Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+23
Rupsie
Theezakje13
kletskousje
Annie24
Miekie
Novalee
Happydobby
Mizzie
Fearie
Dora
Nana
Mel
blondje1313
Mamsie
Liadan
Pien
Laced
Chelle
chipa
Smaragdje
Bruintje Beer
schuddebuikje
Limburg85
27 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Smaragdje ma 4 apr 2011 - 9:50

@ Kruumel, wordt het kamertje wit met zilver of wil je er nog een kleur erbij doen? Voor de rest klinkt het al heel leuk!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie ma 4 apr 2011 - 20:25

Hier even een ego berichtje over onze 20 weken echo. We hebben deze gisteren gehad, alles was goed en de VK was erg tevreden met wat ze zag. Wij zijn dan ook erg blij om te vertellen dat we een jongetje verwachten ! Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced ma 4 apr 2011 - 20:27

Fearie schreef:Hier even een ego berichtje over onze 20 weken echo. We hebben deze gisteren gehad, alles was goed en de VK was erg tevreden met wat ze zag. Wij zijn dan ook erg blij om te vertellen dat we een jongetje verwachten ! Very Happy

Jeej! Toch een jongetje! Was toch nog wel even spannend! Wink Fijn dat verder alles goed is met de kleine!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje ma 4 apr 2011 - 20:49

Fearie schreef:Hier even een ego berichtje over onze 20 weken echo. We hebben deze gisteren gehad, alles was goed en de VK was erg tevreden met wat ze zag. Wij zijn dan ook erg blij om te vertellen dat we een jongetje verwachten ! Very Happy

Fijn dat alles goed was! En toch een jongen! Het was nu dus toch duidelijker dan vorige keer Wink Nu kun je lekker gaan winkelen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle ma 4 apr 2011 - 21:06

Goedemorgen meiden!!

@ Fearie, fijn dat de 20 weken echo goed was! En wat leuk een jongen! Die zijn hier tot nu toe in de minderheid ;-)
En nu lekker shoppen!!

@ Smaragdje, meldingsplicht!!! Hoe voel je je?

All, ik zit hier weer lekker aan mijn ontbijtje. Voel me gelukkig weer in orde. Denk dat uk veel energie opslokte en dat ik me daarom zo slap voelde. Moet ook meer op mijn voeding gaan letten denk ik en nog net even wat meer eten.

Fijne dag iedereen!!
Oh, ben toch wel erg benieuwd naar het verhaal en een foto van limburg met R.oan. Dus Limburg, als je dit leest, kom maar op! hahaha!!! (als je natuurlijk fut, tijd en zin hebt).
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje ma 4 apr 2011 - 21:16

Chelle schreef:Goedemorgen meiden!!

@ Fearie, fijn dat de 20 weken echo goed was! En wat leuk een jongen! Die zijn hier tot nu toe in de minderheid ;-)
En nu lekker shoppen!!

All, ik zit hier weer lekker aan mijn ontbijtje. Voel me gelukkig weer in orde. Denk dat uk veel energie opslokte en dat ik me daarom zo slap voelde. Moet ook meer op mijn voeding gaan letten denk ik en nog net even wat meer eten.

Fijne dag iedereen!!
Oh, ben toch wel erg benieuwd naar het verhaal en een foto van limburg met R.oan. Dus Limburg, als je dit leest, kom maar op! hahaha!!! (als je natuurlijk fut, tijd en zin hebt).

Heb mij net al gemeld Wink Maar het heeft niet gewerkt hoor. Die kleine zit er nog steeds en lijkt nog steeds geen zin te hebben om te komen. Het enige wat ik sinds gister heb is pijn onderin mijn rug en bekken, maar lijkt mij niet dat dat daardoor komt.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle ma 4 apr 2011 - 21:22

Smaragdje schreef:
Chelle schreef:Goedemorgen meiden!!

En nu lekker shoppen!!

Fijne dag iedereen!!

Heb mij net al gemeld Wink Maar het heeft niet gewerkt hoor. Die kleine zit er nog steeds en lijkt nog steeds geen zin te hebben om te komen. Het enige wat ik sinds gister heb is pijn onderin mijn rug en bekken, maar lijkt mij niet dat dat daardoor komt.

Oh ja, hahah!! Had niet gezien dat dat vandaag was.
Eén klein lichtpuntje, je weet in ieder geval dat je je kindje over een week in ieder geval bij je hebt! Ooowwhh ik zou hier ook zooo NIET tegen kunnen.
Wel een lekker eigenwijs kindje trouwens die lekker doet wat ie wilen wanneer hij het wil! ;-)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  chipa ma 4 apr 2011 - 21:23

@Novalee: Wow 4000,-! Daar komen wij echt niet aan. We hebben een aantal dingen via MP gekocht en het kamertje kostte nieuw 600,- Heb het programma trouwens niet gezien. Generatie 2010 wel. Ook de afleveringen van vorig jaar. Vind het geen geweldig programma maar sommige dingen zijn we interessant.

@Chelle: Wel prettig dat jullie samen erover eens zijn dat het bij 1 kindje blijft. Mijn man zegt nu al dat hij het bij 1 kindje wil houden, maar ik wil die deur nog niet dichtdoen. Ook wij zaten in de medische molen en ik heb nog geen baan, maar over 4 jaar kan het allemaal weer heel anders zijn. Het maakt mij soms zo verdrietig dat hij nu al zegt dat hij niet meer dan 1 kindje wil. Al ben ik natuurlijk allang blij dat dit kindje ons gegund is!

@Kruumel: Haha ja gewoon doen. Scheelt toch weer 15%!
Vaak groeit de placenta gewoon mee omhoog dus is er geen probleem. Maar vind het wel fijn dat ze het in de gaten houden.
Volgens mij hang je een klamboe aan een haakje op en een sluier in een rondje. Sluier ziet er daardoor vaak wat mooier uit.

@Fearie: Joehoe eindelijk weer een jongetje erbij in het lijstje:) Fijn dat alles er goed uitzag!

@Smaragdje: Ik duim voor je dat de kleine snel gaat komen!

@all: Vanmorgen al aan de schoonmaak geweest en nu even wat babyspulletjes wassen.
Heb 's avonds vaak last van mijn buik. Volgende week naar de VK dus dan zal ik het maar eens aankaarten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Smaragdje ma 4 apr 2011 - 21:44

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Smaragdje 22/2929 maart Jongen -
Mel 26/29 30 april .... -
Woezel 30 6 mei Meisje -
Liadan 28/3014 mei .... -
Chelle 28/4120 mei Meisje -
Bruintje Beer 29/29 10 juni .... -
Chipa 26/37 15 juni Jongen -
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 25/28 4 juli Meisje -
Novalee 25/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 september.... -
Blondje1313 30/28 11 oktober.... -

bevallen: 2 april Limburg85, MamaRosa 4 april

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee ma 4 apr 2011 - 23:25

ProudMama, mooi he? Wij doen ook een DVD erbij, en volgens mij ga ik die echt elke dag kijken Embarassed Met een tweeling zul je inderdaad wel richting de 4000 euro gaan, zeker als je niet zo'n handige Harry in huis hebt zoals jij smile

Kruumel, zo, jullie zijn ook goed geslaagd! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in een 10-delige badset zit. Wij hebben een 7-delige (badje, standaard, aankleedkussen, waskom, haarborstel, nagelschaartje en thermometer), dus ben benieuwd wat we er dan nog bij zouden moeten/kunnen kopen. We hebben er trouwens nog los een badzitje bijgekocht waar ze in kan liggen zodat we haar niet de hele tijd vast hoeven te houden. De inrichting van de babykamer klinkt heel mooi, heel stijlvol! En je twijfel is heel herkenbaar, hoor! Gelukkig waren afgelopen vrijdag mijn zwager en schoonzus (die al een dochtertje van bijna 17 maanden hebben) ook mee, anders had ik over veel dingen nu nog staan twijfelen smile

Smaragdje, jammer dat het strippen nog niet veel gedaan heeft. En vervelend van de rug- en bekkenpijn. Kan dat te maken hebben met het verweken van de baarmoederhals, of hoor je daar niks van te voelen?

Fearie, super dat de echo goed was! Gefelicteerd! En leuk een jongetje, dat brengt het aantal meisjes hier weer een beetje in evenwicht smile

Chipa, het zijn wel een beetje typische stellen in Generatie 2010. Maar vind het wel leuk om zo te zien en dan te bedenken dat wij over een tijdje ook zo'n klein frummeltje hebben smile Jij bent er al vroeg bij, met spulletjes wassen!

All, ik kreeg gisteravond een mailtje dat het tweede achterkleinkind voor mijn opa ook onderweg is. Een nicht van mij is ook zwanger. Nog wel heel pril, want ze is pas begin november uitgerekend. Maar ze hebben al een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien, dus iedereen mag het al weten. Dan heeft ons meisje straks dus iemand om mee te spelen bij de familiefeesten smile Ook wel leuk voor m'n moeder want nu kan ze het oma-worden met haar zus delen.

Zometeen maar even stofzuigen want vanmiddag komen m'n zus en zwager op visite. Ik heb hen niet meer gezien sinds eind januari, dus ik ben benieuwd wat ze van m'n buikje vinden. Morgen ga ik ook met die zus en nog een andere zus (heb er 3 smile) winkelen in Utrecht, en dan om half 7 de echo!!! Kunnen jullie al merken dat ik er zin in heb? Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Happydobby ma 4 apr 2011 - 23:28

Smaragdje, ik hoop voor je dat je snel gaat bevallen.

Chipa, lag jou placenta helemaal over de uitgang of iets, bij mij lag hij er net boven zeg maar en heb ik met 28 weken een echo om te zien of hij mee omhoog is gegroeid.
Ik had nog gevraagd wat er gaat gebeuren als hij niet meegroeid omhoog maar kreeg hier geen antwoord op omdat ze deze echo afwachten. Maar bij jou kijken ze dus met 32 weken.
Wil je thuis of in het zkh bevallen? Ik wilde dus thuis bevallen, nu maar hopen dat dat kan.

Vaak veranderd de mening van de man nog wel als straks de kleine er is, gelukkig wil mijn vriend er wel 2 of 3.

Chelle, heb je geen last van bloedverlies meer gehad?

Ik heb trouwens een leuke vakantie gehad en ben daar tijdens een etentje ten huwelijk gevraagd. Als de kleine er is dan gaan we daarna ons huwelijk inplannen.

Voor de nieuwe meiden in dit topic.
Ik ben happydobby 27, mijn vriend is 28, dit is ons eerste kindje. Ik werk in een verpleeghuis hoofdzakelijk nachtdiensten. Wij weten het geslacht al maar dat houden we voor ons.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Smaragdje ma 4 apr 2011 - 23:35

@ Happydobby, GEFELICITEERD! Wat leuk! Alvast veel plezier met het plannen van je bruiloft Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee ma 4 apr 2011 - 23:36

Happydobby, wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  chipa ma 4 apr 2011 - 23:52

@Novalee: haha ja zijn wel bepaalde types. Kijk soms ook wel eens naar bevallingsverhalen. Dat is uit Canada. Wat daar soms voor types voorbijkomen....haha. Kan het soms nog moeilijk geloven hoor, dat we nu echt een kleintje krijgen.

@Happy dobbey: Gefeliciteerd! Leuk dat jullie gaan trouwen! Mijn placenta ligt laag aan de voorkant. Meer heeft de verloskundige er niet over gezegd. Ze zei dat ik alleen direct contact moet opnemen als ik zou gaan vloeien. Denk dat ze me ook niet onnodig ongerust wil maken en ze heeft me afgeraden op internet info erover op te zoeken:)
Wil sowieso in het ziekenhuis bevallen dus wat dat betreft maakt het me net uit, maar een keizersnede zou ik wel erg vinden omdat je dan niet direct je kindje lekker vast kunt houden en je hebt dan toch een operatie gehad dus het herstel duurt langer.

chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Bruintje Beer ma 4 apr 2011 - 23:54

Kruumel: Wij hebben een klamboe en dat is met een gesloten puntdakje. Deze hang je aan het plafond. Tenminste zo hebben wij dat. Lekker geshopt zo te lezen!!

Novalee: Nee bij de 1e had ik geen harde buiken toen zat ik met bekkeninstabiliteit. Daar heb ik nu niet zoveel last van. Pfff 4000 euro!! Bij deze zijn we dat bij langena niet kwijt en bij de oudste waren we dat ook niet kwijt.

Fearie: Toch een jongen!!!!

Smaragdje: Jammer dat het strippen niet gewerkt heeft!!!

Happydobby: Gefeliciteerd!!!

Het is hier wel drukker zeg!!!
Je moet wel elke ochtend en avond kijken anders raak je nog achter haha maar wel gezellig!!1

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Happydobby di 5 apr 2011 - 0:56

buintje beer, je moet idd snel zijn haha, ik ben met vakantie geweest, ga ook niet alles terug lezen.

@chipa, bij mij zit de placenta ook voor en laag maar wel boven de uitgang, dat konden we ook goed zien.
Wel maf dat jij met 32 weken nog een echo krijgt en ik met 28 weken. Heb dus over 3 weken precies de echo. Kunnen we weer even spieken naar de kleine. Normaal krijg je bij ons geen echo's meer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 5 apr 2011 - 0:58

pff heb net foto's uitgezocht van de laatste 2 vakantie's, ben nu 575 foto's aan het uppen naar de hema.
Dan kan ik donderdag met de albums beginnen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer di 5 apr 2011 - 1:07

Ik heb trouwens ook een voorliggende placenta maar krijg geen extra echo.
Heb 11 april wel een groeiecho maar dat komt door de groeiachterstand van de 1e met 30 weken en wilde nu ook weten of deze goed groeide of niet.

Happydobby: zo dat zijn veel foto's ben hier ook bezig met foto's van S.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  chipa di 5 apr 2011 - 1:29

@ HappyDobby: Bij ons krijg je normaal gesproken ook alleen een termijnecho en de 20 weken echo. We kunnen dus mooi een extra keertje kijken op kosten van de verzekering:)
Wow dat zijn veel foto's haha! Daar ben je wel even zoet mee.

@Bruintje Beer: Een voorliggende placenta is geen probleem, zolang de placenta maar hoog genoeg ligt. Kennelijk is dat bij jou het geval.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:44

Mijn placenta ligt aan mijn rugkant en hoog genoeg, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken!!

@Fearie: Leuk joh, een jongen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 5 apr 2011 - 5:11

Chelle schreef:Oh, ben toch wel erg benieuwd naar het verhaal en een foto van limburg met R.oan. Dus Limburg, als je dit leest, kom maar op! hahaha!!! (als je natuurlijk fut, tijd en zin hebt).

Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent naar m´n knappe manneke ;-). Komt hopelijk binnenkort, lig nu in bed omdat ik me niet lekker voel. De kraamtijd is een erg drukke week, maar nu zijn alle verplichte bezoekjes geweest dus hopelijk is er morgen meer rust alhoewel de geboortekaartjes zijn vandaag verstuurd maar daar staat mijn man's nummer op haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:16

limburg, neem echt even je rust hoor. Wij hebben bij beide express nadat de ouders enzo geweest zijn een paar dagen geen bezoek gepland.

Feari, wat leuk een jongen. En fijn dat alles er goed uit zag.

Foto's, zo te lezen nog een paar meiden druk met plakken enzo. Is hier gelukkig allemaal op orde. Wilde het ook klaar hebben, voordat er straks weer een stapel foto's bij komt.

Extra echo. Hier normaal ook geen echo's meer na de 20 weken, maar omdat er twijfel is over ligging vd week een echo om te kijken of echt het koppie beneden ligt.

Hier een rustig dagje gehad vandaag. Vanmorgen beide jongens op school en toen heb ik het wiegje opgemaakt, met mijn eigen lakentje. Echt gaaf. Verder eigenlijk niets gedaan, behalve was, eten, jongens. Merk wel dat mijn buik nu steeds wat samentrekt.
Straks partneravond vd zwangerschapscursus.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 5 apr 2011 - 6:24

Zo hé, heb ik even een paar dagen geen tijd om te reageren en dan zijn er 10 pagina’s bijgepraat.
Ik begin heel asociaal bij mezelf, en dan kijk ik wel hoever ik kom met reageren…
Zondagmiddag zijn we naar van Asten geweest om te kijken voor een babykamer. Wat was het daar druk zeg! We hebben wel wat gezien wat we leuk vonden, maar nou niet echt iets waarvan we hadden ‘wow, dat is hem’. Omdat het zo druk was wilden we er ook niet te lang blijven, mijn man neemt nu maandag een halve snipperdag en dan gaan we maandagmiddag terug, maar eerst ook even naar de babydump, misschien dat we daar wel iets vinden wat we echt mooi vinden. We willen namelijk het liefst geen wit, maar hout-achtig.
Daarna zijn we zondag op bezoek geweest bij mijn mans zus. Ze heeft in december haar eerste kind gekregen en is daar uiteraard helemaal verliefd op. Helaas heeft ze niet zo goed door dat niet iedereen even verliefd is op hem, wij vinden het een schat van een manneke, maar vinden het niet echt leuk om 3 uur te moeten kijken naar wat hij allemaal al kan. Ook erg vermoeiend dat zo gauw hij een geluidje maakt zij of haar man op hem af sprint om hem op te pakken en ergens anders neer te leggen. Hij slaapt overdag ook nauwelijks, eigenlijk alleen maar als je met hem gaat wandelen.
Over twee weken viert mijn schoonbroer zijn verjaardag, ze maken zich nu al druk over dat het bezoek hun zoon te veel aanraakt waardoor hij ’s nachts misschien slecht slaapt. We durven niet goed voor te stellen dat ze hem dan misschien gewoon even boven in zijn bedje kunnen leggen…
Ik ben zeer benieuwd hoe ik het straks ga doen als onze kleine er is, tot nu toe heb ik eigenlijk nog niets met baby’s….
Hoe weet je trouwens hoe de placenta ligt, kunnen ze dat voelen?
Wel grappig dat ik de naam R.oan de afgelopen twee weken drie keer ben tegengekomen voor een baby.
Ik lees ook veel mensen met kwaaltjes zo rond de 25 weken, had eigenlijk gehoopt dat je dan juist heel fit bent, rond die tijd heb ik kaartjes voor Rock Werchter, maar vraag me af of ik het dan wel trek…
@Teigetje, fijn dat het midweekje Meerdal goed bevallen is. Leuk dat er weinig leeftijdsverschil tussen jullie twee meiden zit straks! Ben jij de moeder van allebei of is jouw vrouw de moeder van A.nouk?
Jij bent nog niet veel aangekomen, was er wel snel een buikje te zien omdat het de tweede is?
Wel een beetje vervelend dat je niet weet waar je heen gaat in mei met de familie, hopelijk willen ze uiteindelijk toch wel iets loslaten. Zit je wel met je eigen gezin in een apart huisje of weet je dat ook niet?
Mijn ouders willen nog een weekendje weg regelen het eerste weekend van mei, maar het is maar de vraag of mijn schoonzussen nu nog vrij kunnen krijgen.
Op dit moment denk ik niet dat ik problemen heb met stagiaires, behalve als ik ze ken, dan lijkt het me minder prettig. Die hoeven met echt niet van onderen te zien!
Fijn dat je terug mocht komen voor een nieuwe pretecho en dat ze zich nu wel wat beter liet zien.
@Kruumel, leuk dat je de eerste schopjes gevoeld hebt! Aan mij vragen leerlingen ongeveer dagelijks of ik al wat voel, ze kunnen maar niet onthouden dat dat nog wel 10 weken kan duren…
Wat vervelend dat je zo ziek geweest bent van je zwangerschap, zo oneerlijk dat dat niet eerlijker verdeeld wordt (maar dat vind ik trouwens ook van zwanger worden zelf, zo oneerlijk dat het niet iedereen gegund is). Geniet van de tijd dat het nu goed gaat dan maar extra hard!
Wat doe jij veel op een (zon)dag trouwens, als ik dat zo lees verdien ik echt een schop onder mijn kont.
@Smaragdje, balen dat het nog steeds niet zo ver is, ik blijf voor je duimen dat het nu toch snel gaat gebeuren.
Ik ben inmiddels gelukkig wel weer helemaal opgeknapt, en ik voel me ook niet meer zo moe als de eerste weken, dus voel me nu echt super fit (wil zelfs deze week gaan beginnen met hardlopen…)
@Proudmama, welkom hier, het andere topic is volgens mij helemaal doodgebloed nu.
Ik heb helemaal nog niet aan insmeren gedacht, moet ik toch maar gaan doen als ik vanaf nu nog in de zon ga zitten.
@Chipa, jammer dat je man geen tijd had om samen wat leuks te doen, heb je nu helemaal niet van het mooie weer kunnen genieten zaterdag?
@Feary, ook welkom hier!
Wat vervelend dat je ruzie met je moeder gehad hebt op je verjaardag.
@Chelle, het probleem met tuinieren is toch de kans dat er (verse) kattenpoep in de tuin zit, verder is de grond toch niet schadelijk? Wij hebben alleen een grasveld, verder geen tuin, en daar bemoei ik me nog niet eens mee, dus ik hoef me er toch niet druk om te maken. Wel heerlijk dat ik sinds mijn zwangerschap ook de kattenbak niet meer zuiver hoef te maken!
@Woezel, ik hoop voor je dat volgend weekend de tuin helemaal klaar is. Waarom heb je de box al naar beneden gehaald, gewoon vast voor het geval dat of heb je een kat die moet wennen?
Balen trouwens dat je zo’n last van je bekken hebt, zeker als je nog twee jongens rond hebt lopen.
@Mizzie, ook welkom hier. Leuk dat je ook in het onderwijs werkt, ik werk zelf in het voortgezet onderwijs. Hoe was de zwangerschapsfitness?
@Laced, je niet te schuldig voelen dat je lekker aan het lunchen was toen je je collega zag. Op een terras kunnen zitten is heel wat anders dan kunnen werken!
@Mel, hopelijk is de cursus goed gegaan. Maar heb jij nog geen verlof? Of doe je de cursus in je verlof?
Nou, ik heb een aantal pagina’s doorgelezen, maar verder lukt nu even niet, hopelijk heb ik morgenvroeg wat tijd!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Smaragdje di 5 apr 2011 - 6:37

@ Woezel, moet je het wiegje echt opmaken. Van de thuiszorg hadden ze het er namelijk over dat de kraamverzorgster dat zou doen en vind het zonde om het dan nu ook al op te maken. Veel plezier bij de partneravond vanavond!

@ Blondje, vaker komen lezen Wink Ben benieuwd of jullie volgende keer wel een leuk kamertje tegen komen. Maar hoe bedoel je eigenlijk dat je nu nog niets met baby’s hebt? Weet je niet hoe je er mee om moet gaan of? (als je geen antwoord wilt geven daarop mag het ook hoor)
De placenta kunnen ze zien op de echo en dan vertellen ze meestal waar die ligt.

@ Limburg, probeer ook je rust te nemen! Hoe is het gegaan met de voeding vannacht?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:48

Novalee, dit is de link van het 10-delige badsetje http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13391&groep_id=429&merk=4257 Mijn man wilde dit hebben omdat het een nijntje-set was. Hoezo nijntje-gek? Wink

Fearie, leuk dat jullie een jongetje krijgen! En fijn dat de echo goed was.

Happydobby, bij jou kijken ze met 28 weken, bij mij met 30 en bij Chipa bij 32 weken. Is toch overal anders he?

Happydobby, ben jij ten huwelijk gevraagd en heb je de hele tijd je mond kunnen houden? Wat super! Leuk hoor... ik ben ook in Amerika ten huwelijk gevraagd (in Orlando, november 2008).

Smaragdje, je bent er nog steeds. Sad (Die smiley is voor jou, wij vinden het wel gezellig dat je er nog bent, maar jij wil eigenlijk niet meer!)

Blondje, je hoeft jezelf niet onder je kont te schoppen als je je gaat vergelijken met mij hoor... ik ben een hele slechte huisvrouw, haha. Meestal als ik eenmaal bezig ben doe ik ook heel veel, maar voordat ik me daartoe kan zetten duurt meestal wel even.

All, ik heb vandaag weer lekker gewerkt, echt fijn dat iedereen zo blij is dat ik weer terug ben. Mijn werkgever heeft het al weer een beetje gehad met het nieuwe meisje... hij is blij dat ik weer wat taken van hem over kan nemen.
Net geweest zwemmen (aquarobics) en nu heb ik een schoppende buikbewoner, haha.

Jammer dat het vandaag wat bewolkt was, maar ik zag dat het morgen hier zonnig en 20-22 graden kan worden. Ik heb morgen lekker niks gepland, dus lekker genieten!

Mijn collega is ook zwanger, nog niemand op het werk weet het, alleen ik. Zoooo leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: