Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  PapillonRose za 1 okt 2011 - 7:07

Kruumel schreef:
2CKC2 schreef:

Als je in maart begint en je bent in april zwanger is er van een buikje nog niets te zien.. cheers
Ik zou dat eerst ook gezegd hebben. Maar na mijn zwangerschap niet meer. Stel dat je zo ziek bent als ik was in het begin... Dan is je hele trouwdag verpest.
+1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  RedRose za 1 okt 2011 - 8:05

PapillonRose schreef:
Kruumel schreef:
2CKC2 schreef:

Als je in maart begint en je bent in april zwanger is er van een buikje nog niets te zien.. cheers
Ik zou dat eerst ook gezegd hebben. Maar na mijn zwangerschap niet meer. Stel dat je zo ziek bent als ik was in het begin... Dan is je hele trouwdag verpest.
+1

Ik was dat sowieso niet van plan hoor, hoe graag we het ook willen. We gaan ook nog op huwelijksreis rondreizen in Amerika, dus dan wil ik ook niet in het begin van een zwangerschap zitten. Inderdaad vanwege de reden dat ik bang ben dat ik me niet goed voel en niet kan genieten van alles.
Dus echt pas vanaf augustus!
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Blue flower za 1 okt 2011 - 8:41

Ik ben nog aan de pil, omdat ik door mijn suiker echt nog niet zwanger kan worden. wij willen in april stoppen met de pil en dan wil ik 2 normale cyclussen hebben. (bij de eerste was dat rond de 35 dagen) dus ik hoop nu dat dat ook zo is, maar het is afwachten
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje za 1 okt 2011 - 8:55

Flower_L schreef:Voor de meiden die al een kindje hebben, hoe is jullie cyclus nu? En gebruiken jullie momenteel anticonceptie?

Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de geboortevan mijn zoontje. Geef nog steeds borstvoeding, dus waarschijnlijk daardoor nog niet. Ben ook benieuw wat het gaat worden voor cyclus, maar die mag nog wel even wegblijven. Ik vind het momenteel wel gemakkelijk zo.
Ik ben niet meer begonnen aan de pil of iets dergelijks.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 11:49

Smaragdje schreef:
Flower_L schreef:Voor de meiden die al een kindje hebben, hoe is jullie cyclus nu? En gebruiken jullie momenteel anticonceptie?

Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de geboortevan mijn zoontje. Geef nog steeds borstvoeding, dus waarschijnlijk daardoor nog niet. Ben ook benieuw wat het gaat worden voor cyclus, maar die mag nog wel even wegblijven. Ik vind het momenteel wel gemakkelijk zo.
Ik ben niet meer begonnen aan de pil of iets dergelijks.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mysterious za 1 okt 2011 - 23:56

Ik heb zelf nog een spiraaltje. Ik wacht nog even tot in klaar ben met afbouwen met mijn medicijnen. Het kan namelijk foute boel zijn als ik toch zwanger wordt tijdens het slikken van die medicijnen en dat risico wil ik niet lopen.

Maar begrijp ik nu dat als je borstvoedig geeft je niet ongesteld wordt? dat is een aangename bijkomstigheid Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje zo 2 okt 2011 - 5:18

Mysterious schreef:Ik heb zelf nog een spiraaltje. Ik wacht nog even tot in klaar ben met afbouwen met mijn medicijnen. Het kan namelijk foute boel zijn als ik toch zwanger wordt tijdens het slikken van die medicijnen en dat risico wil ik niet lopen.

Maar begrijp ik nu dat als je borstvoedig geeft je niet ongesteld wordt? dat is een aangename bijkomstigheid Very Happy

Je kunt wel ongesteld worden hoor, maar de kans is vrij groot dat de ongesteldheid voor een langere periode uit blijft.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos zo 2 okt 2011 - 7:26

Flower_L schreef:Voor de meiden die al een kindje hebben, hoe is jullie cyclus nu? En gebruiken jullie momenteel anticonceptie?

Ik slik nu de pil. Op 30 maart gaat die (eindelijk) weer de deur uit! Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 15:09

Mysterious schreef:Ik heb zelf nog een spiraaltje. Ik wacht nog even tot in klaar ben met afbouwen met mijn medicijnen. Het kan namelijk foute boel zijn als ik toch zwanger wordt tijdens het slikken van die medicijnen en dat risico wil ik niet lopen.

Maar begrijp ik nu dat als je borstvoedig geeft je niet ongesteld wordt? dat is een aangename bijkomstigheid Very Happy
Dat heb ik ook nooit geweten, maar t is wel fijn inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roodkapje zo 2 okt 2011 - 17:29

Kruumel schreef:
Mysterious schreef:Ik heb zelf nog een spiraaltje. Ik wacht nog even tot in klaar ben met afbouwen met mijn medicijnen. Het kan namelijk foute boel zijn als ik toch zwanger wordt tijdens het slikken van die medicijnen en dat risico wil ik niet lopen.

Maar begrijp ik nu dat als je borstvoedig geeft je niet ongesteld wordt? dat is een aangename bijkomstigheid Very Happy
Dat heb ik ook nooit geweten, maar t is wel fijn inderdaad.

Dat hoeft niet hoor, bij mijn 1e heb ik ook gewoon volledig bv gegeven en 28 dagen na haar geboorte was ik weer ongesteld.

Bij nr 2 (geboren eind nov 07) werd ik pas in mei 2008 weer ongesteld.
Bij nr 3 (geboren okt 10) is mijn cyclus in stilte op gang gekomen,zwanger,miskraam en nu wachten op cyclus weer.

Wij hebben hier besloten om in juni 2012 te kijken of we nog voor mijn droomgezin gaan Wink. Ik wil heel graag 4 kindjes, mijn vriend is nog niet helemaal overtuigd. Hij was blij geweest als alles goed was gegaan, maar om er bewust voor te kiezen, dat vindt hij lastig. Hij is gelukkig met 3 zegt hij.

Wij houden wel rekening met omstandigheden. We gaan eind dit jaar verhuizen en ben 2 x zwanger verhuisd en vond ik zelf minder prettig ( 1x 2 dagen voor ons meisje werd geboren heb ik nog een hele laminaatvloer gelegd).

Mocht mijn vriend het echt niet zien zitten zal ik me neer moeten leggen dat het bij 3 kindjes blijft en zal hij zich laten steriliseren. Ik wil niet leven in de hoop op... Ik ben supergelukkig met mijn 3 kinderen dus dat komt wel goed denk ik!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat di 4 okt 2011 - 20:14

Pussycat schreef:Nee ik/we gebruiken geen anticonceptie sinds onze eerste er is.
Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven en toen ik daarmee stopte werd ik binnen 45 dagen ongesteld.
En daarna pas na 77 dagen, dus nu weer afwachten pff Sad ik hoopte dat ik gelijk weer mijn cyclus had, maar nee hoor.
Morgen is dag 28 voor mij.

Ben ook wel benieuwd hoe dit bij anderen is.

Zo ik quote even mezelf omdat ik vandaag blij ben! (en ook weer niet want ik heb heel erg buikpijn) maar ik ben zowaar ongesteld geworden deze ronde na 30 dagen!! Joepie een normale cylcus hahaha.

@ roodkapje, Spannend hoor ben benieuwd of jullie ervoor gaan kiezen om er toch voor te gaan of niet.
Lijkt me erg lastig als je man niet wilt en jij wel. Mijn man zei altijd 3 vind ik mooi en soms zegt hij 2 is ook wel goed. Maar omdat ik het daar nog niet mee eens ben en het liefste 4 zou willen houd hij het op 3 Wink Nu maar hopen dat de laatste een tweeling is hahaha. Nee hoor 3 is natuurlijk ook prima. Je moet eerst maar eens 3 keer zwanger zien te worden en dat alles goed gaat. We zien het wel hoe ons leven loopt. Misschien stoppen we wel na 2.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  cupcake23 di 4 okt 2011 - 21:32

Ook wij zijn gestopt met de pil.
En willen gaan voor ons eerste kindje.

We hebben veel informatie opgedaan via boeken e.d


Iedereen succes!
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 4 okt 2011 - 21:59

Hallo allemaal
Ook ik wil me melden voor een kindje in 2012. het is nog niet dat we er al bewust mee bezig zijn, maar het speelt wel in ons hoofd. Over drie weken wordt ons mooie meisje 1, dus een mooi moment om voor een 2e kindje te gaan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roodkapje za 8 okt 2011 - 9:42

Pussycat schreef:
Pussycat schreef:Nee ik/we gebruiken geen anticonceptie sinds onze eerste er is.
Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven en toen ik daarmee stopte werd ik binnen 45 dagen ongesteld.
En daarna pas na 77 dagen, dus nu weer afwachten pff Sad ik hoopte dat ik gelijk weer mijn cyclus had, maar nee hoor.
Morgen is dag 28 voor mij.

Ben ook wel benieuwd hoe dit bij anderen is.

Zo ik quote even mezelf omdat ik vandaag blij ben! (en ook weer niet want ik heb heel erg buikpijn) maar ik ben zowaar ongesteld geworden deze ronde na 30 dagen!! Joepie een normale cylcus hahaha.

@ roodkapje, Spannend hoor ben benieuwd of jullie ervoor gaan kiezen om er toch voor te gaan of niet.
Lijkt me erg lastig als je man niet wilt en jij wel. Mijn man zei altijd 3 vind ik mooi en soms zegt hij 2 is ook wel goed. Maar omdat ik het daar nog niet mee eens ben en het liefste 4 zou willen houd hij het op 3 Wink Nu maar hopen dat de laatste een tweeling is hahaha. Nee hoor 3 is natuurlijk ook prima. Je moet eerst maar eens 3 keer zwanger zien te worden en dat alles goed gaat. We zien het wel hoe ons leven loopt. Misschien stoppen we wel na 2.


Mijn vriend vond 2 al goed, 3 had hij niet voor gekozen als ik het verlangen niet had gehad. Het was meer van ik wil er 2, jij 4... weetje we gaan op 1 lijn zitten en hopen dat een 3e kindje erin zit voor ons... Dat is ons gegunt gelukkig. Ik heb een hele tijd gedacht dat dat ook echt de laatste is.
Ik heb een rotzwangerschap gehad, hevige bloedingen, weeen op 22 weken, ziekenhuisopname vanaf 31 weken, 1 week naar huis, met 34 weken braken mn vliezen en 6 dagen later beviel ik op het ziekenhuistoilet zonder maar 1 wee of aankondiging. Ons zoontje op de neonatologie, aangeboren afwijking aan zijn nierbekken, aangeboren zeldzame afwijking aan zijn blaasje... Blegh! Dat zijn dingen die mij ook nu weer ontzettend bang maken... Als ik echt puur op die dingen af ga, ga ik wel eens twijfelen of ik dit wel moet willen.... Maar mijn verlangen naar een voor mijn idee "compleet" gezin blijft ook knagen....
We gebruiken geen anticonceptie op het moment, maar doen wel voorzichtig... afgelopen week samen naar Londen, daar wel een beetje slordig geweest dus niet zo slim smile..Ik weet niet wat mijn cyclus doet nu, na de mk... Ik moet geduld hebben tot juni, dan valt de beslissing.. tot die tijd blijft mijn vriend zeggen : " misschien " , als ik hem vraag of hij ooit nog een kindje wil.. Ik grap dan altijd: "daarna hou ik echt op met zeuren hoor:) ".
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 9:44

Roodkapje, maar misschien is geen nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roodkapje za 8 okt 2011 - 9:49

Pippa schreef:Roodkapje, maar misschien is geen nee!

Haha... nou dichter bij de nee dan de ja zegt hij zelf dan smile

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 10:17

Roodkapje schreef:
Pippa schreef:Roodkapje, maar misschien is geen nee!

Haha... nou dichter bij de nee dan de ja zegt hij zelf dan smile


Haha, maar dat is wellicht nog wel om te buigen dus? nerd Ik vind jouw een mama met een groot gezin, ik weet niet, maar als ik foto's zie van jou en je kids, dan klopt het plaatje gewoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roodkapje zo 9 okt 2011 - 4:44

Pippa schreef:
Roodkapje schreef:
Pippa schreef:Roodkapje, maar misschien is geen nee!

Haha... nou dichter bij de nee dan de ja zegt hij zelf dan smile


Haha, maar dat is wellicht nog wel om te buigen dus? nerd Ik vind jouw een mama met een groot gezin, ik weet niet, maar als ik foto's zie van jou en je kids, dan klopt het plaatje gewoon!
En dat te bedenken dat ik NOOOOIT kinderen wilde ! We zullen zien volgend jaar!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  myloon wo 12 okt 2011 - 7:21

Wij willen ook gaan voor een eerste kindje in 2012!
Hoe het zal lopen moeten we nog even zien, ik weet al dat ik pco heb.
Dus hoogstwaarschijnlijk moeten we een beetje geholpen worden, we zullen het zien!!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD ma 17 okt 2011 - 10:53

oeehhh ik wil ik wil ik wil!!! Rammelen die eierstokken bij jullie ook zo hard?? Nou helpt mijn baan ook niet erg mee...de hele dag tussen de kleine babytjes....

Morgen hebben wij een romantisch avondje omdat we 2,5 jaar samen zijn, en dan ga ik toch eens even met vriendlief overleggen of we de datum om te stoppen niet kunnen verschuiven van mei 2012 naar januari 2012....smilesmile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 8:58

Ik kom heeeeeeel voorzichtig en heeeeeeel orienterend even kijken hier smile

Ik zal er trouwens nog even wat bij zetten: ik heb al twee zoontjes met mijn ex, en mijn vriend heeft ook een zoontje met zijn ex, maar we willen heel graag nog een kindje. We willen er niet zo heel lang meer mee wachten omdat mijn vriend nu 40 is en niet een heel oude vader wil zijn voor de kleine, dus mogelijk/waarschijnlijk ergens in de tweede helft van 2012 smile ik kan zelf nog wel effe mee trouwens, ik ben 29 smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  bolus26 di 18 okt 2011 - 10:28

oeh leuk RYW!

mijn man krijgt ook last van kriebels dus das mooi! 31 december slik ik mn laatste pil

we hebben een goed voornemen voor 2012!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 10:39

Ahaaa, kriebels zijn goed! Dat is zeker een mooi voornemen smile


Wij hebben de kriebels ook, alleen is het moment er nu nog even niet naar, dus we zijn met moeite nog even verstandig smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  bolus26 di 18 okt 2011 - 10:48

haha dat is herkenbaar,zijn wij ook al een half jaar ivm verhuizing en studie van mn man maar vanaf 1 januari moet het kunnen.(als het dan gelijk raak is komt t kindje op n moment dat we er helemaal klaar voro zijn)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mysterious do 20 okt 2011 - 9:21

wat leuk dat we nu al met zo veel zijn!
ik ga 31 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen en dan beginnen met foliumzuur. ik wil eerst wachten tot mijn eerste menstruatie en als mijn man dan ja zegt gaan we er voor!!!
hij houdt zich nu nog vast aan januari maar misschien kan ik hem overhalen Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum