Zo fout....
+2
Jeanette
SparklingEyes
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zo fout....
... Maar het zit zooooo lekker!
Vandaag heb ik mezelf maar even een mannenpyjama en olifantensloffen gehaald. Het laatste zag ik en ondanks dat ik wist/weet dat het zó fout en seksloos is, moest ik ze hebben! En ze zijn heerlijk warm!
Het zit heerlijk en het is warm... En ik houd mezelf maar voor dat het daar om gaat!
Jullie nog foute dingen vandaag?
Vandaag heb ik mezelf maar even een mannenpyjama en olifantensloffen gehaald. Het laatste zag ik en ondanks dat ik wist/weet dat het zó fout en seksloos is, moest ik ze hebben! En ze zijn heerlijk warm!
Het zit heerlijk en het is warm... En ik houd mezelf maar voor dat het daar om gaat!
Jullie nog foute dingen vandaag?
Gast- Gast
Re: Zo fout....
Mijn foute ding van vandaag is dat ik op hoge hakken naar buiten ben gegaan terwijl het glad-glad-glad was. Heel stom. Ik liep te schuifelen als een omaatje.
Gast- Gast
ik heb ze in panter - vorm en hondenvorm Ze zitten inderdaad heerlijk warm! 'tis alleen super gevaarlijk met traplopen de katten schrikken iedere keer een meter de lucht in wanneer ze die panters zien staan hahaha...
Verder heb ik ook zo'n foute pyama, maar 't is heerlijk voor een avond op de bank!
Verder heb ik ook zo'n foute pyama, maar 't is heerlijk voor een avond op de bank!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Sushi schreef:Waar heb jij die seksloze olifantensloffen gehaald Ik vind ze heel erg leuk!
Scapino!
En op hakken nu naar buiten gaan is inderdaad niet verstandig. De reden waarom mijn hakken allemaal in de kast staan te wachten op beter weer.
Gast- Gast
Marin schreef:Oh wat heerlijk Isa, dat is precies wat je nodig hebt met deze kou!
Nog een pluspunt van een mannenpyjama, de M zit bij mij als gegoten. Dat red ik in een vrouwenmaat niet meer.
Gast- Gast
Ik denk dat ik vrouwen pyjama's toch mooier vind maar als jij het hiermee warmer krijgt is dat natuurlijk fijn.
Dat je op zulke sloffen kunt lopen joh. Ik vind dunne sloffen juist altijd fijn, vooral als je lekker op de bank zit zegmaar, dan zouden deze in de weg zitten bij mij.
Maare, chillse (hmm hoe schrijf je dat?) vanavond!
Dat je op zulke sloffen kunt lopen joh. Ik vind dunne sloffen juist altijd fijn, vooral als je lekker op de bank zit zegmaar, dan zouden deze in de weg zitten bij mij.
Maare, chillse (hmm hoe schrijf je dat?) vanavond!
Gast- Gast
Maar waarom een mannenpyjama? Flanellen vrouwen pyjama's zijn toch net zo warm?
De sloffen vind ik vreselijk. Dat soort sloffen gaan altijd stinken.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maar waarom een mannenpyjama? Flanellen vrouwen pyjama's zijn toch net zo warm?
Dat is een sentiment van vroeger. Daarnaast houdt de mannenpyjama geen rekening met vrouwenvormen en zitten daarom wat lekkerder.
Gast- Gast
Zulke sloffen gaan bij mij nooit stinken. Juist die sloffen met dat witte schapenspul erin gaan stinken bij mij.
Ik heb een keer van die hondensloffen gehad (grote bulldog met sigaar in zijn mond, haha), maar die waren eigenlijk een maat te groot. Zulke sloffen als dit moet je bijna een maat te klein kopen, als ze te wijd zitten is dat superirritant.
Ik heb een keer van die hondensloffen gehad (grote bulldog met sigaar in zijn mond, haha), maar die waren eigenlijk een maat te groot. Zulke sloffen als dit moet je bijna een maat te klein kopen, als ze te wijd zitten is dat superirritant.
Gast- Gast
Oh god Furby! Ik heb zo'n ding nog gehad en staat nu ergens op zolder haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker toch, zo'n heerlijk warme pyjama!! Weet iemand trouwens waar je berensloffen kunt kopen in maat 43?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik wil ook van die gigantische sloffen
@ Cherrielola: zoiets?
http://www.scapino.nl/product/827_173365/dames/schoenen/pantoffels/bruine-beer-pantoffel/
http://www.scapino.nl/product/827_173365/dames/schoenen/pantoffels/bruine-beer-pantoffel/
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik wil ook van die gigantische sloffen
Jaaa, zoiets zoek ik, maar dan voor mijn vriend
CherrieLola schreef:Darcy schreef:Ik wil ook van die gigantische sloffen
Ze hebben die ook in maat 42/43.
Gast- Gast
Darcy schreef:CherrieLola schreef:Darcy schreef:Ik wil ook van die gigantische sloffen
Ze hebben die ook in maat 42/43.
Dankjewel, je bent geweldig Dan ga ik die nog proberen te scoren, want die wil hij ècht graag hebben ^^
hihi lekker toch?!
je had mij gister avond moeten zien. pyjama broek in mijn sokken, pyjama jasje in mijn broek zodat er geen enkel stukje onbedekte huid zou zijn die koud zou worden. mijn vriend zag het gelukkig niet, die had zijn bril al af haha.
je had mij gister avond moeten zien. pyjama broek in mijn sokken, pyjama jasje in mijn broek zodat er geen enkel stukje onbedekte huid zou zijn die koud zou worden. mijn vriend zag het gelukkig niet, die had zijn bril al af haha.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik loop er ook niet op mijn charmantst bij 's avonds hoor. Zo'n foute Adidas trainingsbroek van mijn vriend, dus hij is veel te groot. Een hemdje en een vest. Ok, in bed gaat dat allemaal weer uit, dus is mijn vriend ook blij, whahaha.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Absolute fout / relatieve fout berekenen
» Zo fout...
» Tja, doe ik het dan toch fout?
» Vriendschappen.. wat doe ik fout?
» Brak en zat ik fout?
» Zo fout...