Damn it!
Pagina 1 van 1
Damn it!
Zo hè, ben niet zo blij! Ik had al een tijdje last van lekkage in mn badkamer (van mn bovenburen) maar qua afhandeling schoot het niet echt op. Nu dus maar zelf erachter aan gegaan, loodgieter belde vanmorgen en die kon meteen komen. Die heeft ook bij de bovenburen gekeken en het is echt voor 99% zeker dat het daar vandaan komt. De 14e gaan ze daar het bad weghalen en komt de loodgieter een schaderapport opmaken. Maar ik heb dus behoorlijke schade. Eén muur van mijn badkamer is een houten constructie en de kans is héél groot dat die helemaal vervangen moet worden. Probleem 2 is dat aan de andere kant de keuken zit, dus met pech moet die er ook uit!
Verzekering gaat allemaal via de VvE gelukkig. Maar wie heeft er ervaring met zoiets? Hoe doe ze dat met betegelen bv van de verzekering, je kunt niet aan één kant andere tegels doen toch.. Ziet er niet uit! Krijg je alles vergoed of moet je dan de andere muren zelf gaan betalen? Pffff wat een gedoe zeg..
Verzekering gaat allemaal via de VvE gelukkig. Maar wie heeft er ervaring met zoiets? Hoe doe ze dat met betegelen bv van de verzekering, je kunt niet aan één kant andere tegels doen toch.. Ziet er niet uit! Krijg je alles vergoed of moet je dan de andere muren zelf gaan betalen? Pffff wat een gedoe zeg..
Gast- Gast
Re: Damn it!
ik heb er geen verstand van maar het lijkt mij in ieder geval een kutsituatie!!! ook van je buren vind ik die laksigheid niet netjes!! en waarom gaat daar pas de14de het bad weg? is dat de veroorzaker?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Voor mn bovenburen heb ik ook geen goed woord meer over, maar die situatie wil ik hier liever niet neerzetten. Het bad gaat de 14e pas weg, tsja dat hadden ze al zo gepland omdat ze dan vakantie hebben.. De loodgieter komt die dag dus gelukkig ook dus dan moet het echt gebeuren. En ik zorg dat ik zelf ook thuis ben mét mn vader, zodat ze evt. ook weer bij mij kunnen komen kijken.
Gast- Gast
Wij hebben dit wel eens gehad, maar toen waren wij de veroorzakers van de lekkage.
De verzekering heeft alles vergoed voor ons en ook voor de onderburen. (lekkage konden wij niets aan doen, er was een fout gemaakt met het kitten)
De verzekering heeft alles vergoed voor ons en ook voor de onderburen. (lekkage konden wij niets aan doen, er was een fout gemaakt met het kitten)
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: