Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme, domme fout!

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stomme, domme fout!  Empty Stomme, domme fout!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:29

En dit mailtje kan voor mij consequenties hebben... Mad

Om een heel lang verhaal heel kort te houden; We hebben slechts één directeur. Onder hem vallen verschillende "chiefs", dus echt onder hem, welke bevoegdheden hebben, die simpele zielen als ik niet hebben. Het is zelfs niet zo dat we in onze informele sfeer zo'n "chief" aanspreken met je/jij. Want zo informeel zijn we dan weer niet... nerd

De persoon waarmee ik sprak wist niet waar hij degene kon bereiken en had dringend een handtekening nodig voor overdracht van. Ik heb de persoon opgezocht en hem een mail gestuurd met het vriendelijke, doch dringende, verzoek deze man zijn handtekening te geven.

Pas in de middag besefte ik me wat ik had gedaan en toen ik het mijn collega's vertelde stond er een accountmanager op en riep keihard:"ABE, door de bocht! Carrieretijger!:P" Tssss! Ow, wat stom! Normaal let ik er wel op hoe hoog iemand in de hiërachie, dit keer dus niet.

En dat dus precies op de dag dat ik een jaar in dienst ben van het bedrijf! :P

Jullie nog stomme, domme fouten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme, domme fout!  Empty Re: Stomme, domme fout!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:32

Ik snap er niks van.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 29 maa 2011 - 10:33

Maple schreef:Ik snap er niks van.

+1
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:35

En wat is er nu weer niet aan te snappen?

Ben dit gezeik zo onderhand zo beu! Ik snap het niet, ik weet niet wat je bedoeld, ik wil het niet begrijpen. Reageer dan aub niet. Ik open een topic over een fout en volgens mij is de naam al genoeg om er gewoon niets van te snappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:38

Misschien moet je jezelf gewoon duidelijker verwoorden, ipv anderen voor zeikerd uitmaken. Je verhaal is warrig en ik heb geen idee waar het over gaat. Je hebt het over een chief, dan ineens heb je het over een handtekening en ineens ben je een carrieretijger, mrraw. De logica ontgaat me.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:38

Nah, zo'n chief is geen popster die zich te goed voor jou zal voelen neem ik aan? Waarom zou je die persoon geen dringende verzoeken mogen sturen? Ik heb weleens gemaild met een directeur over een factuur die door hem goedgekeurd moest worden. Het werd nogal een duur grapje namelijk. Hij mailde me dan ook dat hij het wel een heel dure mast vond. Toen mailde ik hem terug dat ie wel heel erg goed zou zijn haha. Ik heb daar toch ook geen verstand van... Hij moest er om lachen en keurde het goed :P. Een directeur/ chef of wat dan ook is uiteindelijk ook maar een mens.

Verder maak ik ook heus wel fouten. Vaak hoor dat ik een heel team aan experts ergens op een veld had staan en geen hoogwerker had geregeld, oops...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:40

Maple schreef:Misschien moet je jezelf gewoon duidelijker verwoorden, ipv anderen voor zeikerd uitmaken. Je verhaal is warrig en ik heb geen idee waar het over gaat. Je hebt het over een chief, dan ineens heb je het over een handtekening en ineens ben je een carrieretijger, mrraw. De logica ontgaat me.

Ik snapte eerlijk gezegd ook niet helemaal hoor, wat de fout dan precies was. Ik neem aan dat je een chief een mail hebt gestuurd en dat dat normaal dan niet de bedoeling zou zijn?

Gast
Gast

Bericht  Moon di 29 maa 2011 - 10:40

ABE schreef:En wat is er nu weer niet aan te snappen?

Ben dit gezeik zo onderhand zo beu! Ik snap het niet, ik weet niet wat je bedoeld, ik wil het niet begrijpen. Reageer dan aub niet. Ik open een topic over een fout en volgens mij is de naam al genoeg om er gewoon niets van te snappen.

Ehm? Ik snap er ook niets van.. wat is nu dan precies je fout?
Het staat er echt heel onduidelijk hoor..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:42

Ik snap het ook niet.. Is de mail aan de verkeerde persoon gestuurd of heb je verkeerde woorden gebruikt in de mail naar de chief? confused

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:43

Maple schreef:Misschien moet je jezelf gewoon duidelijker verwoorden, ipv anderen voor zeikerd uitmaken. Je verhaal is warrig en ik heb geen idee waar het over gaat. Je hebt het over een chief, dan ineens heb je het over een handtekening en ineens ben je een carrieretijger, mrraw. De logica ontgaat me.

Het is heel vreemd, maar dat ik je een zeikerd noem en vind is je kennelijk niet ontgaan.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 10:46

Ik ben er niet uit om zeikerig te doen maar ik begrijp je verhaal ook niet goed.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:46

Nee, hèhè Suspect wat vreemd nou, ABE.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:47

ABE schreef:

Het is heel vreemd, maar dat ik je een zeikerd noem en vind is je kennelijk niet ontgaan.

ABE, dat was ook een stuk duidelijker gezegd dan je openingsbericht Wink. Doe even relaxed. Je bericht is verwarrend en je weet zelf ook dat je zo kunt overkomen. Ga lekker slapen, probeer het desnoods morgen uit te leggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:47

Het bedrijf waarvoor ik werk is enorm. Wellicht dat het daarom niet te snappen is. En ik ga het ook niet uitleggen. Ik heb de één na hoogste baas aangeschreven. Iets wat ik absoluut niet mag doen. Zelfs niet als het pand in de fik staat.

En het woord carrieretijger? Dat was een verzachtend grapje van een AM. En ook dat ga ik niet uitleggen. Want ik ben klaar met de dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:50

Je hebt nu dus die op een na hoogste baas gemaild over een handtekening? En dat had niet gemogen omdat je in principe geen contact met die persoon hoort te hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:50

ABE schreef:Het bedrijf waarvoor ik werk is enorm. Wellicht dat het daarom niet te snappen is. En ik ga het ook niet uitleggen. Ik heb de één na hoogste baas aangeschreven. Iets wat ik absoluut niet mag doen. Zelfs niet als het pand in de fik staat.

En het woord carrieretijger? Dat was een verzachtend grapje van een AM. En ook dat ga ik niet uitleggen. Want ik ben klaar met de dag.

Ah joh, heb je er nog iets over gehoord dan? Ik denk niet dat het zo'n drama wordt hoor. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je die persoon dit hebt gemaild maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij het heel hoog op zal pakken. Als je AM er nog een grapje over kan maken dan zou ik me niet te druk maken. Weltrusten Stomme, domme fout!  699888

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 29 maa 2011 - 10:50

ABE schreef:Het bedrijf waarvoor ik werk is enorm. Wellicht dat het daarom niet te snappen is. En ik ga het ook niet uitleggen. Ik heb de één na hoogste baas aangeschreven. Iets wat ik absoluut niet mag doen. Zelfs niet als het pand in de fik staat.

Kijk, maar dat vertelde je er niet bij. Nu snap ik hoe de omgangsvormen op jouw werk zijn en dat jij dus iets hebt gedaan dat uiterst ongepast is. Dat is inderdaad wel een beetje bagger...
Ik heb ooit eens aan een bekend gezicht gevraagd: he ken ik jou niet van blablabla (heel ander bedrijf)?Is het gewoon een collega van me Embarassed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 11:00

Zininzon schreef:

Kijk, maar dat vertelde je er niet bij. Nu snap ik hoe de omgangsvormen op jouw werk zijn en dat jij dus iets hebt gedaan dat uiterst ongepast is. Dat is inderdaad wel een beetje bagger...

+1.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 11:02

_Donnaa schreef:Je hebt nu dus die op een na hoogste baas gemaild over een handtekening? En dat had niet gemogen omdat je in principe geen contact met die persoon hoort te hebben?

Jup!

Het bedrijf bestaat uit één directeur, maar onder deze directeur vallen twee bedrijven, welke beiden ook weer een directeur hebben (Terwijl de eerstgenoemde directeur dus de directeur is van het hele bedrijf. Crisis, wat een uitleg Mad ). Het is echt niet te snappen, maar zo uitgebreid is het dus wel. De persoon die ik heb gemaild, staat even hoog als onze eigen directeur. Welke dan weer als directeur de opper-boss heeft. :P

Het is ook niet te snappen. En wellicht ging ik daar even scheef, maar het had, naar mijn mening, duidelijk moeten zijn dat ik degene onder opper-boss had gemaild met een eigenlijk collegiaal en dus een veel te informeel emailtje. Wink

En de reden dat AM me een carriëretijger noemde, was omdat hij het ook lef vond hebben. AM is net als mij gewoon iemand in de molen. Niet meer, niet minder. En wij hebben onder geen enkel beding contact met hogerhand. Nou ja, dat dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 18:27

ABE schreef:
_Donnaa schreef:Je hebt nu dus die op een na hoogste baas gemaild over een handtekening? En dat had niet gemogen omdat je in principe geen contact met die persoon hoort te hebben?

Jup!

Het bedrijf bestaat uit één directeur, maar onder deze directeur vallen twee bedrijven, welke beiden ook weer een directeur hebben (Terwijl de eerstgenoemde directeur dus de directeur is van het hele bedrijf. Crisis, wat een uitleg Mad ). Het is echt niet te snappen, maar zo uitgebreid is het dus wel. De persoon die ik heb gemaild, staat even hoog als onze eigen directeur. Welke dan weer als directeur de opper-boss heeft. :P

Het is ook niet te snappen. En wellicht ging ik daar even scheef, maar het had, naar mijn mening, duidelijk moeten zijn dat ik degene onder opper-boss had gemaild met een eigenlijk collegiaal en dus een veel te informeel emailtje. Wink

En de reden dat AM me een carriëretijger noemde, was omdat hij het ook lef vond hebben. AM is net als mij gewoon iemand in de molen. Niet meer, niet minder. En wij hebben onder geen enkel beding contact met hogerhand. Nou ja, dat dus.

ABE, sorry hoor maar als je het mij vraagt is het drama om niks. AM is wel verantwoordelijk voor jou dus hij zal net zo goed op zijn kop krijgen als jij domme dingen gaat doen. Daarnaast is het niet duidelijk wie je aangeschreven had in je eerste openingspost. Je verhaal is zo ingewikkeld niet, je maakt het ingewikkeld.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:43

Zegt meer over die 'Chief' dattie zich gepasseerd voelt dan over jou hoor...wat een gezanik om niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:21

Gisteren schrok ik echt enorm. Embarassed

Vandaag bleek het allemaal reuze mee te vallen. smile Degene die ik heb gemaild, heeft er direct een collega op gezet. Weer spanningen voor Jan met de korte achternaam. Ben een behoorlijke muts! Ik weet het! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:24

Haha, je moet eens vaker gewoon afwachten en proberen te relativeren Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:32

Zusje van Bert schreef:Haha, je moet eens vaker gewoon afwachten en proberen te relativeren Wink.

Weet ik. smile

Ik ben al geen ster in afwachten en relativeren en nu met dat andere gedonder met alle vier de ouders, ben ik volgens mij de weg helemaal een beetje kwijt. Maar goed, dat gaat ook wel weer over eer ik 80 jaar ben. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:45

Ik snapte ook niks van de openingspost.
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat jij in je manier van schrijven graag dure woorden gebruikt.
Ik kan niet goed onder woorden brengen wat ik bedoel, maar ik vind dat je een aparte schrijfstijl hebt, en ik heb het idee dat je je die hebt aangemeten om 'beter' over te komen.
En ik denk dat ik door die manier van schrijven jouw berichten niet altijd even goed snap.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: