Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

spelen jullie kindjes allemaal in de box??

+7
Monnie
Parisienne
Annemie
Susan
Flip Fluitketel
Linda
loesje
11 plaatsers

Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  loesje vr 1 apr 2011 - 5:04

Mijn zoontje wil dat dus niet hij vind gauw iets saai.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:09


Die van mij speelde ook liever buiten de box en dan het liefste op schoot. Maar hij kan nu heel goed zelf zitten en nu vindt hij het wel prima om een tijdje in de box te spelen. Dan zit hij lekker rond te kijken of op zijn speelgoedpiano te meppen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:18

Ja, ik zet mijn zoontje er nog steeds elke dag even in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:19

S. vind het geweldig in de box ! Hij kan gerust zo'n 3 kwartier in de box liggen te spelen.
Hij ligt ook vaak op een speelkleed op de grond. Kan hij lekker rollen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Linda vr 1 apr 2011 - 5:24

Vooralsnog niet, madame wordt liever vermaakt. Ze lijkt echt op d'r vader. :P

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Flip Fluitketel vr 1 apr 2011 - 5:34

Slapen in de box doet ze alleen als ze heel erg moe is. Maar ze ligt er eigenlijk heel weinig in, toen ze een paar weken oud was vond ze de box al niks en nu vindt het 9 van de 10keer ook niks. Leg meestal een kleed op de grond.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Susan vr 1 apr 2011 - 5:51

Ezra speelde af en toe nog wel in de box, Yrsa vond de box echt niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 5:58

Heel eerlijk gezegd, hij heeft niets te 'willen'.
Als ik even naar boven moet gaat hij gewoon in de box, ook al vind ie het nix.

Hij kan zich nu voortbewegen en ik vind het veel te link om hem die 5 min. op de grond te laten kruipen.

Toch vermaakt ie zich soms prima in de box, zolang ie maar wat kan zien en wat te doen heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Susan vr 1 apr 2011 - 6:02

Maar dat was de vraag toch niet? Yrsa moest er ook wel eens in als dat veiliger was, we hebben de box weggehaald toen ze een jaar werd en er een keukentje voor in de plaats kwam te staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 6:04

Susan schreef:Maar dat was de vraag toch niet? Yrsa moest er ook wel eens in als dat veiliger was, we hebben de box weggehaald toen ze een jaar werd en er een keukentje voor in de plaats kwam te staan.

Nou, om maar even antwoord te geven op de vraag van de TO: ja, hij speelt weleens in de box.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Annemie vr 1 apr 2011 - 6:08

Mijn zoontje ligt zo'n 3 a 4 uur per dag in de box en vermaakt zich prima.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Parisienne vr 1 apr 2011 - 6:10

Razz_ schreef:S. vind het geweldig in de box ! Hij kan gerust zo'n 3 kwartier in de box liggen te spelen.
Hij ligt ook vaak op een speelkleed op de grond. Kan hij lekker rollen Very Happy

+ 1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Monnie vr 1 apr 2011 - 6:57

N. kan zich niet zo lang meer vermaken in de box. komt ook omdat hij nu de hele kamer doorschuift dus liever wil bewegen en ontdekken! De box is dan zo'n kleine ruimte. Toch leg ik hem nog wel een paar keer per dag even in de box, meestal 10 minuten per keer.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 7:19

J. vind de box leuk, voor precies....2 minuten? haha smile nee hij speelt liever lekker op de grond enz. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Nana vr 1 apr 2011 - 8:59

Mijn zoontje vond in de box spelen prima totdat hij meer begon te bewegen/ draaien/ rollen. Het frustreerde hem enorm dat zijn beentjes klem kwamen te zitten en dergelijk. Daarom hem vaak op de grond op een speelkleed neergelegd, daar kon hij zich dan weer heerlijk vermaken.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Bruintje Beer vr 1 apr 2011 - 9:01

Ze zit er nu bijn aniet meer in. Maar ze kon zich prima vermaken in de box.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  PapillonRose vr 1 apr 2011 - 9:19

Hier ligt ze regelmatig in de box. Elke dag wel even denk ik. En meestal vermaakt ze zich prima, ligt dan lekker te kletsen en met vanalles te spelen. Op het speelkleed vindt ze het ook erg leuk, en in de elektronische wipstoel ook.. Dus we wisselen het af. Het is soms net een kleine speeltuin in mijn woonkamer met al die dingen Laughing
En verder ook gezellig regelmatig op schoot, samen knuffelen of spelen of een verhaaltje voorlezen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Teddyaapje vr 1 apr 2011 - 10:39

T ligt meestal op de grond op zn speelkleed onder de babygym, als hij dat moe is leg ik hem meestal nog even in de box. De ene keer vindt hij het prima, de andere keer begint hij al te huilen voordat hij ligt. Dit heeft er denk ik ook wel mee te maken hoe moe hij op dat moment is. Verder leg ik hem meestal even in de box als ik even snel iets moet doen of pakken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 10:49

M.ara zit/ligt hier ongeveer 1,5 per dag in de box, ze kan zichzelf dan goed vermaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 11:26

Nee, helemaal niet eigenlijk. Ook nooit gedaan. Hooguit 5 minuten, een keer de muziekmobiel aan en dan was het wel gedaan met de pret. Ze vinden er echt niets aan en speelden altijd op de grond bij een speelkleed.
Nu willen ze alleen nog maar bij de tafel staan en lopen, klimmen etc. als ik ze even in de box zet omdat ik naar toilet ga of iets, staan ze alleen maar met zielige oogjes te wachten tot ik terug ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 21:18

Gelukkig wel.
Ze kan zich prima een uur ofzo vermaken in de box.

Als ik boven moet poetsen gaat ze in haar bedje spelen. Dat vind ze ook (nog) prima.

Nu ze kan lopen wil ze er wel vaker uit maar van mij "moet" ze er af en toe nog in zodat als ik even naar boven moet of naar de deur ik haar veilig weg kan zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

spelen jullie kindjes allemaal in de box?? Empty Re: spelen jullie kindjes allemaal in de box??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum