Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat voor muziek vind je mooi?

+18
Yzma
_Femme
Jeanette
Laquisia
Jelin
Sweety
Oasis
Qiara
Filoria
Sjaantje
Zwoesj
Phileine
_Lacey_
Shisha
Chocolate Cookie
SuperGrover
VeryCherry
patjuhhh
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 3 Empty Re: wat voor muziek vind je mooi?

Bericht  _DoI do 31 maa 2011 - 1:05

Ik luister vooral naar hardrock en metal.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 3 Empty Re: wat voor muziek vind je mooi?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:42

Filoria schreef:
_Femme schreef:Arctic Monkeys
Ik krijg al zin om te springen als ik die bandnaam lees Very Happy *I BET THAT YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR!* Very Happy

Haha heerlijk! Volgens mij houden wij wel van dezelfde muziek Filoria.

Alleen jammer dat ik al twee jaar niet meer download en ook niet meer naar concerten ga, dus ik ben niet meer up to date.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:43

Arctic Monkeys!!! I love you I love you I love you
When the sun goes down is mijn favoriete nummer, die luister ik echt vaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:00

Die cd van de Arctic Monkeys luisterde ik altijd als ik met de hond liep. Daar kan ik nu dus niet zo goed meer naar luisteren, want dan word ik verdrietig dat ik dat rondje nooit meer zal lopen met de hond (= overleden vorig jaar). Zelfde geldt trouwens voor Maximo Park, daar liep ik altijd een ander rondje bij. Grappig is dat, ik link muziek heel erg aan herinneringen en zelfs aan plekken. Als ik dan dat ene rondje liep, dan moest ik echt die muziek luisteren bijvoorbeeld :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:07

Ja Marin dat heb ik ook. Maar dat komt bij mij omdat ik een soort heimwee heb naar vroeger, toen ik nog rondhing met mijn altovriendjes en dit soort muziek luisterde. Dat was een mooie tijd.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 31 maa 2011 - 2:09

Pop, top 40, soms trance & dance.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha do 31 maa 2011 - 3:07

Youandi schreef:
  • Mijn voorkeur gaat uit naar melodische muziek, zoals de muziek van Gigi d'Agostino. Valt onder het genre Mediterrean Progressive (House).

wat voor muziek vind je mooi? - Pagina 3 2198-locale

Ja, het is een enge vent, maar in het echt valt ie best mee en de helft van zijn liedjes is best heel lieflijk Very Happy

Ik heb nog een cd van hem! bounce Lekker om op te stuiteren!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 4:48

Ik ga nu trouwens helemaal los op het nieuwe album van Britney Spears 'Femme fatale' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: