Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
We moeten geen grote verbouwingen gaan doen, maar wel veel 'kleine' dingen die uiteindelijk toch wel wat weken gaan duren denk ik! We hebben de tijd dus geen strakke planning. We zullen wel zien... We gaan sowieso op een vaste dag hier thuis eten. Heerlijk toch! Zie ik mijn ouders en dan hoeven we een dagje niet te koken.
Tesita, sterkte bij de arbo-arts. Jij zit ook in het onderwijs toch? Basisonderwijs?
Tesita, sterkte bij de arbo-arts. Jij zit ook in het onderwijs toch? Basisonderwijs?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Die plaats ik niet, helaas!Zwoesj schreef:Gefeli Lynn!!
Enenen waar zijn de foto's?
Lynn_- Kletskop
Nee, sorry. Maar er moet vast iemand zijn die daar wel verstand van heeft.zegmaar_ schreef:Werkt er toevallig hier iemand uit de zorg met verstand over minuren en het jaarurensystematiek?
Lynn_- Kletskop
Ik heb ook een groep 7! Toevallig.Tesita schreef:Yep, gaf les aan groep 7.... Nu dus ff niet...
Hoe komt het dat het allemaal niet zo lekker loopt? Factoren op het werk of buiten het werk?
Lynn_- Kletskop
Tesita schreef:Anousch schreef:Ja zeker!
Alleen jammer dat er dan nog 4 dagen overblijven haha.
Haha, ja 'k snap het. Hoe lang ben je al thuis?
Sinds december.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ik heb ook een groep 7! Toevallig.Tesita schreef:Yep, gaf les aan groep 7.... Nu dus ff niet...
Hoe komt het dat het allemaal niet zo lekker loopt? Factoren op het werk of buiten het werk?
Combinatie van...
Gedeeltelijk de groep die ik had (niet de makkelijkste) maar ook mijn eigen persoonlijkheid (perfectionisme) en het feit dat ik het onderwijs sowieso al niet zo leuk meer vond.
Gast- Gast
Tesita schreef:Zwoesj, ik krijg altijd zo'n zin in koekjes van jouw avatar...
Krijg ik dan dalijk ook nog de schuld van jullie als jullie een kilo aangekomen zijn, onder het mom van "Zwoesj zorgt er altijd zo voor dat ik zin krijg in koekjes"...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Anousch schreef:Tesita schreef:Anousch schreef:Ja zeker!
Alleen jammer dat er dan nog 4 dagen overblijven haha.
Haha, ja 'k snap het. Hoe lang ben je al thuis?
Sinds december.
Wow, snap dat je 't dan wel flink zat bent zeg! Zit nu net drie weken thuis en heb t al wel gehad. Al heb ik nog totaal geen energie om uberhaupt veel te doen, maar toch.
Gast- Gast
Lynn_ heb je geen foto van hoe het er ongeveer uitziet van buiten? Jullie maken zeker gebruik van de mei vakantie om een paar semi-grote klusjes aan te pakken?
Tesita, Sorry, Anousch, ohw beiden. Anousch, wat vervelend dat je al zo lang thuis zit! Tesita, Wat hoop je uit deze arbo afspraak te krijgen?
Over dat jaarurensystematiek, ik heb het CAO wel gelezen, maar ik kan voor mijn gevoel nog steeds 2 kanten uit met de conclusie.
Over dat jaarurensystematiek, ik heb het CAO wel gelezen, maar ik kan voor mijn gevoel nog steeds 2 kanten uit met de conclusie.
Laatst aangepast door zegmaar_ op zo 3 apr 2011 - 4:24; in totaal 2 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel sterkte Tesita. Thuis zitten lijkt wel eens lekker maar als je niet anders kunt is het natuurlijk een ander verhaal. Als je een keer behoefte hebt aan een luisterend oor van iemand die ook in het basisonderwijs zit hoor ik het wel!
Lynn_- Kletskop
[quote="zegmaar_"]Lynn_ heb je geen foto van hoe het er ongeveer uitziet van buiten? Jullie maken zeker gebruik van de mei vakantie om een paar semi-grote klusjes aan te pakken? quote]
Een foto van hoe het er ongeveer uit ziet? Een foto laat het behoorlijk precies zien, toch? Maar nee, sorry. Ik plaats geen foto's (meer).
Een foto van hoe het er ongeveer uit ziet? Een foto laat het behoorlijk precies zien, toch? Maar nee, sorry. Ik plaats geen foto's (meer).
Lynn_- Kletskop
O, die quote ging niet helemaal goed. We hopen in de meivakantie over te gaan... Dan zullen er inderdaad vast nog klusjes/klussen over zijn!
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Een foto van hoe het er ongeveer uit ziet? Een foto laat het behoorlijk precies zien, toch? Maar nee, sorry. Ik plaats geen foto's (meer).
Ik bedoelde meer van het model huis toegepast in bijvoorbeeld een andere plaats en dan dus niet van jouw eigen huis.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Lynn_ schreef:Heel veel sterkte Tesita. Thuis zitten lijkt wel eens lekker maar als je niet anders kunt is het natuurlijk een ander verhaal. Als je een keer behoefte hebt aan een luisterend oor van iemand die ook in het basisonderwijs zit hoor ik het wel!
Thanx! Nee, het lijkt alsof ik vakantie aan t vieren ben, maar zo zit t niet helemaal helaas... Mis de kids ook echt wel nu, ondanks dat ze een deel van de reden waren dat ik thuis zit. Hoop dat ik wel snel weer op school wat lichte klusjes kan gaan doen. Maar directeur en reïntegratie-adviseur hadden het er al over dat ik mogelijk niet eens voor t eind van het schooljaar weer 100% inzetbaar ben... Maargoed. Zie het wel. Nu gewoon flink mijn rust pakken en aan mezelf werken.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Tesita schreef:Zwoesj, ik krijg altijd zo'n zin in koekjes van jouw avatar...
Krijg ik dan dalijk ook nog de schuld van jullie als jullie een kilo aangekomen zijn, onder het mom van "Zwoesj zorgt er altijd zo voor dat ik zin krijg in koekjes"...
Nee, daar zou ik je juist dankbaar voor zijn, haha. Ik mag wel even wat aankomen eigenlijk. Maar 'slecht' voedsel helpt bij mij nooit.
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Lynn_ heb je geen foto van hoe het er ongeveer uitziet van buiten? Jullie maken zeker gebruik van de mei vakantie om een paar semi-grote klusjes aan te pakken?Tesita, Sorry,Anousch, ohw beiden. Anousch, wat vervelend dat je al zo lang thuis zit! Tesita, Wat hoop je uit deze arbo afspraak te krijgen?
Ingewikkeld he
Ik weet niet zo goed wat ik van moet verwachten/hopen. Denk dat het vrij zakelijk is. De reïntegratiedeskundige met wie ik heb gepraat gaat meer over de achterliggende oorzaak. Arbo is puur om te kijken in hoeverre ik belastbaar ben. Als het aan mij ligt ga ik wel al voor de meivakantie een paar keer langs, rustig weer kijken op school.
Gast- Gast
Moeilijk hoor Tesita... Nu goed je rust pakken in ieder geval en dan zie je tijdens het gesprek met de arbo wel weer verder.
Lynn_- Kletskop
Precies. Het komt wel weer goed met mij. Heb voor hetere vuren gestaan.
Was 't nou een twee-onder-één kap woning? En ga je daar samenwonen?
Gast- Gast
Tesita schreef:Precies. Het komt wel weer goed met mij. Heb voor hetere vuren gestaan.
Ja en ja :-).
Lynn_- Kletskop
Jazeker... En ook wel spannend . Heb er heel veel zin in!
Lynn_- Kletskop
2 onder 1 kap... Dan verdient 1 van jullie / jullie beiden of flink wat geld, of je woont in een relatief goedkope regio van NL
Wou dat wij dat konden...
Wou dat wij dat konden...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: