Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw leukste herinneringen aan..

+14
M-G
Lejow
Joli86
mzcharlotte
TGR
Sweety
Pien
Blond
Roxi3
Toet
Mari
Shisha
Inge
Jeanette
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 8:28

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Gewoon het onbevangen kunnen doen wat een kleuter hoort te doen. Eindeloos buiten spelen, nergens zorgen over hoeven maken enz
.. Je basisschooltijd. Ik had een super leuke klas met een zeker in groep 6,7 en 8 een geweldige leraar. Het was toen altijd feest om naar school te gaan en vond het ook erg jammer dat we uit elkaar zouden gaan toen we naar de middelbare school gingen. Het schoolkamp in groep 8 was ook iets om nooit te vergeten
.. Je middelbare-schooltijd. Daar heb ik ook gewoon alle 5 de jaren een super tijd gehad, kan niet iets speciaals noemen wat eruit springt
.. Je kinderfeestjes. Ik ben eens met een kinderfeestje naar McDonalds geweest. In de keuken hamburgers bakken, wat een feest was dat!
.. Je eerste huis. Nvt
.. Je opa's&oma's. Ik heb maar éen opa en oma gekend. De mooiste herinnering is toch wel de feestdagen bij hen vieren met de hele familie. Was altijd erg gezellig en hoort er gewoon bij. Gelukkig doen we dat nog steeds ook al is opa al 4 jaar overleden.
.. Je werk. Iedere ochtend als ik binnen kom op het kinderdagverblijf de kinderen die naar me toe komen rennen en mijn naam al roepen als ik de deur nog open moet doen. Daar smelt mijn hart toch iedere keer weer van
.. Het forum. Gewoon de gezelligheid. Ik kom hier alleen voor de fun en niet voor iets serieus, dus heb daar geen andere fijne herinnering aan eigenlijk
.. Vakanties. [i]Mijn allereerste vakantie zonder ouders met vrienden. Was naar Siofok, Hongarije. Erg gezellig gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  M-G zo 3 apr 2011 - 1:39

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy )
Meehelpen in de keuken met mam (cakesjes maken, taart bakken) en gewoon lekker spelen binnen en buiten. (vooral in de zomer buiten, dan maakten we tentjes en kregen we ranja en snoep mee naar buiten)

.. Je basisschooltijd.
In de zomer hadden we altijd een water/spetterdag, dan namen alle kinderen de badspullen mee en gingen we spelletjes met water doen en lekker zonnen op het grasveld bij school.

.. Je middelbare-schooltijd.
Lekker spijbelen met de vriendinnengroep en dan gaan poolen in de stad of een terrasje pakken. Na schooltijd met zijn allen naar het jeugdhonk (was ook altijd erg gezellig)

.. Je kinderfeestjes.
Snoephappen vond ik altijd erg leuk, naar het pannenkoekenhuis en naar het zwembad, dat waren toch wel de leukste feestjes.

.. Je eerste huis.
Dat was ook voor het eerst dat ik ging samenwonen met mijn huidige vriend. Het uitkiezen van de kleuren voor de muren en de inrichting, vond ik erg leuk om te doen.

.. Je opa's&oma's.
De logeerpartijtjes bij opa en oma en de spelletjes die ze dan bedachten om te gaan doen.

.. Je werk.
Mijn supergezellig collega's en hun humor, de veelzijdigheid en uitdaging in mijn werk. De personeelsfeestjes zijn ook altijd erg gezellig!

.. Het forum.
De steun die wordt gegeven bij een probleem ongeacht wie je bent.

.. Vakanties.
De gezellige mensen die we hebben leren kennen en de avonden stappen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  bolus26 zo 3 apr 2011 - 22:23

Je kleutertijd. kerstliedjes zingen op de radio

.. Je basisschooltijd. de groep 8 musical

.. Je middelbare-schooltijd. alles! de stuntdagen,de pauzes,open podium,dit was voro mij echt een supertijd!

.. Je kinderfeestjes. heel leuk,mijn moeder maakte er altijd een hele happening van met lekker veel kinderen

.. Je eerste huis. van t flatje weet ik niet meer zoveel.

.. Je opa's&oma's. mijn ene opa en oma waren altijd overal bij! mijn opa was zelfs getuige op mn bruiloft. mn andere oap en oma bedoelen het allemaal goed maar zijn erg verbitterd.

.. Je werk. de kinderen uit mn klas vind ik fantastisch!

het forum: gewoon gezellig en ervaringen uitwisselen.

.. Vakanties. mijn reis in mn eentje naar Ghana was om nooit te vergeten.Met mijn ouders gingen we altijd kamperen met de motor in frankrijk en bali vond ik bijzonder.Vorig jaar een 10 daagse kanotocht door Zweden.Was echt heerlijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Kreeftje zo 3 apr 2011 - 22:39

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren )
Kan ik me niks van herinneren
.. Je basisschooltijd.
Super leuke tijd gehad, we hadden een hele hechte klas, vooral het laatste kamp en de musical in groep 8 waren geweldig!
.. Je middelbare-schooltijd.
Leuke tijd, halverwege naar een andere school gegaan, heel anders maar wel leuk!
.. Je kinderfeestjes.
Ik ben in de zomer jarig, dus we gingen vaak zwemmen en daarna BBQen. Super leuk
.. Je eerste huis.
Waar ik opgegroeid ben? Daar woont mijn vader nog steeds. Goede herinneringen aan, vooral ook aan de buurt. We hadden met 7 huizen een hele hechte buurt, gingen zelfs weekendjes weg met z'n alle!
.. Je opa's&oma's.
Leven allemaal niet meer helaas, maar vooral aan de moeder van mijn moeder een super oma gehad! Een echt oma!
.. Je werk.
Altijd leuke baantjes gehad, kom nog overal waar ik gewerkt heb, super fijn
.. Het forum.
Altijd leuk om te lezen, maar niet iets speciaals...
.. Vakanties.
M'n allereerste vakantie met vriendinnen toen ik 17 was. De wintersporten van vroeger als gezin, en de allerbeste, de 1ste vakantie samen met mijn grote liefde!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Moezie zo 3 apr 2011 - 22:47

.. Je kleutertijd. Altijd gezellig spelen met mijn zusje!
.. Je basisschooltijd. Leuke jufrouw en meesters en de verkleedhoek
.. Je middelbare-schooltijd. De dingen die we uitgespookt hebben en het gala
.. Je kinderfeestjes. Mijn eerste bij de grote gele M
.. Je eerste huis. Toen was ik nog baby...
.. Je opa's&oma's. Mijn opa die na 8 jaar ziek zijn opeens toch opgaf, en mijn oma (daar ik van dacht dat die het niet ging redden zonder opa) zich overal doorheen slaat!
.. Je werk. Toen ik 6 jaar lang kapster was in een verzorgingshuis.. de mensenmis ik nog steeds!
.. Het forum. de gezellige gesprekken

.. Vakanties. Mijn eerste vakantie met mijn lief
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  silly-one zo 3 apr 2011 - 22:54

.. Je kleutertijd. Meneer Marcel, wij waren de enige kleuters met een meneer Very Happy.
.. Je basisschooltijd. weinig eigenlijk, ik denk dat het meeste mij is bijgebleven de complimenten die ik kreeg over mijn spreekbeurt over groep 8, nadat ik mijn hele BS bijna gepest ben.
.. Je middelbare-schooltijd. Tussen het examen door met een hele groep naar de mac en daarna poolen.
.. Je kinderfeestjes. Het zwemfeestje
.. Je eerste huis. De 16 jaar die ik daar heb gewoond en de tijd die ik daar heb doorgebracht.
.. Je opa's&oma's. De choco-toff die we kregen bij het weggaan, verder had ik vrij oude oma's en maar één opa die vooral ziek was.
.. Je werk. De kinderen op het speciaal onderwijs die toch wel heel geweldig zijn ondanks hun stoornis.
.. Het forum. De gezelligheid en soms ook wel de relletjes vind ik leuk om te lezen.

.. Vakanties.
De vakantie met mijn ouders zonder mijn broer en zussen en dat ik alle vrijheid kreeg en zo zelfs mijn vakantievriendjes naar huis moest brengen i.p.v. andersom zoals het bij iedereen was Very Happy
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. - Pagina 2 Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum