Bodylotion
+9
Caro
Arwyn
Shisha
Flippin' Bitch
ButterflyEffect
Ambivalence
Sterre
Lotus
smooch
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bodylotion
In de winter moet ik wel smeren, in de zomer meestal niet. Al wordt het wel erger naarmate ik ouder word (ohh my: bejaarden alert hier ;-)). Vroeger smeerde ik nooit, nu met het jaar wordt mijn huid droger. Laatst zelfs zo erg dat tijdens een erg koud Disney weekend, de huid van mijn scheenbenen barstte en er bloed uitkwam. Niet tof.
Ik vind die van Rituals, touch of hamman, echt geweldig. Maar nu heb ik geen geld en gebruik ik all restjes van bodylotions die ik nog heb staan..
Ik vind die van Rituals, touch of hamman, echt geweldig. Maar nu heb ik geen geld en gebruik ik all restjes van bodylotions die ik nog heb staan..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in...
Bad woman!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Sushi schreef:Ik denk dat het een soort zelfbruiner-bodylotion is, het lijkt wel een beetje op die van Dove.Jen_ schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik moet ook echt smeren, vooral 's winters. Met dit koude weer voelt heel mijn huid ruw van de droogte. Ik gebruik deze twee:
Bij die laatste kun je je niet overal insmeren natuurlijk, dat ziet er een beetje vreemd uit!
Waarom ziet dat er vreemd uit dan? Door de glow? Geeft toch niet?
Ok.. Maar dan zeg ik weer: geeft toch niet? Ik snap niet wat er raar aan is.
Als ik bijvoorbeeld per ongeluk de binnenkant van mijn armen insmeer, trekt dat veel erger in waardoor je rare vegen krijgt...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Momenteel heb ik nivea sos creme, dat werkt echt super. Ik hou namelijk wel van lekker lang en warm douchhe, maar mijn huid wat minder. Deze creme zorgt ervoor dat ik zelfs geen droge huid meer heb. (Ik hoop alleen niet dat mijn lichaam eraan gaat wennen, zodat ik het moet blijven gebruiken, zo'n labello effect).
Ik vind de bodybutter van de Hema ook fijn, ruikt heerlijk en zit een heel klein beetje shimmer in. (doosje is wit met paars).
Ik vind de bodybutter van de Hema ook fijn, ruikt heerlijk en zit een heel klein beetje shimmer in. (doosje is wit met paars).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jerry schreef:Eigenlijk heb ik best een droge huid en zou ik moeten smeren, ik heb ook zat smeersels in huis, maar in de winter (als het eigenlijk het meest nodig is) is het zo koud in huis en trek ik na 't douchen zo snel mogelijk wat aan en smeer ik me dus nooit in...
Hier nog eens! haha
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Caresses schreef:Momenteel heb ik nivea sos creme, dat werkt echt super. Ik hou namelijk wel van lekker lang en warm douchhe, maar mijn huid wat minder. Deze creme zorgt ervoor dat ik zelfs geen droge huid meer heb. (Ik hoop alleen niet dat mijn lichaam eraan gaat wennen, zodat ik het moet blijven gebruiken, zo'n labello effect).
Die heb ik ook inderdaad, gebruik ik nu voor mijn gezicht en handen met dit weer
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik gebruik ook alijd de bodylotions van Vaseline omdat ze zo lekker snel intrekken. Als een creme niet snel intrekt weet ik van mezelf dat ik mezelf niet ga insmeren, dat intrekken duurt me altijd te lang op de één of andere manier.
Gast- Gast
Ik smeer me altijd helemaal in met babylotion na het douchen van het kruidvat eigen merk, voor de extra droge huid.
Gast- Gast
Mijn favoriet, heerlijk! Al vind ik het echt insmeren echt een vervelend klusje.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.
» Insmeren met bodylotion
» Bodylotion + parfum
» welke bodylotion is fijn?
» (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion
» Insmeren met bodylotion