Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bodylotion + parfum

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Bodylotion + parfum

Bericht  SuzieQ za 15 dec 2012 - 23:29

Chanel heeft een bodycreme waar je je parfum overheen spuit, en dan blijft de geur veel langer hangen (Chanel Fresh Bodycream). Ik ben gek op Chanel, gebruik ook alleen maar Chanel geurtjes en make up. Maar een geurloze bodycreme vind ik dan toch wel erg duur. Dus nu ga ik het gewoon proberen met een gewone bodylotion, ik zoek nu een geurloze. Wie weet een fijne geurloze bodycreme/bodylotion? Ik vind de parfumloze vaak toch een beetje raar ruiken.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Paper Crown za 15 dec 2012 - 23:37

En waarom wil je dat? Ik gebruik ook Chanel parfum en het blijft bij mij echt heel lang zitten. Ik kan me niet voorstellen dat het bij jou gauw vervliegt, tenzij je de gore Mademoiselle gebruikt (echt ik walg van die geur!) maar wat ik toch wel heel erg vind is dat ik mensen van kilometer afstand kan ruiken. Parfum hoort subtiel.. en zover ik weet smeer je bodylotion op je lichaam en parfum doe ik in mijn hals en haar. Nooit op plekjes waar bodylotion zit haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  SuzieQ za 15 dec 2012 - 23:40

Ik gebruik meestal nr 19 Poudre of Noir, mijn vriend ruikt het ook niet. Coco Mademoiselle heb ik ook, ik vind die dus wel erg lekker en die ruik ik wel in bv kleding en sjaals, maar de andere geurtjes dus niet. Ik vind het niet lekker als ik mezelf ruik, daar word ik misselijk van, maar het zou wel fijn zijn als anderen wel een subtiel geurtje zouden ruiken. Ik spray meestal 2x in mijn hals en 1x op mijn onderarmen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Paper Crown za 15 dec 2012 - 23:42

SuzieQ schreef:Ik gebruik meestal nr 19 Poudre of Noir, mijn vriend ruikt het ook niet. Coco Mademoiselle heb ik ook, ik vind die dus wel erg lekker en die ruik ik wel in bv kleding en sjaals, maar de andere geurtjes dus niet. Ik vind het niet lekker als ik mezelf ruik, daar word ik misselijk van, maar het zou wel fijn zijn als anderen wel een subtiel geurtje zouden ruiken. Ik spray meestal 2x in mijn hals en 1x op mijn onderarmen.

Huh, ruikt hij dat niet? Jij hoeft parfum bij jezelf niet te ruiken, dan zit ie het best.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  SuzieQ za 15 dec 2012 - 23:45

Paper Crown schreef:
SuzieQ schreef:Ik gebruik meestal nr 19 Poudre of Noir, mijn vriend ruikt het ook niet. Coco Mademoiselle heb ik ook, ik vind die dus wel erg lekker en die ruik ik wel in bv kleding en sjaals, maar de andere geurtjes dus niet. Ik vind het niet lekker als ik mezelf ruik, daar word ik misselijk van, maar het zou wel fijn zijn als anderen wel een subtiel geurtje zouden ruiken. Ik spray meestal 2x in mijn hals en 1x op mijn onderarmen.

Huh, ruikt hij dat niet? Jij hoeft parfum bij jezelf niet te ruiken, dan zit ie het best.

Nee Sad Mijn vriend zegt nooit eens, wat ruik je lekker. Hij ruikt dat echt niet. Als ik een nieuw geurtje probeer en vraag hoe hij het vindt, kan hij nooit antwoorden, want hij ruikt het niet. Alleen als ze echt sterk zijn (maar dan vind ik ze ook vies, bv L'eau D'issey, gatver).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Sterre za 15 dec 2012 - 23:53

Wat raar SuzieQ! Kan het niet zijn dat hij zo aan de geur gewend is geraakt dat hij het niet meer ruikt?

Als ik een nieuwe parfum heb, ruik ik 'm in het begin altijd wel bij mezelf. Als ik het wat langer gebruik over het algemeen niet meer, ook omdat ik er aan wen denk ik.

Ik weet geen goede geurloze bodylotion. Ik heb weleens gelezen dat parfum langer blijft hangen als je het in je haar spayt. Maar of dat goed is voor je haar weet ik niet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 3:38

Ik hou ervan als mensen me aan horen 'ruiken' Very Happy Iets waar PC niet van houdt dus Very Happy Ik heb van bijna elke geur ook een bodylotion. Ik vind het heerlijk mezelf helemaal in te smeren met die bodylotion en dan daar overheen in mijn nek de geur te spuiten. En dan doe ik inderdaad in mijn nek een klein beetje bodylotion en dan spuit ik de geur er over.

Ik weet helaas geen geurloze bodylotion. Maar na Googelen kwam ik een hoop tegen: Eucerin (apotheek) Vaseline intensive care, de hoge witte fles, Neutral, Lush.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Mermaid zo 16 dec 2012 - 4:15

ik vind Neutral ook fijn.

Maar idd parfum spray ik op plaatsen waar geen bodylotion komt (nek, haar).

Te zware geurtjes vind ik ook echt niet fijn.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 4:23

Ik spuit echt nooit parfum in mijn haar, zal ik eens gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Paper Crown zo 16 dec 2012 - 4:50

Haha als ik op kantoor kom en ik kom via de andere kant en direct naar de keuken voor een koffietje, dan zeggen collega's: ja we roken al dat je er was. Maar ik hou daar echt niet van. Andersom als een collega een geur draagt die ik overduidelijk ruik en niet lekker vind word ik er serieus onpasselijk van! Daarom hoor je mensen te 'ruiken' als je in een straal van 50cm van ze zit haha! Niet verder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bodylotion + parfum Empty Re: Bodylotion + parfum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum