Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:10

Iedereen bedankt voor de reacties!

Laced, ik vind de yoga tot nu toe wel leuk. Van de ene kant misschien iets te zweverig voor mij, maar ik merk wel dat de oefeningen verlichting geven aan mn lichaam. En ik wil toch graag een beetje voorbreid de bevalling in. Dat geeft voor mij denk ik minder stress.

All, zo'n fijn weer vandaag, en ik ga zometeen werken!

Mijn man was gisteren bij de drukker geweest en heeft klappers met geboortekaartjes meegenomen. Ik heb alle klappers met geboortekaartjes doorgekeken (stuk of 10), maar er zit niet het kaartje bij waarvan ik zeg dat wordt 'm! Even op internet kijken nog denk ik. Waar hebben jullie je kaartjes besteld? Zijn er leuke sites waar ik op kan kijken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby vr 15 apr 2011 - 3:32

Nachtdiensten zitten erop, dus heb ik weer tijd om te reageren.

@liadan, Mooi kamertje, zijn dat de meubeltjes van je dochter?
Ik heb de afgelopen 2 weken al meerdere nachtmerries gehad over een eventuele keizersnee, ik hou niet van operaties.

@kruumel, ik heb ook af en toe bloedneuzen. Ik wil niemand bij de bevalling, ik ga nog een geboorteplan schrijven zodat mijn vriend die in zijn oren kan knopen haha.
Bij mijn schonzusje kwam namelijk mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis en ik wil niet dat ze komt.
Ik wil dat mijn vriend pas gaat bellen als de kleine er is.

@laced, de bevallingscursus was een les van de Verloskundige, ze gingen meerdere bevallingen laten zien zowel thuis als het ziekenhuis, met pomp enz.
We mochten op de baarkruk gaan zitten om dit aan te voelen.
Ze hadden meerdere stelletjes bij elkaar gezet om de les te vullen dus ik heb geen idee wie er nou daadwerkelijk in onze les zit.

Ik ga straks 12 uur per week werken verdeeld over 3 nachtdiensten om het weekend. Op deze manier hebben wij geen kdv nodig.

@Pien, rare schoonvader heb je, nouja die van mij is ook raar, altijd een beetje afstandelijk.

@Chelle, die baas van jou houd ook niet op!

@Fearie, veel plezier op de fantasyfair, daar ben ik nou nog nooit geweest.

@Blondje, die extra ladekast heb je niet nodig vlgs mij. Die grote kast gaat echt niet erg vol worden.
De verloskundige noteerd je bloeddruk wel ergens, elke controle meet ze je bloeddruk en voelen ze je baarmoeder. Wij krijgen dit in een mapje mee naar huis, zou ja naar het ziekenhuis moeten dan kan de gyn lezen hoe het ging.

@woezel, fijn dat ze je gaan inleiden als je niet spontaan gaat bevallen.
Ik vind de zwangerschap nu ook al zwaarder worden, al het gewicht zit op mijn buik waardoor ik rugklachten heb, en dan heb jij nog kinderen rondlopen die aandacht willen.

@kruumel, tik in google gewoon in: geboortekaartjes, hits genoeg.

@all hier erg last van mijn rug, ga maandag de vk bellen want werken gaat moeizamer, mijn buik is niet eens zo groot maar daar zit nu al het gewicht op waardoor ik rugpijn heb.
morgen gaan we behang uitzoeken, we waren vorige week al weze kijken maar we zijn het nog niet eens haha.
Verder is het kamertje leeg dus het behang kan eraf. Behangen is zo gedaan, vloertje leggen en gordijnen bestellen Het kamertje is besteld. We zijn wel laat maarja , ik denk dan wat is laat maar ok. De meubels worden de eerste week van juni geleverd dan gaat de week daarna mijn verlof in dus dat past precies.

iedereen een fijn weekend!

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Babykamer_tamara_g

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:12

Even een ego berichtje:

Heb vanmiddag weer een echo gehad, en alles zag er gelukkig goed uit.

Heb wel even mijn bloeddruk laten controleren, die was 140/80. Dus is aan het stijgen, moet het even in de gaten houden. Over 2 weken weer afspraak bij de gyn, hopen dat het niet verder gaat stijgen!

Echo kreeg ik weer stukje 3D, dat is zo leuk! Bij deze de foto van 1 van de 2. Het was echt een lucky shot, kleine draaide zich net even een seconde om...

Laatst aangepast door ProudMama op vr 15 apr 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Mel vr 15 apr 2011 - 6:18

Even snel update, heb nog steeds lastvan harde buiken en krampen, maar het zet niet door.. Hopelijk duurt dit geen 3 weken meer. Op zich trek ik het wel, maarkan echt bijna niks meer!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby vr 15 apr 2011 - 7:19

Pm, mooi met die oogjes, mijn bloeddruk is ook iets hoger dan een paar weken terug, die van mij was 125/80 de laatste keer.
Kwam wel net van de fiets af, de volgende keer ga ik eerder zodat ik me niet hoef te haasten.

Mel, gaat het dan toch doorzetten dit weekend?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:35

Mel, zal die kleine van jou dan toch snel komen?

Happydobby, ik weet dat ik kan googlen, maar ik dacht misschien hebben jullie tips voor leuke sites. Er zijn er zo veel!

Ik ben benieuwd hoe mijn bloeddruk maandag is, ik heb maandag weer een afspraak bij de vk, ik heb nog steeds dat ik soms bijna flauwval, dat moet toch een oorzaak hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:41

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Mel 26/29 30 april .... -
Woezel 30 6 mei Meisje -
Liadan 28/3014 mei .... -
Chelle 28/4120 mei Meisje -
Bruintje Beer 29/29 10 juni .... -
Chipa 26/37 15 juni Jongen -
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 25/28 4 juli Meisje -
Novalee 25/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 september.... -
Blondje1313 30/28 11 oktober.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)

Even het tabelltje erbij halen, dan kunnen we zien wie de volgende is en hoe lang het allemaal nog duurt en zo...

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 15 apr 2011 - 21:50

Goeiemorgen,
Vandaag een schoonmaakdagje, is hard nodig! Ik wil eigenlijk mijn kledingkast ook uitmesten, de kleding die ik de komende tijd niet meer pas mag naar een andere kamer om zo plaats te kunnen maken voor de nieuwe dingen.

@Kruumel, fijn dat de yoga op zich wel bevalt. Hopelijk wordt het met de groep ook gezelliger.
Wij zijn eigenlijk nog niet echt met de kaartjes bezig, ik wil er graag eentje zelf laten ontwerpen, maar mijn man ziet dat niet zo zitten (wil een tekening met ons en onze huisdieren erop), dus misschien wordt het toch een kaartje uit de mappen.
Hopelijk weet de verloskundige wat de oorzaak van je bijna flauwvallen is, wel lastig!

@Happydobby, wat brutaal van je schoonmoeder om zomaar te komen! Ik snap dat je dan pas wilt dat ze het weet als de kleine geboren is.
Vond je het prettig om die bevallingen te zien bij de verloskundige? Om eerlijk te zijn zit ik totaal niet op zoiets te wachten, vind het al eng genoeg zo (en denk niet dat dat van kijken minder wordt).
De kast willen we ook niet omdat we denken dat het nodig is, maar omdat hij zo mooi is en omdat de kamer behoorlijk groot is, wil ook niet dat het leeg lijkt.
Mooi kamertje, gaan jullie net als op het plaatje licht laminaat leggen?
Wij hebben het kamertje heel vroeg besteld, nu maar hopen dat we in de tussentijd niet iets leukers zien Wink.

@Proudmama, leuk dat je weer een echo gehad hebt, mooie foto heb je ook meegekregen!
Ik vind bloeddruk meten altijd spannend, denk dat ik daarom wel andere resultaten zou krijgen dan wanneer ik me wel op mijn gemak voel. Had woensdag 128/69, weet er niks van, maar ik geloof dat dat gewoon goed was (wel wat hoger dan de vorige keer).

@Mel, hopelijk begint het dan snel!

Ik heb het briefje van de verloskundige gevonden, iemand die snapt wat er bedoeld wordt:
srt. staat een R achter
hoogte s+2
ligging ball
hartt. +

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Happydobby vr 15 apr 2011 - 22:17

blondje1313 schreef:
Ik heb het briefje van de verloskundige gevonden, iemand die snapt wat er bedoeld wordt:
srt. staat een R achter
hoogte s+2
ligging ball
hartt. +

Blondje, als je wil weten wat het betekend dan kan je het vragen aan je VK.
Hoogte S+2 betekent dat je baarmoeder 2 vingertopjes boven je schaambeen ligt. De volgende keer staat er iets anders omdat je vanaf nu gaat groeien.
Die andere staan er bij mij niet op of heten anders

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 15 apr 2011 - 22:18

Kruumel schreef:

Happydobby, ik weet dat ik kan googlen, maar ik dacht misschien hebben jullie tips voor leuke sites. Er zijn er zo veel!

Ik krijg email van wij jonge ouders en daar stond deze site bij, het zijn wel hippe kaartjes.

http://www.poppycards.nl/

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 vr 15 apr 2011 - 22:41

*weet niet of het mag wat ik nu doe, maar ik bedoel het goed Very Happy *

Ik doe al mijn positiekleding weg en dit zijn allemaal maatje 34/36/xs en s. Omdat ik weet hoe moeilijk het is om deze maatjes te vinden als je zwanger bent meld ik het hier even. Veel kleding is nooit gedragen en hangen de prijskaartjes zelfs nog aan! Mocht je interesse hebben en een link willen naar de kleding kan je me een pb'tje sturen.

Laatst aangepast door Annie24 op vr 15 apr 2011 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:42

Hartt. + is zo ver ik kan verzinnen: Harttonen. Dus een hoorbaar of zichtbaar hartje.

Je bloeddruk is hartstikke mooi, rond de 120/60 ongeveer is het beste wat er is!

Mijn grafieken uit het ziekenhuis snap ik ook niet helemaal hoor, maar zolang het binnen de lijntjes staat ben ik tevreden Wink
Dat mijn bloeddruk hoger is voel ik gewoon in mijn hoofd, er staat meer druk op. Maar heb ook drukke dagen/ week gehad, volgende keer is het vast weer beter!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:43

Annie24 schreef:*weet niet of het mag wat ik nu doe, maar ik bedoel het goed Very Happy *

Ik doe al mijn positiekleding weg en dit zijn allemaal maatje 34/36/xs en s. Omdat ik weet hoe moeilijk het is om deze maatjes te vinden als je zwanger bent meld ik het hier even. Mocht je een interesse hebben en een link willen naar de kleding kan je me een pb'tje sturen.
Stuur de link maar als je wil. Heb 36, maar dan moet het niet te klein vallen eigenlijk, maar kijken kan altijd ff toh?

Gast
Gast

Bericht  Mizzie za 16 apr 2011 - 1:23

Heey Meiden,

Heb me vorige week aangemeld bij dit topic, maar het lukt me gewoon niet om het bij te houden en te reageren op iedereen! Sorry! Vind het dan ook stom om alleen maar over mezelf te schrijven, dus blijf lekker een stille lezer. Misschien als ik over 4 weken met verlof ga, dat ik WEL actief kan meedoen want vind het erg leuk om te lezen wat jullie schrijven.

ps. Zag net een berichtje voor mij met een tips voor het geboortekaartje, wij gaan hem hier bestellen:kaartje2go.nl

Groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Chelle za 16 apr 2011 - 8:30

@ blondje, Dat is mooi geregeld met je werk zeg!!
Handig dat de kinderkamer al klaar is geschilderd. Maar als het een meisje wordt... hou je die 2 muren dan ook nog blauw? Wink

@ Kruumel, ja kaartjes uitzoeken kan lastiger zijn dan je denkt... Maar heb je wel een idee wat voor kaartje je wil? Veel kleur, of juist klassiek? Want als je dat weet kun je naar bepaalde kaarten"merken" kijken. Wij hebben ons kaartje uit de collectie "Babyworld Klassieke collectie" omdat we wisten wat voor soort kaartje we wilden.

@ Happydobby, dat ga je slim doen met je werk. Geld verdienen en toch geen opvang te hoeven regelen! Lekker hoor!
Wat een lief kamertje heb je gekocht zeg! Wat voor kleuren ga je de rest doen, weet je dat al?

@ PM, wat fijn dat de echo goed was vandaag! Lijkt me toch elke keer een enorme opluchting! Wat leuk dat je ook nog een stukje in 3D kreeg te zien! Volgens mij heb ik de foto gemist?? Cry
En je bloeddruk inderdaad maar even in de gaten houden. Maar kan toch ook een momentopname zijn?

@ Mel, ooohhhwww spannend!!! Maar wie weet zijn dit al een soort van weeën?? Dit had Limburg toch ook zo?? Ik hoop voor je dat je kindje snel komt!

@ Mizzie, echoberichtje geeft toch niet? We lezen graag hoe het met je gaat! En wie weet met je verlof kun je meer reageren. Wel zo gezellig! Laughing

@ Limburg, leuk hoor als je lekker blijft meekletsen en op ons wacht dan kunnen we straks allemaal naar het nieuwe topic! haha!! Hoe gaat het met jullie??

@ All, nou vandaag gaat het gelukkig wel wat beter. Heb "iets" beter geslapen vannacht. Maar denk toch nog maar een uurtje of 5. hahah!! Vanavond maar nog eens proberen... Wink
Vandaag naar thuiszorgwinkel geweest voor klossen maar krijg ze pas mee als ik 37 weken ben. Wist ik niet eens. Dus dan maar nog even wachten ermee.
Verder heeft mijn man ik de molton bij de action weten te scoren. Scheelt een hoop geld want bij de hema is ie 18 euro en bij de action 6 euro!

Heb vandaag nieuwe telefoon gekocht. Ik wilde er graag eentje waarmee met Wi-Fi zodat ik eerst Wi-Fi kan uitproberen en kijken of ik internet wat vind. Dan kan ik dat altijd nog bij mijn huidige abbo afsluiten. Heb de witte nokia E5 gekocht. Maar hij moest besteld worden dus nog even wachten....

Verder heb ik gister van mijn oma allemaal kleertjes in maat 56 gekregen. Die had ik nog niet zo veel. Dus daar heb ik nu ook lekker wat van! :-)
En ik had een mutsje besteld (de tip van proudmama volgens mij) met de naam van onze uk erop in het roze. Die heb ik inmiddels binnen. Zo lief! Die gaat toch ook maar mee naar het ziekenhuis.

Nu lekker onderuit op de bank. Uk heeft al 2 keer de hik gehad vandaag. Zo grappig. Maar ze wordt er niet rustiger van! haha!

Iedereen nog een fijne avond!!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  blondje1313 za 16 apr 2011 - 21:21

Hallo!
@Mizzie, dan blijf je toch lekker meelezen! Misschien dat je over een paar weken wel meer tijd/energie hebt.
@Chelle, ja, ook bij een meisje blijven de muren blauw, ik vind het best een neutrale kleur blauw. Verder ben ik niet van het roze e.d., al denk ik eigenlijk wel dat het een meisje is.
Fijn dat je iets beter geslapen hebt. Stom eigenlijk dat je de klossen nog niet mee krijgt, maar ja, je mag de komende twee weken natuurlijk ook nog niet thuis bevallen. Wat lief van je oma dat je kleertjes hebt gehad!
Ik heb vandaag een jurk aangedaan waarin mijn buik heel erg opvalt (is eigenlijk een gewone jurk die heel lelijk valt, je lijkt er altijd een buikje in te hebben, maar nu durf ik deze miskoop wel aan).
Ik moet zeggen dat jurken sowieso prettiger zijn dan broeken, vind de zwangerschapsbroeken nog niet fijn, maar de meeste gewone ook niet meer.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Chelle za 16 apr 2011 - 21:45

Goedemorgen dames!

Zoooo heeerlijk!! Kom net mijn bedje uitgerold! Heb eindelijk echt eens doorgeslapen en het voelt goed! hahah!!

@ Blondje, lache joh, zo koop je een miskoop en nu komt ie nog goed van pas tijdens je zwangerschap! Had gewoon zo moeten zijn... Laughing
Straks zitten andere dingen je ook lekkerder. Hoewel ik broeken steeds minder lekker vind zitten. Alles gaat knellen en duwen! Nou ja, nog even volhouden Wink

Fijne ☀dag allemaal! Ik ga maar even aan het ontbijt!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Fearie zo 17 apr 2011 - 2:27

@ Mel, spannend hoor. Ben benieuwd hoe lang je kleine nog op zich zal laten wachten.

@ PM, hoop voor je dat je bloeddruk niet verder stijgt. Stel het gebeurd wel, wat gaan ze dan doen?

@ Happydobby, kan me voorstellen dat je je schoonmoeder niet vlak na de bevalling al naast je wilt hebben staan. Wij hebben hier ook afgesproken dat we met z'n 2-en naar het ziekenhuis gaan en met z'n 3-en terugkomen, we willen in het ziekenhuis niet al mensen om het bed hebben staan. Het is toch een fijn idee dat je zelf kunt bepalen wie je wanneer wilt zien.

@ Kruumel, misschien is het in het begin nog gewoon een beetje onwennig he. Je kent mekaar nog niet zo goed. Ben benieuwd wanneer mijn eigen cursus zwangerschapsyoga begint smile Qua flauwvallen, misschien een te lage bloeddruk of suiker, dat je daar van flauwvalt?
Ik heb ons waarschijnlijke geboortekaartje gevonden op http://onlinegeboortekaartjeswinkel.nl

@ Mizzie, iedereen post wel eens een ego berichtje :P Het gaat bij jou ook snel, nog 4 weken en dan al verlof. We zien je berichten dan wel tegemoet Very Happy

@ Blondje, ik heb zelf ook meer jurken aan sinds ik zwanger ben. Daarvoor nooit, toch vind ik de spijkerbroek altijd nog het fijnst zitten. Wel mooi dat die miskoop nu eindelijk van pas komt, is het stiekem toch geen miskoop meer :P

@ All, ook geplaatst in het buikjestopic. Hier nog even de foto's van mijn belly paint op de elf fantasy fair gisteren smile
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Bellypaint2

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Bellypaint5

Was een leuk dagje uit gisteren. Waren om half 12 bij de fair en gingen om half 6 weg. Was dus ook echt doodmoe toen we terugkomen om half 8 (nog ff lekker gegeten bij de Mac). 's Avonds zijn we nog naar vrienden geweest om New Kids te kijken en lag dus uiteindelijk om 12 uur op bed, vandaag even een rustig dagje met niet teveel activiteit !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Mel zo 17 apr 2011 - 3:24

Nog geen vorderingen hier!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Chelle zo 17 apr 2011 - 3:47

Mel schreef:Nog geen vorderingen hier!!

Haha!!! Ik zat nét aan je te denken... Voortaan elke dag even melden hier hè!?' Wink

Edit: @ Fearie, mooi geschilderd op je buik zeg!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 4:56

Blondje, ik heb ook mijn kast moeten opruimen, mijn man had zijn kledingkast op de logeerkamer (wij wonen in een bungalow, we hebben niet zo veel plaats). En de logeerkamer wordt nu babykamer, dus zijn kleding moet nu in mijn kast erbij. Sad Ik heb een extra ladekast op de slaapkamer waar eerst prulletjes, toiletartikelen etc in zaten leeggemaakt, dus die hebben we extra erbij.

Mizzie, als je liever meeleest doe je dat toch? Maar af en toe een egoberichtje kan ook geen kwaad hoor. Misschien als je meer tijd hebt dat je weer meer schrijft!

Chelle, ik wist niet welk soort kaartje ik graag wil. Ik vind een beetje klassiek en rustig wel mooi, maar blauw en roze vind ik ook leuk, omdat het toch om een kindje gaat. Maar mijn man wil graag een beetje klassiek, of een grappig kaartje. Maar die grappige daar hou ik niet van. Nu kan ik wat gerichter gaan zoeken.

Blondje, zo heb ik ook shirtjes en jurken die normaal lijken alsof je zwanger bent tenzij je echt megaslank bent. Nu kan je die mooi aan! Is het ook geen miskoop geweest! Wink

Fearie, dat dacht ik dus ook, maar heb bij de vk een keer tussendoor laten prikken op ijzer en bloeddruk laten meten, maar was beide goed. Ik ben benieuwd hoe het morgen is, en wat ze zegt.

Mel, jammer dat er nog niks is....

All, vandaag lekker bij mn ouders in de tuin gezeten. Zometeen naar een avondwake.
Morgen om 11.15 uur naar de verloskundige, en morgen zijn mijn man en ik 10 jaar samen! I love you

Gast
Gast

Bericht  Mel zo 17 apr 2011 - 6:05

@Chelle, haha, ik dacht ook echt even snel een berichtje typen, anders zitten ze misschien in spanning op nieuws te wachten! Kan niet beloven dat ik elke dag even meld, maar zodra er wel vorderingen zijn, horen jullie het uiteraard!!!!

@Kruumel, alvast gefeliciteerd morgen met jullie 10 jaar jubileum!! Gaan jullie nog wat leuks doen??

Ik moet morgenmiddag ook naar de verloskundige. Ben benieuwd, is de eerste keer dat mijn man niet mee kan, kregen het niet geregeld met zijn diensten. Wel raar, maar goed. Ben benieuwd of uk nu helemaal is ingedaald..
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laced zo 17 apr 2011 - 19:38

Mel: Gaat je man standaard mee naar alle controle afspraken? heel veel succes vandaag bij de verloskundige!

Kruumel: Gefeliciteerd met jullie 10-jarig jubilieum! Jij ook veel succes vandag bij de verloskundige. Volgens mij schreef jij onlangs dat jij toch even goed je bloeddruk wilt laten controleren omdat je het gevoel hebt dat je vaker tegen het randje zit m.b.t. flauwvalen? Pas goed op jezelf hé! Ik heb nog steeds dat ik geregeld even helemaal wit wegtrek. Mijn man zegt dan echt van "eet even iets", maar ik eet echt voldoende! Ik word dan ook een beetje draaiering en moet dan wel even gaan liggen.

Faerie: Mooie buikschildering! Zo te lezen heb je een drukke dag gehad, fijn dat je zondag even rustig aan hebt gedaan.

Chelle: Hoe gaat het met jou? Fijn dat je eindelijk weer eens goed hebt kunnen doorslapen! Hoe ging het vannacht? Leuk een nieuwe telefoon. Ik heb een Iphone en ik lig geregeld s'avonds in bed nog even te internetten. Ideaal! In december loopt mijn contract af, maar dan ga ik 'm toch niet verlengen. Ik betaal 40 euro p.m. en ik zit standaard over mijn belminuten / smsjes heen. Dus ik ga gewoon maar weer voor sim-only. Lief dat je kleertjes hebt gekregen van je oma! Ga je vandaag nog iets leuks doen?

Blondje: Lekker gepoetst zaterdag? Ik heb zaterdag een nieuwe dweil gekocht van de reclame, 1 - 2 spray. Echt ideaal! Meestal schiet het er bij in om even snel te dweilen, aangezien ik dan eerst een emmer klaar moet maken en dan die emmer mee moet sjouwen door heel het huis. Maar dit is echt een ideaal ding. Heb je verder een leuk weekend gehad? Jij hebt ook een goede regeling op je werk lees ik. Ik neem in 2012 ook ouderschapsverlof op. Ik blijf dat hele jaar mijn volledige aanstelling van 1 fte houden, en dan neem ik voor 2 dagen ouderschapsverlof op. Ik krijg dan nog een percentage van 47% doorbetaald. Na dat jaar lever ik mijn contracturen in.

PM: Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik had van de week even de foto gezien, wat een plaatje!

Happydobby: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Wat een lief kamertje hebben jullie besteld. Ben benieuwd naar het eindresultaat als het kamertje klaar is.

All: Zo, het weekend zit er weer op. Deze week een korte werkweek! Vrijdag lekker vrij. Gelukkig maar, want we hebben een druk weekend in het vooruitzicht. Vrijdagavond hebben we feest van de oom van mijn man. Helemaal geen zin in.. Zaterdag is mijn man zelf jarig, dus heel de dag visite. Zondag ben ik bang dat ik helemaal op ben, dus dat wordt lekker een rustdag. Van het weekend hebben we de kinderkamer leeggehaald en overgeplaatst naar de andere kamer. We hebben nog een heletijd lopen vervelen met de kinderwagen. We hadden werkelijkwaar geen idee hoe we de kinderwagen weer in- en uit konden klappen. Dus daar zijn we een half uur mee bezig geweest, maar we hebben het nu onder de knie! Wat doen jullie trouwens met het geboortebord? maken jullie deze zelf? Ben wel heel benieuwd. Wij hebben vanmiddag om 16.00 uur de 20-weken echo, heb er heel de nacht niet van kunnen slapen. Had allemaal nachtmerries pff... Allemaal fijne dag! Het wordt de hele week mooi weer, dus geniet ervan!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  kletskousje zo 17 apr 2011 - 19:41

Hai dames,
Ik wil ook gaan proberen om wat actiever mee te gaan schrijven. Vind het toch wel gezellig.
Nu lees ik al af en toe mee, dus ga proberen om ook wat meer te gaan reageren (als jullie dat goed vinden)

Ik ben kletskousje, 25 jaar en zwanger van ons 2de kindje. Mijn vriend is 26 en we hebben een dochtertje van (bijna) 15 maanden.
Ben nu 20 weken zwanger en heb woensdag de 20-weken echo. Vind het toch wel weer spannend hoor.

Ga nog niet op iedereen reageren, maar vanaf nu meeschrijven.
Iedereen een voorspoedige zwangerschap!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Laced zo 17 apr 2011 - 19:55

kletskousje schreef:Hai dames,
Ik wil ook gaan proberen om wat actiever mee te gaan schrijven. Vind het toch wel gezellig.
Nu lees ik al af en toe mee, dus ga proberen om ook wat meer te gaan reageren (als jullie dat goed vinden)

Ik ben kletskousje, 25 jaar en zwanger van ons 2de kindje. Mijn vriend is 26 en we hebben een dochtertje van (bijna) 15 maanden.
Ben nu 20 weken zwanger en heb woensdag de 20-weken echo. Vind het toch wel weer spannend hoor.

Ga nog niet op iedereen reageren, maar vanaf nu meeschrijven.
Iedereen een voorspoedige zwangerschap!

Wat gezellig dat je mee komt kletsen! Ik zie dat jij woensdag de 20-weken echo hebt. Wat spannend!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: