Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme, domme fout!

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stomme, domme fout!  - Pagina 2 Empty Re: Stomme, domme fout!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 9:04

Princess schreef:Ik snapte ook niks van de openingspost.
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat jij in je manier van schrijven graag dure woorden gebruikt.
Ik kan niet goed onder woorden brengen wat ik bedoel, maar ik vind dat je een aparte schrijfstijl hebt, en ik heb het idee dat je je die hebt aangemeten om 'beter' over te komen.
En ik denk dat ik door die manier van schrijven jouw berichten niet altijd even goed snap.

Ik zie er echt geen eentje tussen staan. Waar doel je dan op?

Even in Jip en Janneke taal het verhaal van ABE:

ABE was stout, want heeft een pipo gemaild op haar werk die ze niet mocht mailen. Toen dacht ze: "Oh kut!" en inmiddels is het: "Niets aan het handje."

ABE, ik begrijp goed dat het je stoort dat mensen je hier vaak niet volgen, maar je vertelt doorgaans veel meer dan noodzakelijk. Daardoor raken mensen de draad kwijt. Pas na een aantal posts word je concreter. Daar zou ik in het vervolg mee beginnen.smile Enne, laten we eerlijk zijn, je zegt heel dapper dat mensen anders niet hoeven te reageren, maar niemand vindt het leuk om te zien dat een topic vaak is gelezen, maar 0 reacties krijgt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:17

Nu moet ik bekennen dat ik ook geen 'dure' woorden zag staan. Volgens mij was het aardig normaal, ondanks dat ik teveel inside information gaf en dus niet meer te volgen was.

In het vervolg zal ik proberen mijn teksten kort en bondig te houden. smile

Pipo's? Ik noem ze altijd Bobo's! Wink Komt op hetzelfde neer, maar dan zonder gezichtsbeschildering. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 20:05

Ten eerste moet je jezelf niet zo omlaag halen 'wij zijn mensen in de molen, niks meer, niks minder' en ten tweede zou ik echt dikke schijt hebben, al moet ik de directeur mailen. Lekker belangrijk, het is ook gewoon een mens die naar de wc gaat en hoogstwaarschijnlijk masturbeert.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: