Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Isabella schreef:Ow, vriend wil aandacht, ik ben knuffelen, dáág!
Whaha Daag!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Knuffelze, Isabella!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:Smikkell schreef:Het is niet mijn bedoeling om Try zwart te maken en ik gaf al eerder aan dat ik het niet op het forum wilde bespreken, met haar post vroeg ze alleen om zo'n reactie. Dat Isabella het later voor haar opneemt moet ze zelf weten, jammer dat ze alleen geen antwoord geeft op mijn vraag over de reden..
Ik neem het voor niemand op hoor; ik probeer het alleen toe te lichten dat er 2 kanten aan het verhaal zijn en jullie elkaar onaardig afzeiken, wat volgens mij helemaal niet nodig is.
En nogmaals lieve dames, ik had het niet over groepjes waarom ik het niet leuk vind, maar de manier van praten/reageren niet altijd. Als ik het niet leuk zou vinden; zou ik wegblijven, maar ik vind jullie leuke meiden, en daarom kom ik hier. Maar je kunt het niet altijd leuk vinden toch?
Ik vind het onterecht dat je komt met dat ik kinderachtig en achterdochtig ben. Ja, waarom zou Try daar over liegen? Dat wil ik ook wel weten. Try zal inderdaad veel geslapen hebben die tijd, en als dat de reden was dat ik voor niets onderweg was, was dat prima. Maar als ik er dan later TOEVALLIG achter kom dat ze online is geweest op het forum, facebook en skype dan krijgt het verhaal wel een andere wending.
als ze nu dan schrijft dat ze ook het gevoel heeft dat ze hier niet altijd welkom is, terwijl ze super veel aandacht en reacties heeft gekregen en schrijft dat ze zich bezwaard voelt te reageren als ik hier ben omdat IK HAAR zou hebben beledigd en gekwetst, dan breekt mijn klop en voel ik mij inderdaad aangevallen.
Gast- Gast
Ik ga afwassen, daaaaag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Succes, bij mij is het gelukkig net klaarSuus schreef:Ik ga afwassen, daaaaag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Smikkell schreef:Isabella schreef:Smikkell schreef:Het is niet mijn bedoeling om Try zwart te maken en ik gaf al eerder aan dat ik het niet op het forum wilde bespreken, met haar post vroeg ze alleen om zo'n reactie. Dat Isabella het later voor haar opneemt moet ze zelf weten, jammer dat ze alleen geen antwoord geeft op mijn vraag over de reden..
Ik neem het voor niemand op hoor; ik probeer het alleen toe te lichten dat er 2 kanten aan het verhaal zijn en jullie elkaar onaardig afzeiken, wat volgens mij helemaal niet nodig is.
En nogmaals lieve dames, ik had het niet over groepjes waarom ik het niet leuk vind, maar de manier van praten/reageren niet altijd. Als ik het niet leuk zou vinden; zou ik wegblijven, maar ik vind jullie leuke meiden, en daarom kom ik hier. Maar je kunt het niet altijd leuk vinden toch?
Ik vind het onterecht dat je komt met dat ik kinderachtig en achterdochtig ben. Ja, waarom zou Try daar over liegen? Dat wil ik ook wel weten. Try zal inderdaad veel geslapen hebben die tijd, en als dat de reden was dat ik voor niets onderweg was, was dat prima. Maar als ik er dan later TOEVALLIG achter kom dat ze online is geweest op het forum, facebook en skype dan krijgt het verhaal wel een andere wending.
als ze nu dan schrijft dat ze ook het gevoel heeft dat ze hier niet altijd welkom is, terwijl ze super veel aandacht en reacties heeft gekregen en schrijft dat ze zich bezwaard voelt te reageren als ik hier ben omdat IK HAAR zou hebben beledigd en gekwetst, dan breekt mijn klop en voel ik mij inderdaad aangevallen.
Lieve Smikkie, ik wéét dat je baalt en dat je jezelf graag wilt uitleggen maar ik denk niet dat het nog zin heeft. Laat het lekker gaan, er zijn op dit moment belangrijke dingen waar jij je energie in moet steken.
Merai- Ratel
Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Gast- Gast
Ik ga douchen. Misschien tot later!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Maar waarom niet via PM?Smikkell schreef:Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Gast- Gast
k antwoord op een post die óók op het forum is gepost.Maple schreef:Maar waarom niet via PM?Smikkell schreef:Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Daar is ook niets mis mee maar het is toch straks al uitgesproken? En Isabella is knuffelen met haar vriend dus die leest het toch niet meer.
Merai- Ratel
Sja, maar dat was ze nog niet toen ik begon met schrijven van de reactie. Ze reaageerde, dus ik reageerde terug.Merai schreef:Smikkell schreef:Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Daar is ook niets mis mee maar het is toch straks al uitgesproken? En Isabella is knuffelen met haar vriend dus die leest het toch niet meer.
Gast- Gast
Tullow schreef:Ik ga douchen. Misschien tot later!
Douchze!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Sja, maar dat was ze nog niet toen ik begon met schrijven van de reactie. Ze reaageerde, dus ik reageerde terug.Merai schreef:Smikkell schreef:Maar er is toch niets mis met af en toe onenigheid en dat uitpraten? Daar gaat niemand dood van en ik ben benieuwd waarom er dingen gezegd zijn.
Keej
Merai- Ratel
Jeanette schreef:Jade, wat een lieverd! Wordt ie ook zo actief na het wassen?
ja.. ze rent dan echt 300 rondjes door t huis!
Gast- Gast
Lieve dames, ik ga er vandoor. De lasagne is bijna klaar en mijn lieve vriendje is weer thuis! Fijne avond!
Merai- Ratel
Smikkel: Maar dit is blijkbaar iets wat tussen Try en jou speelt. Volgens mij is het echt niet zo dat Isabella hoe dan ook op reactie van jou zat te wachten, ze spreekt alleen wat uit.
Ik denk niet dat het zin heeft om erover door te gaan hier, te proberen mensen aan jouw kant te krijgen, mensen zullen toch geen partij kiezne, die vinden jou heus nu niet ineens minder aardig dan Try ofzo (ik heb namelijk het idee dat je het beeld van hoe je hier overkomt op het forum recht wilt zetten?).
Spreek het gewoon samen uit, via PM. Door het in dit topic te houden wek je alleen maar irritaties op bij andere forummers en aak je het probleem groter dan noodzakelijk.
Natuurlijk zou ik ook verdrietig zijn als iemand aangaf zich gekwetst te voelen door mij, maar het hefet geen enkele zin om dat in het openbaar uit te vechten. Op die manier wordt het toch nooit goed uitgesproken, er bemoeien zich andere mensen mee, het wordt opgeblazen, grpter en groter... via PM heb je de kans op volledig uitspreken wel.
Ik denk niet dat het zin heeft om erover door te gaan hier, te proberen mensen aan jouw kant te krijgen, mensen zullen toch geen partij kiezne, die vinden jou heus nu niet ineens minder aardig dan Try ofzo (ik heb namelijk het idee dat je het beeld van hoe je hier overkomt op het forum recht wilt zetten?).
Spreek het gewoon samen uit, via PM. Door het in dit topic te houden wek je alleen maar irritaties op bij andere forummers en aak je het probleem groter dan noodzakelijk.
Natuurlijk zou ik ook verdrietig zijn als iemand aangaf zich gekwetst te voelen door mij, maar het hefet geen enkele zin om dat in het openbaar uit te vechten. Op die manier wordt het toch nooit goed uitgesproken, er bemoeien zich andere mensen mee, het wordt opgeblazen, grpter en groter... via PM heb je de kans op volledig uitspreken wel.
Gast- Gast
Tip: niet teruglezen, je hebt helemaal niets gemist. He-le-maal nietsAlex schreef:Volgens mij heb ik echt iets gemist.
Gast- Gast
Bedankt voor je post, Maple..
Ik ben gewoon een beetje in de war en dingen raken me geloof ik wat sneller. Ik zit vooral mezelf in de weg.
Ik ben gewoon een beetje in de war en dingen raken me geloof ik wat sneller. Ik zit vooral mezelf in de weg.
Gast- Gast
@ Isa, TD en Jade: Nee ik heb helaas geen demo. Maar die komt er vast wel een keer!
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op wo 30 maa 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maple schreef:Tip: niet teruglezen, je hebt helemaal niets gemist. He-le-maal nietsAlex schreef:Volgens mij heb ik echt iets gemist.
+1
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: