Insmeren met bodylotion
+15
Dennenappel
Blond
Caro
Monte
Flippin' Bitch
Caroow
ekiaam87
rapa nui
Mida4you
Arwyn
Bliss
Susan
Mizz_S
TNMN
Jilke
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Insmeren met bodylotion
Hoevaak smeren jullie je in met body lotion?
Vind het altijd wel fijn, maar doe het eigenlijk zelden omdat het zo lang duurt voor het ingetrokken is. Zoiezo als ik na het douchen insmeer krijg ik erge jeuk, smorgens gaat niet want dan heb ik haast Als ik het savonds doe moet het eerst een kwartier intrekken zowat voordat ik me kleren aan kan.
Oftewel, hoevaak en wanneer smeren jullie je in?
Vind het altijd wel fijn, maar doe het eigenlijk zelden omdat het zo lang duurt voor het ingetrokken is. Zoiezo als ik na het douchen insmeer krijg ik erge jeuk, smorgens gaat niet want dan heb ik haast Als ik het savonds doe moet het eerst een kwartier intrekken zowat voordat ik me kleren aan kan.
Oftewel, hoevaak en wanneer smeren jullie je in?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Insmeren met bodylotion
Ik smeer mijn benen elke dag in met bodylotion. Ik heb daar een hele droge huid, als ik ze niet in smeer krijg ik erge jeuk. Verder neem ik 3x per week ook mijn armen mee. Ik gebruik Dove of Soap and Glory.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Nooit. Ik kan er niet goed tegen, ik krijg er jeuk en bultjes van. En ik vind het ook echt niet lekker, zo vies en vettig.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik doe het ook niet meer, sinds ik ben gestopt met bodylotion is mijn huid veel beter geworden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik doe t dus idd ook bijna nooit, omdat het zo lang duurt! Als ik moet werken heb ik altijd haast en hier dus geen tijd voor. In t weekend vergeet ik het vaak. Heb wel heel erg droge benen, dus zou het toch eens wat vaker moeten doen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ik heb precies hetzelfde
Doe het dus ook bijna nooit. Ik heb wel hele lekkere Nivea Body Oil, dus echte olie, dat werkt wel lekker (ook als massage olie), maar die gebruik ik met name op een verbrande huid of wanneer m'n huid echt heel erg droog is.
Doe het dus ook bijna nooit. Ik heb wel hele lekkere Nivea Body Oil, dus echte olie, dat werkt wel lekker (ook als massage olie), maar die gebruik ik met name op een verbrande huid of wanneer m'n huid echt heel erg droog is.
Gast- Gast
Mijn huid wordt juist droger als ik het gebruik. Ik doe het dus bijna nooit meer, ik douche gewoon met een goede lotion die tegen de droge huid is. Alleen als het zomer is en ik wil pronken met mijn benen doe ik het soms net voordat ik naar buiten ga, dan glimmen ze mooi
Gast- Gast
Ik smeer altijd na het douchen, maar smeer nooit zo dik, zodat het wel snel intrekt.
Als ik haast heb, smeer ik na het douchen in met baby olie en droog ik me daarna af.
Als ik haast heb, smeer ik na het douchen in met baby olie en droog ik me daarna af.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik smeer ook altijd na het douchen. Het voelt heerlijk fris. Bij mij trekt de bodylotion best wel snel in en kan daarna gewoon mijn kleren aantrekken.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik doe het normaal niet maar nu wel 's morgens even als ik voor de eerste keren met blote benen onder een rok loop. Na een winter van panty's dragen is mijn huid anders te droog.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik smeer ook altijd na het douchen!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
1 of 2x per week en zou het misschien wel meer moeten doen, als ik gesmeerd heb voel ik dat mijn huid niet zo droog meer is. Volgens mij komt het ook door te heet douchen, dat doe ik namelijk altijd.
Gast- Gast
Elke avond! Mijn huid wordt droog en trekkerig wanneer ik het niet doe. Surinaamse mensen (en ik ben halfbloed) hebben vaak een heel droge huid.
Deze vind ik heeeeerlijk, ruikt lekker, niet te vet, trekt snel in. En mijn huid is heerlijk zacht, merk echt verschil. Niet alleen qua droogheid, maar dat mijn huid er echt heel erg zacht van wordt.
Deze vind ik heeeeerlijk, ruikt lekker, niet te vet, trekt snel in. En mijn huid is heerlijk zacht, merk echt verschil. Niet alleen qua droogheid, maar dat mijn huid er echt heel erg zacht van wordt.
Gast- Gast
Ik smeer het elke dag, 's ochtends na het douchen. Ik ga daarna mijn tanden poetsen of make up doen ofzo, en als ik me dan ga aankleden is het al lang ingetrokken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Eerst deed ik het iedere dag, nu een keer in de twee weken denk ik. Ik gebruik nu doucheolie, dus dan is mijn huid al minder droog.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb eigenlijk hetzelfde als jou. Het duurt inderdaad altijd te lang voordat het is ingetrokken en zelfs na een half uur plakt het nog steeds een beetje en plak ik aan de dekens vast. Dus ik doe het eigenlijk zelden terwijl het juist wel lekker is voor droge benen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Elke avond met deze:
Deze trekt heel snel in! Ik kan echt niet zonder insmeren
Deze trekt heel snel in! Ik kan echt niet zonder insmeren
Gast- Gast
Ik smeer een paar keer per week met een body lotion van Rituals. Ik merk echt verschil..heerlijk zacht :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Elka dag na het douchen. Bij mij trekt het gewoon snel in, kan me meteen daarna aankleden.
Gast- Gast
Eén keer per week ongeveer. Op zaterdag, op mn tutdag.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik smeer mijn benen in als ik ze geschoren heb, voor mijn hele lichaam heb ik echt geen geduld. Ik gebruik deze:
Gast- Gast
Te weinig, in de zomer ga ik opeens meer smeren. Dit omdat ik zie dat het droog is en ik toch dan al blote armen en benen vaak heb.
In de winter vind ik het veels te koud en trek ik het liefst zo snel mogelijk kleding aan.
In de zomer smeer ik denk ik 2-3 keer per week. Afgelopen maanden (sinds de herfst); 1x. Terwijl mijn benen best droog zijn en zag mijn armen laatst ook al.
Ik probeer ook meer met after sun te smeren.
In de winter vind ik het veels te koud en trek ik het liefst zo snel mogelijk kleding aan.
In de zomer smeer ik denk ik 2-3 keer per week. Afgelopen maanden (sinds de herfst); 1x. Terwijl mijn benen best droog zijn en zag mijn armen laatst ook al.
Ik probeer ook meer met after sun te smeren.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Voor ik zwanger was, 1x in de week ofzo in het weekend zodat ik daarna een jogging broek en trui aan kon. Sinds ik zwanger ben 3 - 4x in de week, met name vanwege straie enzo. Ga dan ook gewoon in de badjas zitten zodat het in kan trekken.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Elke keer na het douche.. Vind het echt heerlijk!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion
» Bodylotion
» Bodylotion + parfum
» Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.
» welke bodylotion is fijn?
» Bodylotion