Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Haha! Ik heb gister ons bed verschoond, wasjes gedraaid en gestofzuigd. Ik wilde vandaag eigenlijk de badkamer doen, maar ben met een vriendin in de stad beland en ga zo met haar hardlopen. Morgen ga ik gewoon op tijd weg van mijn werkt en dan doe ik de badkamer wel. Ik heb toch een week ons huis alleen.
Dus het valt wel mee met de viezigheid en de vieze kleding, haha!
Alex, balen!
Dus het valt wel mee met de viezigheid en de vieze kleding, haha!
Alex, balen!
Gast- Gast
Ooh je hebt gisteren al wat gedaan, je bent totaal niet slecht dus Badkamer moet hier ook nog maar dat kijk ik wel wanneer ik dat doe.
Gast- Gast
Dat is kut Alex.. Nog wel repareerbaar denk je?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
En toch vind ik de badkamer nooit erg om te doen. Ik doe hem gewoon morgen. Nu ga ik richting huis (ben bij mijn ouders), omkleden en dan hardlopen met een vriendin.
Een fijne avond allemaal nog!
Gast- Gast
_Liv schreef:En toch vind ik de badkamer nooit erg om te doen. Ik doe hem gewoon morgen. Nu ga ik richting huis (ben bij mijn ouders), omkleden en dan hardlopen met een vriendin.
Nee vind ik ook wel meevallen en heb hem ook zo gedaan.
Hardloop ze! Fjne avond!
Gast- Gast
Ik kom ook even meebabbelen.
Ik ben echt mega moe. Mijn nichtje was een nachtje bij me logeren, echt een onvermoeibaar kind.
Heb amper een oog dicht gedaan (ze trok steeds de dekens van me af) en ben gister en vandaag allemaal leuke dingen met haar gaan doen
Vanavond maar op tijd naar bed.
Komt er nog wat leuks op tv?
Ik ben echt mega moe. Mijn nichtje was een nachtje bij me logeren, echt een onvermoeibaar kind.
Heb amper een oog dicht gedaan (ze trok steeds de dekens van me af) en ben gister en vandaag allemaal leuke dingen met haar gaan doen
Vanavond maar op tijd naar bed.
Komt er nog wat leuks op tv?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word hier gek van.. krijg smsjes van iemand op mn werktel waar ik niet van weet wie het is. en diegene wil zich niet prijsgeven, en stuurt niet superaardige smsjes (tenminste, zo vat ik ze niet op)
Zwoesj- Ratel
Ik weet niet wat er vanavond op tv komt! Zal zo eens gaan kijken :-). Vriend is intussen lekker eten aan het halen. Hoeven we niet te koken. Lui lui lui.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wat raar, op je werktelefoon! Wat staat er in de smsjes dan?Zwoesj schreef:Ik word hier gek van.. krijg smsjes van iemand op mn werktel waar ik niet van weet wie het is. en diegene wil zich niet prijsgeven, en stuurt niet superaardige smsjes (tenminste, zo vat ik ze niet op)
Storm: Ik denk van niet.
Lynn_- Kletskop
Zwoesj schreef:Ik word hier gek van.. krijg smsjes van iemand op mn werktel waar ik niet van weet wie het is. en diegene wil zich niet prijsgeven, en stuurt niet superaardige smsjes (tenminste, zo vat ik ze niet op)
Wat stom en raar zeg :S
Gast- Gast
Kun je je provider niet vragen naar het nummer van de onbekende sms-er Zwoesj?
Of iemand van je kennissenkring laten smsen?
Of iemand van je kennissenkring laten smsen?
Gast- Gast
Of even anoniem bellen??
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Lynn_ schreef:Wat raar, op je werktelefoon! Wat staat er in de smsjes dan?Zwoesj schreef:Ik word hier gek van.. krijg smsjes van iemand op mn werktel waar ik niet van weet wie het is. en diegene wil zich niet prijsgeven, en stuurt niet superaardige smsjes (tenminste, zo vat ik ze niet op)
Storm: Ik denk van niet.
Anoniem: Begon met een 1 april grap (best een grove).
Ik: en van wie krijg ik deze grap?
Hij: Van mij. Nee niet misschien. Fijne avond
Ik: en wie is mij?
Hij: Duh eg blond he! Denk na. Is er misschien een ander? (NEE NIET MISSCHIEN)
Ik: ik weet het echt niet...
Hij: Jij word zeker morgen opnieuw ingewerkt he! Alles vergeten he. Wist dat je een kort geheugen had maar zo kort.
Zwoesj- Ratel
+1Fauve schreef:Ik zou mijn vriend laten bellen, die kan dan een heel boze stem opzetten
Gast- Gast
Storm schreef:Even een vraagje tussendoor...
Verkopen ze bij de C1000 condooms?
die hier in de buurt verkopen ze niet, anders een cafe in duiken of een etos op een station.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik durf trouwens de C1000 niet te bellen of ze condooms hebben, vind dat zo stom..
Gast- Gast
Heb anoniem gebeld, maar wordt niet opgenomen.
Zwoesj- Ratel
Hmmm, inderdaad rare smsjes maar ik denk dat iemand hier in zijn 1 april grap is blijven hangen. Zie niet direct reden tot contact met je provider.
Lynn_- Kletskop
Is het zo dringend:D?Storm schreef:Ik durf trouwens de C1000 niet te bellen of ze condooms hebben, vind dat zo stom..
Lynn_- Kletskop
Volgens mij verkoopt de Albert Heijn XL ze wel.Fairytale schreef:Storm schreef:Even een vraagje tussendoor...
Verkopen ze bij de C1000 condooms?
die hier in de buurt verkopen ze niet, anders een cafe in duiken of een etos op een station.
Gast- Gast
Ik geloof dat ze die wel hebben.. Ze verkopen ze hier bij de Lidl enzo ook..Storm schreef:Ik durf trouwens de C1000 niet te bellen of ze condooms hebben, vind dat zo stom..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Jumbo heeft ook condooms.. Super de Boer heb ik ze nog nooit gezien.. Weet zo niet of ze bij C1000 zijn, daar kom ik nooit..
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: