Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.
Wie houdt zich er aan? Ik heb grote potten bodylotion en ik smeer niet elke dag. Ik denk dat deze wel een half jaar open is. Ik weet ook niet meer precies wanneer deze open is gegaan. Dus ik gebruik het nog wel.
Gast- Gast
Re: Houdbaarheidsdatum op bodylotion etc.
Ostara schreef:Wie houdt zich er aan? Ik heb grote potten bodylotion en ik smeer niet elke dag. Ik denk dat deze wel een half jaar open is. Ik weet ook niet meer precies wanneer deze open is gegaan. Dus ik gebruik het nog wel.
Ik hou me daar niet echt aan. Wel voor zonnebrand en gezichtscremes overigens omdat ik het gevoel heb dat dat gevoeliger is ofzo. Maar dan gaat het niet om een maandje hoor maar als het echt een hele tijd over de datum is..
Gast- Gast
Nee op bodylotions etc niet, wel met make-up.
Ook met zonnebrand idd..
Ook met zonnebrand idd..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik let er ook niet op maar er staat een afbeedling op het potje (soort potje met de deksel open) met daarin bv 12m. Dit betekend dus dat het product na opening nog 12maanden houdbaar is. Meestal is het dan al wel op bij mij.......
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Paraplu schreef:Nee op bodylotions etc niet, wel met make-up.
Ook met zonnebrand idd..
+1
Gast- Gast
Nou, het meeste is wel op voordat het aantal maanden dat er op de verpakking staat voorbij is..
Zonnebrandcreme , zelfbruinende creme en sommige make-up wil ik nog wel eens overhouden na die maanden en die gooi ik dan ook weg. Juist die producten vertrouw ik daarna niet meer.
Zonnebrandcreme , zelfbruinende creme en sommige make-up wil ik nog wel eens overhouden na die maanden en die gooi ik dan ook weg. Juist die producten vertrouw ik daarna niet meer.
Gast- Gast
Daar houd ik me alleen aan bij zonnebrandcreme en mascara. Ik heb een hele lichte huid (met sproeten), die heel snel verbrand. Daarom koop ik elk jaar een nieuwe fles Vision factor 28, en die gaat daarna weg (ook al het nog niet op is). Tegen de zomer koop ik weer een nieuwe flacon. En ik heb lenzen, dus mascara gebruik ik niet langer dan 3/4 maanden. Dan is hij vaak ook al op hoor .
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Insmeren met bodylotion
» Houdbaarheidsdatum
» Houdbaarheidsdatum zonnebrand....
» Bodylotion
» Bodylotion + parfum
» Houdbaarheidsdatum
» Houdbaarheidsdatum zonnebrand....