Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:35

Wie houdt zich er aan? Ik heb grote potten bodylotion en ik smeer niet elke dag. Ik denk dat deze wel een half jaar open is. Ik weet ook niet meer precies wanneer deze open is gegaan. Dus ik gebruik het nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:41

Ostara schreef:Wie houdt zich er aan? Ik heb grote potten bodylotion en ik smeer niet elke dag. Ik denk dat deze wel een half jaar open is. Ik weet ook niet meer precies wanneer deze open is gegaan. Dus ik gebruik het nog wel.

Ik hou me daar niet echt aan. Wel voor zonnebrand en gezichtscremes overigens omdat ik het gevoel heb dat dat gevoeliger is ofzo. Maar dan gaat het niet om een maandje hoor maar als het echt een hele tijd over de datum is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Error zo 20 maa 2011 - 8:01

Nee op bodylotions etc niet, wel met make-up.
Ook met zonnebrand idd..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Cow zo 20 maa 2011 - 8:08

Ik let er ook niet op maar er staat een afbeedling op het potje (soort potje met de deksel open) met daarin bv 12m. Dit betekend dus dat het product na opening nog 12maanden houdbaar is. Meestal is het dan al wel op bij mij.......
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:17

Paraplu schreef:Nee op bodylotions etc niet, wel met make-up.
Ook met zonnebrand idd..

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:18

Nou, het meeste is wel op voordat het aantal maanden dat er op de verpakking staat voorbij is..
Zonnebrandcreme , zelfbruinende creme en sommige make-up wil ik nog wel eens overhouden na die maanden en die gooi ik dan ook weg. Juist die producten vertrouw ik daarna niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Blond zo 20 maa 2011 - 21:14

Daar houd ik me alleen aan bij zonnebrandcreme en mascara. Ik heb een hele lichte huid (met sproeten), die heel snel verbrand. Daarom koop ik elk jaar een nieuwe fles Vision factor 28, en die gaat daarna weg (ook al het nog niet op is). Tegen de zomer koop ik weer een nieuwe flacon. En ik heb lenzen, dus mascara gebruik ik niet langer dan 3/4 maanden. Dan is hij vaak ook al op hoor Wink .
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc. Empty Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum