Damn! :(
+9
Bosjesvrouw
Zora
Rumble
Suus
Jezzie
Alex
Rush
Ibbeltje
Bex
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Damn! :(
M'n auto is vanmorgen weggesleept... of ik even 190 euro wil komen betalen, dan krijg ik hem terug.
Het is volledig mijn eigen schuld en ik ben dan ook echt boos op mezelf, damn, dit is zo zonde van het geld!
Het is volledig mijn eigen schuld en ik ben dan ook echt boos op mezelf, damn, dit is zo zonde van het geld!
Bex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11
Re: Damn! :(
ai dat is kut
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, lullig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tsja, lullig ... Wist je dat het kon gebeuren toen je je auto daar neerzette?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat is geen leuk begin van de dag! Had je hem ergens geparkeerd waar het niet mocht?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ja het is hier elke week markt en vanaf 5 uur slepen ze het hele plein + aangrenzende straten leeg. Normaal gesproken denk ik daar aan en zet ik hem een straat verderop, maar ik heb m'n auto sinds zondag niet nodig gehad en heb totaal niet stil gestaan bij welke dag het was vandaag... Dom dom dom!
Bex- Fluisteraar
Wat balen, Bex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zo! 190 euro is niet niks zeg!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ohhww wat zonde!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is inderdaad erg zuur en erg zonde. Ik denk ook niet dat je deze fout nog een keer zal maken..
Gast- Gast
Ik heb letterlijk de hele stad door moeten fietsen maar ik heb m'n auto terug! Was wel een erg duur lesje... De man van het wegsleepbedrijf vertelde dat hij een paar weken geleden 2 auto's van hetzelfde gezin had moeten wegslepen, zij waren daar net komen wonen en wisten niet dat ze daar op woensdagochtend niet mochten staan, toen voelde ik mezelf ietsje minder zielig.
Bex- Fluisteraar
Staat dat niet goed aangegeven dan?Bex schreef:Ik heb letterlijk de hele stad door moeten fietsen maar ik heb m'n auto terug! Was wel een erg duur lesje... De man van het wegsleepbedrijf vertelde dat hij een paar weken geleden 2 auto's van hetzelfde gezin had moeten wegslepen, zij waren daar net komen wonen en wisten niet dat ze daar op woensdagochtend niet mochten staan, toen voelde ik mezelf ietsje minder zielig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Staat dat niet goed aangegeven dan?Bex schreef:Ik heb letterlijk de hele stad door moeten fietsen maar ik heb m'n auto terug! Was wel een erg duur lesje... De man van het wegsleepbedrijf vertelde dat hij een paar weken geleden 2 auto's van hetzelfde gezin had moeten wegslepen, zij waren daar net komen wonen en wisten niet dat ze daar op woensdagochtend niet mochten staan, toen voelde ik mezelf ietsje minder zielig.
Er staan natuurlijk wel borden, maar daar kijk je op een of andere manier makkelijk overheen.
Bex- Fluisteraar
Een vriendin van mij is laatst ook weg gesleept (ook omdat er markt was) alleen haar probleem is dat zij gehandicapt is en niet zomaar bij haar auto kan komen.
Uit eindelijk heeft de man van het sleepbedrijf haar opgehaald (wat bijna een dag duurde).
Maar het is idd. balen
Uit eindelijk heeft de man van het sleepbedrijf haar opgehaald (wat bijna een dag duurde).
Maar het is idd. balen
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Bosjesvrouw schreef:Een vriendin van mij is laatst ook weg gesleept (ook omdat er markt was) alleen haar probleem is dat zij gehandicapt is en niet zomaar bij haar auto kan komen.
Maar het is idd. balen
Dat vind ik dan wel weer erg vriendelijk van die meneer.
Balen zijn dat soort dingen ja, vooral omdat je het wel wist.
Gast- Gast
Wat balen zeg!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oei, dat is klote!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dat is inderdaad een duur grapje. Zoiets vergeet je nu nooit meer!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Soortgelijke onderwerpen
» Damn, wat is het toch koud! :(
» Damn you ...
» Damn you autocorrect!
» Damn geweten
» Damn you autocorrect
» Damn you ...
» Damn you autocorrect!