Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind dit soort discussies ook wel weer interessant. Volgens mij kan je bijna afsturen op het dagcafe als je iets in de psychologie doet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Voor mij zit jij net zo goed in dat groepje en ik voel me alles behalve buitengesloten.Jade schreef:Zusje van Bert schreef:Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
dat is ook wel zo.. maar ik moet eigenlijk zeggen dat in mijn ogen tot groepje behoorden de mensen die zich nu 'buitengesloten' voelen..
ik dacht aan oa.
Smikkel
Isabella
Donnaa
maar de laatste 2 wel toch
Enn.. ik voel mezelf niet in n groepje..
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Sfeermaker
Mss dat mensen het idee hebben op een feestje binnen te komen wat al even gaande is, als in... Het gesprek loopt al even en het is moeilijk om je erin te mengen. Nou ja, dan toch niet? Er zijn nog zo veel andere topics denk ik dan . Ik meld me ook niet altijd in de Cafe's. Zeker niet als ik zie dat ze lol hebben om iets dat ik niet begrijp. Dat is verder niet negatief en ik zie daar ook niets fouts in. Ik vind het alleen maar leuk als ze lol hebben. Ik vind het ook niet erg dat ik me dan niet geroepen voel. Ik snap de hele discussie dan ook niet zo, geloof ik .
Ik heb chips!
Gast- Gast
Qiara schreef:Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Ja, ik vind het ook wel apart om te lezen dat mensen waarvan ik graag hun posts lees er zo over denken .
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Stom he, omdat ik nog maar een paar maanden in het dagcafe kom heb ik nu gelijk het idee dat het gekomen is omdat ik erbij kwam... Ik soms onzeker? Welneeeeee joh
Haal dat idee sowieso maar uit je hoofd! Ik vind het jammer dat er zo over gedacht wordt maar volgens mij is het hoe dan ook niet de schuld van 1 persoon.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:PM, geen reden om onzeker te zijn, jij bent leuk !
Maar geef toe, af en toe ben ik ook gruwelijk irritant. Geef ik nu gewoon de hormonen de schuld van... ideaal, zwanger zijn
Gast- Gast
Ik voel me niet buitengesloten, maar ik merk wel dat sommige verhalen/reacties/opmerkingen genegeerd worden en dat heb ik ook wel eens eerder gezegd
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stom he, omdat ik nog maar een paar maanden in het dagcafe kom heb ik nu gelijk het idee dat het gekomen is omdat ik erbij kwam... Ik soms onzeker? Welneeeeee joh
PM het komt heuusss niet door jou!!
Jij bent leuk! en ik ben benieuwd naar jou baby's
ik denk dat het ook een beetje onzekerheid is van de forumsters die zich zo voelen?
Gast- Gast
Her dagcafe bestaat denk nog niet eens twee maanden.ProudMama schreef:Stom he, omdat ik nog maar een paar maanden in het dagcafe kom heb ik nu gelijk het idee dat het gekomen is omdat ik erbij kwam... Ik soms onzeker? Welneeeeee joh
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Achja, er was toch een tekort aan discussies tegenwoordig?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, Donnaa! Maar ik kan ook niet altijd op iedereen reageren en soms kan ik even niet meepraten, dan lees ik alleen mee en dat is ook goed...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Amen.Zusje van Bert schreef:Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Sfeermaker
Mss dat mensen het idee hebben op een feestje binnen te komen wat al even gaande is, als in... Het gesprek loopt al even en het is moeilijk om je erin te mengen. Nou ja, dan toch niet? Er zijn nog zo veel andere topics denk ik dan . Ik meld me ook niet altijd in de Cafe's. Zeker niet als ik zie dat ze lol hebben om iets dat ik niet begrijp. Dat is verder niet negatief en ik zie daar ook niets fouts in. Ik vind het alleen maar leuk als ze lol hebben. Ik vind het ook niet erg dat ik me dan niet geroepen voel. Ik snap de hele discussie dan ook niet zo, geloof ik .
Ik heb chips!
Ik heb wijn en ik kan er om huilen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik voel me niet buitengesloten, maar ik merk wel dat sommige verhalen/reacties/opmerkingen genegeerd worden en dat heb ik ook wel eens eerder gezegd
Hier ben ik het ook mee eens. Maar zoals ZvB al zegt, er zijn hier genoeg topics om op te reageren.
Serieus?Smikkell schreef:Her dagcafe bestaat denk nog niet eens twee maanden.ProudMama schreef:Stom he, omdat ik nog maar een paar maanden in het dagcafe kom heb ik nu gelijk het idee dat het gekomen is omdat ik erbij kwam... Ik soms onzeker? Welneeeeee joh
Voor mijn idee was het er jaren geleden ook al...
Gast- Gast
Merai schreef:Maple schreef:Ik heb wel een heerlijk sfeerbevorderende discussie ontketend
Achja, er was toch een tekort aan discussies tegenwoordig?
Ja, ik sla zelf ook wel eens wat over, omdat er dan al anderen gereageerd hebben.. Maar dat is ook weer iets anders dan compleet negeren natuurlijk..
En nu ga ik m`n make up doen, want ik ga zo film kijken, whoohoooooo!
En nu ga ik m`n make up doen, want ik ga zo film kijken, whoohoooooo!
Gast- Gast
Smikkel, zet de wijn dan weg en haal chippies en cola in huis? Lekker een film erbij of Friends?
Gast- Gast
Welke film ga je kijken Donnaa? (Volgens mij had ik dat al gevraagd, maar heb er dus overheen gelezen )
Whahaha.. Ik heb nog geen idee.. Ik mag uitzoeken.. Hij heeft een leuke DVD-collectieJeanette schreef:Welke film ga je kijken Donnaa? (Volgens mij had ik dat al gevraagd, maar heb er dus overheen gelezen )
Gast- Gast
ik wens jullie nog veel discuzeur plezier!
Ik ga even mijn lieve hondje in bad doen!
veel plezier Donnnaaa!
Ik ga even mijn lieve hondje in bad doen!
veel plezier Donnnaaa!
Gast- Gast
Veel plezier, Donnaa!
PM, dat is niet gruwelijk irritant, dat is schattig / vermakelijk
Bye, Jade!
PM, dat is niet gruwelijk irritant, dat is schattig / vermakelijk
Bye, Jade!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maar ik trek altijd makkelijk de schuld naar me toe als er iets niet lekker loopt.
Zondag op het werk liep het niet lekker, het was druk, rommelig ed. Dus ik liep een beetje te mopperen.
Nu meldde de collega waar ik zondag mee werkte zich vandaag ziek, en denk ik gelijk dat het mijn schuld is...
En hadden pas een nieuwe collega, en die is nu weer weg. Ik heb haar grotendeels ingewerkt, en omdat ze nu weer weg is heb ik het idee dat ik het niet goed gedaan heb toen...
Ja, ik spoor niet
Zondag op het werk liep het niet lekker, het was druk, rommelig ed. Dus ik liep een beetje te mopperen.
Nu meldde de collega waar ik zondag mee werkte zich vandaag ziek, en denk ik gelijk dat het mijn schuld is...
En hadden pas een nieuwe collega, en die is nu weer weg. Ik heb haar grotendeels ingewerkt, en omdat ze nu weer weg is heb ik het idee dat ik het niet goed gedaan heb toen...
Ja, ik spoor niet
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Whahaha.. Ik heb nog geen idee.. Ik mag uitzoeken.. Hij heeft een leuke DVD-collectieJeanette schreef:Welke film ga je kijken Donnaa? (Volgens mij had ik dat al gevraagd, maar heb er dus overheen gelezen )
Dat komt dat wel helemaal goed haha. Veel plezier!
Ik geloof dat ik ´t nog het meest pijnlijke vind dat er, nu er een iemand aangeeft dat gevoel te hebben, anderen zich ook uitspreken. En dat voor mij juist mensen zijn die altijd leuk en gezellig meededen en ik nooit het gevoel heb gehad dat zij niet welkom waren of zelf dat gevoel hebben. Dat laat maar weer zien dat er dus eigenlijk niet eens een groepje is maar de helft de anderen tot een groepje maakt en vindt dat zij daar zelf niet bijhoort. Puur eigen onzekerheid waar de rest nu op wordt afgerekend.
Ja, sommige onderwerpen ´negeer´ ik. Liever dat dan poeslief en schijnheilig meekletsen.
Ja, sommige onderwerpen ´negeer´ ik. Liever dat dan poeslief en schijnheilig meekletsen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar ik trek altijd makkelijk de schuld naar me toe als er iets niet lekker loopt.
Ja, ik spoor niet
Zoals je al zei, je hormonen slaan gewoon wat op hol wss.
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: