Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik moet nog een uurtje.. En heb echt geen zin meer. Ben nu aan het opschrijven wat ik al heb en wat ik moet kopen mocht ik die woning krijgen. Op basis van de plattegrond ben ik hem al aan het indelen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, dank je! 'T ging toch langzamer dan ik had gedacht. Dat jullie al zoveel posts hebben, verbaast me steeds weer!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Vanavond eten wij pangasiusfilet
Maar poffertjes zijn ook erg lekker..
Maar poffertjes zijn ook erg lekker..
Sweety- Ratel
Ik heb er nog niet zoveel hoorTullow schreef:Haha, dank je! 'T ging toch langzamer dan ik had gedacht. Dat jullie al zoveel posts hebben, verbaast me steeds weer!
Sweety- Ratel
haha en ook je huisdier al uit aan eht zoeken zag ik .
Poffertjes ook lekker. Heb stiekem wel een beetje zin aan pannekoeken en dus ook aan poffertjes.
Poffertjes ook lekker. Heb stiekem wel een beetje zin aan pannekoeken en dus ook aan poffertjes.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet ook nog een uur. En nu heb ik eindelijk werk, maar heb ik natuurlijk geen zin meer en zit ik de hele tijd op het forum. Maar eigenlijk MOET dit vandaag de deur uit, dus ik ga toch nog maar even snel aan de slag!
Tullow- Kletskop
Sweety schreef:Ik heb er nog niet zoveel hoorTullow schreef:Haha, dank je! 'T ging toch langzamer dan ik had gedacht. Dat jullie al zoveel posts hebben, verbaast me steeds weer!
Je hebt al bijna 3 sterren! :-)
Tullow- Kletskop
Ik vind dat Alex ons nu een poffertjesmeeting schuldig is.
Ik sluit af, mijn werkdag zit er ook weer op. Snel even langs de stad en dan lekker naar huis. Fijne avond allemaal!
Ik sluit af, mijn werkdag zit er ook weer op. Snel even langs de stad en dan lekker naar huis. Fijne avond allemaal!
Gast- Gast
Ik weet niet of iemand het weet, maar steeds als ik het vraag komt er geen reactie; is er al een datum bekend voor de dag/nacht-café meeting?
Tullow- Kletskop
Volgens mij niet, helaas..Tullow schreef:Ik weet niet of iemand het weet, maar steeds als ik het vraag komt er geen reactie; is er al een datum bekend voor de dag/nacht-café meeting?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik vind dat Alex ons nu een poffertjesmeeting schuldig is.
Heel erg eens!
Tullow- Kletskop
jij ook fijne avond
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ik moet nog anderhalf uur dus zo horen blijf ik hier om half 6 zo`n beetje alleen achter
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Volgens mij niet, helaas..Tullow schreef:Ik weet niet of iemand het weet, maar steeds als ik het vraag komt er geen reactie; is er al een datum bekend voor de dag/nacht-café meeting?
Jammer, het leuk me echt wel heel erg leuk om de stamgasten eens irl te ontmoeten
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Ik weet niet of iemand het weet, maar steeds als ik het vraag komt er geen reactie; is er al een datum bekend voor de dag/nacht-café meeting?
Weet ik niets van. Mss gewoon zelf een datum prikken en in de groep gooien? Klinkt meer als een gewone forum-meeting trouwens? De club die in die topics zitten wisselt vast wel toch?
Gast- Gast
Ja klopt, het was/is ook bedoeld voor iedereen die het leest!
Tullow- Kletskop
Tullow waar woon je? Ik ga vaak wat drinken met een paar meiden van het forum. Iedereen is welkom wat ons betreft . Meestal doen we dat op vrijdagmiddag na het werk in Den Haag.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik vind dat Alex ons nu een poffertjesmeeting schuldig is.
Dat klinkt goed haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Zusje van Bert schreef:Ik vind dat Alex ons nu een poffertjesmeeting schuldig is.
Dat klinkt goed haha!
inderdaad, dat klinkt erg goed en lekker
Gast- Gast
Goeiedag.. Ben vanmiddag ziek naar huis gegaan. Had vannacht slecht geslapen door opgehoopt slijm in m'n luchtwegen, werd continu wakker en heb hooguit 3 uur slaap gehad. Stond te trillen op m'n benen op werk van moeheid, dus heb dit middagje rust echt even nodig. Net 2,5 uur op bed gelegen en daarvan zeker een uur flink geslapen. Hopelijk vannacht nog even een goede nachtrust, dan ben ik morgen in elk geval uitgerust en kan ik het weer een hele dag volhouden. Heb nu alleen wel een smerige ontstoken smaak in m'n giechel.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Tullow waar woon je? Ik ga vaak wat drinken met een paar meiden van het forum. Iedereen is welkom wat ons betreft . Meestal doen we dat op vrijdagmiddag na het werk in Den Haag.
Lief aangeboden! Maar ik woon in Drenthe, dus Den Haag ligt niet bepaald om de hoek!
Tullow- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: