Damn you autocorrect!
+10
Lynn_
Snoopy
Jerry
Lejow
SuperGrover
Zora
Zininzon
Shisha
lyke
Jeanette
14 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Damn you autocorrect!
Oh dan lag het niet aan mij Ik vind het trouwens logisch dat je niet alles begrijpt, ik begrijp de strekking meestal wel maar soms de details niet. Net als bij bijvoorbeeld cabaret zijn zulke culturele dingen en grapjes echt het laatste wat je leert van een taal, zoals Marin ook al zei (of iets van die strekking haha). Ik schaam me er ook totaal niet voor hoor dat ik soms dingen niet begrijp en ik heb vijf jaar heel intensief mijn Engels kunnen trainen.
Gast- Gast
Oh ja dat bedoelde ik ook helemaal niet verkeerd hoor, alsof je je zou moeten schamen als je 't niet snapt. Ik vroeg het me meer af omdat sommige dingen best wel cultuur-gebonden zijn. Maar het neemt de humor 9 van de 10 keer inderdaad niet weg.
Gast- Gast
Marin schreef:Oh ja dat bedoelde ik ook helemaal niet verkeerd hoor, alsof je je zou moeten schamen als je 't niet snapt. Ik vroeg het me meer af omdat sommige dingen best wel cultuur-gebonden zijn. Maar het neemt de humor 9 van de 10 keer inderdaad niet weg.
Nee dat weet ik haha, maar ik bedoel dat mensen zo snel gaan zeggen "oh maar ik snapte het wel hoor!". Dat kan natuurlijk, maar het is sowieso niks om je voor te schamen, dat bedoelde ik
Gast- Gast
Ik denk dat die in scene is gezet... Die dog/ goldfish
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Fauve schreef:Jeanette schreef:
Deze snap ik niet.
dit is er eentje om de lezer op 't verkeerde been te zetten... Dus eerst denk je 'oh, er moet een ander woord komen voor 'raped', maar dan verandert ie 'goldfish' in 'dog'. Alsof het dan wel een juist bericht is... Dat is dus de grap, wat er al gezegd werd; in scene gezet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
hou wel van dat soort humor, m'n vriend en ik maken ook vaak dat soort grapjes naar elkaar
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Oh, ik kan ook best wel van flauwe humor houden maar deze humor vind ik niet zo grappig.
Dat plaatje wat ik op pagina 1 heb neergezet, die ben ik een paar maanden terug al tegengekomen en daar heb ik echt hardop achter de laptop om moeten lachen. En dat gebeurt niet zo vaak
Dat plaatje wat ik op pagina 1 heb neergezet, die ben ik een paar maanden terug al tegengekomen en daar heb ik echt hardop achter de laptop om moeten lachen. En dat gebeurt niet zo vaak
Gast- Gast
Jerry schreef:Fauve schreef:Jeanette schreef:
Deze snap ik niet.
dit is er eentje om de lezer op 't verkeerde been te zetten... Dus eerst denk je 'oh, er moet een ander woord komen voor 'raped', maar dan verandert ie 'goldfish' in 'dog'. Alsof het dan wel een juist bericht is... Dat is dus de grap, wat er al gezegd werd; in scene gezet
Idd, dit is gewoon een grap over damnyouautocorrect.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Fauve schreef:En ik heb Engels gestudeerd, dus daar ligt het niet aan Heeft raped nog een andere betekenis? Hm misschien is het gewoon een grapje, want goldfish kan ook niet echt dezelfde toetsen/letters zijn als dog
jongen of hondenslee kwam ook niet echt overeen
Gast- Gast
Soms ook heel grappig: Parents shouldn't text:
En nog eentje om het af te leren:
En nog eentje om het af te leren:
Gast- Gast
Whahahahaha oooh ik zit echt te janken van het lachen achter de pc. Mijn man zit me aan te kijken of ik volslagen gek ben geworden.
Gast- Gast
Hahaha, heerlijk!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hahaha super grappig!
Moet wel zeggen dat ik soms niet alles begrijp hoor.. ik zoek wel eens woorden op, en soms kent google translate die woorden ook niet.. dus dan ga ik gewoon snel naar de volgende
Moet wel zeggen dat ik soms niet alles begrijp hoor.. ik zoek wel eens woorden op, en soms kent google translate die woorden ook niet.. dus dan ga ik gewoon snel naar de volgende
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Dat zal zijn omdat veel woorden een soort straattaal of afkortingen zijn, vermoed ik..Sneeuwvlok schreef:Hahaha super grappig!
Ik snap alles wel, masterlijk die website
Gast- Gast
Heel fijn topic, haha. Die smsjes waar ze na 3x nog niet het goede woord te pakken hebben vind ik het meest hilarisch!
Ik begrijp trouwens alles wel, of iig zo'n 98%.
Ik begrijp trouwens alles wel, of iig zo'n 98%.
Gast- Gast
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: