat ik daar naar de wc ging. Maar dan is 12 uur wel heel lang en ik moest op een gegeven moment echt wel nodig. Echt erg haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rovine za 31 maa 2012 - 5:47

Heel irritant! Gisteren had ik een sollicitatiegesprek en daar vond ik het raar om het te vragen. Onderweg ook geen tankstation, dus toen ik in het winkelcentrum aankwam moest ik best nodig en heb ik alles maar afgeraffeld.

Heb het ook eens gehad bij een shopmiddagje. We stonden al best lang in de winkel (klein eenmanszaakje) en ik vroeg of er misschien een toilet in de buurt was. Ja, die was er, de straat uitlopen, brug oversteken en daar aan het einde van de volgende straat was een toilet. Ik had het niet meer!
Ik ga overigens best vaak in bibliotheken. Vaak is dat wel betaald, maar wel in het centrum en schoon.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mizz_S za 31 maa 2012 - 5:55

Meestal als ik ga winkelen is er wel ergens waar je naar de wc kunt (Hema of V&D ofzo) gelukkig. Maar ik snap echt niet waarom er bijna nooit ergens openbare toiletten ofzo zijn, nu moet je eerst verplicht die winkel in, vind ik soms best onhandig. In bv. Polen (dan wel in de grote steden) waar ik best vaak kom heb je dat vaak wel, superhandig. En in de meeste winkelcentra zitten ook gewoon toiletten waar je nog gratis kunt gaan en die meestal superschoon en netjes zijn, veel schoner dan in bv de V&D ofzo (ik vind dat ze bij de meeste V&D's de wc's echt veel te weinig en slecht schoonmaken, terwijl je er wel voor moet betalen).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 6:06

Ik ga soswieso van tevoren zodat de kans klein is dat ik tijdens het winkelen moet. En anders ga ik inderdaad een V&D, Hema of fastfoodrestaurant in. Bij de V&D vind ik het trouwens wel netjes, alleen naar wc-papier, van dat dunne schuurpapier zeg maar... Maargoed. Ik hoef dus vaak niet onderweg gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 6:10

Ik kan gelukkig heel lang mijn plas ophouden. Mijn vriendin niet, en dat komt bij haar ook ineens op. Heel vervelend voor haar.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 31 maa 2012 - 6:27

Ik zoek altijd net zo lang door tot ik een wc vind haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  rapa nui za 31 maa 2012 - 6:47

Marin schreef:Ik heb dat in die stomme sprinter treinen zonder wc. Wie dat ooit heeft bedacht, dat daar geen wc in hoeft..

En heb je dat dan weer niet in de metro in Londen of New York? Daar zit toch ook geen toilet in en zit je vaak ook wel een poos of hier in Nederland in een bus?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Tinus za 31 maa 2012 - 7:21

Met plassen heb ik dat eigenlijk niet echt. Maar ik heb het wel eens gehad toen ik een grote boodschap moest doen. Gelukkig zakt het bij mij wel af al s ik dan maar bezig blijf, want poepen doe ik echt liever niet op een openbaar toilet.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: