Herkent iemand dit 'ziektebeeld'?
+7
Jeanette
Eris
Ugly Betty
Leska
Ploen
Phileine
Zwoesj
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Herkent iemand dit 'ziektebeeld'?
Maar hoe weten ze dat?Zwoesj schreef:Heel simpel eigenlijk, door te zeggen dat dat het zeker weten niet is..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar hoe weten ze dat?Zwoesj schreef:Heel simpel eigenlijk, door te zeggen dat dat het zeker weten niet is..
Je hebt toch een methode met drukpunten? Ik weet t niet zeker maar misschien hebben ze dat gedaan?
Gast- Gast
Ziekte van lyme wordt in Nederland op een zeer onbetrouwbare manier getest. Zie hiervoor een uitzending van geloof ik maart dit jaar op tros radar. Dit terwijl je klachten wel overeen kunnen komen met lyme. Een vriendin van mij heeft ook lyme en hier erg lang mee rondgelopen zonder dat artsen wisten wat ze had. In het radboud ziekenhuis in Nijmegen zijn ze bezig met nieuwe methoden om lyme te diagnostiseren, misschien dat je contact op kan nemen met dat ziekenhuis, want lyme is een zeer gevaarlijk ziekte waar je maar beter van op de hoogte kan zijn. Ook in Duitsland worden er betrouwbare testen gedaan.
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Ik herken je klachten van moeheid, vit B12, slapende benen en wazig zien. Maar ik wil je niet bang maken, want zoals eerder al gezegd zijn er veel ziektes met deze klachten. Ik heb dus MS en ik weet van andere patienten dat het soms heel lang kan duren voordat de arts de diagnose stelt. Bij mij is er dmv een MRI en ruggenmergpunctie direct een duidelijke uitslag gekomen. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en je snel meer weet!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:Mimpie schreef:Schildklierproblemen?
Herken ook wel een aantal van je klachten.... Zijn je TSH en T4 al eens getest met bloedafname?
Weet wel dat het aangekruist is geweest ja, maar wat het precies is...
Dat zijn je bloedwaarden die laten zien of je schildklier goed werkt. Die waarden kunnen bijv. te hoog of te laag zijn.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
@ Smikkell: Arts heeft gemeld dat hij te weinig klachten bij mij vind om het FB te laten zijn. Zal het nog eens bij hem aankaarten, want het lijkt nog steeds erger te worden. Kon bijvoorbeeld niet eens terug rijden van mn werk naar huis omdat ik niet genoeg kon zien en mijn benen teveel pijn deden.
@ xxLisaxx: Ik zal ook dat eens aankaarten, de enige manier waarop ze dat hebben getest is via het bloed.
Zou eigenlijk vanmiddag naar het ziekenhuis gaan, bel ik tussen de middag op omdat ik twijfelde over de tijd, krijg ik doodleuk te horen: Nee we hebben uw afspraak verzet naar vrijdag. Leuk dat ik dat zelf ook weet. Zijn ze vergeten de brief te sturen, heel leuk, had ik bijna voor niks in het ziekenhuis gestaan... Heb me voorgenomen om me vrijdag ook niet meer door de arts af te laten schepen, ben het zat. Als hij niets meer weet verwijst hij me maar door, want dit schiet niet op. Zal niet zeggen dat ik er depri van wordt, maar zeker wel down.
@ xxLisaxx: Ik zal ook dat eens aankaarten, de enige manier waarop ze dat hebben getest is via het bloed.
Zou eigenlijk vanmiddag naar het ziekenhuis gaan, bel ik tussen de middag op omdat ik twijfelde over de tijd, krijg ik doodleuk te horen: Nee we hebben uw afspraak verzet naar vrijdag. Leuk dat ik dat zelf ook weet. Zijn ze vergeten de brief te sturen, heel leuk, had ik bijna voor niks in het ziekenhuis gestaan... Heb me voorgenomen om me vrijdag ook niet meer door de arts af te laten schepen, ben het zat. Als hij niets meer weet verwijst hij me maar door, want dit schiet niet op. Zal niet zeggen dat ik er depri van wordt, maar zeker wel down.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
blauwwitrood schreef:Ik herken je klachten van moeheid, vit B12, slapende benen en wazig zien. Maar ik wil je niet bang maken, want zoals eerder al gezegd zijn er veel ziektes met deze klachten. Ik heb dus MS en ik weet van andere patienten dat het soms heel lang kan duren voordat de arts de diagnose stelt. Bij mij is er dmv een MRI en ruggenmergpunctie direct een duidelijke uitslag gekomen. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en je snel meer weet!!
Dit wilde ik eigenlijk niet zeggen om je inderdaad niet bang te maken maar mijn moeder heeft MS en dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik je klachten las.
Gast- Gast
De bacterie die lyme veroorzaakt is slechts 48u in je bloedbaan aanwezig. Probleem met de bloedtest is dus dat als jij op dag 3 geprikt wordt, de bacterie al uit je bloed is verdwenen maar nog wel in jouw lichaam zit. Op het moment dat je klachten krijgt zoals die van jou en het is lyme is die bacterie al op hele andere plaatsen schade aan het aanrichten. Ik ben er geen voorstander van, maar je kan voor een lyme diagnose ook bij natuurkundigepraktijken terecht. Ik zou het echter eerst via de reguliere geneeskunde proberen (of langs beide wegen). Je moet niet laten afschepen hoor door de arts. Goed op je strepen blijven staan, het gaat tenslotte om je gezondheid.
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Mama_van2 schreef:blauwwitrood schreef:Ik herken je klachten van moeheid, vit B12, slapende benen en wazig zien. Maar ik wil je niet bang maken, want zoals eerder al gezegd zijn er veel ziektes met deze klachten. Ik heb dus MS en ik weet van andere patienten dat het soms heel lang kan duren voordat de arts de diagnose stelt. Bij mij is er dmv een MRI en ruggenmergpunctie direct een duidelijke uitslag gekomen. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en je snel meer weet!!
Dit wilde ik eigenlijk niet zeggen om je inderdaad niet bang te maken maar mijn moeder heeft MS en dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik je klachten las.
Ik weet ineens ook wie jij bent
Ik heb ook lang getwijfeld of ik het wel zou zeggen, maar zoals ik ook al zei, de klachten kunnen bij heel veel verschillende ziektebeelden horen. Zoals hier eerder ook al beschreven werd.. Maar ik wilde het haar ook niet onthouden, want misschien kan het helpen om sneller duidelijkheid te krijgen bij de arts.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
xxlisaxx schreef:De bacterie die lyme veroorzaakt is slechts 48u in je bloedbaan aanwezig. Probleem met de bloedtest is dus dat als jij op dag 3 geprikt wordt, de bacterie al uit je bloed is verdwenen maar nog wel in jouw lichaam zit. Op het moment dat je klachten krijgt zoals die van jou en het is lyme is die bacterie al op hele andere plaatsen schade aan het aanrichten. Ik ben er geen voorstander van, maar je kan voor een lyme diagnose ook bij natuurkundigepraktijken terecht. Ik zou het echter eerst via de reguliere geneeskunde proberen (of langs beide wegen). Je moet niet laten afschepen hoor door de arts. Goed op je strepen blijven staan, het gaat tenslotte om je gezondheid.
Ja dat was dus bij een vriendin van mij het geval. Zij is 2 jaar lang afgescheept en zit nu bij een homeophaat.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ondanks dat de arts mij heeft onderzocht en uitkomt op FM, ben ik zelf ook nog opzoek. Het zijn allemaal van die vage ziektebeelden waar er per arts weer een andere uitkomst kan zijn. Ik zoek vooral een oplossing zodat ik mij weer wat beter ga voelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ondanks dat de arts mij heeft onderzocht en uitkomt op FM, ben ik zelf ook nog opzoek. Het zijn allemaal van die vage ziektebeelden waar er per arts weer een andere uitkomst kan zijn. Ik zoek vooral een oplossing zodat ik mij weer wat beter ga voelen.
Welke klachten heb jij dan allemaal Smikkell?
Bij mij heeft de internist me doorverwezen naar de neuroloog. Internist denkt nu iets richting problemen met mijn zenuwbanen (ivm de pijn in mn benen en het wazig zien) dus nu maar weer afwachten wat daar uit gaat komen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
heel herkenbaar jou klachten alleen ik heb er diaree bij en ook bij mij zijn ze aan het zoeken. ze denken nu aan de ziekte van crohn heb er medicijnen voor gekregen en ik zelf denk dat er ook een depressie bij zit dat het dubbel is.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Iemand die dit herkent?
» Herkent iemand dit van na de bevalling?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Iemand die dit herkent?
» Herkent iemand dit van na de bevalling?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: