Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Band tussen moeder en dochter

+28
Arwyn
SoGood
Sterre
Caresses
Toet
Merai
Cassiopeia
Silver
Guus
Lady1984
Alias
ButterflyEffect
Angela_1986
Fearie
Lotus
Jeanette
Snoes
mzcharlotte
Caro
_DoI
Roze Roos
Jelin
Puk
Fiwen
Prosecco
Sjaantje
smooch
Zwerver
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Band tussen moeder en dochter - Pagina 4 Empty Re: Band tussen moeder en dochter

Bericht  Tiana wo 8 dec 2010 - 20:06

Ik heb niet zo'n goede band met mijn moeder. Tot vorig jaar heeft ze me lichamelijk en geestelijk dingen aan gedaan en ben toen ook naar bureau Jeugdzorg gegaan en heb toen en tijdje bij mijn vader gewoond. Mama wilde heel graag dat ik weer naar huis toe kwam en we hebben toen echt een goed gesprek gehad, ik geloofde dat ze kon veranderen. Tot ze na een halfjaar zei dat ze niet meer van me hield en dat als ik haar dochter niet was geweest, ze nooit meer contact met mij wilde hebben. Toen besefte ik dat mama niet kon/kan veranderen. Langzaam aan gaat het nu steeds slechter tussen mama en mij, ze schreeuwt om de meest nutteloze dingen, scheldt me uit en ik doe nooit iets goed. Door hoe mijn moeder mij al die jaren behandelt heeft, ben ik erg onzeker geworden over mezelf, ik ben ook snel emotioneel en huil snel. Ook vind ik het moeilijk om mijn gevoelens te uiten, mede door de reactie die ik altijd kreeg. Ik denk er sterk over om volgend jaar op kamers te gaan, gewoon omdat ik het niet meer trek thuis. Mijn moeder kan ook wel gezellig doen en ik hou ook veel van haar, maar het gaat vaker slecht dan goed. Ook moet ik sinds januari kostgeld betalen, ik ben 18 en studeer nog dus ik weet niet waar ik het geld vandaan moet halen. Het is 75 euro per maand, maar voor mij is dit gewoon veel te veel. Vanaf volgend jaar krijg ik ook weer minder studiefinanciëring omdat mama meer is gaan verdienen en ze zei tegen mij dat ik desnoods maar bij moest gaan lenen. Maar ik ga niet lenen om haar dat geld te kunnen geven, dan leen ik liever iedere maand wat, zodat ik dan op kamers kan. Ik denk dat dit een groot deel van mijn problemen zou oplossen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Band tussen moeder en dochter - Pagina 4 Empty Re: Band tussen moeder en dochter

Bericht  Rouxxxe do 9 dec 2010 - 10:46

Ik heb een hele goeie band met m'n moeder. Ik zie haar niet als m'n beste vriendin, maar we doen wel heel veel samen en ik vertel haar heel veel. 3,5 jaar geleden heeft ze borstkanker gehad, ze is hiervan genezen en het gat nu weer goed met haar maar sindsdien 'geniet' ik nog extra van haar. Het heeft me echt wel doen realiseren dat het niet vanzelfsprekend is dat ze er is. Ik ben heel dankbaar dat ik m'n moeder nog bij me heb en dat juist zij mijn moeder is. Soms is ze iets te bezorgd en daardoor wat te bemoeiziek, maar ik hou hel veel van haar.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum