Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Foto's komen wel op mijn hyves, dan kun je het zien "-).Isabella schreef:Lynn, spannend hoor, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Foto's komen wel op mijn hyves, dan kun je het zien "-).Isabella schreef:Lynn, spannend hoor, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!!
Jeej, leuk! Al wil ik het eigenlijk een keer in het echt bekijken
Gast- Gast
Wij hebben allebei voor onze leeftijd een goed salaris en wonen niet in een goedkope regio. Daarbij hebben wij het in november vorig jaar getekend en toen kon je nog aanzienlijk meer krijgen dan nu.Zwoesj schreef:2 onder 1 kap... Dan verdient 1 van jullie / jullie beiden of flink wat geld, of je woont in een relatief goedkope regio van NL
Wou dat wij dat konden...
Lynn_- Kletskop
Bij dezen ben je uitgenodigd! Misschien komt het er deze zomer eens echt van om af te spreken!Isabella schreef:Lynn_ schreef:Foto's komen wel op mijn hyves, dan kun je het zien "-).Isabella schreef:Lynn, spannend hoor, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!!
Jeej, leuk! Al wil ik het eigenlijk een keer in het echt bekijken
Lynn_- Kletskop
Vinden jullie dat echt zo luxe (klinken) dan?
Lynn_- Kletskop
Ja, toch wel. Hoewel ik zelf ook in een hoekhuis woon, wat toch ook niet slecht is.
Maar als t kan is t toch heerlijk!
Maar als t kan is t toch heerlijk!
Gast- Gast
Een hoekhuis is toch ongeveer gelijk aan een twee onder één kap? Heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan. Wij hebben duurdere hoekwoningen bezichtigd dan ons huis.
Lynn_- Kletskop
Nee, dat denk ik niet. Maar wij hebben ook geen twee-onder-één-kap woningen bezichtigd destijds. Het ligt natuurlijk ook aan de buurt, de tuin, de staat van het huis, de oppervlakte etc.
Gast- Gast
Ja, precies, dat is ook zo. Je kunt het moeilijk met elkaar vergelijken :-). Wij konden in ieder geval veel meer lenen dan verwacht. Ik denk dat de regels vanaf 1 januari dit jaar veel strenger geworden zijn!
Lynn_- Kletskop
Wij konden anderhalf jaar geleden ook nog best makkelijk aan een hypotheek komen, maar dat wordt nu wel steeds moeilijker denk ik. Daarnaast hebben we mazzel gehad met de prijs van dit huis, de vorige bewoners móesten eruit.
Gast- Gast
Het klinkt vrij luxe, maar nu heb ik ook een erg duur huis in gedachten bij een 2 onder 1 kap.
Bij ons in het bouwproject was een 2 onder 1 kap geloof ik ergens in de 3 ton, dacht 3.5 (vrij op naam) dus met je hypotheek erbij loopt dat al snel op... Vandaar dat ik het luxe vind klinken
Bij ons in het bouwproject was een 2 onder 1 kap geloof ik ergens in de 3 ton, dacht 3.5 (vrij op naam) dus met je hypotheek erbij loopt dat al snel op... Vandaar dat ik het luxe vind klinken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Tesita schreef:Heeejjj, ik ben een 'prater' geworden zie ik net pas
Gefeli
Enne geef mij ook zo'n koekhuis, ik heb honger
Zwoesj- Ratel
Thanx!
Hahaha, ja, heb ook wel trek. Maar hartige trek. Toch wel zin in die ovenschotel nu. Vriend is druk bezig en 't ruikt goed!
Hahaha, ja, heb ook wel trek. Maar hartige trek. Toch wel zin in die ovenschotel nu. Vriend is druk bezig en 't ruikt goed!
Gast- Gast
De mijne is voetballen, als hij terugkomt neemt hij wat bij de snackbar mee. Had totaal geen zin om te koken vandaag
Zwoesj- Ratel
Zo een was hangt, een andere draait, het bed is verschoond en ik het stof gezogen. Nu even voor de buis met laptop
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zo een was hangt, een andere draait, het bed is verschoond en ik het stof gezogen. Nu even voor de buis met laptop
Wat ben jij actief voor een zondag..
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Theedoosje schreef:Zo een was hangt, een andere draait, het bed is verschoond en ik het stof gezogen. Nu even voor de buis met laptop
Ja maar die dingen moesten echt gebeuren...en gisteren was het te lekker weer en vanmiddag was ik weg Dus ja dan moet je wel een keer En morgen weer gewoon werken
Gast- Gast
Echt, ik haat mezelf. We hadden een superleuke tijd met z'n drietjes in de dierentuin en echt vlak voor we naar de auto gaan en ik nog een foto van Vicks wil maken laat ik m'n camera (met lens uit) uit m'n klauwen stuiteren. Lens doet niks meer, gaat niet meer naar binnen of naar buiten. En nu heb ik weer zo de pest in m'n lijf omdat ik niet eens een camera vast kan houden. Klotezooi.
Sorry dit was mijn zeikmoment.
Sorry dit was mijn zeikmoment.
Gast- Gast
Ik heb vandaag gewoon niks in het huishouden gedaan, haha! Nu voel ik me heel slecht, TD.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zwoesj schreef:Theedoosje schreef:Zo een was hangt, een andere draait, het bed is verschoond en ik het stof gezogen. Nu even voor de buis met laptop
Ja maar die dingen moesten echt gebeuren...en gisteren was het te lekker weer en vanmiddag was ik weg Dus ja dan moet je wel een keer En morgen weer gewoon werken
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen dan... Al heb ik zo erg geen zin in de was te gaan doen...
Zwoesj- Ratel
_Liv> niet slecht voelen joh. Je gaat vanzelf een keer dingen doen, als het zo smerig wordt en je geen kleding meer hebt of zo hahaha
Zwoesj> hop even de was er in doen, wasmiddel er in en aanzetten..heb je zo gedaan! Hop hop!
Alex> ooh wat balen zeg Dat is niet fijn nee
Zwoesj> hop even de was er in doen, wasmiddel er in en aanzetten..heb je zo gedaan! Hop hop!
Alex> ooh wat balen zeg Dat is niet fijn nee
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: