Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

+11
LMCurious
kwak
Makamba
Liadan
Annemie
Sjonno
woezel
PapillonRose
Parisienne
Darius
Flower_L
15 plaatsers

Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Flower_L di 22 nov 2011 - 7:21

Dan doel ik op ontvangen kaartjes, kdvboekjes, kaartjes aan traktaties, uitnodigingen verjaardagsfeestjes.....maar ook haarlokjes, eerste schoentjes, etc...?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Darius di 22 nov 2011 - 7:36

Haarlokje heb ik van beide niet. (Pepijn heeft nog geen eens haar)

Verder bewaar ik wel de schoentjes, een paar kleertjes (zeker de eerste setjes) kdv boekje, zwangerschapsdagboeken. Felicitatiekaarten heb ik in een plakboek geplakt.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 7:38

Het enige waar ik moeite mee heb is het wegdoen van kleertjes. Niet alleen voor de herinneringen maar ook in de hoop dat ik ze nog een keer kan gebruiken voor een tweede kindje (als dat een meisje mag worden :P). Maar dit komt omdat ik al die kleertjes gewoon zoooo ontzettend leuk vind! I love you

Verder vind ik het leuk haar eerste pakje sowieso te bewaren en haar eerste echte loopschoentjes. Kaarten van haar geboorte hebben we wel bewaard, maar ik weet nog niet goed wat ik daarmee wil doen. Kaarten van haar eerste verjaardag hebben we niet bewaard, alleen de uitnodiging die ik zelf gemaakt had.

Ik ben wat dat aan gaat niet zo heel erg van het bewaren. Als ik nu van mijn moeder (bijna) alles mee zou krijgen van vroeger dan zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten doen. Gelukkig heeft mijn moeder ook niet alles bewaard. De moeder van mijn vriend heeft ALLE tekeningen en knutselwerkjes bewaard van haar jongens, evenals alle knuffels, kleertjes, rammelaars, etc. Ze wil het aan mijn vriend geven, maar wat moeten we ermee?! Neutral Ik ga van N. echt niet elke tekening bewaren, althans niet elk papiertje waar een paar mooie krassen op staan. Heb haar eerste (kras)tekening bewaard, maar alles wat ze hier dagelijks 'krast' bewaar ik niet. Dan kan je bezig blijven. Mooie en belangrijke dingen straks van school e.d. bewaar ik natuurlijk wel, in een speciaal daarvoor bestemde doos ofzo.

Bedenk me net dat ik N.'s feestmuts voor haar eerste verjaardag (die ik zelf in elkaar geknutseld heb) ook weggegooid heb Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  PapillonRose di 22 nov 2011 - 7:39

Dat ligt er een beetje aan. Kaartjes aan traktaties bewaar ik als het de traktaties zijn die A. zelf heeft uitgedeeld, anders niet denk ik. Haarlokje, eerste schoentjes, kdv-boekjes, dat soort dingen bewaar ik ook. Ontvangen kaartjes bewaar ik als ze om de een of andere reden bijzonder zijn. De verjaardagskaarten bewaar ik in elk geval van de eerste jaren ook. Uitnodigingen ook alleen als ik ze speciaal vind, bijvoorbeeld een bijzondere gelegenheid in de familie of een feestje van haar beste vriendje of vriendinnetje als ze die in de toekomst heeft. Ik ben in elk geval iemand die veel bewaart, daar ben ik in ruim een jaar tijd inmiddels wel achter.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  woezel di 22 nov 2011 - 7:39

haarlokje, eerste kleertjes, knutselwerkjes. Kaarten na de geboorte/ verjaardag. De lampion vd middelste wil ik bewaren, want die valt qua formaat mee.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 7:41

Ik vind foto's overigens veel leuker en belangrijker om te bewaren dan spullen. Ik zorg er dan ook voor dat ik regelmatig foto's maak als N. lekker aan het spelen is. Zo staan toch heel veel dingen op de foto, al is het maar op de achtergrond (speelgoed, knuffels, etc.). Ook is N. veel op de foto geweest met verschillende babykleding die ik zo schattig vond staan. Die kleertjes hoef ik dan later niet per se te bewaren, maar op de foto kunnen we het toch nog even terugzien Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Sjonno di 22 nov 2011 - 7:58

Haarlokje, 1e pakje, doopkleertjes, 1e flesje waar ze uit dronken, 1e schoentjes, 1e knutselwerkje van Psz, knutselwerkjes voor vader/moederdag uitnodiging om naar Psz en basisschool te komen en de kaarten die met de geboorte hebben gekregen. Straks komen daar nog de melktandjes bij.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Annemie di 22 nov 2011 - 8:08

Ik bewaar zijn eerste kleertjes, zijn dingetjes die op zijn lichaam geplakt zaten in het ziekenhuis (weet niet of dat een naam heeft), zijn armbandje van het ziekenhuis waar zijn gegevens op staan, felicitatiekaartjes van de geboorte, foto's, geboortjekaartje, uitnodiging van het kdv, oppasboekjes, knutselwerkjes van het kdv, eerste fles, haarlokje en nog veel meer dingen, haha.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Liadan di 22 nov 2011 - 8:14

Haarlokje van Yara zit in haar ikke album, van Kian moet ik nog een plukje afknippen.
Verder heb ik voor ieder een grote bak en daar zit in: krant van de geboortedag en krant met geboorteadvertentie, geboortekaartjes, eerste slofjes en schoenen. Eerste kleren en een klein luiertje. Papieren van de kraamzorg, zwangerschapsdagboek, alle kaartjes die we gehad hebben toen ze geboren waren, kinderdagverblijfschriftjes, uitnodigingen die we verstuurd hebben voor de verjaardagen, voetafdrukjes in gips, draagdoek.
En waarschijnlijk nog wel wat dingen die ik nu vergeet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:35

Dingen die ik wil bewaren zijn :

Zijn eerste pakje, eerste schoentjes, navelklem, 1e levensjarenboek, cb boekje, 9 maanden dagboek, muziekdoosje/knuffel van Woezel, zijn knuffel, eerste tekening/knutselwerkje, kaarten geboorte en 1e verjaardag, melktandjes en natuurlijk foto's en filmpjes

Ik wilde eigenlijk ook een krant van zijn geboortedag maar die ben ik door alle hectiek vergeten helaas

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:43

Ik ben heel slordig met het bewaren van dingen Embarassed
Maar heb van C.iske de draadjes waarmee hij aan de monitor heeft gelegen, voetafdrukje van de couveuseafdeling, zijn "brilletje" van de fototherapie, de raportages van de couveuseafdeling, knutselwerkjes, en een plukje haar.
Heel veel kaarten heb ik ook nog.

Van J.anneman heb ik ook de draadjes van de monitor, zijn eerste speentje, flesje en ook kaarten.

Verder heb ik wat pakjes die ik niet weg kan doen en die ze beiden hebben aangehad dus dat wordt vechten later. Hoewel ik inschat dat ze het allebei niet eens willen hebben en dat het altijd bij mij in de kast zal liggen smile
Ik zie een slungelige puber nou niet zo snel vertederd naar zijn eerste inimini babypakje kijken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 9:48

Haarlok, geboortekaartje, navelklem, kleertjes die ze aan had bij de geboorte, gips afdruk van haar voetjes, kaartjes na de geboorte, knutselwerkjes, boekje van het CB (mede omdat er een foto van haar in staat). En een enkel ding aan speelgoed wil ik bewaren. Heb dat gezien bij de moeder van een vriendin van mij die heeft alles van haar bewaard en nu speelt haar zoontje ermee. Zo leuk en bijzonder.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  kwak di 22 nov 2011 - 10:05

ik heb voor D. een doos met herinneringen die ik voor haar wil meegeven als ze uit huis gaat, daarin zit:
zwangerschapstest, eerste mutsje, eerste truitje, eerste slofjes, eerste speentje, mini luier, zwangerschapskalender die ik bij hield, voet & hand afdruk, geboortje kaartje, echo foto's, oppasboek, eerste knutselwerkje en als ze straks naar school gaat haar eerste werkje, haar eerste rapport ect ect.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  LMCurious di 22 nov 2011 - 10:08

Sunprincess schreef:Ik ben heel slordig met het bewaren van dingen Embarassed
Maar heb van C.iske de draadjes waarmee hij aan de monitor heeft gelegen, voetafdrukje van de couveuseafdeling, zijn "brilletje" van de fototherapie, de raportages van de couveuseafdeling, knutselwerkjes, en een plukje haar.
Heel veel kaarten heb ik ook nog.

Van J.anneman heb ik ook de draadjes van de monitor, zijn eerste speentje, flesje en ook kaarten.

Verder heb ik wat pakjes die ik niet weg kan doen en die ze beiden hebben aangehad dus dat wordt vechten later. Hoewel ik inschat dat ze het allebei niet eens willen hebben en dat het altijd bij mij in de kast zal liggen smile
Ik zie een slungelige puber nou niet zo snel vertederd naar zijn eerste inimini babypakje kijken Laughing

wellicht een toekomste schoondochter wel... haha

Ik heb de navelstompjes, eerste kleertjes, haarlokje van Joris twijfel ik eigenlijk (denk het wel), maar van Milou moet ik die nog knippen, eerste schoentjes, eerste knutselwerkjes, en ook tussendoor bewaar ik bijzondere knutsels, maar niet elke tekening. ik heb mijn zwangerschapsdagboek(Milou), een mama vertel eens boek(Joris), een boek met de kaartjes van de zwangerschap/geboorte(Joris ingeplakt, Milou in een doos), beide boek van ikke, beide de foto's van het eerste jaar ingeplakt. Ik wil ook een dvd maken van een aantal filmpjes die we gemaakt hebben. Nu staat alles op harde schijf + laptop. kdv boekje van het eerste jaar. Ohw ja, en ik bewaar alles in een koffertje wat ze het eerste jaar ook mee naar kdv hebben genomen/nemen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Annie24 di 22 nov 2011 - 10:45

Dingen als navelstompjes en zwangerschapstesten redden het toch geen 18 jaar? Zijn die niet verteerd en/of gaan die niet heel erg stinken?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  kwak di 22 nov 2011 - 10:51

de zwangerschapstesten heb ik "bewerkt" met blanke nagellak, ze zijn nu al dik 1,5 jaar oud en zijn nog net zo duidelijk als op de dag van de test.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:49

Van Senna heb ik tot nu toe bewaard : Haarlokje, zwangerschaptest, eerste schoentje, veel tekeningen, foto's, echo's, video's, geboorte pakje, andere kleertjes, doopjurkje, gipsafdruk, uitnodigingen van haar eerste kinderfeestje, gouden armbandje, ikke boek, en vast nog veel meer.

Van Mara heb ik bewaard, Haarlokje, zwangerschaptest, echo's, alle bandjes van het ziekenhuis, geboorte pakje, alle pakjes die ze aan heeft gehad op de IC met 2 maanden 4 maanden en 16 maanden, medicijnen spuitjes, een sonde, monitor plakkertjes op haar knuffel van de IC, haar troost beer die ze 2 keer heeft gekregen in de ambulance, doopjurkje, ikke boek, foto's, video's, eerste tekening, gipsafdrukken, eerste rompertje en ook vast nog wel meer.

Voor beide heb ik boven op zolder een grote curver bos staan waar ik alles in bewaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 21:21

Alle kaartjes van de zwangerschap en geboorte en 1ste verjaardag heb ik nog.
Verder de echo foto's, het eerste pakje, de tandjes straks, eerste haarlokje.

Straks van elk jaar max 2 knutselwerkjes en foto's van elk 2 jaar 1 boek.

Video's bewaren we natuurlijk wel allemaal smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  -Ieniemienie- di 22 nov 2011 - 21:51

Wat ik tot nu toe heb bewaard of ga bewaren:
- navelklem
- Eerste pakje en mutsje
- Ziekenhuisbandje
- Het kaartje van de ziekenhuisbedjes
- De uitdraai van de weeenregistratie
- Eerste loopschoentjes
- Eerste haarlok en straks ook tandjes
- Kdv boekje
- Pap en mam vertellen over mij
- De babysite van de kids op cd
- Dvd's met alle fotos erop
- Plakboek met bijzondere knutselwerkjes en tekeningen
- Geboortekaartje
- Kraamzorgboek
- Groene boekje van CB
- Eerste fles/speen
- Favo knuffel
- Favo speelgoed
- Eerste zilveren besteksetje met naam

Heb toevallig vorige week voor allebij de kids een grote Jip en Janneke curver box bij de Hema gekocht (waren maar €7.50 p/st) voor alle herrinneringen en spulletjes.
Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Opbergbox-jip-en-janneke-39840060-extralarge

Ik wilde graag een krant van de geboortedag van mn kids, maar ben het op die dag zelf helemaal vergeten. Nu heb ik ooit gehoord dat je die na kan bestellen ergens. Weet iemand hier iets van? Of een adres waar ze dat kunnen doen?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:02

-Ieniemienie- schreef:Ik wilde graag een krant van de geboortedag van mn kids, maar ben het op die dag zelf helemaal vergeten. Nu heb ik ooit gehoord dat je die na kan bestellen ergens. Weet iemand hier iets van? Of een adres waar ze dat kunnen doen?

Is iets van 30 euro ofzo Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:43

-Ieniemienie- schreef:Wat ik tot nu toe heb bewaard of ga bewaren:
- navelklem
- Eerste pakje en mutsje
- Ziekenhuisbandje
- Het kaartje van de ziekenhuisbedjes
- De uitdraai van de weeenregistratie
- Eerste loopschoentjes
- Eerste haarlok en straks ook tandjes
- Kdv boekje
- Pap en mam vertellen over mij
- De babysite van de kids op cd
- Dvd's met alle fotos erop
- Plakboek met bijzondere knutselwerkjes en tekeningen
- Geboortekaartje
- Kraamzorgboek
- Groene boekje van CB
- Eerste fles/speen
- Favo knuffel
- Favo speelgoed
- Eerste zilveren besteksetje met naam

Heb toevallig vorige week voor allebij de kids een grote Jip en Janneke curver box bij de Hema gekocht (waren maar €7.50 p/st) voor alle herrinneringen en spulletjes.
Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Opbergbox-jip-en-janneke-39840060-extralarge

Ik wilde graag een krant van de geboortedag van mn kids, maar ben het op die dag zelf helemaal vergeten. Nu heb ik ooit gehoord dat je die na kan bestellen ergens. Weet iemand hier iets van? Of een adres waar ze dat kunnen doen?

Ik heb hier iets gevonden. Voor een leuker prijsje. Het is volgens mij niet de echte krant van die dag maar wel met allerlei gebeurtenissen van die dag. Weet niet of het wat is. Lijkt mij ook wel leuk om zoiets te hebben van ons zoontje

http://www.softwaybelgium.com/prix.php?lang=nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:45

kwak schreef:de zwangerschapstesten heb ik "bewerkt" met blanke nagellak, ze zijn nu al dik 1,5 jaar oud en zijn nog net zo duidelijk als op de dag van de test.

Meer mensen die dit hebben gedaan? Ik heb de positieve test in een doosje zitten. De streep is nog goed zichtbaar. Zou natuurlijk wel leuk zijn als dat ook zo blijft na verloop van tijd. Misschien ook maar eens met blanke nagellak eroverheen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Woezies wo 23 nov 2011 - 2:52

Ik heb de kaartjes nog die ze aan het bedje van de baby hangen, haar eerste haarlokje toen ze voor het eerst werd geknipt. Alle felicitatie kaartjes van de geboorte zitten in een boek.

M. had een helmpje, dus de afdrukken van haar hoofdje + het helmpje bewaar ik.



En ik wil later ook haar eerste schoentjes bewaren. De kleertjes die ze aan had na de geboorte heb ik ook nog en ik zou het wel leuk vinden als haar broertje of zusje die ook aan krijgt na de geboorte. (is neutraal)
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Flower_L wo 23 nov 2011 - 8:08

even beetje ontopic vraag. Is er iemand die de moederkoek heeft meegenomen?
Moet er zelf niet aan denken, en heb ook nog nooit gehoord van iemand. Maar ben wel benieuwd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Kat1980 wo 23 nov 2011 - 8:41

Van J heb ik bewaard:
De zwangerschapstest, zwangerschapsdagboek, draadjes waarmee hij aan de monitor lag, eerste speentje, dagboekje van het ziekenhuis (hierin zitten ook veel kaartjes, slingertjes etc die in het ziekenhuis aan zijn couveuse hingen), kdv boekje, babyboek van de eerste 2 jaar (hierin heb ik ook een haarlokje geplakt), eerste pakje, eerste schoentjes, een fotoboekje van het eerste jaar, er zit een speciaal doosje voor zijn eerste tandje in (voor tegen de tijd dat hij gaat wisselen), een paar tekeningen/knutsels en alle felicitatiekaartjes.

Van T heb ik tot nu toe bewaard:
De zwangerschapstest, eerste speentje, kdv boekje, babyboek, fotoboekje van de eerste 3 maanden, eerste pakje en felicitatiekaartjes.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen? Empty Re: Wat bewaren jullie allemaal...qua herinneringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum