Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Echt Jordana, ik ben normaal nooit zo hard, maar je staat niet echt op je strepen als je je nog laat verrassen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Echt Jordana, ik ben normaal nooit zo hard, maar je staat niet echt op je strepen als je je nog laat verrassen..
+1
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Echt Jordana, ik ben normaal nooit zo hard, maar je staat niet echt op je strepen als je je nog laat verrassen..
Don, wat had ik dan moeten smsen nee schat ik wil het absoluut niet meer.
Ik meen dit echt ik ken mijzelf gewoon niet meer.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana, wat dacht je van: daar ben je rijkelijk laat mee! ?
Ik vind je echt zwak, sorry.
Ik vind je echt zwak, sorry.
Gast- Gast
Jordana, ik zou nu toch echt op je strepen blijven staan hoor. Leuk dat hij je wil verrassen maar over een tijdje zal ie toch weer in zijn oude ritme vervallen.
En wat is er gebeurt wat fout had kunnen aflopen?
En wat is er gebeurt wat fout had kunnen aflopen?
Gast- Gast
Geeft niet Alex, Dat vind ik zelf ook van mijzelf.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Het is toch voor jou duidelijk? En zeker al je het er bij hem niet in krijgt is het niet echt handig om mee te gaan in verrassingen etc. Dan blijft hij wellicht hoop houden..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Echt Jordana, ik ben normaal nooit zo hard, maar je staat niet echt op je strepen als je je nog laat verrassen..
Don, wat had ik dan moeten smsen nee schat ik wil het absoluut niet meer.
Ik meen dit echt ik ken mijzelf gewoon niet meer.
En ik snap dat je jezelf nu niet terugkent, maar in principe had je wel het beste zoiets kunnen smsen ja, hoe hard het misschien ook is..
Gast- Gast
Nog steeds moeilijk dus Jordana
Ok ik zit hier al weer met trilhandjes die enorm zweten en ik snap niet waarom ik ken mijn toets zo goed en toch ben ik bang dat ik het niet weet. Muts ben ik ook het slaat ook werkelijk nergens op. Mijn verstand zegt dat ik het kan. Alleen loop weer enorm hard te stressen. Stomme stomme ik.
Ok ik zit hier al weer met trilhandjes die enorm zweten en ik snap niet waarom ik ken mijn toets zo goed en toch ben ik bang dat ik het niet weet. Muts ben ik ook het slaat ook werkelijk nergens op. Mijn verstand zegt dat ik het kan. Alleen loop weer enorm hard te stressen. Stomme stomme ik.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Deze week was er een brief onder onze voordeur heen geschoven, gericht aan een mevrouw A. Vond ik nogal een eng idee, het was een hele warrige brief, waar hij het had over ruzie. Nu ligt er weer zo'n brief op de deurmat, dit keer gaat het over veel geld en paspoorten. Mijn vriend is bij onze buurvrouw gaan vragen of er hier afgelopen 30 jaar een mevrouw A. gewoond heeft, maar die wist zeker van niet. Mijn vriend heeft die man ook gezien en hem nageschreeuwd, maar hij maakte alleen een wegwerpgebaar en liep verder.
Ik vind het echt een heel naar idee dat zo'n raar figuur steeds ons huis eruit pikt. Woensdag brengen we die brieven naar de politie, maar het blijft eng, voordeur gaat op nachtslot vanaf nu.
Ik vind het echt een heel naar idee dat zo'n raar figuur steeds ons huis eruit pikt. Woensdag brengen we die brieven naar de politie, maar het blijft eng, voordeur gaat op nachtslot vanaf nu.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hallo meiden!!
Ben ik ook weer eens. Gister lag ik om half 9 al op de bank te slapen
Net thuis van werk/ boodschappen en ligt de gevreesde jaarafrekening van Eneco op de mat. Koude winter, veel de droger gebruikt enz.
Gelukkig had ik mijn maandbedrag al iets aangepast...
Totaal door u te ontvangen: 363,19 Die had ik niet verwacht!!
Ben ik ook weer eens. Gister lag ik om half 9 al op de bank te slapen
Net thuis van werk/ boodschappen en ligt de gevreesde jaarafrekening van Eneco op de mat. Koude winter, veel de droger gebruikt enz.
Gelukkig had ik mijn maandbedrag al iets aangepast...
Totaal door u te ontvangen: 363,19 Die had ik niet verwacht!!
Gast- Gast
Haha, hoop dat de brief van Eneco geen 1 april grap is...Sannie89 schreef:Goedemiddag!!!
Nog 1 april grappen uitgehaald?
Gast- Gast
Ow PM, dan zal je je slaap wel nodig gehad hebben, en dat is een flinke bijbetaling pfff.
Nobucta, dat is vervelend, weet je waarom je die brieven krijgt en van wie of dat niet?
Nobucta, dat is vervelend, weet je waarom je die brieven krijgt en van wie of dat niet?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, hoop dat de brief van Eneco geen 1 april grap is...Sannie89 schreef:Goedemiddag!!!
Nog 1 april grappen uitgehaald?
hahaha.. ik hoop het ook niet voor je!
Gast- Gast
Lily schreef:Ow PM, dan zal je je slaap wel nodig gehad hebben, en dat is een flinke bijbetaling pfff.
Waarom weten we niet, maar hij ondertekent wel met zijn voor- en achternaam, dus hopelijk kan de politie hem natrekken en kijken of hij daadwerkelijk gevaarlijk is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
worden jullie ook bedreigd nobucta ofzo of dat niet? want dan zou ik echt meteen naar de politie gaan.
Gast- Gast
Bah Nobucta... hopelijk kan de politie meer voor jullie betekenen.
Heb net een weekje Praag geboekt. Eind mei pas hoor, dus het duurt nog even, maar wel een heerlijk vooruitzicht
Heb net een weekje Praag geboekt. Eind mei pas hoor, dus het duurt nog even, maar wel een heerlijk vooruitzicht
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Mijn vader heeft ook tijden lang brieven gekregen gericht aan 'meneer de advocaat', over het wel en wee van een vrouw in zijn flat. Dat haar buurvrouw tevens haar zus was en haar partner aan het afpakken was, en allemaal gekkigheid. Ze wilde dat mijn vader dat zou oplossen ofzo? Hij heeft ze genegeerd (hij kreeg minstens 2x per week een brief) en ze is uiteindelijk opgehouden. Mijn vader is trouwens geen advocaat oid.Nobucta schreef:Lily schreef:Ow PM, dan zal je je slaap wel nodig gehad hebben, en dat is een flinke bijbetaling pfff.
Waarom weten we niet, maar hij ondertekent wel met zijn voor- en achternaam, dus hopelijk kan de politie hem natrekken en kijken of hij daadwerkelijk gevaarlijk is.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: