Argh! Zo blijf ik bellen...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Argh! Zo blijf ik bellen...
Afgelopen week kreeg ik een brief van een verzekeringsmaatschappij met het verzoek mijn rekening te betalen. Dit zou ik kunnnen doen met de bijgevoegde acceptgiro. Maar waar ik ook kijk, geen acceptgiro. Dus ik bel het bedrijf op, krijg de telefoniste aan de lijn, vertel dat ik denk dat ze de acceptgiro zijn vergeten bij te voegen en als antwoord krijg ik dat dit vaker gebeurd en dat ze me zouden doorverbinden.
Inmiddels heb ik vier keer gebeld. Ben ik vier keer door de telefoniste doorverbonden naar de juiste afdeling. En vier keer konden ze me niet horen. Zelfs als ik zei dat ze me niet konden horen op de betreffende afdeling, werd ik gewoon, zonder pardon, doorverbonden....
Wanneer komen ze erachter dat er kennelijk iets niet goed gaat? Ik stop maar met bellen en ga zo even bij ze langs. Maar argh! En dat alleen omdat ik wil betalen.
Inmiddels heb ik vier keer gebeld. Ben ik vier keer door de telefoniste doorverbonden naar de juiste afdeling. En vier keer konden ze me niet horen. Zelfs als ik zei dat ze me niet konden horen op de betreffende afdeling, werd ik gewoon, zonder pardon, doorverbonden....
Wanneer komen ze erachter dat er kennelijk iets niet goed gaat? Ik stop maar met bellen en ga zo even bij ze langs. Maar argh! En dat alleen omdat ik wil betalen.
Gast- Gast
Re: Argh! Zo blijf ik bellen...
Kun je niet zonder acceptgiro betalen?
Blijft het natuurlijk wel absurd dat ze je niet horen en kennelijk ook niet naar je luisteren
Blijft het natuurlijk wel absurd dat ze je niet horen en kennelijk ook niet naar je luisteren
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Wat vreemd joh! En zonder betalingskenmerk kun je niet betalen, dus je hebt een acceptgiro nodig. Of staat het nummer ergens in de brief?
Gast- Gast
Op de brief staan geen gegevens. Anders had ik het zo overgemaakt. Adres erbij en dan vinden ze me wel. Maar geen rekeningnummer, geen klantnummer, helemaal niets. Maar ik kan ze wel mailen en bellen. Dat staat dan wel weer op de brief. Dus ik loop zo even naar ze toe. Want het moet toch betaald worden.
Vind het alleen zo vreemd dat er totaal geen lichtje gaat branden bij het bedrijf dat ik hen bel, maar dat zij mij niet horen. Ik zou de enige kunnen zijn, maar aangezien ik de telefoniste wel kan horen, lijkt me dat wat vreemd.
Vind het alleen zo vreemd dat er totaal geen lichtje gaat branden bij het bedrijf dat ik hen bel, maar dat zij mij niet horen. Ik zou de enige kunnen zijn, maar aangezien ik de telefoniste wel kan horen, lijkt me dat wat vreemd.
Gast- Gast
Ja, zonder gegevens word het inderdaad lastig om te betalen!
Vreemde situatie inderdaad! Succes!
Vreemde situatie inderdaad! Succes!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Moet ook zeggen dat ik het al jaren een vreemde brief vind.
Laatst aangepast door Maura op ma 24 sep 2012 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Misschien nog een keer bellen met een terugbel verzoek. Ook aangeven waarom je terug gebeld wilt worden. Kijken of ze je dan ineens wel kunnen horen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wel bellen, niet bellen??
» Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!
» Argh! Grmbl!
» Argh! Die stomme buurman!
» Ik blijf me verbazen..
» Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!
» Argh! Grmbl!
» Argh! Die stomme buurman!
» Ik blijf me verbazen..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: